Προς το περιεχόμενο

Zastava Yugo, a tribute


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όσοι μάθαμε οδήγηση, πάντως, σε Yugo, αναπτύξαμε αρκετά skills από νωρίς για να καλύψουμε οδηγητικά τις ευρύτερες ελλείψεις του αυτοκινήτου. 😀

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

που να δεις στο φιατ 124 που ειχαμε στην οικογενεια: επεφτες σε κολωνα και ..επεφτε η κολωνα.

Επιταχυνση; αναβεις τσιγαρο διαβασεις εφημεριδα και καπου εκει εχει ξεκινησει να φορτσαρει.

Κοκκαλινα κουμπια στο ραδιο και ενας ροοστατης..

Ωστοσο προκαλω οποιος εχει οδηγησει το αμαξι που ειχε η μαμα μου (και απο τοτε την αποκαλω θρυλο αυτοκινησης) ΦΙΑΤ 850!!!

Επεξ/σία από vamvakoolas
Δημοσ.

Τίμιος ανθρωπομεταφορέας , έκανε μεγάλες πωλήσεις λόγω τιμής αλλά οι περισσότεροι που το είχαν ήξεραν τι οδηγούσαν. Όταν άρχισα να πηγαίνω τακτικά Σερβία απο το 2010 ήταν παντού , 2-4/10 αυτοκίνητα στα πάρκινγκ ήταν τέτοια και λοιπά Zastava. 15 χρόνια μετά ελάχιστα κυκλοφορούν στο Βελιγράδι, λίγο παραπάνω στην επαρχία. Τότε είχαν ολόκληρες αντιπροσωπίες με ανταλλακτικά και ήταν πάμφθηνα. Για τα δεδομένα του 80΄ και της χώρας ήταν ένα επίτευγμα, ας μην ξεχνάμε πως εμείς το τελευταίο όχημα που βγάλαμε ήταν το Pony, όλα τα άλλα εισαγώμενα με μεγάλη αιμορραγία συναλλάγματος για την χώρα.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...