dazed Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Γεια σε ολους. Νομιζα οτι τα είχα δει ολα με τα ελληνικα e-shops, αλλα αυτο δεν το ειχα φανταστει. Η ιστορια έχει ως εξης: Πριν σχεδον ενα χρόνο, αγορασα μια καινούργια μηχανη espresso, hi-end και σχετικα ακριβή, μιας και ειναι το χόμπι - παθος μου. Η αγορα εγινε απο καταστημα στην Ελλάδα, κανονικά με αποδειξη κλπ κλπ. Ολα καλα, μεχρι που η μηχανη παρουσιασε ενα προβλημα (τυπικό οπως ανακαλυψα μετα απο μια συντομη αναζητηση) και επικοινωνησα με την αντιπροσωπεία ή οποια με παρέπεμψε στο καταστημα αγορας για τα περαιτέρω, μιας και η μηχανη ηταν λιγων μηνων, και φυσικα εντος εγγυησης. Απο το καταστημα με ενημερωσαν οτι θα χρειαστεί να στειλουν τη μηχανη στη Γερμανία για την επιδιορθωση, και η ολη διαδικασία θα ειναι μεν δωρεαν, αλλα θα παρει τουλάχιστον 2 μηνες. Δεν ειχα και αλλη επιλογη, συμφωνησα και τους πήγα τη μηχανη, στην εργοστασιακή της συσκευασια, αρχες Αυγούστου. Εκει μου εδωσαν την αποδειξη οτι την παρελαβαν για service, ολα καλα και τυπικα. Αφου πέρασαν πανω απο 2 1/2 μηνες χωρις κανενα νεο, αποφασισα να τους καλεσω να ρωτησω τι γινεται. Αρχικα, ειδαν οτι δεν υπηρχε καμια νεα ενημέρωση, περα απο την αποστολή στις αρχες Αυγούστου και μου ζητησαν να το ψαξουν λιγο περισσότερο και θα με ενημερωναν τις επομενες ημερες. Πραγματικα, 1-2 μερες μετα με καλεσαν και μου ειπαν οτι δεν υπαρχει καμια ενημερωση και οτι η μηχανη εχει χαθει...! Εκεί έπαθα σοκ, αλλα ευτυχώς μου ειπαν οτι θα εβαζαν αμεσα παραγγελία για καινούργια μηχανη, για να μου δωσουν, χωρις καμια χρεωση φυσικα, και μου ζητησαν 4-8 εργασιμες μερες για να την παραλαβουν και να μου τη στειλουν. Ολα καλα λοιπον, δεν ασχοληθηκα με το εξωφρενικο γεγονος οτι χαθηκε μια τετοια μηχανη. Εδω αρχίζουν τα περιεργα ομως. Λιγες μερες μετα, ηρθε ενα ακομα τηλεφωνημα οτι δυστυχως δεν μπορουν να βρουν το συγκεκριμένο μοντελο(σε κανενα χρωμα), και δεν ξερουν αν θα μπορεσουν γενικα, οποτε μου προτειναν να μου δωσουν πιστωτικο για το e-shop τους, το οποιο και αρνήθηκα μιας και δεν υπαρχει κατι αλλο που να θελω απο αυτο το καταστημα, και το ποσό ειναι αρκετα μεγαλο. Τους ζητησα να συνεχισουν να ψαχνουν και θα εχουμε νεα επικοινωνία στα τελη του μηνα. Αφου ξεπερασα το αρχικο σοκ, έψαξα στην ελληνική αντιπροσωπεία και είδα ότι υπαρχει διαθεσιμη (σε αλλο χρώμα, κατι το οποιο μου ειχαν πει στο πρωτο τηλεφωνημα οτι δεν αποτελουσε προβλημα, μιας και θα εκαναν καινουργια παραγγελία για εμενα, "καινούργιος σειριακός αριθμός" ηταν τα λογια) και ειχα ζητησει αν μπορεσουν να παραγγειλουν σε αλλο χρωμα απο αυτη που ειχα. Το θεμα μου ειναι λοιπον το εξης: Δεν θελω σε καμια περίπτωση να καταληξω με ενα αχρηστο (για εμενα) πιστωτικο σε ενα καταστημα που δεν εχει πλεον κατι που θελω. Ξερει κανεις, τι ισχυει σε τετοιες περιπτώσεις? Μπορω να ζητησω τα χρηματα μου πίσω? Μια ιδεα ειναι να επικοινωνησω με την αντιπροσωπεία, και να ζητησω γραπτώς οτι υπαρχει διαθεσιμότητα στη μηχανη, ετσι ωστε να εχω ενα επιχείρημα οταν ξαναμιλησουμε με το καταστημα. Δεν εχω καμία απαιτηση για καινούργια μηχανη, θα ηταν καταπληκτικό απλα να μου επιστρεψουν τη δικη μου, αλλα δεν ξερω πως μπορω (ρεαλιστικα) να πιεσω προς αυτη την κατευθυνση. Ενα θεμα ειναι, πως ολα αυτα μου τα εχουν πει στο τηλεφωνο, δηλαδη δεν υπαρχουν στοιχεια που θα μπορουσα να χρησιμοποιησω, γιατι σκεφτομαι να στειλω mail και στην εταιρεία αν δεν βγαλω ακρη με την κατασταση. Οποιαδηποτε προταση ευπρόσδεκτη! Υ.Γ. sorry για το σεντονι 🙃
The_Judas Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Ζητας επιστροφη χρηματων , τελος! Μιλαμε κιολας για δικο τους λαθος, ασχετο με τις διαδικασιες του σερβις. χαρα στην υπομονη σου τοσους μηνες. Αν δεν δεχτουν κανεις καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη (αν θυμαμαι καλα αυτοι ειναι αρμοδιοι για τετοιες υποθεσεις -εχω καιρο να κανω καταγγελια). Αν γνωριζει καποιος ας μας πει. Επεξ/σία 24 Νοεμβρίου 2024 από The_Judas 4
Sherlock_7 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Ζητά ίδιο ή καλύτερο/νεότερο μοντέλο αλλιώς επιβάλλεται επιστροφή χρημάτων. 1
dazed Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Ναι, εγω μπορω να ζητησω επιστροφή χρημάτων, αλλα επειδη ειμαι 99,99999% σιγουρος οτι θα προσπαθήσουν να το αποφυγουν (ουσιαστικά μου παρουσιασαν το πιστωτικό ως μοναδικη λυση), και επειδη η ολη κουβεντα γινεται τηλεφωνικα, δηλαδη δεν υπαρχουν στοιχεια και αποδειξεις, φοβαμαι οτι θα πρεπει να ζητησω να συνεχισουμε με emails ή κατι αντίστοιχο.
greekfragma Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Όλα γραπτά σε μέηλ. Σταματάς τα τηλέφωνα. Και τους ενημερώνεις κιόλας ότι από δω και στο εξής όλα θα γίνονται γραπτώς για να προχωρήσεις στις καταγγελίες και νομικές ενέργειες. Αν δε γίνεται επισκευή πρέπει να σε αποζημιώσουν με νέα μηχανή τουλάχιστον ίδιων χαρακτηριστικών ή καλύτερη αν αυτός ο κωδικός καταργήθηκε που εδώ δεν ισχύει εφόσον η αντιπροσωπεία έχει στοκ. Το αν είναι παραεισαγωγη δε σε ενδιαφέρει. Ίδια μηχανή ή τα χρήματα πίσω. Το πιστωτικό είναι δικό σου δικαίωμα αν θα το δεχτείς. Εφόσον δε το θες χρήματα πίσω χωρίς άλλη συζήτηση. 5
efib Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Να ζητήσεις τα χρήματα σου πίσω. Μπορείς να μου στείλεις πμ για ποιο κατάστημα πρόκειται; Έχω κάποιο στο μυαλό μου με κακή εξυπηρέτηση πελατών... 1
basilis_k6 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 μικρη σημασια εχει οτι χαθηκε. θα μπορουσε να ειναι απλα ασυμφορη η επισκευη η και αδυνατη και να καταληγανε παλι στο οτι θα σου δωσουν νεα μηχανη. αρα απλα πρεπει να σου φερουν νεα μηχανη. αν το μοντελο δεν υπαρχει, υπαρχει παρομοιο νεοτερο. απο τη στιγμη που υπαρχει αντιπροσωπια στην ελλαδα μιλας με αυτους γιατι αυτοι ειναι στην τελικη υπευθυνοι για τα προιοντα. αν αυτοι δεν βοηθησουν τους λες οτι θα μιλησεις απευθειας με την εταιρεια. αν και εγω θα ειχα μιλησει ηδη με τη μαμα εταιρεια. 3
Moderators Malthador Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Moderators Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 1 hour ago, dazed said: Απο το καταστημα με ενημερωσαν οτι θα χρειαστεί να στειλουν τη μηχανη στη Γερμανία για την επιδιορθωση, και η ολη διαδικασία θα ειναι μεν δωρεαν, αλλα θα παρει τουλάχιστον 2 μηνες. Δεν ειχα και αλλη επιλογη, συμφωνησα και τους πήγα τη μηχανη, στην εργοστασιακή της συσκευασια, αρχες Αυγούστου. Εκει μου εδωσαν την αποδειξη οτι την παρελαβαν για service, ολα καλα και τυπικα. Δεν υφίστανται αυτά τα πράγματα που σου είπαν, αν η επισκευή κρατάει πάνω από 14 μέρες είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν μηχανή αντικατάστασης μέχρι να επισκευαστεί η δική σου. Σε κάθε περίπτωση θα απαιτήσεις επιστροφή χρημάτων, διαφορετικά αντικατάσταση με ίδιο ή καλύτερο μοντέλο. Απλά και ρητά. 2
jimakos00 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Αν δε μπορούν να την αντικαταστήσουν τότε και μόνο θα μπορέσεις να απαιτήσεις χρήματα πίσω. 2
dazed Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 57 λεπτά πριν, jimakos00 είπε Αν δε μπορούν να την αντικαταστήσουν τότε και μόνο θα μπορέσεις να απαιτήσεις χρήματα πίσω. Ετσι υποστηρίζουν τουλάχιστον αυτοι, οτι η μηχανη χαθηκε (!) και, ενω προσπαθησαν να παραγγειλουν καινουργια, δεν βρηκαν διαθεσιμη. Θα μιλησω ξανα με την αντιπροσωπεία και μετα θα κινηθω αναλογα με το τι μου πουν. Μπορει να μην ξερουν τιποτα στην αντιπροσωπεία και να ειναι παπατζα η ολη φαση οτι δεν υπαρχει η μηχανη. 2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε μικρη σημασια εχει οτι χαθηκε. θα μπορουσε να ειναι απλα ασυμφορη η επισκευη η και αδυνατη και να καταληγανε παλι στο οτι θα σου δωσουν νεα μηχανη. αρα απλα πρεπει να σου φερουν νεα μηχανη. αν το μοντελο δεν υπαρχει, υπαρχει παρομοιο νεοτερο. απο τη στιγμη που υπαρχει αντιπροσωπια στην ελλαδα μιλας με αυτους γιατι αυτοι ειναι στην τελικη υπευθυνοι για τα προιοντα. αν αυτοι δεν βοηθησουν τους λες οτι θα μιλησεις απευθειας με την εταιρεια. αν και εγω θα ειχα μιλησει ηδη με τη μαμα εταιρεια. Το παω βημα βημα, επειδή δεν ξερω κατα ποσο ισχυουν αυτα που μου λενε απο το καταστημα, και δεν έχω και κατι γραπτο ακομα. Εχω στειλει ήδη στην αντιπροσωπεία να ρωτησω τι εικονα εχουν αυτοι, και αν υπάρχει αποθεμα για τη μηχανη οπως φαινεται στο site τους. Αναλογα την απαντηση τους θα κινηθω, με καταγγελία και επικοινωνία με τη μητρική εταιρεία.
jobous Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 'H πολύ απλά , όπως αναφέρθηκε παραπάνω υπάρχει περίπτωση να είναι δικιά τους εισαγωγή και για αυτό να την έστειλαν και Γερμανία. Επίσης όταν μιλησες με αντιπροσωπεία , σου ανέφεραν ότι το συγκεκριμένο κατάστημα προμηθεύεται απο αυτούς ? Επεξ/σία 24 Νοεμβρίου 2024 από jobous 1
dazed Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, jobous είπε 'H πολύ απλά , όπως αναφέρθηκε παραπάνω υπάρχει περίπτωση να είναι δικιά τους εισαγωγή και για αυτό να την έστειλαν και Γερμανία. Επίσης όταν μιλησες με αντιπροσωπεία , σου ανέφεραν ότι το συγκεκριμένο κατάστημα προμηθεύεται απο αυτούς ? Ναι, και εγω αυτό σκεφτομαι, και γι'αυτο εστειλα στην αντιπροσωπεία να ρωτησω συγκεκριμένα τι γνωριζουν αυτοι και αν εχουν καποια ενημέρωση για την ολη υπόθεση. Ελπιζω να μου απαντησουν συντομα. Οταν ειχα μιλησει μαζί τους ηταν στα πολυ αρχικα σταδια και απλα με ειχαν καθοδηγησει να επικοινωνησω με το καταστημα, αλλα δεν ειχα αναφερει ποιο ειναι.
The_Judas Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) τι σχεση εχει η αντιπροσωπεια και γιατι περιπλεκεις τα πραγματα ; εσυ εισαι πελατης λιανικης δεν σε ενδιαφερει να κανεις τον ντετεκτιβ που ειναι η μηχανη σου ή να ρωτησεις την αντιπροσωπεια... ουτε θα περιμενεις 2 μηνες να βρουν ιδιο μοντελο. θα ζητησεις επιστροφη χρηματων και αν σου αρνηθούν κοιτας την επομενη κινηση σου. Επεξ/σία 24 Νοεμβρίου 2024 από The_Judas 1
greekfragma Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 αργείς και απορώ με τους ρυθμούς που κινείσαι...αλήθεια χωρίς μηχανή 2 μήνες πως πίνεις καφέ; εγώ 5μέρες την είχα οφφ για σερβις επειδή μου μπούκωσε η τρίοδη και δε τη πάλεψα. 1
dazed Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 51 λεπτά πριν, greekfragma είπε αργείς και απορώ με τους ρυθμούς που κινείσαι...αλήθεια χωρίς μηχανή 2 μήνες πως πίνεις καφέ; εγώ 5μέρες την είχα οφφ για σερβις επειδή μου μπούκωσε η τρίοδη και δε τη πάλεψα. Ευτυχώς ειχα την προηγούμενη ακόμα (σκοπευα να την πουλησω) και εχω να πινω καφε, οποτε δεν καιγομαι τοσο. Δυστυχώς ομως δεν ειναι 2 οι μηνες, κοντευουμε τους 4 συνολικα. 56 λεπτά πριν, The_Judas είπε τι σχεση εχει η αντιπροσωπεια και γιατι περιπλεκεις τα πραγματα ; εσυ εισαι πελατης λιανικης δεν σε ενδιαφερει να κανεις τον ντετεκτιβ που ειναι η μηχανη σου ή να ρωτησεις την αντιπροσωπεια... ουτε θα περιμενεις 2 μηνες να βρουν ιδιο μοντελο. θα ζητησεις επιστροφη χρηματων και αν σου αρνηθούν κοιτας την επομενη κινηση σου. Γιατι αν την εχει η αντιπροσωπεία και καταφερω καπως να μου τη φερουν, θα λήξει πολυ πιο συντομα το θεμα, απο το να απειλω με καταγγελίες κλπ και να περνάει ο καιρος και μηχανη να μην εχω, με πραγματικο κινδυνο να μην τη βρισκω οντως μετα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα