Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 hours ago, AristidisZ said:

Έχω τα ίδια λάστιχα (comtisport 5) σχεδόν 6 ετών με 25000 χιλιόμετρα, και σκοπεύω να τα αλλάξω μόνο και μόνο λόγω ηλικίας 

τη προηγούμενη βδομάδα βγήκα βόλτα μόνος βράδυ, με βρεγμένους δρόμους και τα πίεσα ελεγχόμενα 

Θα σου πω ότι μπήκα σε πολύ έντονο προβληματισμό για το εάν πρέπει να σκάσω το 600αρι…

αναλογα και με της διαστασεις αλλιος πατανε τα 195 αλλιος πατανε τα 230 αλλιος παταει βαρη αμαξι αλλιος ελαφρη αλλιος παταει λαστυχο που ηταν 3 χρονια εξω με την βροχη αερα κρυο ζεστη κλπ και αλλιος στο γκαραζ

Δημοσ.

Λάστιχα αλλάζουμε λόγο ηλικίας ακόμα και αν φαινομενικά δεν έχουν θέμα. Το θέμα της ξεραιλας ειδικά είναι ύπουλο. Την είχα πάθει έτσι θυμάμαι πριν χρόνια που τα λάστιχα ήταν καλά σρο μάτι και στον έλεγχο αλλά στην πορεία ήταν σκοτώστρες. 

Με είχε γράψει αστυνομικός που είχε γνώσεις και με είπε να τα αλλάξεις άμεσα και να έρθεις από το τμήμα με απόδειξη και θα στη σβήσω. 

Δημοσ.

Το πρόβλημα όπως προαναφέρθηκε , δεν είναι μόνο η ηλικία. Είναι ότι βρίσκονταν πάνω στο αυτοκίνητο τοποθετημένα και δέχονταν στατικές δυνάμεις για μεγάλο διάστημα. Στην αρχή θα έχεις έντονους κραδασμούς και. κακή οδική συμπεριφορά. Μπορεί στην συνέχεια μετά από 100 km να στρώσουν αλλά αυτά τα πρώτα 100χλμ πρέπει να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός. Έχω οδήγηςει στο όριο λάστιχα 10 ετιας χωρίς πρόβλημα ,αλλά βρίσκονταν στο ράφι για 9 χρόνια.

Το καλύτερο είναι να τα αλλάξεις . Θα είναι μαρτύριο το ταξίδι να οδηγάς με max ταχύτητα τα 80km/h μην σου πω και λιγότερο τα πρώτα 100 χιλιόμετρα για να είσαι ασφαλής.

Δημοσ.
Στις 18/11/2024 στις 8:20 ΜΜ, imr είπε

Αν ήταν σε γκαράζ και δεν τα έχει φάει ηλιος ίσως και να είναι και πολύ καλά

 

Καλα αυτο δεν παιζει.
 

Δημοσ.
Στις 19/11/2024 στις 8:33 ΜΜ, ikaruga24 είπε

Λάστιχα αλλάζουμε λόγο ηλικίας ακόμα και αν φαινομενικά δεν έχουν θέμα. Το θέμα της ξεραιλας ειδικά είναι ύπουλο. Την είχα πάθει έτσι θυμάμαι πριν χρόνια που τα λάστιχα ήταν καλά σρο μάτι και στον έλεγχο αλλά στην πορεία ήταν σκοτώστρες. 

Με είχε γράψει αστυνομικός που είχε γνώσεις και με είπε να τα αλλάξεις άμεσα και να έρθεις από το τμήμα με απόδειξη και θα στη σβήσω. 

αν ειχε γνωσεις θα γνωριζε οτι ενα ελαστικο μιας σοβαρης εταιριες σε ιδανικες συνθηκες αποθηκευσης διατηρειται σαν καινουργιο εως και 5 ετη
 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 21/11/2024 στις 11:47 ΜΜ, stel106 είπε

αν ειχε γνωσεις θα γνωριζε οτι ενα ελαστικο μιας σοβαρης εταιριες σε ιδανικες συνθηκες αποθηκευσης διατηρειται σαν καινουργιο εως και 5 ετη
 

Ο ΚΟΚ έχει πρόβλεψη μόνον για το ελάχιστο εναπομένον πάχος πέλματος όχι για την ηλικία του ελαστικού. Τι ήταν ο αστυνομικός αυτός, ελεγκτής ΚΤΕΟ; Εκτός αν το αμάξι δεν είχε ισχύον ΚΤΕΟ και τα είπε αυτά.

ΥΓ Παραπέρα για την περίπτωση του νηματοθέτη: Αν το όχημα στεγαζόταν αποκλειστικά σε κλειστό γκαράζ και δεν έμεινε ακινητοποιημένο αλλά χρησιμοποιόταν έστω λίγο π.χ. μερικά χλμ. την εβδομάδα, τότε πιθανότατα τα λάστιχα να είναι αρκετά καλά. Τα λάστιχα πολυμερίζονται κυρίως από την πολύ επιβαρυντική για αυτά ηλιοφάνεια με την υπεριώδη ακτινοβολία όταν παρκάρουν στον ήλιο (καν σε σκιά) και τις υψηλές θερμοκρασίες .

Επεξ/σία από kalmik
Δημοσ.
Στις 21/11/2024 στις 11:47 ΜΜ, stel106 είπε

αν ειχε γνωσεις θα γνωριζε οτι ενα ελαστικο μιας σοβαρης εταιριες σε ιδανικες συνθηκες αποθηκευσης διατηρειται σαν καινουργιο εως και 5 ετη

Αυτό που γράφεις δεν έχει σχέση με αυτό που έγραψε ο συμφορουμίτης.

5 ώρες πριν, kalmik είπε

Ο ΚΟΚ έχει πρόβλεψη μόνον για το ελάχιστο εναπομένον πάχος πέλματος όχι για την ηλικία του ελαστικού. Τι ήταν ο αστυνομικός αυτός, ελεγκτής ΚΤΕΟ; Εκτός αν το αμάξι δεν είχε ισχύον ΚΤΕΟ και τα είπε αυτά.

Μπερδεύτηκες κι εσύ με την άσχετη απάντηση του από πάνω. Δεν έγραψε πουθενά ο συμφορουμίτης για ηλικία ελαστικού. Είπε μόνο ότι ήταν καλά στο δικό του μάτι.

Για την ιστορία το άρθρο 81 του ΚΟΚ στην παρ. 13 αναφέρει

Οι τροχοί των μηχανοκίνητων οχημάτων, των ρυμουλκούμενων, των μοτοποδηλότων και των ποδηλάτων επιβάλλεται να φέρουν ελαστικό με ή χωρίς αεροθάλαμο ή άλλα ελαστικά ανάλογης αποτελεσματικότητας που να είναι σε τέτοια κατάσταση, ώστε να εξασφαλίζονται οι συνθήκες ασφάλειας και η πρόσφυση, ακόμη και επί υγρού οδοστρώματος.

 

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Αυτό που γράφεις δεν έχει σχέση με αυτό που έγραψε ο συμφορουμίτης.

 

Δλδ Τον εγραψε ο αστυνομικος που ειχε γνωσεις για ενα λαστιχο που ειχε καλο πελμα αλλα ηταν ξερο?

Εγω λεω απλα. Ειδε την ημερομηνία και τον έγραψε!

 

Δημοσ.
On 18/11/2024 at 12:50, kostas_anes said:

Καλησπέρα φόρουμ!

Περίπου σε ένα μήνα θα πάρω 2ο αυτοκίνητο, το οποίο σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του είναι πλήρως λειτουργικό, όμως έχει λάστιχα 7 χρόνων πάνω (ContiSport 5), τα οποία έχουν κάπου στα 15k χιλιόμετρα. Το αμάξι δεν κινούταν ιδιαίτερα τα τελευτάια 4 χρόνια, πέρα από το να πάει στα ετήσια σέρβις του, ΚΤΕΟ και περιστασιακές μικρές διαδρομές (1 φορά τον μήνα), ενώ φυλάσσοταν σε κλειστό γκαράζ.  

Εννοείται ότι θα ελεγχθεί λεπτομερώς πριν την αγορά του, σε έμπιστο συνεργείο.

Επειδή το αμάξι είναι στην Λάρισα και εγώ βρίσκομαι Πάτρα, σε περίπτωση που το βρω ικανοποιητικό και το αγοράσω, θα μπορέσω να κάνω το Πάτρα-Λάρισα με αυτά τα λάστιχα; Προφανώς μιλάω για πολύ συντηρητική και αμυντική οδήγηση, μιας και περιμένω το grip να είναι οριακά ανύπαρκτο. Το θέμα είναι μην μου διαλύσουνε στον δρόμο. 

Γενικά έχω γνωρίσει φονιάδες που φοράνε 5 και 6 χρονών λάστιχα στα καθημερινά τους οχήματα και αν δεν φανούν τα λινά δεν αλλάζουνε. Με βάση αυτή τη λογική, θεωρώ ότι ένα ταξίδι 300km τουλάχιστον θα το βγάλουν χωρίς πρόβλημα. 

Υ.Γ Προφανώς και τα λάστιχα θα αλλαχθούν απευθείας όταν γυρίσω. 

Γιατί δεν τα αλλάζεις στη Λάρισα;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, JakeKaufman είπε

Γιατί δεν τα αλλάζεις στη Λάρισα;

Γιατι λαστιχα που ξερω και εμπιστευομαι και παραλληλα μπορει να μου φερει και αυτα που θελω, σε τιμες που θελω, εχω μονο στην Πατρα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά θ' ακολουθούσα την απαραίτητη διαδικασία που δεν βασίζεται σε πιθανότητες σαν ''Γερμανός''

Μάρκα/ τύπος/ λεπτομέρειες και κατευθείαν τσεκ, των προδιαγραφών που ορίζονται από τον κατασκευαστή και λοιπές τεχνικές λεπτομέρειες.

Τότε θ' αποφάσιζα τι θα έκανα.

Το λέω γιατί ακόμα και ''στο ράφι'' να είναι ένα ελαστικό, έχει περιβαλλοντική φθορά, όπως ένα παπούτσι με σόλα πολυουρεθάνης, η οποία και θ' αρχίσει την αποσύνθεση, τις πρώτες κιώλας εβδομάδες, αν έχει 7-11 χρόνια στο ράφι. Συγκεκριμένα οποιοδήποτε προιόν που περιέχει ύλη, η οποία περιβαλλοντικά μορφοποιείται/ αλλάζει η κατάσταση της σύνθεσής της, ξεπεράσει ένα ''Χ'' χρονικό διάστημα, πάει γι' ανακύκλωση. Εξ άλλου ο πωλητής αναλαμβάνει και το ρίσκο, αν θα καταφέρει να το πουλήσει η όχι.

Μια πρακτική για την οποία, δεν υπάρχει το αντίστοιχο Ευρωπαικών προτύπων, νομικό πλαίσιο στο Ελληνικό εμπόριο δυστυχώς και θα μπορούσε μάλιστα να γίνεται και μέσω διαδικασιών στα ΚΤΕΟ για κάθε όχημα. (Αν και εδώ έχουμε και ''παράθυρα'' όπως λαδώματα κπα. τριτοκοσμικές πρακτικές). Τέλοσπάντων.

Σε κάποιες χώρες π.χ. δεν θα επιτρεπόταν να κυκλοφορήσουν τα λάστιχα αυτά, για λόγους οδικής ασφάλειας, εκτός κι αν περάσουν τον Χ-Ψ έλεγχο.

Εγώ προσωπικά θα τ' άλλαζα αλλά ο καθένας κρίνει για τον εαυτό του.

Επεξ/σία από Mz2024
Δημοσ.
4 ώρες πριν, kostas_anes είπε

Γιατι λαστιχα που ξερω και εμπιστευομαι και παραλληλα μπορει να μου φερει και αυτα που θελω, σε τιμες που θελω, εχω μονο στην Πατρα.

Με το ΚΤΕΛ θα πας να το πάρεις το αμάξι?Δεν παίζει να πας με κάποιον που θα μπορεί να σου μεταφερει τα λάστιχα επίσης ?

Τέλος πάντων δεν είναι και τόσο τραγικό να πάρεις το αμαξι με τα λάστιχα που έχει πάνω, αρκεί να οδηγάς προσεκτικά και αργά σε στροφες κτλ. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...