Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, dazed είπε

Γιατι αν την εχει η αντιπροσωπεία και καταφερω καπως να μου τη φερουν, θα λήξει πολυ πιο συντομα το θεμα, απο το να απειλω με καταγγελίες κλπ

Ναι ναι,συνεχισε ετσι.

Αδερφε μου,κοψε τα πολλα λογια μαζι τους.

Μαλλον εισαι και ευγενικος στο τηλ  και τους "παιρνει".

 Τους παιρνεις τηλ, τους λες οτι θα επικοινωνησεις και μεσω email για να υπαρχουν γραπτα, απαιτεις αντικατασταση ή επιστροφη χρηματων αμεσα,αλλιως η επομενη επικοινωνια θα ειναι μεσω του δικηγορου σου και οτι θα κανεις καταγγελια στον Συνηγορο εαν δεν εχεις νεα το πολυ σε μια βδομαδα.
Εκει θα δεις ποσο ομορφα θα προχωρησει το πραμα.
Κοψε τα πολλα λογια,στο τονιζω.
Ετσι μου καναν και εμενα στον Κωτσο για αντικατασταση PS5, οταν μου προτειναν μια γελοια λυση τους ειπα σε 3 προτασεις οτι περιμενω αντικατασταση αλλιως θα μιλησουν με το δικηγορο μου και θα κανω και καταγγελια στον ΣΤΚ.
Και το εκλεισα.
Τοσο απλα.
Σε μια βδομαδα ειχα την καινουργια συσκευη στα χερια μου.

  • Like 2
  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το γεγονώς ότι ενώ υπάρχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα το κατάστημα έστειλε τη μηχανή στο εξωτερικό σημαίνει ότι μάλλον πρόκειτε για παραεισαγωγή.

Αυτό δικαιολογεί και το ότι δεν μπορούν να βρούν και καλά το ίδιο μοντέλο ενώ όπως ανέφερε ο TS υπάρχει διαθέσιμο εδώ,

  • Like 4
  • Moderators
Δημοσ.
10 hours ago, dazed said:

Γιατι αν την εχει η αντιπροσωπεία και καταφερω καπως να μου τη φερουν, θα λήξει πολυ πιο συντομα το θεμα, απο το να απειλω με καταγγελίες κλπ και να περνάει ο καιρος και μηχανη να μην εχω, με πραγματικο κινδυνο να μην τη βρισκω οντως μετα.

Σε κοροϊδεύουν τέσσερις μήνες τώρα, τι εννοείς «να περνάει ο καιρός»; Ο καιρός ήδη έχει περάσει.

Ο λόγος που το κάνουν αυτό είναι γιατί είσαι χαλαρός μαζί τους, δεν έπρεπε να τους έχει αφήσει περιθώριο, ακόμα και όταν σου μίλησαν αρχικά για δίμηνο διάστημα επισκευής. Δεν είναι ανεκτό διάστημα για να μείνεις χωρίς μηχανή. Έτσι διπλωματικά που το πας θα περάσουν άλλοι τέσσερις μήνες, στο τέλος θα λήξει και η εγγύηση και θα σου πουν να πας δικαστικώς για να βρεις το δίκιο σου. Βρίσκουν και τα κάνουν κοινώς.

Στην θέση σου θα είχα κάνει ήδη καταγγελία στον ΣτΚ και τώρα θα είχα καινούρια μηχανή (ή τα λεφτά μου πίσω).

  • Like 1
Δημοσ.
18 hours ago, Malthador said:

Δεν υφίστανται αυτά τα πράγματα που σου είπαν, αν η επισκευή κρατάει πάνω από 14 μέρες είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν μηχανή αντικατάστασης μέχρι να επισκευαστεί η δική σου.

Υπαρχει νομοθεσια για αυτο;

Δημοσ.
30 minutes ago, li@m said:

Υπαρχει νομοθεσια για αυτο;

φυσικά.

και ισχύει για όλα τα είδη. λάπτοπ, υπολογιστές, κινητά, κλπ.

όταν πρωτοβγήκε η νομοθεσία κάποια μαγαζιά το διαφήμιζαν κιόλας ως "έξτρα παροχή γιατί σας αγαπάμε και νοιαζόμαστε" ενώ είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, dpolal είπε

Το γεγονώς ότι ενώ υπάρχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα το κατάστημα έστειλε τη μηχανή στο εξωτερικό σημαίνει ότι μάλλον πρόκειτε για παραεισαγωγή.

 

Ακριβώς αυτό σκεφτόμουν και εγώ. Και τρέχα γύρευε μετά. Για αυτό πρέπει πρώτα να μπαίνεις στην ιστοσελίδα του κατασκευαστή του προϊόντος και κοιτάς ποιοι είναι οι επίσημοι μεταπωλητές στην Ελλάδα, πριν προχωρήσεις σε αγορά.

Επεξ/σία από gokuthelegend
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Μπορω να ζητησω τα χρηματα μου πίσω?

Εχεις ζητήσει χρήματα και σου είπαν αρνήθηκαν... ή έχουν περάσει 4 μήνες ακόμη δεν τα έχεις ζητήσει;

Γιατί όπως διαβάζω αυτά που λες, περισσότερο σε ενδιαφέρει να σου φέρουν την μηχανή εσπρεσο. και κάθεσαι και ψάχνεις αν υπάρχει κάπου αλλού...πράγμα που είναι τελείως άτοπο και αδιάφορο.

Γιατί αν αυτοί σου πρότειναν πιστωτικό και  εσύ δεν ζήτησες ποτέ χρήματα πίσω, έκαναν τις τυπικές τους υποχρεώσεις.

Αναφορά σε κείμενο

Σε κοροϊδεύουν τέσσερις μήνες τώρα, τι εννοείς «να περνάει ο καιρός»; Ο καιρός ήδη έχει περάσει.

Δεν είναι σαφές αν ζήτησε ποτέ πίσω τα χρήματά του. Αυτό που γνωρίζουμε ότι του έδωσαν πιστωτικό και τους είπε ότι θέλει την μηχανή του.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε έχεις καθυστερήσει ήδη. Απορώ γιατί κάθεσαι και ψάχνεις μόνος σου και μπλέκεις και τον κατασκευαστή. Δεν έχεις καμία δουλειά να κάνεις τέτοιες διαδικασίες και να προσπαθείς να βρεις την λύση εσύ. Την λύση πρέπει να την δώσει το κατάστημα, σύμφωνα με την νομοθεσία. Αν εσύ θες οπωσδήποτε καινουργια μηχανή πίσω και όχι χρήματα είναι μεγάλο λάθος γιατί αυτό μπορεί να μην είναι δυνατό για πολλούς λόγους. Με αποτέλεσμα η ιστορία να σέρνεται χωρίς να υπάρχει λύση. Ας σου δώσουν τα χρήματα και αγοράζεις ξανά.

Κάνεις αυτό που σου είπαν όλοι. Τους στέλνεις mail και τους λες: Η μου στέλνετε ίδια/καλύτερη μηχανή η μου επιστρέφετε τα χρήματα. Έχετε μια εβδομάδα περιθώριο αλλιώς προχωράω σε καταγγελία στον ΣΤΚ και στις απαραίτητες νομικές ενέργειες με τον δικηγόρο μου. Οτιδήποτε αλλο κάνεις, είναι λάθος.

End of story.

Επεξ/σία από ardi21
Δημοσ.

Το ότι το κατάστημα οφείλει να δώσει προσωρινά προϊόν αντικατάστασης δυστυχώς δεν ισχύει έτσι απλά καθώς είναι διαφορετικό πράγμα η εμπορική με την νόμιμη εγγύηση.

Με λίγα λόγια το κατάστημα δεν οφείλει να σου δώσει αντικατάσταση. Θα σου έδινε όμως η αντιπροσωπεία αν το πήγαινες εκεί

  • Moderators
Δημοσ.
4 hours ago, li@m said:

Υπαρχει νομοθεσια για αυτο;

λινκ:

9. Το ψυγείο που αγόρασα και έχει εμπορική εγγύηση παρουσίασε βλάβη εντός της εμπορικής εγγύησης και καθυστερούν υπερβολικά να το επισκευάσουν.

Όταν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για ένα προϊόν εντός εμπορικής εγγύησης υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, δικαιούστε να ζητήσετε προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. 

1 hour ago, cthulhucarbide said:

Το ότι το κατάστημα οφείλει να δώσει προσωρινά προϊόν αντικατάστασης δυστυχώς δεν ισχύει έτσι απλά καθώς είναι διαφορετικό πράγμα η εμπορική με την νόμιμη εγγύηση.

Με λίγα λόγια το κατάστημα δεν οφείλει να σου δώσει αντικατάσταση. Θα σου έδινε όμως η αντιπροσωπεία αν το πήγαινες εκεί

Αν ο ΟΡ δεν μας πει ποιο είναι το προϊόν και το κατάστημα ακριβώς, μόνο μαντεψιές μπορούμε να κάνουμε.

Ας το πάμε με μαντεψιές επομένως:

  1. Δεν γνωρίζω καμία εσπρεσσομηχανή που να έχει λιγότερα από δύο χρόνια εμπορική εγγύηση.
  2. Στα πλαίσια της νόμιμης εγγύησης είσαι υποχρεωμένος να απευθυνθείς αποκλειστικά στο κατάστημα. Στα πλαίσια της εμπορικής εγγύησης, όμως, μπορείς να απευθυνθείς είτε στο κατάστημα, είτε στον κατασκευαστή, δεν σου απαγορεύει κανείς να απευθυνθείς και στο κατάστημα.
  3. Πλέον του από πάνω point, η αντιπροσωπεία ήταν που τον παρέπεμψε πίσω στον κατάστημα για να κάνει χρήση της εμπορικής (?) εγγύησης.
  4. Με επιφύλαξη αυτό, καθώς χρειαζόμαστε την μάρκα του προϊόντος: οι εσπρεσσομηχανές απ' όσο γνωρίζω καλύπτονται από πανευρωπαϊκή εγγύηση. Εφόσον, λοιπόν το προϊόν εστάλη στην Γερμανία, τότε το πιθανότερο είναι ότι μιλάμε για προϊόν που έγινε παραεισαγωγή από χώρα της ΕΕ, επομένως καλύπτεται τόσο από νόμιμη, όσο και από εμπορική εγγύηση.

Από τα παραπάνω που είναι σε ένα μεγάλο μέρος τους υποθετικά, προκύπτει ότι δικαιούται μηχανή αντικατάστασης.

Δημοσ.

Πιο πολύ ασχολείστε εσείς παρά ο φίλος που έχει πρόβλημα. 

Δεν βλέπω να έχει διάθεση να ασκήσει κάποιο από τα νόμιμα δικαιώματα του ή να απευθυνθεί στην αρμόδια αρχή. 

Εδώ πέρασαν 4 μήνες και ψάχνει να βρει μηχανή στην αντιπροσωπεία ώστε να την στείλουν στο κατάστημα ώστε να του την δώσει το κατάστημα διότι έχασαν την δική του...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπον, παιδες ηρεμα, δυστυχώς υπαρχουν και σημαντικοτερα προβληματα απο μια εσπρεσσομηχανη που αργει να ερθει. Λοιπον, απανταω σε οσα θυμαμαι. 

Οχι δεν ειναι 4 μηνες το προβλημα, ηξερα απο την αρχη οτι θα επαιρνε πανω απο 2 μηνες, μου το ειχαν εξηγησει αναλυτικα, και επειδη ηταν και Αυγουστος μεσα, αφησα ενα περιθώριο ακομα καμια 15ρια μερες μεχρι να ζητησω ενημέρωση. Εχουν γινει 2 επικοινωνίες μονο με το καταστημα, και στη. πρωτη εμαθα οτι χαθηκε η μηχανη αλλα θα μου εδιναν καινουργια (και μαλιστα τους ειπα αν μπορουμε να ζητησουμε αλλο χρωμα απο αυτο που ειχα και δεχτηκαν με προθυμια) οποτε δεν ειχα λογο να κανω καμια καταγγελία κλπ. Το δευτερο τηλεφωνημα εγινε πριν λιγες μερες και επειδη με αιφνιδιασαν δεν ηξερα τι δικαιωματα εχω, σε μια τετοια περίπτωση, αυτοι μου εδωσαν να καταλαβω οτι λυση ειναι το πιστωτικό. Αυτο το απερριψα και ζητησα να βρουν τη μηχανη, πιο πολυ για να κερδισω χρόνο και να βρω τι μπορω να κανω και τι μπορω να ζητησω νομικα. Προβλημα ουσιαστικά υπάρχει λιγοτερο απο μια βδομαδα. Τωρα αν καποιοι δεν θα δεχονταν καν να σταλει για service στη Γερμανία, αυτο ειναι αλλο θεμα, και δεν ειχα καμια διαθεση να διακινδυνεύσω την εγγυηση της συσκευης, γιατι στα πλαισια εγγυησης πηγε στη Γερμανία και δεν ειχα λογο να θεωρω οτι θα συμβει κατι παραξενο. 

Για συσκευή αντικαταστασης δεν ειχα ιδεα οτι θα μπορούσα να ζητησω, και ειλικρινα μου φαινεται επιστημονικη φαντασια στην Ελλάδα. 

Επισης, ολες αυτες οι επικοινωνιες εχουν γινει τηλεφωνικα (με καλουσαν απο το καταστημα) οποτε δεν εχω στοιχεια στα χερια μου περα απο τις αποδειξεις. 

Απο εδω και πέρα θα μιλαω μονο με emails και θα κινηθω στα πλαισια που προτείνουν οι περισσότεροι: θελω τη μηχανη μου ή καλυτερη αλλιως τα λεφτα μου πισω. Διαφορετικά παμε για καταγγελία.

Η μηχανη ειναι Sage.

Επεξ/σία από dazed

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...