Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
27 minutes ago, AtiX said:

Κάτσε βρε, το σχολείο εκτός από στεγνές γνώσεις, μαθαίνει για την ισότητα, τον σεβασμό και γενικότερα την κοινωνικοποίηση ενός παιδιού… 

αλλά να μου πεις όταν γράφεις για δημιουργία παραγωγικών ανθρώπων πως θα αντιληφθείς την σημαντικότητα της εκπαίδευσης…

Στεγνες γνώσεις? Η δημιουργία παραγωγικών και χρήσιμων για την κοινωνία ανθρώπων προϋποθέτει αυτά που γράφεις, δεν αντιλαμβάνομαι τον λόγο που δεν σου είμαι κατανοητός, περί κοινωνίας και κοινωνικών ανθρώπων μιλάμε. 

  • Απαντ. 138
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
Μόλις τώρα, JcD είπε

Στεγνες γνώσεις? Η δημιουργία παραγωγικών και χρήσιμων για την κοινωνία ανθρώπων προϋποθέτει αυτά που γράφεις, δεν αντιλαμβάνομαι τον λόγο που δεν σου είμαι κατανοητός, περί κοινωνίας και κοινωνικών ανθρώπων μιλάμε. 

Μην προσθέτεις λέξεις για να αλλάξεις το νόημα αυτού που έγραψες, είπες μόνο παραγωγικών ανθρώπων και είναι ξεκάθαρο από την αρχή της κουβέντας μας ότι δεν θεωρείς μέρος ή υποχρέωση του εκπαιδευτικού συστήματος την διαπαιδαγώγηση των παιδιών και των εφήβων…

Μου θυμίζεις την γνωστή συζήτηση περί του μαθήματος των θρησκευτικών και αν θα πρέπει να μαθαίνουν και για τις άλλες θρησκείες…

  • Like 1
Δημοσ.
4 minutes ago, AtiX said:

Μην προσθέτεις λέξεις για να αλλάξεις το νόημα αυτού που έγραψες, είπες μόνο παραγωγικών ανθρώπων και είναι ξεκάθαρο από την αρχή της κουβέντας μας ότι δεν θεωρείς μέρος ή υποχρέωση του εκπαιδευτικού συστήματος την διαπαιδαγώγηση των παιδιών και των εφήβων…

Μου θυμίζεις την γνωστή συζήτηση περί του μαθήματος των θρησκευτικών και αν θα πρέπει να μαθαίνουν και για τις άλλες θρησκείες…

Παραγωγικος για την κοινωνία, καλή προσπάθεια να περάσεις ως δικές μου απόψεις αυτά που θέλεις εσύ αλλά δεν, μια χαρά ξέρω τι γράφω. Η διαπαιδαγώγηση δεν έχει να κάνει με προπαγάνδα της εκάστοτε κοινωνικής ομάδας βέβαια. 

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, JcD είπε

Παραγωγικος για την κοινωνία, καλή προσπάθεια να περάσεις ως δικές μου απόψεις αυτά που θέλεις εσύ αλλά δεν, μια χαρά ξέρω τι γράφω. Η διαπαιδαγώγηση δεν έχει να κάνει με προπαγάνδα της εκάστοτε κοινωνικής ομάδας βέβαια. 

Μόνος σου το λες, να θυμίσω, ρωτάω:

1 ώρα πριν, AtiX είπε

για πες μου, πως θα εξαλείψεις την δαιμονοποίηση, στο οτιδήποτε, αν πατρονάρεις ένα παιδί με συγκεκριμένα πρότυπα?

Και απαντάς:

1 ώρα πριν, JcD είπε

Σκοπός του σχολείου είναι η εκπαίδευση φίλε μου, η δημιουργία παραγωγικών ανθρώπων για την κοινωνία, δεν είναι χώρος έκφρασης των ιδεών του κάθε ανθρώπου που πιστεύει ότι ο ίδιος είναι φυσιολογικός αλλά οι υπόλοιποι δεν το βλέπουν ενεκα πατροναρισματος! 

Μόνος σου τα γράφεις, μόνος σου εκτίθεσαι και όταν βρίσκεις τα δύσκολα κατηγορείς εμένα ότι προσπαθώ να περάσω δικές μου ιδέες???

Δικές σου, όλο δικές σου είναι… το τι είναι φυσιολογικό, το τι να μην μαθαίνει στα παιδιά, το τι είναι παραγωγικότητα στην κοινωνία…

  • Like 2
Δημοσ.
5 minutes ago, AtiX said:

Μόνος σου το λες, να θυμίσω, ρωτάω:

Και απαντάς:

Μόνος σου τα γράφεις, μόνος σου εκτίθεσαι και όταν βρίσκεις τα δύσκολα κατηγορείς εμένα ότι προσπαθώ να περάσω δικές μου ιδέες???

Δικές σου, όλο δικές σου είναι… το τι είναι φυσιολογικό, το τι να μην μαθαίνει στα παιδιά, το τι είναι παραγωγικότητα στην κοινωνία…

Δεν είναι δουλειά μου να σου μάθω την έννοια της λέξεως κοινωνία φίλε μου, δουλειά του σχολείου ήταν! 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, JcD είπε

Δεν είναι δουλειά μου να σου μάθω την έννοια της λέξεως κοινωνία φίλε μου, δουλειά του σχολείου ήταν! 

Αυτό λέω και εγώ…

Δημοσ.
10 minutes ago, AtiX said:

Αυτό λέω και εγώ…

Οπότε? Πως ένας άνθρωπος εντάσσεται και γίνεται παραγωγικός στην κοινωνία του αν αυτή δεν τον καταστήσει κοινωνικό μέσο του εκπαιδευτικού συστήματος? Κατάλαβες ακριβώς τι ήθελα να πω αν γνωρίζεις την έννοια της λέξεως κοινωνία. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, JcD είπε

Οπότε? Πως ένας άνθρωπος εντάσσεται και γίνεται παραγωγικός στην κοινωνία του αν αυτή δεν τον καταστήσει κοινωνικό μέσο του εκπαιδευτικού συστήματος? Κατάλαβες ακριβώς τι ήθελα να πω αν γνωρίζεις την έννοια της λέξεως κοινωνία. 

Και πως αποτρέπεις την δαιμονοποίηση της κάθε μορφής μειονοτήτων αν δεν τους συμπεριλάβεις????

Πως ένα παιδί, πχ, δεν θα είναι προκατειλημμένο με ένα άλλο παιδάκι μόνο και μόνο επειδή έχει άλλη θρησκεία αν δεν διδαχθεί και την άλλη θρησκεία?

ΥΓ: Να σου θυμίσω εσύ μίλησες απαξιωτικά για ορισμένες από αυτές… ελπίζω να μην εννοείς ομογενοποίηση χάριν της παραγωγικότητας μιας κοινωνίας…

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 1
Δημοσ.
2 minutes ago, AtiX said:

Και πως αποτρέπεις την δαιμονοποίηση της κάθε μορφής μειονοτήτων αν δεν τους συμπεριλάβεις???? Να σου θυμίσω εσύ μίλησες απαξιωτικά για ορισμένες από αυτές…

Ποιες απολες και ποιος θα επιλεξει ποιες θα είναι και πόσο χρόνο θα πρέπει να περνούν τα παιδιά στο θέμα του να ακούνε τις ανησυχίες της εκάστοτε μειονότητας? 

Φυσικά και θα μιλήσω απαξιωτικά για κάποιες από αυτές τις μειονότητες, δεν θεωρώ σε τίποτα φυσιολογικό το να συνουσιαζοντε ζώα με ανθρώπους για παράδειγμα. Πόσο χρόνο να διαθέσουμε στα σχολεία για τους ανθρώπους που το θεωρούν φυσιολογικό μπας και καταφέρουν να πείσουν τις επόμενες γενιές ότι είναι? 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, JcD είπε

Ποιες απολες και ποιος θα επιλεξει ποιες θα είναι και πόσο χρόνο θα πρέπει να περνούν τα παιδιά στο θέμα του να ακούνε τις ανησυχίες της εκάστοτε μειονότητας? 

Φυσικά και θα μιλήσω απαξιωτικά για κάποιες από αυτές τις μειονότητες, δεν θεωρώ σε τίποτα φυσιολογικό το να συνουσιαζοντε ζώα με ανθρώπους για παράδειγμα. Πόσο χρόνο να διαθέσουμε στα σχολεία για τους ανθρώπους που το θεωρούν φυσιολογικό μπας και καταφέρουν να πείσουν τις επόμενες γενιές ότι είναι? 

Η μπάλα στην εξέδρα με επιχείρημα όπως πάντα να μπερδεύουν την ζωοφιλία με τα ανθρώπινα δικαιώματα…

λογικά, για να εκφράζεσαι έτσι, καταστάσεις τις μειονότητες και τις βλέπεις σαν ζώα, δεν εξηγείται αλλιώς να τα βάζεις στην ίδια φράση…

Εγω κάπου εδώ το κόβω, ήμαστε εκτός θέματος και δεν πρόκειται ούτε να αλλάξεις γνώμη ούτε να σεβαστείς τον οποιοδήποτε διαφορετικό άνθρωπο…

καλό σου βράδυ καλή σου συνέχεια…. 🙂

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 2
Δημοσ.
4 minutes ago, AtiX said:

Η μπάλα στην εξέδρα με επιχείρημα όπως πάντα να μπερδεύουν την ζωοφιλία με τα ανθρώπινα δικαιώματα…

λογικά, για να εκφράζεσαι έτσι, καταστάσεις τις μειονότητες και τις βλέπεις σαν ζώα, δεν εξηγείται αλλιώς να τα βάζεις στην ίδια φράση…

Εγω κάπου εδώ το κόβω, ήμαστε εκτός θέματος και δεν πρόκειται ούτε να αλλάξεις γνώμη ούτε να σεβαστείς τον οποιοδήποτε διαφορετικό άνθρωπο…

καλό σου βράδυ καλή σου συνέχεια…. 🙂

Οχι.! Καλή σου νύχτα και εσένα! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, JcD είπε

Να διαβάζετε όμως και τι γράφω, είπαμε οι αρχές προστατεύουν τους πολίτες ανεξαρτήτως προτιμήσεων, απαγορεύεται η προπαγάνδα και ιδιαίτερα σε μικρά παιδιά, και όλοι είναι υπέρ αυτού όπως και αυστηρών ποινών σε ότι αφορά στην κακοποίηση παιδιών οποιουδήποτε είδους, το αν εσείς θεωρείτε φυσιολογικό το να πηγαίνουν περίεργες συνιστώσες και οργανισμοί σε σχολεία και να προβαίνουν σε διαπαιδαγώγηση διαφορετικότητας τότε μάλλον δεν μας τα λέτε καλά!

Μμμμ, και τι θα κάνεις γι' αυτό;

Θα μου κλάσεις δυο μάντρες γιατί είναι δικαίωμά μας να διαφωνούμε, όπως σε κάθε πολιτισμένη χώρα.

Ελλάδα - Ρωσία 1-0 από τα αποδυτήρια και δεν εντασσόμαστε καν στις πολιτισμένες χώρες.

Επεξ/σία από Lucifer
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, pirmen56 said:

Στο ΣΚΑΙ παρέθεσαν κάποια στοιχεία που αποδεικνύουν αυτά που λες. Ο συγγραφέας-ερευνητής Γιώργος Ρωμανός κάποια άλλα που παρουσιάζουν εντελώς διαφορετική εικόνα. Εμείς ποια να δεχτούμε και γιατί;

 

Δεν παρέθεσε κάποια στοιχεία ο ΣΚΑΪ (που είναι ο Παπαχελας και όχι ο ΣΚΑΪ), μίλησαν αυτοί που συμμετείχαν στα γεγονότα: Ο Παλαινης ως πλευρά Ιωαννιδη, ο Εστες και Αβρακωτος ως πλευρά CIA, ο Μπογιατ και Σισκο ως πλευρά state department/κυβέρνηση Νίξον, ο Καλαχαν ως ΥΠΕΞ Αγγλίας, ο Αραπακης ως αρχηγός ΓΕΝ και ο Ετσεβιτ. Έχει κομβική σημασία το ντουκουμεντο γιατί πολύ απλά μιλάνε οι ίδιοι που ήταν εκεί και έκριναν τα γεγονότα, ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ έλεγαν στον Ιωαννιδη μην ρίξεις το Μακάριο, θα βγουν οι Τούρκοι και αυτός το έκανε επιμένοντας ότι δεν θα βγουν οι Τούρκοι κατηγορηματικά μέχρι και την υστάτη ώρα που είχε αρχίσει η απόβαση

Επεξ/σία από Hacker?pcs

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...