megapaixtaras Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 4 ώρες πριν, NickTG είπε Άρα από το 2006 και μετά όλοι ανεξαιρέτως οι μη ιαπωνικοι κινητήρες μετά από 80000 χιλιόμετρα χαλάνε. Από που έχει βγει αυτή η ημερομηνία και τα χιλιόμετρα? Ξέρω πολλούς με μη ιαπωνικούς κινητήρες μετά το 2006 που δεν έχουν χαλάσει. Τι πήγε στραβά εκεί? και εγω ξερω πολλους που κερδιζουν στο στοιχημα,καλα θα παει και αυτο!
xsterg Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 φιλε μου εγω πηρα προσφατα golf 8 variant. και εμενα λεει για αλλαγη στα 30000χλμ η στα 2 ετη. φυσικα και δεν προκειται να το τηρησω. κανω περιπου 5000 χλμ / ετος. θα τα αλλαξω στο ετος επανω ανεξαρτητως χιλιομετρων. 1 1
megapaixtaras Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 3 ώρες πριν, tutuyo είπε αλλαξε ο υδροχοος στον ερμη, hello! τα λεμε αυτα ρε παιδια, γιατι δεν μοιραζεστε την γνωση να γλυτωσουμε κι εμεις οι κοινοι θνητοι🤔 αφου τα ξερετε γιατι δεν μιλατε και παμε και αγοραζουμε Χοντα 3κυλινδρα 1000αρια?Αυτα σπανε, τι λενε οι σοφοι, εριξαν τα κοκκαλα?- παρε tu-tu-oya τοτε! αυτο περναει απο τον αστερισμο του σκυλου,σκυλια λεμε!
dpolal Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Στις 21/11/2024 στις 10:56 ΜΜ, NickTG είπε Εγώ θα προτείνω αλλαγή κάθε 2500 χιλιόμετρα έτσι για την αλλαγή. Στις 22/11/2024 στις 8:09 ΠΜ, tutuyo είπε Καλύτερα 2376 Να κάνει η μάνα. 2
NickTG Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 17 minutes ago, megapaixtaras said: και εγω ξερω πολλους που κερδιζουν στο στοιχημα,καλα θα παει και αυτο! Μπορείς απλά να πεις πως πέταξες κάποια νούμερα στην τύχη για δημιουργία εντυπώσεων. Σίγουρα θα ήταν πιο σοβαρή απάντηση. 1
megapaixtaras Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 12 λεπτά πριν, NickTG είπε Μπορείς απλά να πεις πως πέταξες κάποια νούμερα στην τύχη για δημιουργία εντυπώσεων. Σίγουρα θα ήταν πιο σοβαρή απάντηση. ηταν σοβαρη απαντηση,σοβαροτερη απο την δικη σου απαντηση απλα κανεις πως δεν καταλαβαινεις για να δημιουργησεις εντυπωση
NickTG Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 17 minutes ago, megapaixtaras said: ηταν σοβαρη απαντηση,σοβαροτερη απο την δικη σου απαντηση απλα κανεις πως δεν καταλαβαινεις για να δημιουργησεις εντυπωση Δεν έχεις απαντήσει και σε τίποτα για να καταλάβει ο οποιοσδήποτε. Απλά είπες 2 τυχαία νούμερα. Προφανώς βέβαια δεν υπήρχε και κάποια σοβαρή απάντηση που θα μπορούσες να δώσεις μετά τη δήλωση πως όλοι οι κινητήρες από το 2006 και μετά χαλάνε αφού περάσουν 80000 χιλιόμετρα.
geopro Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 21/11/2024 στις 5:46 ΜΜ, LabrakisG1992 είπε Καλησπερα. Αγορασα πριν 3μιση μήνες το εν λογω αυτοκινητο. Εχω 8.000 χιλιομετρα και μπηκα απο περιεργεια στην εφαρμογη να δω ποτε λεει σερβις. Η εφαρμογη λεει στα 30.000χιλ ή στα 2 χρόνια. 30.000χιλ με τα ιδια λαδια δεν ειναι πολλα? Να το παω νωριτερα? Ειδικά για την πρώτη πρώτη αλλαγή μην ξεπεράσεις τα 10.000 km Προμηθεύσου λάδια της συγκεκριμένης προδιαγραφής καθώς και "μαμά" φίλτρο λαδιού (έτσι ώστε να μην το πάρουν χαμπάρι) και πήγαινε εκτός αντιπροσωπείας για αλλαγή. Και να μην τους πεις τίποτα στην αντιπροσωπεία.Αστους να νομίζουν ότι 30.000 km είναι μια χαρά.Το έχω δει να γίνεται επανειλημμένως. Θα σου κοστίσει και λιγότερο από τα μισά χρήματα. Είναι κωμικοτραγικό να μείνει το λάδι μέσα για 30.000 km , αν δεν το έχει κάψει ήδη θα έχει "σπάσει". Στάθμη λαδιού παρακολουθείς ; Η Λίπανση είναι σημαντική παράμετρος για την μακροζωία και με ξενίζει το ότι αρκετοί συνφορουμίτες είναι ελαστικοί με αυτό. Στις 22/11/2024 στις 8:45 ΠΜ, aionnou είπε Ότι λέει ο κατασκευαστής με τις προδιαγραφές που προτείνει. Ξέρει καλύτερα απο το x insomniac το μόνο σίγουρο. Ο κατασκευαστής έχει πολλά πράγματα κατά νου και υπόκειται σε δεσμεύσεις και πιέσεις που δεν τις ξέρεις. Κουτός δεν είναι ο κατασκευαστής αλλά δεν έχετε τα ίδια συμφέροντα και βλέψεις. Στις 22/11/2024 στις 4:14 ΜΜ, Ntinaras είπε Εχω 2 φιλους με toyota hybrid και οταν πηγαν για αλλαγη λαδιων αντι για 0w-8 ηθελαν να τους βαλουν απο την αντιπροσωπια 0w-20... Γιατι δεν χρειαζεται πιο λεπτο... Η αντιπροσωπεία ήθελε να γλυτώσει το ξύλο.... Στις 22/11/2024 στις 9:59 ΠΜ, dsi44 είπε εγω στο δικο μου 15 χρονια τωρα καθε 30,000 αλλαζω και προβλημα δεν ειχα ποτε. Ποιο είναι το αυτοκίνητο του 2009 (2024-15) που είχε από τότε επίσημη αλλαγή κάθε 30.000 km ? Δηλαδή το 2009 σου είπαν έλα σε 30.000 km ? Εκείνη την εποχή δεν το τραβούσαν πάνω από 15.000 km 10 ώρες πριν, tutuyo είπε την ξεσκεπασες την ατιμη την Τογιοτα βρε σατανα🫵 Χαρακτηριστικό παράδειγμα του κινητήρα 1NR-FE Yaris / Auris 1,33 που ήταν η ντροπή της Toyota με κατανάλωση λαδιού της τάξεως των 800 ml/1000 km. Ενώ είχε αποδεδειγμένα σχεδιαστικό πρόβλημα που τους οδήγησε σε τροποποίηση της γραμμής παραγωγής και επανασχεδιασμό των ανταλλακτικών εντούτοις δεν κάλεσε όλους τους πελάτες για να τους είτε αποκαταστήσει το πρόβλημα είτε να τους αποζημιώσει. Ιδού το εσωτερικό δελτίο τεχνικής ενημέρωσης. Ιδού και η λιστα ανταλλακτικών κόστους 2500€ με εργασία. Ο εν λόγω κινητήρας 1NR-FE 1,33 , αυτός με τά 1330cc, 99 ή 101 ps (όχι αυτός με τά 86ps) και συγκεκριμένης παρτίδας, 2008 έως αρχές 2013, είχε προβληματικό σχεδιασμό κινητήρα και το λάδι καιγόταν στους κυλίνδρους. Το πρόβλημα αφορούσε όλους μα όλους τους κινητήρες αυτούς. Συγκεκριμένα η λάθος σχεδίαση αφορούσε : πιστόνια , μπιέλες , ελατήρια ακόμη και το ψευτοκάπακο.Το περιγράφει αναλυτικά το technical service bulletin που είχε εκδώσει η Toyota και προχώρησε σε επανασχεδιασμό των εξαρτημάτων και αλλαγή στην γραμμή παραγωγής από το 2013 και μετά. Το πρόβλημα γινόταν αντιληπτό από τις 70Κ km και μετά ,και εδώ αρχίζει το αίσχος. Η αντιπροσωπεία οχυρωμένη πίσω από μια αμφιλεγόμενη οδηγία ότι κατανάλωση λαδιού έως 1 λίτρο/ 1000 km είναι επιτρεπτή , είτε συμπλήρωνε λάδι αβέρτα είτε πήγαινε σε πιο παχύρευστο 10W-40 σε μια ύστατη και απελπισμένη προσπάθεια να κερδίσει χρόνο και χιλιόμετρα έτσι ώστε να βγει το αυτοκίνητο εκτός εγγύησης. Ακόμη και αν ήσουν ενημερωμένος για το πρόβλημα αυτοί σου έλεγαν ότι αφού η κατανάλωση λαδιού δεν υπερβαίνει το 1 λίτρο/ 1000 km τότε δεν θα προβούν σε επισκευή. Αυτή η τακτική είχε ως αποτέλεσμα και την καταστροφή του αισθητήρα λ και του καταλύτη. Το δε μοτέρ κατέρρεε ολοσχερώς γύρω στις 120 Κ Km , συνήθως εκτός εγγύησης πλέον και με το κόστος επισκευής μεγαλύτερο της αξίας του αυτοκινήτου. Επεξ/σία 24 Νοεμβρίου 2024 από geopro 2 3
geopro Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, cumulus είπε Δεν τα έμαθες;Έτσι φτιάχνουν και τις ηλεκτρικές συσκευές να χαλάνε μια μέρα μετά την λήξη της εγγύησης. Προγραμματισμένη απαξίωση των προϊόντων λέγεται. Στα οικονομικά και το βιομηχανικό σχεδιασμό, η προγραμματισμένη απαξίωση (που ονομάζεται επίσης ενσωματωμένη απαξίωση ή πρόωρη απαξίωση) είναι η έννοια της πολιτικής του σχεδιασμού ενός προϊόντος με τεχνητά περιορισμένο κύκλο ζωής ή σκόπιμα εύθραυστο σχεδιασμό, έτσι ώστε να γίνεται παρωχημένο μετά από μια συγκεκριμένη προκαθορισμένη περίοδο χρόνου στην οποία λειτουργεί ελαττωματικά ή ξαφνικά παύει να λειτουργεί. Επεξ/σία 24 Νοεμβρίου 2024 από geopro 1
tutuyo Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 12 ώρες πριν, geopro είπε Ειδικά για την πρώτη πρώτη αλλαγή μην ξεπεράσεις τα 10.000 km Προμηθεύσου λάδια της συγκεκριμένης προδιαγραφής καθώς και "μαμά" φίλτρο λαδιού (έτσι ώστε να μην το πάρουν χαμπάρι) και πήγαινε εκτός αντιπροσωπείας για αλλαγή. Και να μην τους πεις τίποτα στην αντιπροσωπεία.Αστους να νομίζουν ότι 30.000 km είναι μια χαρά.Το έχω δει να γίνεται επανειλημμένως. Θα σου κοστίσει και λιγότερο από τα μισά χρήματα. Είναι κωμικοτραγικό να μείνει το λάδι μέσα για 30.000 km , αν δεν το έχει κάψει ήδη θα έχει "σπάσει". Στάθμη λαδιού παρακολουθείς ; Η Λίπανση είναι σημαντική παράμετρος για την μακροζωία και με ξενίζει το ότι αρκετοί συνφορουμίτες είναι ελαστικοί με αυτό. Ο κατασκευαστής έχει πολλά πράγματα κατά νου και υπόκειται σε δεσμεύσεις και πιέσεις που δεν τις ξέρεις. Κουτός δεν είναι ο κατασκευαστής αλλά δεν έχετε τα ίδια συμφέροντα και βλέψεις. Η αντιπροσωπεία ήθελε να γλυτώσει το ξύλο.... Ποιο είναι το αυτοκίνητο του 2009 (2024-15) που είχε από τότε επίσημη αλλαγή κάθε 30.000 km ? Δηλαδή το 2009 σου είπαν έλα σε 30.000 km ? Εκείνη την εποχή δεν το τραβούσαν πάνω από 15.000 km Χαρακτηριστικό παράδειγμα του κινητήρα 1NR-FE Yaris / Auris 1,33 που ήταν η ντροπή της Toyota με κατανάλωση λαδιού της τάξεως των 800 ml/1000 km. Ενώ είχε αποδεδειγμένα σχεδιαστικό πρόβλημα που τους οδήγησε σε τροποποίηση της γραμμής παραγωγής και επανασχεδιασμό των ανταλλακτικών εντούτοις δεν κάλεσε όλους τους πελάτες για να τους είτε αποκαταστήσει το πρόβλημα είτε να τους αποζημιώσει. Ιδού το εσωτερικό δελτίο τεχνικής ενημέρωσης. Ιδού και η λιστα ανταλλακτικών κόστους 2500€ με εργασία. Ο εν λόγω κινητήρας 1NR-FE 1,33 , αυτός με τά 1330cc, 99 ή 101 ps (όχι αυτός με τά 86ps) και συγκεκριμένης παρτίδας, 2008 έως αρχές 2013, είχε προβληματικό σχεδιασμό κινητήρα και το λάδι καιγόταν στους κυλίνδρους. Το πρόβλημα αφορούσε όλους μα όλους τους κινητήρες αυτούς. Συγκεκριμένα η λάθος σχεδίαση αφορούσε : πιστόνια , μπιέλες , ελατήρια ακόμη και το ψευτοκάπακο.Το περιγράφει αναλυτικά το technical service bulletin που είχε εκδώσει η Toyota και προχώρησε σε επανασχεδιασμό των εξαρτημάτων και αλλαγή στην γραμμή παραγωγής από το 2013 και μετά. Το πρόβλημα γινόταν αντιληπτό από τις 70Κ km και μετά ,και εδώ αρχίζει το αίσχος. Η αντιπροσωπεία οχυρωμένη πίσω από μια αμφιλεγόμενη οδηγία ότι κατανάλωση λαδιού έως 1 λίτρο/ 1000 km είναι επιτρεπτή , είτε συμπλήρωνε λάδι αβέρτα είτε πήγαινε σε πιο παχύρευστο 10W-40 σε μια ύστατη και απελπισμένη προσπάθεια να κερδίσει χρόνο και χιλιόμετρα έτσι ώστε να βγει το αυτοκίνητο εκτός εγγύησης. Ακόμη και αν ήσουν ενημερωμένος για το πρόβλημα αυτοί σου έλεγαν ότι αφού η κατανάλωση λαδιού δεν υπερβαίνει το 1 λίτρο/ 1000 km τότε δεν θα προβούν σε επισκευή. Αυτή η τακτική είχε ως αποτέλεσμα και την καταστροφή του αισθητήρα λ και του καταλύτη. Το δε μοτέρ κατέρρεε ολοσχερώς γύρω στις 120 Κ Km , συνήθως εκτός εγγύησης πλέον και με το κόστος επισκευής μεγαλύτερο της αξίας του αυτοκινήτου. Γενικευοντας το μερικο δεν ενισχυεις το επιχειρημα σου, ισα ισα κανεις ενα λογικο αλμα για να ταιριαξει στο αφηγημα σου. Το μέλος ισχυριστηκε οτι ΟΛΑ τα μοτερ μετα το 2006 σπανε μετα τα 80κ χλμ. Ολες οι εταιριες εχουν αστοχιες, οπως πχ η Τογιοτα με το συγκεκριμενο μοτερ. Αν δεν εισαι δογματικος, μπορεις να αντιληφθεις Απο εκει και περα τι ακριβως δειχνει για την Τογιοτα αυτο? οτι δεν ειναι αξιοπιστη? Επειδη εβγαλε ενα μαπα μοτερ στα 90 χρονια? Lemon cars εβγαιναν, βγαινουν και θα βγαινουν. Το ζητημα ειναι αν η καθε εταιρεια συνεχιζει με προιοντα χαμηλης ποιοτητας, οποτε δεν επιβιωνει για καιρο, η βελτιωνει τα μοντελα της Επιδιωξη του κατασκευαστη ειναι να βγαζει αξιοπιστα μοτερ, καθως βοηθα την οικονομια κλιμακας του και μειωνει τα κοστη του, χρησιμοποιοντας τις λιγοτερες δυνατες αλλαγες. Οικονομικο ειναι το θεμα Αν το πετυχαινει στην πραξη λογω know-how, ταλεντου, υλικων ειναι αλλη κουβεντα 1
cumulus Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 10 hours ago, geopro said: Προγραμματισμένη απαξίωση των προϊόντων λέγεται. Στα οικονομικά και το βιομηχανικό σχεδιασμό, η προγραμματισμένη απαξίωση (που ονομάζεται επίσης ενσωματωμένη απαξίωση ή πρόωρη απαξίωση) είναι η έννοια της πολιτικής του σχεδιασμού ενός προϊόντος με τεχνητά περιορισμένο κύκλο ζωής ή σκόπιμα εύθραυστο σχεδιασμό, έτσι ώστε να γίνεται παρωχημένο μετά από μια συγκεκριμένη προκαθορισμένη περίοδο χρόνου στην οποία λειτουργεί ελαττωματικά ή ξαφνικά παύει να λειτουργεί. Υπάρχει και κάτι άλλο που λέγεται προκατάληψη επιβεβαίωσης 1
dbrillis Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 Τελικα να αλλαξει λαδια ο ανθρωπος ή εγινε μετονομασια στο θεμα; 3
redbullboy Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 Έχω Α3 χιλιαρι του '22. Κι εγώ μετά από κουβέντες με διάφορους αποφάσισα ότι κάθε 10.000 θα κάνω αλλαγή, η οποία είναι προφανώς τσουχτερή στην αντιπροσωπεία, 230ευρω. Οι τεχνικοί στον Φιλιππαίο, δεν πήραν θέση για το αν πρέπει ή δεν πρέπει, αλλά "αφού το αποφάσισες" μου άλλαξαν την ενημέρωση του ΜΜΙ να υπενθυμίζει για λάδια κάθε 12.500. Δυστυχώς όλοι έχουν από μια άποψη να σου πουν, αλλά όλοι έχουν άλλα αυτοκίνητα στο μυαλό τους. Το corolla του '93 έκανε 500.000χλμ με τον ίδιο ιμάντα χρονισμού, δεν σημαίνει ότι το νεο Yaris cross θα κάνει το ίδιο. Ακόμα και στα μοτέρ της ίδιας εταιρείας και ίδιας εποχής μπορεί να βρεις διαφορετικές ανάγκες, πχ το δικό μου (Tfsi 30 1.0) είναι τρικυλινδρο με σφυρήλατα σε περίεργο κύκλο ΜΕΚ, πολύ πιθανό το δικό σου να είναι διαφορετικό.
geopro Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 52 λεπτά πριν, dbrillis είπε Τελικα να αλλαξει λαδια ο ανθρωπος ή εγινε μετονομασια στο θεμα; Ναι και του απαντήσαμε του ανθρώπου. Οι περισσότεροι απάντησαν ότι 30.000 km είναι υπερβολικά πολλά για την αλλαγή. Κάποιοι άλλοι (λιγότεροι) πειθαρχούν σε αυτό το όριο των 30.000 km, το οποίο πιθανότατα και να αλλάξει μελλοντικά από τους ίδιους που το εξέδωσαν. Και τέλος υπάρχει και το δικό σου ποστ το οποίο δεν προσέθεσε τίποτα στην συζήτηση. 8 λεπτά πριν, redbullboy είπε Έχω Α3 χιλιαρι του '22. Κι εγώ μετά από κουβέντες με διάφορους αποφάσισα ότι κάθε 10.000 θα κάνω αλλαγή, η οποία είναι προφανώς τσουχτερή στην αντιπροσωπεία, 230ευρω. Οι τεχνικοί στον Φιλιππαίο, δεν πήραν θέση για το αν πρέπει ή δεν πρέπει, αλλά "αφού το αποφάσισες" μου άλλαξαν την ενημέρωση του ΜΜΙ να υπενθυμίζει για λάδια κάθε 12.500. Δυστυχώς όλοι έχουν από μια άποψη να σου πουν, αλλά όλοι έχουν άλλα αυτοκίνητα στο μυαλό τους. Το corolla του '93 έκανε 500.000χλμ με τον ίδιο ιμάντα χρονισμού, δεν σημαίνει ότι το νεο Yaris cross θα κάνει το ίδιο. Ακόμα και στα μοτέρ της ίδιας εταιρείας και ίδιας εποχής μπορεί να βρεις διαφορετικές ανάγκες, πχ το δικό μου (Tfsi 30 1.0) είναι τρικυλινδρο με σφυρήλατα σε περίεργο κύκλο ΜΕΚ, πολύ πιθανό το δικό σου να είναι διαφορετικό. Το κόστος εκτός αντιπροσωπείας αλλαγής λαδιού και φίλτρου κοστίζει λιγότερο από 100€ με εφάμιλλης ή και καλύτερης ποιότητας αναλώσιμων. Αυτό που μπορείς να κάνεις αποφεύγοντας την διένεξη περί εγγύησης (αν και κανονικά δεν υπάρχει ζήτημα πηγαίνοντας έξω) είναι να τους πηγαίνεις εσύ τα αναλώσιμα εξοικονομώντας έτσι μεγάλα ποσά. 3 ώρες πριν, tutuyo είπε Γενικευοντας το μερικο δεν ενισχυεις το επιχειρημα σου, ισα ισα κανεις ενα λογικο αλμα για να ταιριαξει στο αφηγημα σου. Το μέλος ισχυριστηκε οτι ΟΛΑ τα μοτερ μετα το 2006 σπανε μετα τα 80κ χλμ. Ολες οι εταιριες εχουν αστοχιες, οπως πχ η Τογιοτα με το συγκεκριμενο μοτερ. Αν δεν εισαι δογματικος, μπορεις να αντιληφθεις Απο εκει και περα τι ακριβως δειχνει για την Τογιοτα αυτο? οτι δεν ειναι αξιοπιστη? Επειδη εβγαλε ενα μαπα μοτερ στα 90 χρονια? Lemon cars εβγαιναν, βγαινουν και θα βγαινουν. Το ζητημα ειναι αν η καθε εταιρεια συνεχιζει με προιοντα χαμηλης ποιοτητας, οποτε δεν επιβιωνει για καιρο, η βελτιωνει τα μοντελα της Επιδιωξη του κατασκευαστη ειναι να βγαζει αξιοπιστα μοτερ, καθως βοηθα την οικονομια κλιμακας του και μειωνει τα κοστη του, χρησιμοποιοντας τις λιγοτερες δυνατες αλλαγες. Οικονομικο ειναι το θεμα Αν το πετυχαινει στην πραξη λογω know-how, ταλεντου, υλικων ειναι αλλη κουβεντα Την Toyota την σέβομαι και άλλωστε έχει κερδίσει με το σπαθί της πολλές διακρίσεις. Αλλά δεν υπάρχει μία Toyota, υπάρχουν πολλές. Άλλη ήταν την περίοδο 1975 - 2000 και άλλη τώρα. Ένα χοντρό παράδειγμα χρονολογιών δίνω. Σαφώς και μέσα στα τόσα χρόνια λειτουργίας να τύχουν και περιπτώσεις κακού σχεδιασμού όπως του 1NR-FE 1,33 χωρίς αυτού καθ' αυτού να αμαυρώνει την φήμη της. Ίσα ίσα που η ορθή αντιμετώπιση τέτοιων περιπτώσεων όχι μόνο δεν πλήττει την φήμη της εταιρείας αλλά αντιθέτως την ενισχύει. Η Toyota (η σημερινή να εξηγούμε) δεν επέλεξε τον σωστή αντιμετώπιση αλλά ενώ γνώριζε το πρόβλημα φέρθηκε στους πελάτες της με το χειρότερο τρόπο. Ο σωστός τρόπος θα ήταν μια δωρεάν επισκευή στα πλαίσια επέκτασης εγγύησης. Σε χώρες με ισχυρή καταναλωτική συνείδηση αυτό δεν είναι ασυνήθιστο. Οι Αμερικάνοι τα VW του dieselgate τους έβαλαν τους Γερμανούς να τα "φάνε". Και για να επιστρέψουμε στο θέμα μας ο μέσος Αμερικανός δεν θα διανοηθεί να κρατήσει λάδια πέρα των 10.000 km. Αυτά περί 30.000 τα κάνουν οι ληζοεταιρείες . 2 2
geopro Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2024 2 ώρες πριν, cumulus είπε Υπάρχει και κάτι άλλο που λέγεται προκατάληψη επιβεβαίωσης Το ποστ σου δεν προσφέρει απολύτως τίποτα στην συζήτηση και ειναι ο ορισμός του τρολ: Στη γλώσσα του Διαδικτύου η λέξη τρολ (troll) περιγράφει κάποιον χρήστη του Ίντερνετ με πονηρά προκλητικές, σκόπιμα ανόητες ή επιτηδευμένα εκτός θέματος θέσεις και απόψεις σε μία online ανοιχτή κοινότητα, όπως ένα φόρουμ συζήτησης, mailing list, chat room ή μπλογκ, με πρωταρχική πρόθεση να προκαλέσει και να ερεθίσει άλλους χρήστες ή με κάθε τρόπο να επιφέρει διαταραχή σε μια διαδικτυακή συζήτηση για οποιοδήποτε θέμα και να πετύχει μια αλυσίδα αντιδράσεων από άλλους χρήστες. Η συμπεριφορά αυτή που λέγεται τρολάρισμα (trolling) πολλές φορές συνοδεύεται από αμφιλεγόμενη διαμάχη των υπολοίπων περί του σκοπού του. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα