Apokios Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2024 Offtopic αλλά αν δεν έχετε μπει / οδηγήσει Wartburg 353 ( δίχρονο αυτοκίνητο) έχετε χάσει απίστευτη εμπειρία 1
dtk-386 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2024 Έχω μπει στα νιάτα μου. Κατσίκι. Πήγαινε παντού.
QuantumWanderer Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2024 Όσοι μάθαμε οδήγηση, πάντως, σε Yugo, αναπτύξαμε αρκετά skills από νωρίς για να καλύψουμε οδηγητικά τις ευρύτερες ελλείψεις του αυτοκινήτου. 😀
dtk-386 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2024 Και στα fiat 127/128 δεν ήσουν καλύτερα 😄 1
vamvakoolas Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) που να δεις στο φιατ 124 που ειχαμε στην οικογενεια: επεφτες σε κολωνα και ..επεφτε η κολωνα. Επιταχυνση; αναβεις τσιγαρο διαβασεις εφημεριδα και καπου εκει εχει ξεκινησει να φορτσαρει. Κοκκαλινα κουμπια στο ραδιο και ενας ροοστατης.. Ωστοσο προκαλω οποιος εχει οδηγησει το αμαξι που ειχε η μαμα μου (και απο τοτε την αποκαλω θρυλο αυτοκινησης) ΦΙΑΤ 850!!! Επεξ/σία 23 Νοεμβρίου 2024 από vamvakoolas
lary7 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 Τίμιος ανθρωπομεταφορέας , έκανε μεγάλες πωλήσεις λόγω τιμής αλλά οι περισσότεροι που το είχαν ήξεραν τι οδηγούσαν. Όταν άρχισα να πηγαίνω τακτικά Σερβία απο το 2010 ήταν παντού , 2-4/10 αυτοκίνητα στα πάρκινγκ ήταν τέτοια και λοιπά Zastava. 15 χρόνια μετά ελάχιστα κυκλοφορούν στο Βελιγράδι, λίγο παραπάνω στην επαρχία. Τότε είχαν ολόκληρες αντιπροσωπίες με ανταλλακτικά και ήταν πάμφθηνα. Για τα δεδομένα του 80΄ και της χώρας ήταν ένα επίτευγμα, ας μην ξεχνάμε πως εμείς το τελευταίο όχημα που βγάλαμε ήταν το Pony, όλα τα άλλα εισαγώμενα με μεγάλη αιμορραγία συναλλάγματος για την χώρα. 3
QuantumWanderer Δημοσ. Πέμπτη στις 07:38 μμ Μέλος Δημοσ. Πέμπτη στις 07:38 μμ https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Programmatizetai-h-epistrofh-toy-Zastava-Yugo_271801.asp 1
tigergreg Δημοσ. Παρασκευή στις 08:11 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 08:11 πμ Το γιουγκο ηταν εργαλειο στην εποχη του. Το αρθρο του σταρτερ εχει πολλα λαθη καθοτι αμερικανικο. Το σασι του ηταν πολυ δυνατοτερο και ακαμπτο απο το 127 που ουσιαστικα αντεγραφε. Ηταν και ο βασικος λογος που ετρεχε σε ελληνικους αγωνες. Οι εκδοσεις του ηταν 45ΗΡ (90 κε απο 127 πλαινος εκκ. βασισμενος στα 600-750-850 και αργοτερα 1049 με 3 εδρανα βασης). 65x68 piston. 55 (1,1ΛΙΤ απο 128 55ΗΠ επι κεφαλης εκκ που ηταν το αρχικο μοντελο για usa) 80x55 piston. 65 (1,3LIT 65 hp σαν τον 1,1 με μεγαλυτερη διαδρομη πιστονιου 80χ65 αν θυμαμαι καλα). Τα "φυλα σουστας" που λεει και θυμιζει ιαπωνεζικες και γερμανικες καρμανιολες του 70 με ακαμπτους αξονες ηταν φυλο σουστας εγκαρσια τοποθετημενο με 2 ψαλιδια στις ακρες του δηλ ανεξαρτητη αναρτηση που δουλευε μια χαρα. Τετοια αναρτηση θυμαμαι ειχαν και τα corvette c3. Μπροστα ειχε τα κλασικα μακφερσον. Οποιος ηταν λιγο κατσαβιδακιας και μανιαμουνιας το συντηρουσε μια χαρα. Στα αγωνιστικα εβαζαν μηχανη αμπαρθ 70ηρ 1049 κυβικα απο α112 και πεταγε. Το ιδιο μοτερ εβαζαν πολλοι και στο πρωτο παντα 45. Επισης εβαζαν την 1,3 με κιτ αλκουατι με 2χ40 σολεξ και 90ΗΡ!!!! Εκτος απο τα φτηνα πλαστικα του που γινοντουσαν λυωμα στα 2-3 χρονια ηθελε και καποια προσοχη στα ηλεκτρικα του. Το πρωτο πραγμα που εφτιαχνες ηταν γειωσεις εξτρα στα πισω φαναρια γιατι αναβαν ολα μαζι σαν χριστουγεννιατικο δεντρο. Εβγαζες φλασ και αναβοσβηναν ολα!! Το αμεσως επομενο δυο λαμπες ιωδιου 40/45W στα μπροστινα καντηλια και οπωσδηποτε ρελες new-era γιατι εκαιγε τον διακοπτη αλλαγης σκαλας στο τιμονι. Σε πολλα εκανες στεγανοποιηση εξτρα στο μπροστινο παρμπριζ. Τα εργοστασιακα ελαστικα μπαρουμ ηταν για κλαματα και στην πρωτη αλλαγη εβαζες 155/70-13 με τεραστια βελτιωση στην οδικη συμπεριφορα. Κι ενα αστειο βιντεο με τερλεγκα....😍🤣🤩 1 2
panosno1com Δημοσ. Παρασκευή στις 10:32 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:32 πμ Στις 22/11/2024 στις 5:21 ΜΜ, Apokios είπε Λίγα τα λόγια σας για αυτον τον θρύλο που είχα την τιμή να οδηγήσω για ~2 χρόνια! Μερικά απο αυτά που άκουγα τότε: -Γιατί ειναι τοσο χοντρό το βιβλίο χρήσης; Γιατί έχει και τα δρομολόγια των λεωφορείων. -Ποια η διαφορά του Yugo με το YugoGT ; Το YugoGT έχει και αναπτήρα - Πάει τύπος σε βενζινάδικο και λέει " 2 μπουκάλια λάδι για το Yugo" και του απαντάει ο βενζινάς " Οκ, δίκαιη ανταλλαγή" Η διαφορα ειναι οτι εχει θερμαινομενο τζαμι και ζεσταινεσαι οταν το σπρωχνεις 1
ringboy Δημοσ. Παρασκευή στις 11:30 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 11:30 πμ (επεξεργασμένο) Εγω ειχα zastava 750 Αυτο που θυμαμαι ειναι οτι πηγαινα σχετικα ανετα στα χιονια οταν το εστρωνε, ακομα και στο παγο. (λογω μηχανης -κινησης πισω) Επεξ/σία Παρασκευή στις 11:30 πμ από ringboy
JailbrokenDiesel Δημοσ. Παρασκευή στις 01:20 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 01:20 μμ πωπω ακομη θυμαμαι ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ που επρεπε να βαλω στο τιμονι για να στριψω σε yogo φιλου μου .. εγω ο φλωρος ειχα μαθει οδηγηση σε πολιτισμενο Polo με τα 45 ατιθασα αλογα 😅
vamvakoolas Δημοσ. Παρασκευή στις 04:15 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 04:15 μμ 2 hours ago, JailbrokenDiesel said: πωπω ακομη θυμαμαι ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ που επρεπε να βαλω στο τιμονι για να στριψω σε yogo φιλου μου .. εγω ο φλωρος ειχα μαθει οδηγηση σε πολιτισμενο Polo με τα 45 ατιθασα αλογα 😅 γατακι, αντι να χερεσαι που γυμναζες ανω κορμο και χερια το κραζεις κιολας... (παντα αναρωτιομουν σα παιδι πως αυτο το 3 ακτινο με λεπτες ακτινες τιμονι δε σπαει) 1
kalmik Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες Είχαμε για μια δεκαετία στην οικογένεια (1980-91) το 1100 (αντιγραφή Fiat 128 αλλά με πέμπτη πόρτα, πιο πρακτικό). Μοτέρ άσπαστο, ηλεκτρικά έτσι κι έτσι, λάστιχα (εργοστασιακά) τα πιο άθλια του πλανήτη, τα πέταγες αμέσως αν ήθελες να σωθείς. Προβλήματα: Έμπαζε νερά από εμπρός κάναμε στεγανοποίηση (επίσης στεγανοποίηση πίσω πόρτας) Αμέσως ρελέ για φώτα ¨Επιανε σκουπιδάκια το ζιγκλέρ που καρμπυρατέρ και έμενε στο ρελαντί (αλλά καθάριζε αμέσως με φύσημα αέρα) Για να ρίξεις νερό πιτσιλιστήρι στο παρμπρίζ είχε μια φυσούνα λαστιχένια από μέσα !!! Στροφόμετρο βάλαμε εξτρά δεν είχε Αλλάξαμε καρμπιρατέρ με διπλό Weber και από 55 κέρδισε άλλα δέκα (πολύτιμα) άλογα Eτρωγε τα τακάκια εύκολα Ένα πίσω φανάρι που έσπασα σαν πρωτόβαλτος οδηγός είχε καινούργιο 30δραχμούλες!! σαν να παίρνεις δύο τρια κουλούρια Πάνω από 120 δεν έπρεπε με τίποτε να πας γιατί έτριζε ΗΡΩΙΚΕΣ ΕΠΟΧΕΣ. Στεναχωρήθηκα πάντως που πήγε απόσυρση το 1991 και πήραμε Fiat TIPO με aircondition, 5τάχυτο και άλλες ...πολυτέλειες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα