POUARO Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 18 ώρες πριν, Vasileios26 είπε Όταν λες κάθετη μέχρι το πεζοδρόμιο, εννοείς ότι δεν έχει ολοκληρωθεί η κάθετη ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ του κτηρίου σου; γιατί επειδή αναφέρεις μόνο για πεζοδρόμιο, τότε για να φανεί στο κτήριο σου διαθεσιμότητα, θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση τόσο εσωτερικά του κτηρίου σου (box), όσο και μετά απο αυτό, να έχει περάσει ΚΑΙ κάποιο διάστημα έως και λίγων μηνών, μέχρι να προστεθεί στο σύστημα το κτήριό σου. Ναι, τιποτε δε εχει γινει εσωτερικα του κτιρίου η πανω στον τοιχο , ουτε καποιο box πλην του παλιου με την VDSL POY EXV. . Αυτη δεν την κανει ο παροχος? Στην NOVA μου λενε οτι δεν υπαρχει διαθεσιμότητα καν. Πρεπει να κανω καποια αίτηση και που?
salmp7 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 1 hour ago, Thresh said: Θα αντιστοιχεί για το ΑΦΜ της σύνδεσης του πατρικού καθώς και την διεύθυνσή του. Λογικά μετά κάνει έλεγχο κι ο πάροχος, δεν θα το δέχεται στην ήδη 360αρα. ρε @Thresh που διάβασες ότι κάνει έλεγχο ο πάροχος; γιατί να είναι υποχρέωση του και όχι του συστήματος που συνδέεσαι με το taxisnet; αν πάρεις κουπόνι μετά ο πάροχος το βάζει για να πληρωθεί τη διαφορά. Γιατί να κάνει κάποιον έξτρα έλεγχο εφόσον το σύστημα σου ενέκρινε και σου έδωσε το κουπόνι;
Super Moderators Thresh Δημοσ. πριν από 2 ώρες Super Moderators Δημοσ. πριν από 2 ώρες 14 minutes ago, salmp7 said: ρε @Thresh που διάβασες ότι κάνει έλεγχο ο πάροχος; γιατί να είναι υποχρέωση του και όχι του συστήματος που συνδέεσαι με το taxisnet; αν πάρεις κουπόνι μετά ο πάροχος το βάζει για να πληρωθεί τη διαφορά. Γιατί να κάνει κάποιον έξτρα έλεγχο εφόσον το σύστημα σου ενέκρινε και σου έδωσε το κουπόνι; Πουθενά, γι' αυτό λέω "λογικά". Δεν πιστεύω ότι μπορεί να είναι τόσο χύμα, γιατί αλλιώς θα έπαιρνες πχ εσύ κουπόνι που για κάποιο λόγο δεν το ήθελες, θα μου έδινες τον "αριθμό" που σου ήρθε με το sms κι εγώ απλά θα τον έλεγα στον πάροχο για να το βάλει στη σύνδεσή μου είτε το δικαιούται είτε όχι.
Vasileios26 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 13 λεπτά πριν, POUARO είπε Ναι, τιποτε δε εχει γινει εσωτερικα του κτιρίου η πανω στον τοιχο , ουτε καποιο box πλην του παλιου με την VDSL POY EXV. . Αυτη δεν την κανει ο παροχος? Στην NOVA μου λενε οτι δεν υπαρχει διαθεσιμότητα καν. Πρεπει να κανω καποια αίτηση και που? Προσωπικά γνωρίζω ότι θα πρέπει να έχει γίνει πλήρης/ολοκληρωμένη εγκατάσταση, δηλαδή η κάθετη στο κτήριό σου, και το ανάλογο box έξω απο το διαμέρισμά σου. Το να υπάρχει μόνο ελλιπής εγκατάσταση, εννοώ δηλαδή να υπάρχει μόνο η αναμονή ΕΞΩ στο πεζοδρόμιο, είναι φυσικό να μην μπορείς να έχεις πρόσβαση στην οπτική ίνα, άρα και να σου εκδοθεί κουπόνι. Στην σελίδα του Voucher, θα το διαπιστώσεις αυτό εάν δεις εάν υπάρχει - ή όχι - η κόκκινη κουκίδα που να αφορά το κτήριό σου.
salmp7 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες Just now, Thresh said: Πουθενά, γι' αυτό λέω "λογικά". Δεν πιστεύω ότι μπορεί να είναι τόσο χύμα, γιατί αλλιώς θα έπαιρνες πχ εσύ κουπόνι που για κάποιο λόγο δεν το ήθελες, θα μου έδινες απλά τον "αριθμό" που σου ήρθε με το sms κι εγώ απλά θα τον έλεγα στον πάροχο για να το βάλει στη σύνδεσή μου είτε το δικαιούται είτε όχι. ε όχι δε λέμε για τόσο τραβηγμένη περίπτωση. το ΑΦΜ του voucher με το ΑΦΜ της νέας σύνδεσης σίγουρα θα πρέπει να ταυτίζονται. όσον αφορά το SFBB πάντως ψάχνοντας το ΦΕΚ λέει αυτό (και κάνω copy paste) 4. Εξαιρούνται από το Πρόγραμμα: i. οι πολίτες και οι μικρο-μεσαίες επιχειρήσεις που έχουν λάβει επιδότηση στο πλαίσιο της δράσης Super- Fast Broadband (SFBB - https://sfbb.gr/), εφόσον πρόκειται για υφιστάμενη σύνδεση
Super Moderators Thresh Δημοσ. πριν από 2 ώρες Super Moderators Δημοσ. πριν από 2 ώρες 4 minutes ago, salmp7 said: ε όχι δε λέμε για τόσο τραβηγμένη περίπτωση. το ΑΦΜ του voucher με το ΑΦΜ της νέας σύνδεσης σίγουρα θα πρέπει να ταυτίζονται. Ίσως να έχουν βάλει και δικλείδα να μην δέχονται εφόσον βλέπουν ότι η σύνδεση στην οποία θα εφαρμοστεί είναι άνω των 100Mbps, who knows... Αν δεν δοκιμάσει κάποιος, δεν μπορούμε να το ξέρουμε. 5 minutes ago, Vasileios26 said: Προσωπικά γνωρίζω ότι θα πρέπει να έχει γίνει πλήρης/ολοκληρωμένη εγκατάσταση, δηλαδή η κάθετη στο κτήριό σου, και το ανάλογο box έξω απο το διαμέρισμά σου. Το να υπάρχει μόνο ελλιπής εγκατάσταση, εννοώ δηλαδή να υπάρχει μόνο η αναμονή ΕΞΩ στο πεζοδρόμιο, είναι φυσικό να μην μπορείς να έχεις πρόσβαση στην οπτική ίνα, άρα και να σου εκδοθεί κουπόνι. Φίλος μου σε μονοκατοικία με VDSL, έβγαλε κανονικά voucher χωρίς να έχει γίνει ακόμα εγκατάσταση στο κτίριο. Είχε διαθεσιμότητα, στο χάρτη υπήρχε κοκκινη τελεία, επέλεξε το σπίτι/κτίριό του και προχώρησε κανονικά.
salmp7 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες 18 minutes ago, Vasileios26 said: Προσωπικά γνωρίζω ότι θα πρέπει να έχει γίνει πλήρης/ολοκληρωμένη εγκατάσταση, δηλαδή η κάθετη στο κτήριό σου, και το ανάλογο box έξω απο το διαμέρισμά σου. Το να υπάρχει μόνο ελλιπής εγκατάσταση, εννοώ δηλαδή να υπάρχει μόνο η αναμονή ΕΞΩ στο πεζοδρόμιο, είναι φυσικό να μην μπορείς να έχεις πρόσβαση στην οπτική ίνα, άρα και να σου εκδοθεί κουπόνι. Στην σελίδα του Voucher, θα το διαπιστώσεις αυτό εάν δεις εάν υπάρχει - ή όχι - η κόκκινη κουκίδα που να αφορά το κτήριό σου. η κόκκινη κουκίδα φαίνεται αν έχει φτάσει έξω από την πολυκατοικία η ίνα, όχι αν έχει μπει μέσα. Αν έχει φτάσει από έξω, το κτήριο είναι επιλέξιμο. εκδίδεις κουπόνι και έρχονται να κάνουν την κάθετη(από το πεζοδρόμιο στους ορόφους) και την οριζόντια (από τους ορόφους στο διαμέρισμα). Αν έχει γίνει ήδη η κάθετη στις πληροφορίες , στην ενδοκτηριακή καλωδίωση λέει ναι, διαφορετικά λέει όχι. Και στις 2 περιπτώσεις φαίνεται με κόκκινη κουκίδα στο χάρτη. Αν δεν έχει την κουκίδα σημαίνει ότι δεν έχουν σκάψει στο δρόμο/ γειτονιά σου. 1
niko_gram_15 Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα Πάντως σε εμάς έχει κουκίδα παντού εκτός από το δικό μας κτίριο. ✨
POUARO Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 16 λεπτά πριν, salmp7 είπε η κόκκινη κουκίδα φαίνεται αν έχει φτάσει έξω από την πολυκατοικία η ίνα, όχι αν έχει μπει μέσα. Αν έχει φτάσει από έξω, το κτήριο είναι επιλέξιμο. εκδίδεις κουπόνι και έρχονται να κάνουν την κάθετη(από το πεζοδρόμιο στους ορόφους) και την οριζόντια (από τους ορόφους στο διαμέρισμα). Αν έχει γίνει ήδη η κάθετη στις πληροφορίες , στην ενδοκτηριακή καλωδίωση λέει ναι, διαφορετικά λέει όχι. Και στις 2 περιπτώσεις φαίνεται με κόκκινη κουκίδα στο χάρτη. Αν δεν έχει την κουκίδα σημαίνει ότι δεν έχουν σκάψει στο δρόμο/ γειτονιά σου. Εμενα την κουκιδα μου την βγαζει στο διπλανο οικοπεδο που δεν εχει κτιριο. Να επιλεξω αυτην?
Vasileios26 Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 8 λεπτά πριν, POUARO είπε Εμενα την κουκιδα μου την βγαζει στο διπλανο οικοπεδο που δεν εχει κτιριο. Να επιλεξω αυτην? Εάν επάνω στις πληροφορίες της κουκκίδας, αναγράφεται η δική σου διεύθυνση, τότε ναι επέλεξε αυτήν. 29 λεπτά πριν, salmp7 είπε η κόκκινη κουκίδα φαίνεται αν έχει φτάσει έξω από την πολυκατοικία η ίνα, όχι αν έχει μπει μέσα. Αν έχει φτάσει από έξω, το κτήριο είναι επιλέξιμο. εκδίδεις κουπόνι και έρχονται να κάνουν την κάθετη(από το πεζοδρόμιο στους ορόφους) και την οριζόντια (από τους ορόφους στο διαμέρισμα). Αν έχει γίνει ήδη η κάθετη στις πληροφορίες , στην ενδοκτηριακή καλωδίωση λέει ναι, διαφορετικά λέει όχι. Και στις 2 περιπτώσεις φαίνεται με κόκκινη κουκίδα στο χάρτη. Αν δεν έχει την κουκίδα σημαίνει ότι δεν έχουν σκάψει στο δρόμο/ γειτονιά σου. Εμένα προσωπικά η Νόβα με ρώτησε εάν υπάρχει box έξω απο το διαμέρισμά μου ώστε να εγκρίνει τη διαδικασία για το Voucher μου. Τους απάντησα καταφατικά, και τότε μου είπαν ότι θα κάνουν την οριζόντια εκείνοι. Αλλά σε εμένα η αναμονή απο τον ΟΤΕ στο πεζοδρόμιο, μέχρι και την πλήρη διασύνδεση μέχρι όλους τους ορόφους, έγινε άμεσα, δηλαδή με το που έσκαψαν για τις αναμονες στο πεζοδρόμιο, άμεσα προχώρησαν και στην κάθετη εντός του κτηρίου. Τώρα, το σενάριο να υπάρχει για διάστημα η αναμονή, χωρίς εσωτερική εγκατάσταση, και να εγκριθεί με αυτά τα δεδομένα και το Voucher, δε μου έχει τύχει, δε το γνωρίζω.
POUARO Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, Vasileios26 είπε Εάν επάνω στις πληροφορίες της κουκκίδας, αναγράφεται η δική σου διεύθυνση, τότε ναι επέλεξε αυτήν. Δεν γραφει την δικη μου διευθυνση , γραφει 13, της οδου ενω εγω ειμαι στο 11. Μαλλον εχει γινει λαθος. Μπορουμε να κανουμε κατι για να ενημερωθει το συστημα? Επεξ/σία πριν από 1 ώρα από POUARO
Vasileios26 Δημοσ. πριν από 1 ώρα Δημοσ. πριν από 1 ώρα 14 λεπτά πριν, POUARO είπε Δεν γραφει την δικη μου διευθυνση , γραφει 13, της οδου ενω εγω ειμαι στο 11. Μαλλον εχει γινει λαθος. Μπορουμε να κανουμε κατι για να ενημερωθει το συστημα? Απο τη στιγμή που στη Nova σου λένε ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, τότε δε μπορείς να ενημερώσεις κανένα σύστημα, ούτε φυσικά και να σου εκδοθεί voucher. Αρχικά θα πρέπει να κάνεις αίτημα για να σου εγκριθεί το smartreadiness voucher και να γίνει εγκατάσταση οπτικής στην οικία σου. 1
POUARO Δημοσ. πριν από 24 λεπτά Δημοσ. πριν από 24 λεπτά 38 λεπτά πριν, Vasileios26 είπε Απο τη στιγμή που στη Nova σου λένε ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, τότε δε μπορείς να ενημερώσεις κανένα σύστημα, ούτε φυσικά και να σου εκδοθεί voucher. Αρχικά θα πρέπει να κάνεις αίτημα για να σου εγκριθεί το smartreadiness voucher και να γίνει εγκατάσταση οπτικής στην οικία σου. Απο που γινεται αυτο το αιτημα?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα