Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Υποθετικό σενάριο:

Έστω ότι ένα άτομο δουλεύει σε μία εταιρεία και επισκέπτεται πελάτες. Και έστω ότι σε μία τέτοια επίσκεψη παρενοχλείται από ένα τέτοιο πελάτη. Μάρτυρες δεν υπάρχουν και το άτομο δεν θέλει να καταγγείλει το περιστατικό στην αστυνομία. Είναι ο λόγος του ενός εναντίον του λόγου του άλλου.

Η εταιρεία θέλει να στηρίξει το άτομο που εργάζεται για αυτή. Τι μπορεί να πράξει ρεαλιστικά:

  1. Για να διακόψει την συνεργασία (η οποία συνεργασία ορίζεται από σύμβαση με ρήτρες) θα χρειαστεί κάτι περισσότερο από «μου πες σου 'πα», τουλάχιστον μια καταγγελία στην αστυνομία.
  2. Το ΣΕΠΕ δεν επιλαμβάνεται περιπτώσεις που δεν αφορούν σε άτομα που εργάζονται σε διαφορετικές εταιρείες και σε κάθε περίπτωση αν υπάρχει επίθεση (σεξουαλική ή βίας) και πάλι δεν επιλαμβάνεται, κατευθύνει προς την αστυνομία.
  3. Εάν γίνει σύσταση στον πελάτη, τότε υπάρχει ο κίνδυνος να τραβηχτεί η εταιρεία για συκοφαντική δυσφήμιση κλπ (ελλείψη καταγγελίας ή/και μαρτύρων).
  4. Προφανώς ο πελάτης θα αλλάξει επιβλέποντα υπάλληλο, αλλά το άτομο που παρενοχλήθηκε θα ζητήσει να γίνει κάτι περισσότερο από αυτό.

Για πείτε καμιά ιδέα.

Δημοσ.

Δεν υπαρχει καμια ιδεα και προταση για τετοιες λεπτες και ευαισθητες περιστασεις.

 

απο την στιγμη που ειναι "ο λογος του" και "ο λογος μου", και δεν μπορει να αποδειχτει με απτα στοιχεια τιποτα, ουτε απο την μια, αλλα ουτε και απο την αλλη πλευρα, το ζητημα ειναι καθαρα μεταξυ τους, και ως μη γενομενο για τους υπολοιπους. γιατι ακομα και σε οποιαδηποτε υπηρεσια να πας για να καταγγειλεις κατι, πρεπει να εχεις καποια στοιχεια για να αποδειξεις τους ισχυρισμους. απο την στιγμη λοιπον που δεν υπαρχουν, το συμβαν δεν μπορει να αποδειχτει, αρα θεωρειται ως "μη γενομενο". 

απο εκει και περα ειναι θεματα εμπιστοσυνης.........

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Malthador είπε

Εάν γίνει σύσταση στον πελάτη, τότε υπάρχει ο κίνδυνος να τραβηχτεί η εταιρεία για συκοφαντική δυσφήμιση κλπ (ελλείψη καταγγελίας ή/και μαρτύρων).

Από που κι ως που θα είναι συκοφαντική δυσφίμηση μια επικοινωνία 2 μερών ?

Αν πραγματικά η εταιρεία πιστεύει αυτό που λέει ο/η υπάλληλός της και έχει γίνει κάτι σοβαρό που "σηκώνει"  να διακόψει τη συνεργσία, θα βρει κάποιο "παραθυράκι" και την επόμενη φορά θα κάνει συμβάσεις με ένα παραθυράκι ακόμα.

Από την άλλη, imho, γι αυτό (μεταξύ άλλων) υπάρχει η αστυνομία κλπ. Αν ειναι κάτι πραγματικά σοβαρό δε καταλαβαίνω το "το άτομο δεν θέλει να καταγγείλει το περιστατικό στην αστυνομία"

Επεξ/σία από DrLo
Δημοσ.

Καλό ειναι να γίνει μια επικοινωνία με δικηγόρο και να καταγγελθεί ( χωρίς μηνύσεις ή κατι παρόμοιο ) στις αρχές γιατί ετσι μπορεί α) να υπάρχει και άλλη "ανώνυμη" β) στο μέλλον, επειδή σίγουρα θα ξαναγίνει, να υπάρξει "ανώνυμη" και να είναι ήδη ενήμερες οι αρχές.

Γενικά τέτοιες καταστάσεις πρέπει να καταγγέλονται άμεσα προστατεύοντας φυσικά το θύμα και σεβόμενοι τη θέλησή του.

Εννοείται οτι απομακρύνεις σαν εταιρία το θύμα απο τον θύτη κόβοντας κάθε δυνατότητα επικοινωνίας.

  • Moderators
Δημοσ.
5 minutes ago, milos_ said:

τι είδους παρενόχληση? σεξουαλική ή θα σε πρίξω στις φάπες? 

Για να προχωρήσει η συζήτηση, ας πούμε ότι ήταν σεξουαλική παρενόχληση με σωματική επαφή. Ας υποθέσουμε ότι ο πελάτης της εταιρείας χούφτωσε το άτομο που δουλεύει στην εταιρεία.

18 minutes ago, cabdik said:

απο την στιγμη που ειναι "ο λογος του" και "ο λογος μου", και δεν μπορει να αποδειχτει με απτα στοιχεια τιποτα, ουτε απο την μια, αλλα ουτε και απο την αλλη πλευρα, το ζητημα ειναι καθαρα μεταξυ τους, και ως μη γενομενο για τους υπολοιπους. γιατι ακομα και σε οποιαδηποτε υπηρεσια να πας για να καταγγειλεις κατι, πρεπει να εχεις καποια στοιχεια για να αποδειξεις τους ισχυρισμους. απο την στιγμη λοιπον που δεν υπαρχουν, το συμβαν δεν μπορει να αποδειχτει, αρα θεωρειται ως "μη γενομενο". 

απο εκει και περα ειναι θεματα εμπιστοσυνης.........

Δεν πρέπει να έχεις αποδείξεις για κάτι, οι αποδείξεις είναι για την αστυνομία και το δικαστήριο. Στις διαπροσωπικές σχέσεις μπορείς απλά να πιστέψεις αυτό που σου εκμυστηρεύεται κάποιος και αναλόγως κρίνεις αν θα τον πιστέψεις ή όχι. Ας υποθέσουμε λοιπόν εδώ, ότι η διοίκηση δέχεται τα λεγόμενα του ατόμου και ότι υπάρχουν και επιπλέον ενδείξεις (όχι αποδείξεις) που συντείνουν στο γεγονός πως το περιστατικό όντως έλαβε χώρα.

21 minutes ago, DrLo said:

Από που κι ως που θα είναι συκοφαντική δυσφίμηση μια επικοινωνία 2 μερών ?

Δεν είναι; Δεν μπορεί ο άλλος να κινηθεί νομικά εναντίον σου αν τον κατηγορήσεις για κάτι που είτε δεν έκανε, είτε δεν μπορείς να αποδείξεις ότι έκανε;

Αν δεν είναι συκοφαντική δυσφήμιση, είναι εξύβριση/προσβολή/whatever δεν κολλάμε εκεί, κάτι είναι πάντως.

23 minutes ago, DrLo said:

Αν πραγματικά η εταιρεία πιστεύει αυτό που λέει ο/η υπάλληλός της και έχει γίνει κάτι σοβαρό που "σηκώνει"  να διακόψει τη συνεργσία, θα βρει κάποιο "παραθυράκι" και την επόμενη φορά θα κάνει συμβάσεις με ένα παραθυράκι ακόμα.

Τι παραθυράκι να βάλει; «Απαγορεύεται να πιάνονται οι κώλοι των υπαλλήλων»; Δεν μπορεί να σταθεί κάτι τέτοιο.

Μπορεί να σπάσει η συνεργασία αν υπάρξει καταγγελία στην αστυνομία, προφανώς.

26 minutes ago, DrLo said:

Από την άλλη, imho, γι αυτό (μεταξύ άλλων) υπάρχει η αστυνομία κλπ. Αν ειναι κάτι πραγματικά σοβαρό δε καταλαβαίνω το "το άτομο δεν θέλει να καταγγείλει το περιστατικό στην αστυνομία"

Ούτε εγώ το καταλαβαίνω με το δικό μου το μυαλό. Κάποιος άλλος μπορεί να σκέφτεται διαφορετικά, μπορεί να σκέφτεται ότι ο κύκλος που δραστηριοποιείται είναι στενός, ότι δεν θέλει να μπλέξει με αστυνομίες και δικαστήρια κλπ.

16 minutes ago, Apokios said:

Καλό ειναι να γίνει μια επικοινωνία με δικηγόρο και να καταγγελθεί ( χωρίς μηνύσεις ή κατι παρόμοιο ) στις αρχές γιατί ετσι μπορεί α) να υπάρχει και άλλη "ανώνυμη" β) στο μέλλον, επειδή σίγουρα θα ξαναγίνει, να υπάρξει "ανώνυμη" και να είναι ήδη ενήμερες οι αρχές.

Ναι, αυτό είναι καλό point.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Malthador είπε

Δεν είναι; Δεν μπορεί ο άλλος να κινηθεί νομικά εναντίον σου αν τον κατηγορήσεις για κάτι που είτε δεν έκανε, είτε δεν μπορείς να αποδείξεις ότι έκανε;

Αν δεν είναι συκοφαντική δυσφήμιση, είναι εξύβριση/προσβολή/whatever δεν κολλάμε εκεί, κάτι είναι πάντως.

όχι δεν είναι θεωρώ

Συκοφαντική δυσφίμιση είναι να σε διαδώσω ψέματα για κάτι αρνητικό σε τρίτους που μπορούν να σου κάνουν ζημιά.

Αν έρθω και σου πω στο αυτί "εσύ σκοτωσες τον JFK" είναι μια προσωπική συνομιλία κανείς τρίτος δεν εμπλέκεται

Το ίδιο (νομίζω) και για την εξύβριση. Αν μιλάμε οι δυο μας και σου πω "είσαι πολύ μ...." δεν είναι.

17 λεπτά πριν, Malthador είπε

Ούτε εγώ το καταλαβαίνω με το δικό μου το μυαλό. Κάποιος άλλος μπορεί να σκέφτεται διαφορετικά, μπορεί να σκέφτεται ότι ο κύκλος που δραστηριοποιείται είναι στενός, ότι δεν θέλει να μπλέξει με αστυνομίες και δικαστήρια κλπ.

αν σκέφτεται διαφορετικά θα πρέπει να αποδεχθεί να ζει στον κοσμο όπως τον σκέφτεται. Δε μπορείς να έχεις και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο.

Επεξ/σία από DrLo
  • Like 1
Δημοσ.

αν δεν υπαρχουν ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ, απλα δεν ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ.  

 

ο,τιδηποτε αλλο ειναι υποψιες/φαντασια/σεναρια... κλπ.   εχουν καταστραφει οικογενειες και υποληψεις ανθρωπων με αυτον τον τροπο. δλδ, αν Π.Χ  βγω αυριο και λεω οτι ο Malthador (σε βαζω ως παραδειγμα) εκανε αυτο και αυτο και αυτο, χωρις να εχω αποδειξεις, τι θα κανεις? δεν θα με πεις συκοφαντη, εφ οσον δεν εχω αποδειξεις...? 

 

Προσοχη..! δεν λεω αν ειναι αληθεια ή οχι, η παρενοχληση. αλλα..., αν δεν μπορει να αποδειχθει, δεν μπορει κανεις να ξερει ποια πλευρα λεει αληθεια. αρα μπορει να γινει ζημια εκατερωθεν 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Malthador είπε

Υποθετικό σενάριο:

Έστω ότι ένα άτομο δουλεύει σε μία εταιρεία και επισκέπτεται πελάτες. Και έστω ότι σε μία τέτοια επίσκεψη παρενοχλείται από ένα τέτοιο πελάτη. Μάρτυρες δεν υπάρχουν και το άτομο δεν θέλει να καταγγείλει το περιστατικό στην αστυνομία. Είναι ο λόγος του ενός εναντίον του λόγου του άλλου.

Η εταιρεία θέλει να στηρίξει το άτομο που εργάζεται για αυτή. Τι μπορεί να πράξει ρεαλιστικά:

  1. Για να διακόψει την συνεργασία (η οποία συνεργασία ορίζεται από σύμβαση με ρήτρες) θα χρειαστεί κάτι περισσότερο από «μου πες σου 'πα», τουλάχιστον μια καταγγελία στην αστυνομία.
  2. Το ΣΕΠΕ δεν επιλαμβάνεται περιπτώσεις που δεν αφορούν σε άτομα που εργάζονται σε διαφορετικές εταιρείες και σε κάθε περίπτωση αν υπάρχει επίθεση (σεξουαλική ή βίας) και πάλι δεν επιλαμβάνεται, κατευθύνει προς την αστυνομία.
  3. Εάν γίνει σύσταση στον πελάτη, τότε υπάρχει ο κίνδυνος να τραβηχτεί η εταιρεία για συκοφαντική δυσφήμιση κλπ (ελλείψη καταγγελίας ή/και μαρτύρων).
  4. Προφανώς ο πελάτης θα αλλάξει επιβλέποντα υπάλληλο, αλλά το άτομο που παρενοχλήθηκε θα ζητήσει να γίνει κάτι περισσότερο από αυτό.

Για πείτε καμιά ιδέα.

ε αν ο υπαλληλος δε θελει να καταγγειλει επισημα το περιστατικο, τοτε δε μπορει να θελει να γινει κατι περισσοτερο απο το αλλαγη υπαλληλου που επιβλεπει/εξυπηρετει τη συγκεκριμενη εμπορικη σχεση. Ρεαλιστικα. Ισως αν ειναι συμβαση με ημερομηνια ληξης να μην την ανανεωσουν,  αλλα παραπανω δε βλεπω κατι.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατ αρχας θεωρώ οτι το πρώτο που μας νοιάζει, είναι η ψυχική υγεία του "θύματος" .  Ο εργοδότης θα πρέπει να παρέχει 100% υποστήριξη σε ότι χρειάζεται. (Σίγουρα να τον/την ακούσουν προσεκτικά, να τον/την υποστηρίξουν και αν χρειάζεται και καμιά ημέρα άδεια κτλ).

Μετά, ο εργοδότης θεωρώ οτι πρέπει να αλλάξει στον συγκεκριμμένο πελάτη πωλητή, ή να μην τον αφήνει να πηγαίνει μόνος του (Σε περίπτωση που μιλάμε για μεγάλο και στρατηγικό πελάτη. Και ο θύτης ίσως είναι υπάλληλος , οπότε δεν μπορεί να την "πληρώσει" ολος ο οργανισμός του πελάτη).

Θέλεις να σου απαντήσουμε περαιτέρω σαν ιδιοκτήτης επιχείρησης, σαν συνάδελφος του θύματος, σαν τι? Θέλω να πω, από ποια σκοπιά θέλεις να είναι η ανάλυση του ζητήματος? Γιατί υπάρχουν πολλές οπτικές στο θέμα, με πρώτη του θύματος. Αν το θύμα το έχει πάρει πολύ βαρέως,  αλλάζει η συζήτηση γιατί εκεί θίγονται και οι αξίες του εργοδότη του, καθώς και η φήμη της επιχείρησης σε τέτοια θέματα.

Επεξ/σία από UncleKim
Δημοσ.

Οι επισκέψεις της εταιρείας να γίνονται με παρουσία δύο αντιπροσώπων εφεξής, ενημερώνοντας την εταιρεία του πελάτη για το πιθανό επιπλέον κόστος και την αιτία του. 

Το ρίσκο για απώλεια πελάτη είναι δεδομένο προφανώς. 

Δημοσ.

Χωρίς μάρτυρες και καταγγελία στην καταγγελία πολύ λίγες οι επιλογές.

Όταν λήξει η σύμβαση μπορούν σιωπηρά να απομακρύνουν τον πελάτη. Μπορούν να τον εξυπηρετούν χωρίς πολύ βιασύνη... να αλλάξουν την επιβλέποντα υπάλληλο με άλλου φύλου.

Διαφορετικά ξεκινάς πόλεμο με δικηγόρους, μμε, μηνύσεις εκατέρωθεν κλπ. Αλλά εφόσον δεν υπάρχουν μαρτυρίες δεν έχουν ελπίδες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...