Neos Marmaras Δημοσ. χθες στις 02:03 μμ Δημοσ. χθες στις 02:03 μμ Διαμαρτύρομαι και καταγγέλλω την παραπλάνηση, την εκμετάλλευση, την ασυνέπεια, την έλλειψη επαγγελματισμού, την προχειρότητα, τον εμπαιγμό και την ταλαιπωρία, τα οικογενειακά προβλήματα, τα οποία έχω υποστεί από την εταιρεία Public ως προς την παράδοση προϊόντων. Την Δευτέρα 18-11-2024 προέβην σε ολοκλήρωση παραγγελίας (D595590468) μιας LG τηλεόρασης 55” και ενός σίδερου ατμού PHILIPS. H παραγγελία ολοκληρώθηκε από πλευράς μου κατόπιν ελέγχου τιμών, διαθεσιμότητας και χρόνου παράδοσης, βάσει Τ.Κ. Η εταιρεία public, σχετικού αποδεικτικού ολοκλήρωσης παραγγελίας, επιβεβαίωνε την παράδοση των προϊόντων μέχρι την Πέμπτη 21-11-2024 και την συνεχή ενημέρωσή μου με μηνύματα για την εξέλιξη της παραγγελίας μου. Σήμερα, Πέμπτη 21-11-2024, έως τις 12:30 και έχοντας λάβει μόνο ειδοποίηση στο viber ότι η παραγγελία μου παραδόθηκε στην μεταφορική Βεϊνόγλου, προβληματίστηκα και ανησύχησα ως προς την εμπρόθεσμη παράδοσή της. Για το λόγο αυτό επικοινώνησα με τα Public, την μεταφορική Βεϊνόγλου, η οποία με ενημέρωσε ότι σήμερα παρέλαβε στη Θεσσαλονίκη από Αθήνα και ότι με συνεργάτιδα μεταφορική θα προωθηθεί στον προορισμό της. Επικοινώνησα λοιπόν με την ΔΗΜΕΛ μεταφορική, η οποία με ενημέρωσε ότι δεν παρέλαβε ακόμη την παραγγελία μου και ότι αν την παραλάβει σήμερα πιθανόν να μου τη στείλει αύριο, διαφορετικά την Δευτέρα, εάν έχει δρομολόγιο για Πολύγυρο. Διαμαρτύρομαι και καταγγέλλω την παραπλάνηση, την εκμετάλλευση, την ασυνέπεια, την έλλειψη επαγγελματισμού, την προχειρότητα, τον εμπαιγμό και την ταλαιπωρία, τα οικογενειακά προβλήματα, τα οποία έχω υποστεί από την εταιρεία Public ως προς την παράδοση προϊόντων, επειδή για την ολοκλήρωση της παραγγελίας, βάσει τ.κ. η εγγύηση και η επιβεβαίωση που είχα ήταν για παράδοση έως Πέμπτη 21-11-2024. Ενώ, λοιπόν η τήρηση της υποχρέωσης πληρωμής από πλευράς μου ήταν άμεση (800€) η Public αθέτησε την υπόσχεσή της ως προς την παράδοση, δημιουργώντας μου προβλήματα τόσο με το χρόνο που απαιτείται για την αναζήτηση της εξέλιξης παράδοσης της παραγγελίας, όσο και οικογενειακά προβλήματα για την επιλογή της εταιρείας Public και όχι κάποιας άλλης που διασφάλιζε την παράδοση έστω και μία ημέρα αργότερα. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά την επικοινωνία μου με την Public (3 φορές) παράνομα, χωρίς την διασφάλιση της συναίνεσής μου προβήκαν σε ηχογράφηση της επικοινωνίας μας, ενώ τις δύο τελευταίες φορές η επικοινωνία μας λόγω θορύβου ήταν δύσκολη έως αδύνατη, γεγονός που με κάνει να υποψιάζομαι την σκόπιμη διακοπή της. Σε ερώτησή μου γιατί όπως δεσμεύτηκαν δεν ενημερώθηκα για την παράδοση της παραγγελίας μου στη Θεσσαλονίκη, η απάντηση που έλαβα ήταν ότι είχε κολλήσει το σύστημα. Τέλος θέλω να αναφέρω ότι ενώ συνειδητά δεν επέλεξα να κάνω χρήση της επέκτασης εγγύησης για την τηλεόραση, ήξεραν και μπόρεσαν να με καλέσουν στο προσωπικό μου τηλέφωνο για να μου ζητήσουν ξανά να κάνω χρήση της επέκτασης εγγύησης. Έτσι ενώ αρχικά η τιμή της εν λόγω τηλεόρασης ήταν γύρω στα 740€, ενόψει Black Friday η τιμή έγινε 799€ και με την Black Friday προσφορά 699€. Δηλαδή 699€ συν επέκταση εγγύησης 99€, πάμε πάλι στα 799€. Όλα τα παραπάνω, δηλαδή η συμπεριφορά και δράση της Public, εμπίπτει και αφορά σε περισσότερα σε Παραπλανητική Διαφήμιση-Πληροφόρηση και Καταχρηστικοί Όροι Συναλλαγών, καθώς και σε: Μη (έγκαιρη) Παράδοση Προϊόντων, Κανόνες Εμπορίας και Διακίνησης και Διαδικτυακή Απάτη. Τα συμπεράσματα δικά σας.
NikosKallithea Δημοσ. χθες στις 02:27 μμ Δημοσ. χθες στις 02:27 μμ Η ερωτηση ποια ειναι; γιατι εδω ειναι φορουμ οχι η Προστασίας Καταναλωτή, καλύτερα κανε copy paste το κείμενο και στείλτο σε αυτους.
CaptainChris Δημοσ. πριν από 15 ώρες Δημοσ. πριν από 15 ώρες Το ότι καθυστερεί μια παραγγελία μια η δυο μέρες γίνεται σχεδόν σε όλα τα καταστήματα, τουλάχιστον έχεις ενημέρωση για το πού είναι η παραγγελία σού, εμένα έχει τύχη να μην ξέρω που είναι και να έχει αργήσει μια εβδομάδα. Όχι από Public όμως. 1
afm Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες (επεξεργασμένο) 21 ώρες πριν, Neos Marmaras είπε Διαμαρτύρομαι και καταγγέλλω την παραπλάνηση, την εκμετάλλευση, την ασυνέπεια, την έλλειψη επαγγελματισμού, την προχειρότητα, τον εμπαιγμό και την ταλαιπωρία, τα οικογενειακά προβλήματα, τα οποία έχω υποστεί από την εταιρεία Public ως προς την παράδοση προϊόντων. Την Δευτέρα 18-11-2024 προέβην σε ολοκλήρωση παραγγελίας (D595590468) μιας LG τηλεόρασης 55” και ενός σίδερου ατμού PHILIPS. H παραγγελία ολοκληρώθηκε από πλευράς μου κατόπιν ελέγχου τιμών, διαθεσιμότητας και χρόνου παράδοσης, βάσει Τ.Κ. Η εταιρεία public, σχετικού αποδεικτικού ολοκλήρωσης παραγγελίας, επιβεβαίωνε την παράδοση των προϊόντων μέχρι την Πέμπτη 21-11-2024 και την συνεχή ενημέρωσή μου με μηνύματα για την εξέλιξη της παραγγελίας μου. Σήμερα, Πέμπτη 21-11-2024, έως τις 12:30 και έχοντας λάβει μόνο ειδοποίηση στο viber ότι η παραγγελία μου παραδόθηκε στην μεταφορική Βεϊνόγλου, προβληματίστηκα και ανησύχησα ως προς την εμπρόθεσμη παράδοσή της. Για το λόγο αυτό επικοινώνησα με τα Public, την μεταφορική Βεϊνόγλου, η οποία με ενημέρωσε ότι σήμερα παρέλαβε στη Θεσσαλονίκη από Αθήνα και ότι με συνεργάτιδα μεταφορική θα προωθηθεί στον προορισμό της. Επικοινώνησα λοιπόν με την ΔΗΜΕΛ μεταφορική, η οποία με ενημέρωσε ότι δεν παρέλαβε ακόμη την παραγγελία μου και ότι αν την παραλάβει σήμερα πιθανόν να μου τη στείλει αύριο, διαφορετικά την Δευτέρα, εάν έχει δρομολόγιο για Πολύγυρο. Διαμαρτύρομαι και καταγγέλλω την παραπλάνηση, την εκμετάλλευση, την ασυνέπεια, την έλλειψη επαγγελματισμού, την προχειρότητα, τον εμπαιγμό και την ταλαιπωρία, τα οικογενειακά προβλήματα, τα οποία έχω υποστεί από την εταιρεία Public ως προς την παράδοση προϊόντων, επειδή για την ολοκλήρωση της παραγγελίας, βάσει τ.κ. η εγγύηση και η επιβεβαίωση που είχα ήταν για παράδοση έως Πέμπτη 21-11-2024. Ενώ, λοιπόν η τήρηση της υποχρέωσης πληρωμής από πλευράς μου ήταν άμεση (800€) η Public αθέτησε την υπόσχεσή της ως προς την παράδοση, δημιουργώντας μου προβλήματα τόσο με το χρόνο που απαιτείται για την αναζήτηση της εξέλιξης παράδοσης της παραγγελίας, όσο και οικογενειακά προβλήματα για την επιλογή της εταιρείας Public και όχι κάποιας άλλης που διασφάλιζε την παράδοση έστω και μία ημέρα αργότερα. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά την επικοινωνία μου με την Public (3 φορές) παράνομα, χωρίς την διασφάλιση της συναίνεσής μου προβήκαν σε ηχογράφηση της επικοινωνίας μας, ενώ τις δύο τελευταίες φορές η επικοινωνία μας λόγω θορύβου ήταν δύσκολη έως αδύνατη, γεγονός που με κάνει να υποψιάζομαι την σκόπιμη διακοπή της. Σε ερώτησή μου γιατί όπως δεσμεύτηκαν δεν ενημερώθηκα για την παράδοση της παραγγελίας μου στη Θεσσαλονίκη, η απάντηση που έλαβα ήταν ότι είχε κολλήσει το σύστημα. Τέλος θέλω να αναφέρω ότι ενώ συνειδητά δεν επέλεξα να κάνω χρήση της επέκτασης εγγύησης για την τηλεόραση, ήξεραν και μπόρεσαν να με καλέσουν στο προσωπικό μου τηλέφωνο για να μου ζητήσουν ξανά να κάνω χρήση της επέκτασης εγγύησης. Έτσι ενώ αρχικά η τιμή της εν λόγω τηλεόρασης ήταν γύρω στα 740€, ενόψει Black Friday η τιμή έγινε 799€ και με την Black Friday προσφορά 699€. Δηλαδή 699€ συν επέκταση εγγύησης 99€, πάμε πάλι στα 799€. Όλα τα παραπάνω, δηλαδή η συμπεριφορά και δράση της Public, εμπίπτει και αφορά σε περισσότερα σε Παραπλανητική Διαφήμιση-Πληροφόρηση και Καταχρηστικοί Όροι Συναλλαγών, καθώς και σε: Μη (έγκαιρη) Παράδοση Προϊόντων, Κανόνες Εμπορίας και Διακίνησης και Διαδικτυακή Απάτη. Τα συμπεράσματα δικά σας. Καλώς ή κακώς δεν ευθύνεται το Public για την ταλαιπωρία σου. Το Public παρέδωσε στην μεταφορική εμπρόθεσμα και με καλή πίστη (και φυσικά με βάση την συμφωνία που έχει κάνει με την μεταφορική) θεωρεί ότι την επομένη τα πράγματα θα παραδοθούν. Πλέον έχεις να κάνεις με την μεταφορική. Δυστυχώς η εταιρία Orphee Beinoglou και η Courier της (η Easy Mail πρώην Orbit Couriers) είναι μία από τις χειρότερες μεταφορικές. Παρ' όλα αυτά Πέμπτη 21/11 τα πράγματα έφτασαν Θεσσαλονίκη. Τώρα πια το πρόβλημα είναι η ΔΗΜΕΛ μεταφορική (συνεργάτης του Μπεϊνόγλου όχι του Public) που δεν έχει παραλάβει ακόμα ώστε να σου παραδώσει. Και όπως σου λέει ο CaptainChris 12 ώρες πριν, CaptainChris είπε Το ότι καθυστερεί μια παραγγελία μια η δυο μέρες γίνεται σχεδόν σε όλα τα καταστήματα, τουλάχιστον έχεις ενημέρωση για το πού είναι η παραγγελία σού ..... Το μόνο που θα ίσως καταλόγιζα στο Public θα ήταν ότι θα έπρεπε να κάνει καλύτερη επιλογή συνεργατών αν και στην περίπτωσή σου (περιέργως) ο Μπεϊνόγλου λειτούργησε γρήγορα. Επεξ/σία πριν από 3 ώρες από afm
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα