DrLo Δημοσ. Τετάρτη στις 12:14 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 12:14 μμ 17 λεπτά πριν, The_Judas είπε Υπό αυτή την έννοια υπάρχει ελπίδα... αν θέλει η εταιρεία να βγει στα κανάλια, να βάλει celebrities, ψευδομάρτυρες, να μπλέξει με πολύχρονες δικαστικές διαμάχες, πιθανή δυσφήμιση. Δεν είπα πουθενά όλα αυτά, ούτε κανάλια ούτε τίποτα τέτοια Η εξάσκιση νομικών δικαιωμάτων δεν αποτελεί δυσφήμιση, ούτε είπα ότι καλώς συμβαίνει ότι πολλές φορές ΝΑΙ μπορεί να κατστραφεί ένας άνθρωπος από το τίποτα, χωρίς μαρτυρες χωρίς τίποτα απλά από λόγια του αέρα Συνέβη πολύ πρόσφατα, αυτός που δεν μπορούσε καν να αντιμετωπίσει τα λόγια και να υπερασπιστεί τον εαυτό του πέθανε και ο άλλος έχει γίνει υπο-celebrity, κατεβηκε και παραλίγο να βγει και για ευρωβουλευτής. οπότε καλώς ή κακώς (πολύ κακώς imho) το αν υπάρχουν ή όχι μάρτυρες, εμπειρικά φαίνεται ότι δε παίζει ιδαίτερο ρόλο.
tzotzo Δημοσ. Τετάρτη στις 05:29 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:29 μμ Συναντηση των διευθυνταδων και ξεκαθαρισμα πως δεν θα γινει ανεκτη τετοια συμπεριφορα ξανα. ουτε πολλα σουπα μουπες 4 1
Raylan Δημοσ. Τετάρτη στις 06:53 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 06:53 μμ Το μόνο που μπορεί να κάνει η εταιρεία είναι να προτρέψει τον εργαζόμενο να κάνει καταγγελία στην αστυνομία και αν είναι σοβαροί να σταματήσουν τη συνεργασία με τον πελάτη. 1
mariosnik_ Δημοσ. Τετάρτη στις 08:30 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 08:30 μμ Άμα δεν υπάρχουν στοιχεία. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι κλήση στο 100 και καταγραφή συμβάντος χωρίς να κάνεις μήνυση. Αυτός που έκανε την παρενόχληση θα συμμαζευτεί. Αν επαναληφθεί, πάλι κλήση του 100 και δήλωση συμβάντος. Μαζεύονται στοιχεία σιγά σιγά.
Grfoxz Δημοσ. Τετάρτη στις 10:48 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 10:48 μμ Αν της έβαζε χέρι ένας περαστικός θα έβγαινε πάλι μπροστά η εταιρεία να κάνει μηνύσεις κτλ; Όχι. Οπότε η εταιρεία εμπλέκεται μονο με το οτι είναι πελάτης. Δεν νομίζω ότι αυτό της προσδίδει κάποια παραπάνω νομική υποχρέωση. Μόνο ηθική να προστατέψει τον εργαζόμενο και να μην τον στείλει στον ίδιο πελάτη και πιθανώς στο μέλλον να μην ξανακάνει συνεργασία. Το ίδιο το θύμα θα πρέπει να το κυνηγήσει νομικά με καταγγελίες κτλ αν θέλει. 2
Lucifer Δημοσ. Τετάρτη στις 11:34 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:34 μμ 45 λεπτά πριν, Grfoxz είπε Δεν νομίζω ότι αυτό της προσδίδει κάποια παραπάνω νομική υποχρέωση. δλδ της είπανε "θα πας εσύ", "σε αυτόν", "ώρες που σε απασχολεί η εταιρεία", αλλά δεν μπλέκονται κάπου; μήπως να μη την ασφαλίζουν κι όλας; 1
basilis_k6 Δημοσ. Τετάρτη στις 11:51 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 11:51 μμ αν και καταλαβαινω το λογο που δεν θελει να εμπλεξει την αστυνομια, οταν επιλέγεις κατι τέτοιο δεν μπορει να παει παραπερα το θεμα. για να ειναι καταγεγραμμένο καπου πρεπει να παει στην αστυνομια. αλλιως δεν εξασφαλιζεται ουτε ο παθων, ουτε ο θυτης, ουτε η εταιρεία οτι ολο αυτο θα εχει καλή εκβαση αν τελικα συζητηθει περαιτερω αναμεσα στις 2 πλευρες. ο εργοδοτης μπορει να υποστιριξει ελάχιστα τον εργαζομενο εφοσον δεν υπαρχει καταγγελία. στην θεωρια ολα αυτα γιατι στην πραξη σημασια εχει ποιος ειναι ο εργαζομενος, ποση σημασια εχει ο πελατης, ποσο θες να προστατεψεις τους ανθρωπους σου, ποσο θα σε πονεσει να τον στειλεις στον αγυριστο κτλ. 1
Grfoxz Δημοσ. Πέμπτη στις 12:28 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 12:28 πμ 53 λεπτά πριν, Lucifer είπε δλδ της είπανε "θα πας εσύ", "σε αυτόν", "ώρες που σε απασχολεί η εταιρεία", αλλά δεν μπλέκονται κάπου; μήπως να μη την ασφαλίζουν κι όλας; Με την ίδια λογική μπορεί να κάνει μήνυση και στην εταιρεία που την εξέθεσε σε κίνδυνο.
Lucifer Δημοσ. Πέμπτη στις 01:50 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 01:50 πμ Φυσικά και μπορεί αν βρει δικηγόρο να αναλάβει τέτοια πατάτα. Δεν είναι η ίδια λογική, δε τη χούφτωσε η εταιρεία, δεν φταίει η εταιρεία. Αλλά δε θα ήταν εκεί αν δεν της το είχε αναθέσει η εταιρεία. 1
FilipposMD Δημοσ. Πέμπτη στις 02:29 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 02:29 πμ Εφόσον η εταιρεία πιστεύει την υπάλληλο, μπορεί απλώς να πάει στον ύποπτο πελάτη και να του πει "η εταιρεία μας θέλει να διακόψει τη συνεργασία μαζί σας γιατί θεωρεί ότι η συμπεριφορά σας απέναντι σε υπάλληλό μας ήταν απαράδεκτη". Απλά και ξεκάθαρα. Αν υπάρχει συμβόλαιο με τον πελάτη, δείτε πώς μπορείτε να το διακόψετε. Εντάξει, υπάρχει η πιθανότητα να μουλαρώσει ο πελάτης και να αρνηθεί ότι έγινε κάτι, αλλά για μένα αυτή είναι η κίνηση που πρέπει να κάνει η εταιρεία. 1
Ntinaras Δημοσ. Πέμπτη στις 09:16 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:16 πμ 8 ώρες πριν, Grfoxz είπε Με την ίδια λογική μπορεί να κάνει μήνυση και στην εταιρεία που την εξέθεσε σε κίνδυνο. Αν τους εχει αναφερει οτι εχει προβληματα με τον Χ πελατη κι αυτοι επιμενουν να την στελνουν. τοτε ναι 2
m3ltd0wn Δημοσ. Πέμπτη στις 10:57 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 10:57 πμ (επεξεργασμένο) Εφόσον μιλάμε για εταιρεία, αυτή θα έπρεπε να έχει νομικό σύμβουλο τον οποίο και θα πρέπει να χρησιμοποιήσει. Επίσης, υπάρχουν πλέον πολλοί νόμοι σχετικοί με το mobbing και την σεξουαλική παρενόχληση στον χώρο της εργασίας. Για τέτοια θέματα, τα οποία είναι σοβαρά καλό είναι να συμβουλεύεστε νομικό και μάλιστα κάποιον που να έχει σχετική εμπειρία ή/και εξειδίκευση. Η αξιοπρέπεια ενός ανθρώπου είναι πολύ σημαντική και πρέπει να προστατεύεται. 12 ώρες πριν, Grfoxz είπε Αν της έβαζε χέρι ένας περαστικός θα έβγαινε πάλι μπροστά η εταιρεία να κάνει μηνύσεις κτλ; Όχι. Οπότε η εταιρεία εμπλέκεται μονο με το οτι είναι πελάτης. Δεν νομίζω ότι αυτό της προσδίδει κάποια παραπάνω νομική υποχρέωση. Μόνο ηθική να προστατέψει τον εργαζόμενο και να μην τον στείλει στον ίδιο πελάτη και πιθανώς στο μέλλον να μην ξανακάνει συνεργασία. Το ίδιο το θύμα θα πρέπει να το κυνηγήσει νομικά με καταγγελίες κτλ αν θέλει. Ο "πελάτης" δεν χούφτωσε την Χ Μαρία. Χούφτωσε την υπάλληλο της εταιρείας. Αν χούφτωνε τον CEO της εταιρείας, δεν θα διέκοπτε την συνεργασία η εταιρεία ή τέλος πάντων δεν θα λάμβανε τα κατάλληλα μέτρα ως εταιρεία; Από την στιγμή που υφίσταται υπαλληλική σχέση και πελατειακή σχέση, δεν είναι ο Χ με τον Ψ, είναι η εταιρεία Χ με τον πελάτη Χ και τις αντίστοιχες νομικές συνέπειες. Επεξ/σία Πέμπτη στις 11:01 πμ από m3ltd0wn 1
Mhlogiatros Δημοσ. Πέμπτη στις 11:53 πμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:53 πμ (επεξεργασμένο) Αν χούφτωνε τον τσέο θα τα βρίσκανε - θα του πουλουσε και ακριβοτερο πακετο δε θα υπηρχε καν θεμα * Εννοειται και ξεκαθαρισμα πως δεν θα γινει ανεκτη τετοια συμπεριφορα ξανα Επεξ/σία Πέμπτη στις 12:03 μμ από Mhlogiatros 1
panther_512 Δημοσ. Πέμπτη στις 02:06 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 02:06 μμ (επεξεργασμένο) Για οτιδήποτε συμβαίνει στον εργαζόμενο κατά την διάρκεια της εργασίας ή με αφορμή την εργασία του, ο εργοδότης φέρει ευθύνη για τη διασφάλιση της ασφάλειας και υγείας του εργαζομένου. Στην περίπτωση ενός τέτοιου περιστατικού και αναλόγως της σοβαρότητας, ο εργοδότης πρέπει: 1. Να φέρει άμεσα Ιατρό Εργασίας για στήριξη του εργαζομένου 2. Να απευθυνθεί άμεσα στον νομικό του σύμβουλο για την καλύτερη δυνατή αντιμετώπιση του θέματος, με κύριο γνώμονα το συμφέρον του εργαζόμενου και κατ'επέκταση της εταιρείας. 3. Αναλόγως νομικής συμβουλής ο εργοδότης μαζί με τον εργαζόμενό του προχωρά σε καταγγελία/παράπονο στο άλλο μέρος κλπ. 4. Αν δεν έχει, ο εργοδότης πρέπει να δημιουργήσει τις απαραίτητες διαδικασίες και να φροντίσει για την εκπαίδευση των εργαζομένων του για να τους προστατεύσει από παρόμοια περιστατικά. Επεξ/σία Πέμπτη στις 02:07 μμ από panther_512 6
spectaculator Δημοσ. Πέμπτη στις 02:31 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 02:31 μμ Δεν υπάρχει άλλος υπάλληλος για να του ανατεθεί αυτός ο πελάτης; Επίσης είναι δυνατό να ανατεθεί σε άλλον υπάλληλο, ή η πείρα του εν λόγω το κάνει δύσκολο;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα