Ntinaras Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 15 ώρες πριν, xsterg είπε φιλε μου εγω πηρα προσφατα golf 8 variant. και εμενα λεει για αλλαγη στα 30000χλμ η στα 2 ετη. φυσικα και δεν προκειται να το τηρησω. κανω περιπου 5000 χλμ / ετος. θα τα αλλαξω στο ετος επανω ανεξαρτητως χιλιομετρων. Ανα ετος θελει ετσι κι αλλιως γιατι πιανουν υγρασια.
Sugizo Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) On 21/11/2024 at 16:46, LabrakisG1992 said: Καλησπερα. Αγορασα πριν 3μιση μήνες το εν λογω αυτοκινητο. Εχω 8.000 χιλιομετρα και μπηκα απο περιεργεια στην εφαρμογη να δω ποτε λεει σερβις. Η εφαρμογη λεει στα 30.000χιλ ή στα 2 χρόνια. 30.000χιλ με τα ιδια λαδια δεν ειναι πολλα? Να το παω νωριτερα? Αν θυμάμαι καλά είσαι Luxembourg, οποτε σωστά λέει 30.000. Φαντάζομαι θα λέει service κάθε 30k και inspection κάθε 15k όπως το Golf 7 TSI που έχω (και εννοείτε πάντα 1 φορα το χρόνο εφόσον δεν πιάσεις τα km). Ακολουθώ ακριβώς ότι μου λέει η αντιπροσωπεία (μιας και κάνω τα service εκεί) κοντεύω 200.000 χιλιόμετρα με 0 προβλήματα. Δεν είναι τόσο το λάδι που βάζουν, αλλα οι καιρικές συνθήκες (δεν έχει υπερβολικές θερμοκρασίες και σκόνη όπως στην ελλάδα) αυτό μου είπαν. Edit: Επίσης η αλλαγή ιμάντα πχ για εμενα είναι τα 220k, κάτι που στην ελλάδα θα ήταν περίεργο. Επεξ/σία 25 Νοεμβρίου 2024 από Sugizo 1
Ducatista Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 Στις 23/11/2024 στις 8:28 ΜΜ, tutuyo είπε Κορσακι του '15, αισίως συμπληρώνει την 10ετια και 120κ χλμ. 3κυλινδρο 1000αρι με τα 90hp Το τι άκουσα από φίλους και γνωστες,θα σπάσει θα χαλάσει, θα καίει λάδια, θα μπούνε οι Τούρκοι. Δεν πάνε μια τα 1000αρια διαβάζεις στο ινσομνια, που να ανέβεις Ριτσώνα με αιρκοντίσιον,γύρισα όλη την Ελλάδα για τις διακοπές. Θα καις μπιτονια (τωμεταξυ μέση κατανάλωση 6-6.5) Απλά πολλούς τους έχει ξεπεράσει η ίδια η αυτοκίνηση Εν τω μεταξύ αν είναι το ίδιο μοτέρ με το aygo το αμάξι δεν πάιζεται το είχε η γυναίκα μου το πήρε το 14 νομίζω και το έδωσε το 20 μιλάμε για σκυλί οικονομικό και γρήγορο ολα τα είχε 1
Μάκαρος Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 11 ώρες πριν, redbullboy είπε Έχω Α3 χιλιαρι του '22. Κι εγώ μετά από κουβέντες με διάφορους αποφάσισα ότι κάθε 10.000 θα κάνω αλλαγή, η οποία είναι προφανώς τσουχτερή στην αντιπροσωπεία, 230ευρω. Οι τεχνικοί στον Φιλιππαίο, δεν πήραν θέση για το αν πρέπει ή δεν πρέπει, αλλά "αφού το αποφάσισες" μου άλλαξαν την ενημέρωση του ΜΜΙ να υπενθυμίζει για λάδια κάθε 12.500. Δυστυχώς όλοι έχουν από μια άποψη να σου πουν, αλλά όλοι έχουν άλλα αυτοκίνητα στο μυαλό τους. Το corolla του '93 έκανε 500.000χλμ με τον ίδιο ιμάντα χρονισμού, δεν σημαίνει ότι το νεο Yaris cross θα κάνει το ίδιο. Ακόμα και στα μοτέρ της ίδιας εταιρείας και ίδιας εποχής μπορεί να βρεις διαφορετικές ανάγκες, πχ το δικό μου (Tfsi 30 1.0) είναι τρικυλινδρο με σφυρήλατα σε περίεργο κύκλο ΜΕΚ, πολύ πιθανό το δικό σου να είναι διαφορετικό. Ένας λόγος παραπάνω για συχνότερες αλλαγές λαδιών το τούρμπο 10 ώρες πριν, geopro είπε Ναι και του απαντήσαμε του ανθρώπου. Οι περισσότεροι απάντησαν ότι 30.000 km είναι υπερβολικά πολλά για την αλλαγή. Κάποιοι άλλοι (λιγότεροι) πειθαρχούν σε αυτό το όριο των 30.000 km, το οποίο πιθανότατα και να αλλάξει μελλοντικά από τους ίδιους που το εξέδωσαν. Και τέλος υπάρχει και το δικό σου ποστ το οποίο δεν προσέθεσε τίποτα στην συζήτηση. Αγορά 9/21 vw polo 1.0 tsi 3κυλινδρο (προ facelift το τονίζω) το οποίο όμως φοράει τον κινητήρα του facelift (DLAC κωδικός κινητήρα). Εντολή από vw, αλλαγή λαδιών ανά 15κ χλμ. Με το που βγαίνει το facelift από αρχές του 2022, το ίδιο μοτέρ (DLAC) , εντολή από vw για αλλαγή λαδιών ανά 30κ χλμ. Και αναρωτιόμαστε γτ μετά τα 5-6 χρόνια, τα αμάξια καίνε λάδια, βγάζουν σοβαρές βλάβες κτλ κτλ. Προτιμώ να πληρώνω για λάδια, που στο κάτω κάτω είναι το φθηνότερο αναλώσιμο του αυτοκινήτου και ταυτόχρονα το πιο σημαντικό για την μακροζωία του, παρά να πληρώνω για άνοιγμα σε καπάκια κτλ. 3 1
geopro Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, Μάκαρος είπε Αγορά 9/21 vw polo 1.0 tsi 3κυλινδρο (προ facelift το τονίζω) το οποίο όμως φοράει τον κινητήρα του facelift (DLAC κωδικός κινητήρα). Εντολή από vw, αλλαγή λαδιών ανά 15κ χλμ. Με το που βγαίνει το facelift από αρχές του 2022, το ίδιο μοτέρ (DLAC) , εντολή από vw για αλλαγή λαδιών ανά 30κ χλμ. Και αναρωτιόμαστε γτ μετά τα 5-6 χρόνια, τα αμάξια καίνε λάδια, βγάζουν σοβαρές βλάβες κτλ κτλ. Προτιμώ να πληρώνω για λάδια, που στο κάτω κάτω είναι το φθηνότερο αναλώσιμο του αυτοκινήτου και ταυτόχρονα το πιο σημαντικό για την μακροζωία του, παρά να πληρώνω για άνοιγμα σε καπάκια κτλ. Τέτοιου τύπου ριζικών αλλαγών ειναι συνηθισμένες στη VW και εγείρουν σκέψεις. Η απορία η δική μου ειναι πως ειναι δυνατόν να βρίσκουν κατόχους οι οποίοι να πειθαρχούν συνειδητά στο ακατανόητο. Άλλωστε στο εμπόριο βρίσκεις λάδια και φίλτρα εφάμιλλα( ή και καλύτερα) της αντιπροσωπείας σε τιμή λιγότερο από τα μισά . Οπότε δεν ειναι και το κόστος δυσβάσταχτο. Ακατανόητο βέβαια δεν ειναι .Μάρκετινγκ λέγεται και πλασματική μείωση κόστους σέρβις στις ληζοεταιρείες. 1
Μάκαρος Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2024 7 ώρες πριν, geopro είπε Τέτοιου τύπου ριζικών αλλαγών ειναι συνηθισμένες στη VW και εγείρουν σκέψεις. Η απορία η δική μου ειναι πως ειναι δυνατόν να βρίσκουν κατόχους οι οποίοι να πειθαρχούν συνειδητά στο ακατανόητο. Άλλωστε στο εμπόριο βρίσκεις λάδια και φίλτρα εφάμιλλα( ή και καλύτερα) της αντιπροσωπείας σε τιμή λιγότερο από τα μισά . Οπότε δεν ειναι και το κόστος δυσβάσταχτο. Ακατανόητο βέβαια δεν ειναι .Μάρκετινγκ λέγεται και πλασματική μείωση κόστους σέρβις στις ληζοεταιρείες. Λάδια σίγουρα υπάρχουν πολύ ανώτερα. Δεν γίνεται να συγκριθούν πχ τα Castrol που βάζει η VW, με τα amsoil και τα liqui moly. Κλάσης ανώτερα τα δεύτερα. 1
ge-lyk Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2024 Στον ίδιο κινητήρα, πάντως, σε leon τριετίας, η seat "προτείνει" 15.000 χλμ ή ανά χρόνο (ό,τι έρθει πρώτο, προφανώς).
ideal09 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 27 Νοεμβρίου 2024 Έχοντας οδηγήσει πολλά 1000αρια που τηρούσαν αυστηρά τα χιλιόμετρα του κατασκευαστή, πέρα από θέλανε συμπλήρωμα λαδιού, και τα μοτέρ ήταν και πιο φασαριόζικα. Προσωπικά σε δικό μου αυτοκίνητο δεν θα το έκανα.(+ που βλέπουμε για τον ίδιο κινητήρα διαφορετικες αλλαγές ανάλογα τη μαρκα).
PLACEBO_89 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 Στις 24/11/2024 στις 10:34 ΜΜ, geopro είπε Ο εν λόγω κινητήρας 1NR-FE 1,33 , αυτός με τά 1330cc, 99 ή 101 ps (όχι αυτός με τά 86ps) και συγκεκριμένης παρτίδας, 2008 έως αρχές 2013, είχε προβληματικό σχεδιασμό κινητήρα και το λάδι καιγόταν στους κυλίνδρους. Το πρόβλημα αφορούσε όλους μα όλους τους κινητήρες αυτούς. Συγκεκριμένα η λάθος σχεδίαση αφορούσε : πιστόνια , μπιέλες , ελατήρια ακόμη και το ψευτοκάπακο.Το περιγράφει αναλυτικά το technical service bulletin που είχε εκδώσει η Toyota και προχώρησε σε επανασχεδιασμό των εξαρτημάτων και αλλαγή στην γραμμή παραγωγής από το 2013 και μετά. Το πρόβλημα γινόταν αντιληπτό από τις 70Κ km και μετά ,και εδώ αρχίζει το αίσχος. Η αντιπροσωπεία οχυρωμένη πίσω από μια αμφιλεγόμενη οδηγία ότι κατανάλωση λαδιού έως 1 λίτρο/ 1000 km είναι επιτρεπτή , είτε συμπλήρωνε λάδι αβέρτα είτε πήγαινε σε πιο παχύρευστο 10W-40 σε μια ύστατη και απελπισμένη προσπάθεια να κερδίσει χρόνο και χιλιόμετρα έτσι ώστε να βγει το αυτοκίνητο εκτός εγγύησης. Ακόμη και αν ήσουν ενημερωμένος για το πρόβλημα αυτοί σου έλεγαν ότι αφού η κατανάλωση λαδιού δεν υπερβαίνει το 1 λίτρο/ 1000 km τότε δεν θα προβούν σε επισκευή. Αυτή η τακτική είχε ως αποτέλεσμα και την καταστροφή του αισθητήρα λ και του καταλύτη. Το δε μοτέρ κατέρρεε ολοσχερώς γύρω στις 120 Κ Km , συνήθως εκτός εγγύησης πλέον και με το κόστος επισκευής μεγαλύτερο της αξίας του αυτοκινήτου. Ηταν ετσι ο σχεδιασμος που ηθελε αυστηρα 5/30 ή ακομα καλυτερα και πιο λεπτορευστο 0/30,0/20 και νωρις αλλαγη στην αρχη της φθορας 5-7000χλμ αναλογα τις συνθηκες.. Με αυτον τον τροπο δεν θα τα τσιμπουσε απο την αλλη θα σε ετρωγαν τα εξοδα στις αλλαγες λαδιων! *Σχεδιασμο?!? Μουφα και αυτο..! Ενα εξαρτημα εφταιγε γι αυτη την κατασταση.. Ολα στο βωμο του κερδους και ψεμα πανω στο ψεμα!
geopro Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 27 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε Ηταν ετσι ο σχεδιασμος που ηθελε αυστηρα 5/30 ή ακομα καλυτερα και πιο λεπτορευστο 0/30,0/20 και νωρις αλλαγη στην αρχη της φθορας 5-7000χλμ αναλογα τις συνθηκες.. Με αυτον τον τροπο δεν θα τα τσιμπουσε απο την αλλη θα σε ετρωγαν τα εξοδα στις αλλαγες λαδιων! *Σχεδιασμο?!? Μουφα και αυτο..! Ενα εξαρτημα εφταιγε γι αυτη την κατασταση.. Ολα στο βωμο του κερδους και ψεμα πανω στο ψεμα! Εξ αυτών που γνωρίζω η αντιπροσωπεία αρχικώς έβαζε 5W-20 & 5W-30 αλλά αυτό δεν εμπόδισε το "κάψιμο" του λαδιού. Θα συμφωνήσω ότι οι συχνές αλλαγές στις 5.000 - 7.000 Km θα βοηθούσαν πολύ την κατάσταση αλλά δεν το εφάρμοσαν. Σίγουρα οι συχνές αλλαγές θα απομάκρυναν κατάλοιπα και επικαθίσεις πιο αποτελεσματικά. Προσωπικά ο "διάολος" μου είναι ένα μοτέρ να καίει λάδια. Όχι τόσο για την αναγκαιότητα συμπλήρωσης όσο για τα κατάλοιπα της καύσης του. Ένα λάδι που "καίγεται" δεν εξαϋλώνεται δυστυχώς. Και που να δείτε τα κατάλοιπα της καύσης των full συνθετικών λαδιών.
PLACEBO_89 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 1 λεπτό πριν, geopro είπε Εξ αυτών που γνωρίζω η αντιπροσωπεία αρχικώς έβαζε 5W-20 & 5W-30 αλλά αυτό δεν εμπόδισε το "κάψιμο" του λαδιού. Θα συμφωνήσω ότι οι συχνές αλλαγές στις 5.000 - 7.000 Km θα βοηθούσαν πολύ την κατάσταση αλλά δεν το εφάρμοσαν. Σίγουρα οι συχνές αλλαγές θα απομάκρυναν κατάλοιπα και επικαθίσεις πιο αποτελεσματικά. Προσωπικά ο "διάολος" μου είναι ένα μοτέρ να καίει λάδια. Όχι τόσο για την αναγκαιότητα συμπλήρωσης όσο για τα κατάλοιπα της καύσης του. Ένα λάδι που "καίγεται" δεν εξαϋλώνεται δυστυχώς. Και που να δείτε τα κατάλοιπα της καύσης των full συνθετικών λαδιών. ...👍
Ribopaido Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 Πάντως μια που λετε για τογιοτα.. Στο γιαρις αλλαξα στα 9000 λαδι - φιλτρο και φλαντζα καρτερ. Βαλανε 5λιτρο και το υπολοιπο που εμεινε το πήρα.. Συνολο 190 ευρω... Αν εβαζα 0w20 θα πηγαινε 87 ευρω!
geopro Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 34 λεπτά πριν, Ribopaido είπε Πάντως μια που λετε για τογιοτα.. Στο γιαρις αλλαξα στα 9000 λαδι - φιλτρο και φλαντζα καρτερ. Βαλανε 5λιτρο και το υπολοιπο που εμεινε το πήρα.. Συνολο 190 ευρω... Αν εβαζα 0w20 θα πηγαινε 87 ευρω! Ποιο λάδι κοστολογήθηκε μαζί με φίλτρο και εργασία 190€ ? Ας τους το πάς εσύ και θά εξοικονομήσεις χρήματα. Επεξ/σία 30 Νοεμβρίου 2024 από geopro
SaFiS Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2024 1 hour ago, geopro said: Ποιο λάδι κοστολογήθηκε μαζί με φίλτρο και εργασία 190€ ? Ας τους το πάς εσύ και θά εξοικονομήσεις χρήματα. Μάλλον τον ξύρισαν κόντρα. Ακόμη και 0W8 ή 0W16 να του έβαλαν, πάλι ΠΑΡΑ πολλά πλήρωσε...
geopro Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2024 1 ώρα πριν, SaFiS είπε Μάλλον τον ξύρισαν κόντρα. Ακόμη και 0W8 ή 0W16 να του έβαλαν, πάλι ΠΑΡΑ πολλά πλήρωσε... Τά συνηθίζουν αυτά οι αντιπροσωπείες. Λύσεις όμως υπάρχουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα