Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η εταιρεία Volocopter αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες, ενώ απέτυχε να υλοποιήσει το σχέδιο για ιπτάμενα ταξί στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού.

Όπως αναφέρει το Bloomberg, η γερμανική εταιρεία Volocopter, που είχε υποσχεθεί να παρέχει υπηρεσίες ιπτάμενων ηλεκτρικών ταξί κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού, αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα και βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με την κινεζική Geely.

Η εταιρεία, που είχε σχεδιάσει το διθέσιο αεροσκάφος VoloCity, αναγκάστηκε να περιοριστεί σε δοκιμαστικές πτήσεις, ενώ απέτυχε να εξασφαλίσει δάνειο ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ από την γερμανική κυβέρνηση τον Απρίλιο. Τώρα, η κινεζική Geely συζητά την απόκτηση του 85% της εταιρείας έναντι 95 εκατομμυρίων δολαρίων.

image.png.6a64c7a914b8ac6ce3bd76d0880d81d0.png

Η Volocopter δεν είναι η μόνη εταιρεία που αντιμετωπίζει προβλήματα στον τομέα των ηλεκτρικών αεροσκαφών κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (EVTOL). Η γερμανική Lilium, που είχε αναπτύξει ένα καινοτόμο σχέδιο με 30 ηλεκτρικούς κινητήρες, έχει ήδη υποβάλει αίτηση πτώχευσης, παρά τις παραγγελίες για 780 αεροσκάφη.

Η βρετανική Vertical Aerospace, με έδρα το Bristol, επίσης αντιμετωπίζει οικονομικές προκλήσεις. Όπως αναφέρει η πηγή, παρά την επιτυχή ολοκλήρωση των πρώτων δοκιμών απογείωσης και προσγείωσης του VX4, η εταιρεία χρειάζεται επειγόντως νέα χρηματοδότηση. Ο ιδρυτής Stephen Fitzpatrick επένδυσε επιπλέον 25 εκατομμύρια δολάρια τον Μάρτιο, αλλά η εταιρεία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει οικονομικές πιέσεις.

Σύμφωνα με τον αεροναυπηγό Bjorn Fehrm, το μόνο ευρωπαϊκό project που φαίνεται να προχωρά σταθερά είναι το CityAirbus NextGen της Airbus, ένα τετραθέσιο αεροσκάφος με οκτώ έλικες και αυτονομία 80 χιλιομέτρων. Ο Fehrm επισημαίνει ότι τα κύρια προβλήματα στη λειτουργία των EVTOL είναι το κόστος του πιλότου και η συχνή αντικατάσταση των μπαταριών.

Στις ΗΠΑ, εταιρείες όπως η Joby και η Archer εξακολουθούν να έχουν καλές πιθανότητες να φτάσουν στην παραγωγή, χάρη στην ισχυρή χρηματοδότησή τους.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.
Just now, UnderZer0 said:

Ας κάνουμε όλοι μαζί λίγο εικόνα ιπτάμενα ταξι στην Αθήνα....

Τις προάλλες είχα πάει σε οδοντίατρο και στη τηλεόραση μιλούσαν για αυτό.. 😂

Δημοσ.

Το ξερανε εξαρχης οτι δεν εχουν καμια ελπιδα. Συμβαινει καθε μερα στον κλαδο της τεχνολογίας απλα αλλαζει το αντικείμενο αναλογα τη μοδα. Δεν κανει κανενας εταιρεία ιπταμενο ηλεκτροταξι περιμενοντας κατι διαφορετικο απο την εξαγορα η την χρεοκοπία. Προφανως ολοι το μυαλο τους ειχαν οτι θα τους αγορασει μια μεγαλυτερη -μαζι με τις οποιες πατεντες τους- και ο ιδρυτής/ceo/entrepreneur θα παρει ζεστο χρημα να βγει στη συνταξη απο τα 30 και μετα να δινει συνεντεύξεις στο τικ τοκ για το πως εγινε εκατομμυριουχος. Η πλακα ειναι οτι μαλλον θα το καταφερουν γιατι υπαρχουν πολλα funds που ψαχνουν να πετάξουν λεφτα.

  • Like 4
  • Confused 2
  • Haha 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, dbrillis είπε

οικονομικές προκλήσεις ή οικονομικά προβλήματα ή ειναι το ιδιο αυτα τα δυο;

το ενα και το αυτο γεροντα αλλα μαλλον κανα αλιεξπρες θα τους σωσει 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και θα σου ευχονται ναι να πεταχτεις δηλαδη να πας στον αγυριστο one way με τα κινεζικα  ... ακομα και σε κλασικο ελικοπτερο βλεπεις το χριστο φανταρο δε πεταει σαν airbus ποιος μακακας θα πληρωνει για να σκοτωθει  :P

Επεξ/σία από Mhlogiatros

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...