Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα στο Insomnia, είμαι νέος χρήστης και τις τελευταίες μέρες διαβάζω πολύ το φόρουμ με αφορμή το ζήτημα αγοράς αυτοκινήτου.

Όπως μπορείτε να μαντέψετε, είμαι άλλος ένας από πολλούς, ηλικίας 30-35 (33 συγκεκριμένα) που μετά από την χαμένη οικονομικά περίοδο, 2009-2019, κατάφερε να χει ένα σταθερό εισόδημα, της τάξεως των 1200 περίπου μηνιαίως ως τεχνικός σε μια μόνιμη θέση, με 9,5 περίπου χιλιάρικα στην άκρη για την ώρα, τα οποία και αποτελούν ''ταμεία εξόδων'' με στόχο ν' ανανεώνονται ετησίως, όσο αυτό είναι εφικτό. (Με απλά λόγια να μαστε μερικά βήματα ποιο μπροστά). 

Είμαι λίγο τυχερός; Δεν ξέρω, διότι έρχεται η ώρα να μετακομίσω σιγά σιγά από το ακίνητο που μοιραζόμαστε 3 αδέρφια και εδώ αρχίζει το πρόβλημα με την αγορά αυτοκινήτου ως προς το τι πραγματικά χρειάζομαι. Ας πούμε πως αναζητώ την γνώμη των ειδικών, μετά από πολύ ψάξιμο στις τωρινές τιμές των αυτοκινήτων, την άθλια αγορά μεταχειρισμένων στην Ελλάδα και μόνιμο πρόβλημα των Βαλκανίων, ως προς τον ρυθμό εξόδων/ ρυθμό εσόδων σε σύγκριση με την Ευρώπη.

Τι χρειάζομαι σε αυτοκίνητο λοιπόν:

Α) Εκτός κατοικημένων περιοχών.

Αγαπάω χειροκίνητο

1. Επαρκή ανύψωση για χωματόδρομους προς αποφυγήν φθοράς.

2. Δυνατότητες συνδυασμού με λάστιχα τεσσάρων εποχών, με σκοπό: Να μπορεί ν' ανταπεξέλθει, είτε αυτό είναι βρεγμένο και λασπωμένο γρασίδι/ χώμα/ παγωμένος δρόμος. Από κει και πέρα, είναι θέμα χειρισμού. 4x4; 4WD; AWD; Η δυνατότητα αυτή είναι σίγουρα μέσα στις απαιτήσεις μου και αυτό περιπλέκει την επιλογή.

3. Δεν θέλω τζιπ.

4. Αξιοπιστία, προσιτή αγορά, οικονομική συντήρηση.

Β) Εντός κατοικημένων περιοχών.

Μισώ χειροκίνητο

1. Αυτόματο. Το στρες που προκαλεί η οδήγηση σε πυκνή κυκλοφορία, στους Ελληνικούς δρόμους, κάνουν την μέρα μου να ξεκινάει τόσο στραβά, που προτιμώ να πάω στην δουλειά περπατώντας, ξεκινώντας ένα μισάωρο νωρίτερα.

Θα με βοηθούσε ψυχοσωματικά πάρα πολύ, να μην χρειάζεται να κάνω άλλες κινήσεις, πέραν του ''επιτάχυνση/ επιβράδυνση'' όπως και στην εξάλειψη περιττών αλλαγών σ' αυτό το περιβάλλον με στρες, πράγμα που θα συνέβαλλε και σε ομαλότερη ροή καυσίμων και καλύτερες καταναλώσεις. 

2. Καλές καταναλώσεις για πόλη.

3. Κυβισμός που δεν ξεπερνάει τα 1200cc

Γ) Δεν ξέρω τι να πάρω και φοβάμαι να μην βγω χαμένος οικονομικά.

Βλέποντας τις τιμές σε αυτοκίνητα δεκαετίας και εικοσαετίας, με 200.000 και 300.000 χλμ, μου πέφτουν τα μαλλιά και το ''Marketing του Έλληνα'' του τύπου ''Αντέχει, αθάνατο'' δεν μου λέει κάτι σε τεχνικό επίπεδο, ούτε ως προς τις επιδόσεις των μηχανικών μερών, ούτε ως προς τις σύγχρονες δυνατότητες καταναλώσεων και ποιότητας οδήγησης αυτοκινήτων. Είμαστε το νεκροταφείο αυτοκινήτων της Ευρώπης και μάλιστα νεκρομάντες που διατηρούν μια στρατιά από απέθαντους.

Σ' ότι αφορά τον τύπο καυσίμου, η και το αν θα είναι μεταχειρισμένο, η καινούριο, με δόσεις η όχι, θα εξαρτηθεί από το αν αξίζει το αυτοκίνητο η όχι και πόσο βιώσιμα θα είναι τα έξοδα. Ας πούμε ότι χρειάζομαι μια λίστα με προτάσεις.

Τι θα μ' άρεσε; Σίγουρα το Concept του Crossover/ Compact αλλά και αυτό θα εξαρτηθεί απ' το τι καλύπτει τα κριτήρια και αν αξίζει η όχι.

Δεν ξέρω, έχω απελπιστεί. Βοηθήστε με 😭😂

Επεξ/σία από Mz2024
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έτσι όπως τα λές,πιστεύω θα σου πήγαινε γάντι το Suzuki Ignis. Όμορφο (δεν)θα το έλεγα,όμως κάνει τικ σε όλα σου τα κουτάκια. 4X4, 1200 κυβικά, οικονομικό.

gxk7qi1613048767917.png

Και να προσθέσω και 1 ακόμα που μου ήρθε τώρα στο μυαλό. Fiat Panda 900cc 4X4. Λίγο πιο όμορφο απο το Ignis,με λίγο περισσότερους χώρους και οικονομικότατο.

 

fiat-panda-4x4-2013-1.jpg

Επεξ/σία από Byron_91
Δημοσ.

εγω να σου πω δεν καταλαβα πολλα απο τα γραφομενα σου, ειναι λιγο μπερδεμενα

απο οτι καταλαβα, εισαι στριμωγμενος οικονομικα, οποτε πας για μεταχειρο

μεχρι ποσα μπορεις να δωσεις?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έκανα μια λίστα κατηγορίας τελικά.

Το Suzuki Ignis το έχω βάλει στα υπ' όψην εδώ και καιρό καθώς για ''Hatchback'' μ' άρεσε και το Panda βλέπω πουλάει όλο και συχνότερα. 

Τα αμέσως επόμενα που μ' άρεσαν από άποψη σχεδίασης είναι το Nissan Juke, Kia Stonic, Renault Captur, με το Seat Arona, Hyundai BayonToyota C-HR,  και Kia Sportage ν' ανεβαίνουν στο όριο που ορίζω για μένα ως ''Μεγάλο μέγεθος''

Φυσικά οι εκδόσεις σε κυβικά πολλές, από την άλλη οι τιμές είναι στην χαμηλή κατηγορία που κυμαίνεται στα 20 με 25 χιλιάρικα το μέγιστο, με εξαίρεση κάποια μοντέλα.Εκείνο που μ' άρεσε φυσικά, είναι ακόμα και στα μεταχειρισμένα, σε κάποια από αυτά, υπάρχουν αρκετά μοντέλα προς πώληση με ''αποδεκτά χιλιόμετρα'' σε τιμές που κυμαίνονται κοντά στα 10 χιλιάρικα με άλλα να είναι γύρω στα 17.

Το Budget για την ώρα είναι ''Δόσεις έως 200ευρώ το μήνα και δεν περιμένω ν' αλλάξει άμεσα. 2 χρόνια τα θέλω σίγουρα και για να είμαι ειλικρινής, ακούγονται θετικά για τις τιμές αυτοκινήτων την περίοδο 2026. Ας ελπίσουμε να είναι αλήθεια.

Αν μου διαφεύγει οτιδήποτε, διότι δεν έχει πολύ καιρό που ψάχνομαι σ' αυτήν την κατηγορία σχεδιασμού οχημάτων, όποιος θέλει ας προσθέσει προτάσεις, καθώς η έρευνα για τα μηχανικά είναι πολύπλοκη. Ας πούμε ότι, κυνηγάω τα οφέλη που παρέχουν, καθώς ήρθα ποιο κοντά στην ''Πόλη'' από την νοοτροπία του ''Χωριάτη'' αλλά στην άκρη του μυαλού, έχει μείνει ο χειρισμός ενός Vitara του 98 και προσπαθώ να κατανοήσω τα δικά τους όρια. Αν και έχουν εντυπωσιάσει σε πολλά. Το γεγονός ότι δεν θα κολλήσω κάπου εκτός κι αν τα περάσω για τζιπ η τρακτέρ, είναι σίγουρα ικανοποιητικό.

 

 

 

Επεξ/σία από Mz2024
Δημοσ.

Χαρτί και μολύβι....

Θετικά και αρνητικά...

Θέλω και Μπορώ...

Test Drive εντυπώσεις...

Προτεραιότητες  ... 

Προσωπικά στη θέση σου θα έβλεπα 1ο το BYD Dolphin στα 22.000€ τη φουλ έκδοση,με την επιδότηση κινουμαι ηλεκτρικά ΙΙΙ σε καινούργιο, ΕΑΝ  είχα δυνατότητα πάρκινγκ ή θέσης στη δουλειά ή σε κοντινό σημείο φόρτισης.

Αυτόματο με όλα τα συστήματα ασφαλείας... 

(Ακόμα ένα καινούργιο μου άρεσε κοντά στα 24Κ αλλά δεν το θυμάμαι 😎)

Έπειτα θα κοιτούσα σε μεταχειρισμένο με φυσικό αέριο (cng) ΕΑΝ υπάρχει πρατήριο εξυπηρέτησης κοντά (σ)μου. 

Κάτοχος 2 Ibiza tgi (cng) με προτεραιότητα στην οικονομική μετακίνηση, το 1ο έχει 178.000χλμ (5/2018) και το 2ο 169.000χλμ εισαγωγής από Γερμανία (8-2018). 0 προβλήματα!

Πλέον τα οχήματα φ.α. δεν παραγονται οπότε μόνο μεταχειρισμένα. 

Όλα αυτά βάσει των δικών μου μπορώ  (πυλωτη - πάρκινγκ και πρατήριο φ.α. στη περιοχή μου) & με θέλω (οικονομική μετακίνηση).

  • Like 1
Δημοσ.

Ουτοπια...Η αεραναρτηση μονο κοστιζει 3 5κ στα 30κ δεν παιζουν αυτα..4 εποχων σε χαμηλο αμαξι αν εισαι αθηνα κ δεν εχεις εξοχικο στο βουνο τι νοημα θα ειχε..εκει στα 1.200 κυβικα ηρθε το κερασακι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...