Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Νέα ανάλυση ομοσπονδιακών δεδομένων αμφισβητεί τους ισχυρισμούς του Elon Musk για την ασφάλεια των οχημάτων Tesla, αναδεικνύοντας το υψηλότερο ποσοστό θανατηφόρων ατυχημάτων.

Μια πρόσφατη ανάλυση ομοσπονδιακών δεδομένων από την iSeeCars έρχεται σε αντίθεση με τους ισχυρισμούς του Elon Musk περί ασφάλειας των οχημάτων Tesla. Η μηχανή αναζήτησης αυτοκινήτων, βασιζόμενη σε στατιστικά στοιχεία από την Εθνική Διοίκηση Οδικής Ασφάλειας (NHTSA), κατατάσσει την Tesla στην πρώτη θέση όσον αφορά τα θανατηφόρα ατυχήματα μεταξύ όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Η έρευνα εγείρει ερωτήματα σχετικά με την πραγματική αιτία πίσω από αυτά τα στατιστικά στοιχεία. Οι αναλυτές υποστηρίζουν πως τα υψηλά ποσοστά ατυχημάτων ενδέχεται να αντανακλούν περισσότερο τη συμπεριφορά των οδηγών παρά τον σχεδιασμό των οχημάτων. Ο Karl Brauer, Εκτελεστικός Αναλυτής της iSeeCars, τονίζει πως η προσεκτική οδήγηση και η νηφάλια κατάσταση του οδηγού παραμένουν οι κυριότεροι παράγοντες για την αποφυγή ατυχημάτων.

Το ζήτημα περιπλέκεται περαιτέρω από αντικρουόμενα ευρήματα άλλων ερευνών. Η EpicVIN, για παράδειγμα, δημοσίευσε έκθεση που υποδεικνύει ότι οι οδηγοί Tesla έχουν τις λιγότερες πιθανότητες να υποστούν θανατηφόρους τραυματισμούς σε περίπτωση ατυχήματος. Παράλληλα, μελέτη της Lending Tree αναφέρει ότι οι οδηγοί Tesla παρουσιάζουν το υψηλότερο ποσοστό ατυχημάτων, με 23,54 συμβάντα ανά 1.000 οδηγούς.

Ιδιαίτερη ανησυχία προκαλεί η λειτουργία αυτόματης οδήγησης Autopilot της Tesla. Σύμφωνα με την NHTSA, τα οχήματα Tesla ευθύνονται για το 70% των ατυχημάτων που σχετίζονται με συστήματα υποβοήθησης οδήγησης. Πρόσφατη έρευνα της Washington Post αποκάλυψε ότι το Autopilot έχει εμπλακεί σε 17 θανατηφόρα περιστατικά και έως 736 ατυχήματα από το 2019.

Η εταιρεία βρίσκεται υπό διερεύνηση τόσο από την NHTSA όσο και από το Υπουργείο Δικαιοσύνης. Ωστόσο, η πρόσφατη ανάληψη θέσης του Musk σε ομοσπονδιακή υπηρεσία ενδέχεται να επηρεάσει την εξέλιξη αυτών των ερευνών. Τα ευρήματα αυτά έχουν προκαλέσει έντονες συζητήσεις στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας σχετικά με την ασφάλεια των αυτόνομων συστημάτων οδήγησης και την ανάγκη για αυστηρότερο ρυθμιστικό πλαίσιο. 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.
Quote

Η εταιρεία βρίσκεται υπό διερεύνηση τόσο από την NHTSA όσο και από το Υπουργείο Δικαιοσύνης. Ωστόσο, η πρόσφατη ανάληψη θέσης του Musk σε ομοσπονδιακή υπηρεσία ενδέχεται να επηρεάσει την εξέλιξη αυτών των ερευνών.

Μόλις αναλάβει η νέα κυβέρνηση με τον Musk μέσα ....

 

  • Super Moderators
Δημοσ.
3 minutes ago, ea6gka said:

Λογικό , αφού έχει πουλήσει τα πιο πολλά 

Πιο λογικό μου φαίνεται ότι εξαιτίας του self-driving της Tesla yolάρουν πάρα πολλοί και το λούζουν...

  • Like 18
Δημοσ.

Τα συμβατικά αυτοκίνητα έχουν μια εξέλιξη 100 χρόνων στην πορεία της οποίας έχουν λύσει και πολλά προβλήματα ασφάλειας. Απο την άλλη τα ηλεκτρικά είναι κάτι σαν σε πειραματικό στάδιο λογικό είναι να έχουν τόσα θέματα ασφάλειας πόσο μάλλον όταν τα οδηγούν και πιτσιρικάδες ή άτομα με περιορισμένη ευθύνη :mellow:

  • Like 5
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, ea6gka είπε

Λογικό , αφού έχει πουλήσει τα πιο πολλά 

Φαντάζομαι δεν μπήκες στον κόπο να πατήσεις το λινκ.

Ούτε πιο πολλά πουλάει γιατί έχει και συμβατικά οχήματα με ICE , ούτε παίζει τόσο μεγάλο ρόλο ο αριθμός πωλήσεων αφού η έρευνα μιλάει για θανατηφόρα ατυχήματα ανά δις μίλια.

Ο τίτλος είναι άκυρος αφού δεν έχει το υψηλότερο αριθμό ατυχημάτων αλλά πολύ υψηλό.

Επίσης ισχύει αυτό που λέει ο @Geralt_Haute_Bellegarde . Όταν γίνεται προσιτό ένα τέτοιο  αυτοκίνητο προσελκύει και το αντίστοιχο κοινό που κάνει λαλακιες.

Προσωπικα με απασχολεί η ασφάλεια του σε νορμαλ συνθηκες. Πχ αν συγκρουστεί με 60χλμ/ω πως συμπεριφέρεται σε σχέση με άλλα οχήματα και το ίδιο και για τα άλλα. Δλδ να μην είναι ούτε βούτυρο ούτε τανκ.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, Thresh said:

Πιο λογικό μου φαίνεται ότι εξαιτίας του self-driving της Tesla yolάρουν πάρα πολλοί και το λούζουν...

Περίπου 10% των Tesla έχουν self driving το οποίο είναι έξτρα υπηρεσία. Το self driving είναι πολύ ασφαλέστερο απο το χειροκίνητο οπότε δύσκολα να είναι αυτό το πρόβλημα.

Αν είναι αλήθεια θα το απέδιδα περισσότερο στο ότι είναι ένα αυτοκίνητο με επιδόσεις supercar, με σασί απλού οικογενειακού. Είναι κοινό σε φθηνά μοντέλα με πολύ μεγάλη ιπποδύναμη στατιστικά ένα μεγαλύτερο ποσοστό ατυχημάτων και το βλέπουμε χρόνια τώρα με τους κάγκουρες.

Το άρθρο λέει ψέματα με στατιστικά, ένα αγαπημένο σπορ, γιατί

- Δεν το συγκρίνει με άλλα αυτοκίνητα παρόμοιων επιδόσεων, αλλά γενικά με όλα.
- Λέει το ευνόητο, ότι δηλαδή απο την στιγμή που έχει πουλήσει τα περισσότερα self driving θα έχει και τα περισσότερα ατυχήματα σε απόλυτους αριθμούς ανάμεσα στα self driving. Το διατυπώνει όμως με τρόπο σαν να είναι πρόβλημα της Tesla.

Επεξ/σία από fast8
  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...