Προς το περιεχόμενο

Check Point Endpoint Security πρόβλημα απεγκατάστασης.


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από likoyrgos,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα

Έχω τον Lenovo Think Centre με win11.

Όλα πήγαιναν καλά έως ότου μετά από μια αναβάθμιση παρουσιάστηκε μεγάλο πρόβλημα με το End  Point Security.  Συγκεκριμένα κλείδωσε τον 2ο σκληρό , usb stick που έβαζα δεν τα δέχονταν , μου έβγαζε συνέχεια μηνύματα για κρυπτογράφηση των δίσκων και τα συναφή. Η εργασία με τον συγκεκριμένο Η/Υ  πλέον,  έχει γίνει αρκετά δύσκολη  . Με ένα παλαιό  « Your Unistaller»  που είχα δεν κατάφερα να το αποκαταστήσω (δεν το έβρισκε καν). Κατέβασα το Revo Unistaller (free έκδοση) το έβρισκε αλλά για την απεγκατάσταση ζήταγε κωδικό! Από ένα σημείο και μετά δεν το έβρισκε καν στην λίστα των προγραμμάτων!

Το  συγκεκριμένο ήρθε «παντρειά» με τα Windows , δεν το εγκατέστησα εγώ.

σας παραθέτω μερικά από τα μηνύματα που βγάζει.

Έχει κανείς καμιά ιδέα?

image.png.c31ae03e1e91f9c20b39ba90ab87de21.png

image.png.d51508f000d27043b42dee529168af22.png

image.png.cfc71d6837d4a937c6c6d0bd6b31bcd4.png

 

Δημοσ.

Ευχαριστώ για την απάντηση !

Απεγκατάσταση από τα windows δεν γίνεται γιατί δεν εμφανίζεται το πρόγραμμα !

Το προσπάθησα από το Revo unistaller αλλά ζητούσε κωδικό . 

Δημοσ.

Είναι εταιρικό το laptop ?

Αν ναι και δεν είσαι administrator φαντάζομαι σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας δεν πρέπει να το πειράξεις για αυτό και έχεις κλειδωμένες usb κτλ

 

  • Λύση
Δημοσ.

Το laptop δεν είναι εταιρικό . Τελικά μπήκα σε command mode και το έσβησα από εκεί (ουσιαστικά έσβησα τον φάκελο) 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις !

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...