Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Συνοπτικα το προβλημα:

17/Σεπτεμβριου υπογραφω με ΟΤΕ για εγκατασταση νεας τηλεφωνικης γραμμης σε νεο διαμερισμα και προγραμμα Double Play XL (24 μηνες συμβολαιο).

19/Σεπτ. ερχεται ο τεχνικος του ΟΤΕ, ελεγχει και με ενημερωνει οτι θα χρειαστει να αλαχτει το καλωδιο που ερχεται στην πολυκατοικια διοτι το υπαρχον υποστηριζει μεχρι 2 αριθμους(εγω θα ειμαι ο 3ος). Με ενημερωνει επισης οτι αυτο το κανει εξωτερικος εργολαβος του ΟΤΕ.

 

Μεχρι σημερα δεν εχει γινει απολυτως τιποτα. Τηλεφωνικα δεν εβγαλα ακρη προχτες που πηρα τον ΟΤΕ.

 

Καμια ιδεα τι μπορω να κανω? δικαιωμα να ακυρωσω το συμβολαιο εχω?

Δημοσ.

Μπορείς να ακυρώσεις αλλά δεν αλλάζει κάτι ως προς το πρόβλημα που θα εξακολουθεί να υπάρχει.

Όλο το χάλκινο δίκτυο της χώρας είναι του ΟΤΕ και σε όποιον πάροχο κι αν πας σε αυτόν θα απευθύνει θέλοντας ή μη για να περάσει καλώδιο στην οικοδομή από την στιγμή που δεν υπάρχει.

Τέλος σαφώς γρήγορα θα γίνει η σύνδεση με την Cosmote απ' ότι σε άλλον πάροχο, από την στιγμή που είναι θυγατρικές του ίδιου ομίλου.

  • Like 1
Δημοσ.

Μπορεί να πάρει και 3μηνο, μπορεί παραπάνω, μπορεί να "έπεσε" και να μην είναι μέσα στον "κουβά" του εργολάβου. Σε πελάτη μου, επαρχία, έκαναν 5 μήνες γιατί χρειάστηκε μετακίνηση στύλου, αλλαγή ΒΟΧ και μετά αλλάχτηκε το εναέριο από 2 σε 5 ζεύγη. Το κακό είναι ότι όπου και να πας, θα περιμένεις...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...