Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από τους όρους:

Περιορισμοί Ευθύνης: Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει και να μην συνάψει πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών, που λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τιμή εσφαλμένη, ήτοι μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο σφάλμα στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνο των παραγγελθέντων προιόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και λειτουργούν ως μονάδα το ένα με το άλλο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία. Τυχόν εκκινηθείσες προς εκτέλεση ή εκτελεσθείσες πληρωμές θα ακυρώνονται/ Τυχόν καταβολές θα επιστρέφονται στον πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που επέλεξε να διενεργήσει την πληρωμή ο πελάτη.

 

Άρα όπως φαίνεται έχουν δικαίωμα να ακυρώνουν παραγγελίες όταν υπάρχει "τιμή εσφαλμένη". Συνεπώς μπορεί να το ξανακάνει

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, fotiskam είπε

Από τους όρους:

Περιορισμοί Ευθύνης: Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει και να μην συνάψει πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών, που λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τιμή εσφαλμένη, ήτοι μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο σφάλμα στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνο των παραγγελθέντων προιόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και λειτουργούν ως μονάδα το ένα με το άλλο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία. Τυχόν εκκινηθείσες προς εκτέλεση ή εκτελεσθείσες πληρωμές θα ακυρώνονται/ Τυχόν καταβολές θα επιστρέφονται στον πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που επέλεξε να διενεργήσει την πληρωμή ο πελάτη.

 

Άρα όπως φαίνεται έχουν δικαίωμα να ακυρώνουν παραγγελίες όταν υπάρχει "τιμή εσφαλμένη". Συνεπώς μπορεί να το ξανακάνει

Παρομοια τακτικη με αυτη που ειχε παλαιοτερα ο γερμανος με τιμες χωμα που ειτε σε εστελνε στο καταστημα ειτε στο site με την ελπιδα οτι πηγες που πηγες ισως παρεις κατι αλλο ... 

Δημοσ.

Το πλαίσιο καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών ισχύει για να προστατευτούν και για τα δύο μέρη μιας συναλλαγής. Προσωπικά δεν παρήγγειλα αλλά θεωρώ πως έχει νόημα η καταγγελία για όσους παρήγγειλαν και έδωσαν δανεικά τα λεφτά τους στο public ενώ όσα γράφει στα "Περιορισμοί Ευθύνης" δεν τους δίνει αυτόματα δίκιο και το ποιος ενήργησε κακόπιστα ας το διαπιστώσουν τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα. Δεν ήταν καθόλου από κακή πίστη ή έλλειψη ήθους, όσων έριξαν παραγγελίες επειδή πίστεψαν ότι βρήκαν κάτι σε ανταγωνιστική τιμή όταν το κατάστημα δηλώνει συμμετέχει στις προσφορές black friday απλώς επειδή δεν ήταν εξόφθαλμα λάθος η τιμή, πχ 95% κάτω. Αντιθέτως μπορεί να προσάψει κανείς κακή πίστη στο public για το timing του λάθους και τον τρόπο που το χειρίστηκε.

  • Like 3
  • Thanks 3
Δημοσ.
56 minutes ago, fotiskam said:

Από τους όρους:

Περιορισμοί Ευθύνης: Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει και να μην συνάψει πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών, που λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τιμή εσφαλμένη, ήτοι μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο σφάλμα στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνο των παραγγελθέντων προιόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και λειτουργούν ως μονάδα το ένα με το άλλο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία. Τυχόν εκκινηθείσες προς εκτέλεση ή εκτελεσθείσες πληρωμές θα ακυρώνονται/ Τυχόν καταβολές θα επιστρέφονται στον πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που επέλεξε να διενεργήσει την πληρωμή ο πελάτη.

Εχει λογικη αυτο ? Ειναι νομικα εφικτο ο οποιοσδηποτε να γραφει 10 αρλουμπες και να τα βαφτιζει ως ορους ? 

Ετσι οπως το βλεπω , δεν απεχει καθολου απο την βλακεια του "απαγορευω στο facebook να δει τις φωτογραφιες μου " 

  • Like 2
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, fotiskam είπε

Από τους όρους:

Περιορισμοί Ευθύνης: Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει και να μην συνάψει πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών, που λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τιμή εσφαλμένη, ήτοι μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο σφάλμα στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνο των παραγγελθέντων προιόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και λειτουργούν ως μονάδα το ένα με το άλλο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία. Τυχόν εκκινηθείσες προς εκτέλεση ή εκτελεσθείσες πληρωμές θα ακυρώνονται/ Τυχόν καταβολές θα επιστρέφονται στον πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που επέλεξε να διενεργήσει την πληρωμή ο πελάτη.

 

Άρα όπως φαίνεται έχουν δικαίωμα να ακυρώνουν παραγγελίες όταν υπάρχει "τιμή εσφαλμένη". Συνεπώς μπορεί να το ξανακάνει

Αν γράφουν μέσα ότι μπορούν να μας πάρουν και το σπίτι σημαίνει ότι είναι νόμιμο; Κανένα συμφωνητικό δεν είναι πάνω από τους νόμους του κράτους. Ποιος θα τους πάει στα δικαστήρια βέβαια, είναι άλλο θέμα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.

Προφανώς δεν μπορεί ο καθένας να γράφει ότι θέλει αλλά δυστυχώς πριν παραγγείλουμε έχει ένα μαγικό κουμπάκι που πατάς ότι αποδέχεσαι τους όρους... 

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι τώρα λόγω black friday αν ανεβάσουν κάτι και "δεν τους βγει" μπορούν να πουν ότι η "κανονική" τιμή ήταν υψηλότερη οπότε κάναμε λάθος..

Δημοσ.

Παιδιά εγώ νομίζω ότι δεν ήταν λάθος τιμή… το λάθος ήταν ότι υπήρξε λάθος στο σύστημα τους και στην καταχώρηση και δέχτηκε άπειρες παραγγελίες που προφανώς δεν θ μπορούσε ν ικανοποιήσει… δεν υπήρξε ποτε κοφτησ… αν δεν ειχε γίνει θέμα εδω  , μπορεί 10 άτομα να είχαν παραλάβει πχ. Οποτε γενικά αυτές οι εταιρείες ν προσέξουν τα προγράμματα τους κ ν κάνουν συχνότερα ελέγχους για να μην υπάρχει αυτή η ταλαιπωρία 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν δεν είχε γίνει θέμα εδώ, και είχαν γίνει μόνο 10 παραγγελίες, μπορεί να παραλάμβαναν, όχι επειδή το σύστημα θα μπορούσε να τις ικανοποιήσει, αλλά απλά επειδή θα έχαναν 10-20ε. Τώρα που η χασούρα μάλλον ήταν μεγαλύτερη...

Επεξ/σία από Tetix
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, williamlawson είπε

Παιδιά εγώ νομίζω ότι δεν ήταν λάθος τιμή… το λάθος ήταν ότι υπήρξε λάθος στο σύστημα τους και στην καταχώρηση και δέχτηκε άπειρες παραγγελίες που προφανώς δεν θ μπορούσε ν ικανοποιήσει… δεν υπήρξε ποτε κοφτησ… αν δεν ειχε γίνει θέμα εδω  , μπορεί 10 άτομα να είχαν παραλάβει πχ. Οποτε γενικά αυτές οι εταιρείες ν προσέξουν τα προγράμματα τους κ ν κάνουν συχνότερα ελέγχους για να μην υπάρχει αυτή η ταλαιπωρία 

Συμφωνω οτι η τιμη παιζει να μη ηταν λαθος και να ειχε συγκεκριμενο αριθμο δισκων να δωσει.Θεωρω για τα μεγεθη του public θα επρεπε μολις καλυφθει το στοκ να βγαινει off η προσφορα απο το να μην δωσει τιποτα και σε κανεναν, οπως επισης και τα δεσμευμενα χρηματα των ανθρωπων να επιστρεφονται ΑΜΕΣΩΣ και οχι σε καποιες εργασιμες .Οι ανθρωποι ειναι απλα πουθεναδες!

Επεξ/σία από zisiskal
  • Thanks 1
Δημοσ.

Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση αυτό που λες 

Μέλος έγραψε ότι έφαγαν άκυρο άτομα που παράγγειλαν προτού ανοίξω καν το θέμα εδώ 

Εγω την παραγγελία την έκανα Κυριακή πρωί  κατά τις 10 

Οπότε ξέρουμε σίγουρα ότι η προσφορά έτρεχε το λιγότερο 24 ώρες σίγουρα μπορεί και παραπάνω με ότι συνεπάγεται αυτό 

  • Thanks 2
Δημοσ.

Παιδιά έχω παραγγείλει 4 βινύλια μ παραλαβή Γκόλντεν χολ κ είναι σ αναμονή από προμηθευτή 5 μέρες περίπου , πήγα το Σάββατο κ τα είχαν κανονικά στον πάνω όροφο για πώληση ! Δεν πήγε καν κάποιος να δει! Αλήθεια τώρα πιστευει κανεις  ότι ακόμα κ από Παρασκευή(που δεν ήταν) ν ταν η προσφορά θα καθόταν κάποιος υπάλληλος το Σάββατο  μ τόσο κόσμο ν δει τις παραγγελίες ; Που την Κυριακή ήταν κ κλειστά ; Για μένα ξεκάθαρα το θέμα ήταν ότι δεν υπήρξε ποτε κόφτης… κ γενικά ότι όλα είναι random σ αυτά τα μαγαζιά … ότι κάτσει ! Οποτε αν ήταν 10 πχ παραγγελίες , αν τα είχαν θ τα χαν στείλει… εντωμεταξύ πέρσι είχα πάρει τον ίδιο ssd 500gb στα 50 ευρώ οποτε σαν τιμή έχει ξαναπαίξει , η λάθος τιμή κ τ άκυρο σ όλους είναι γ ν μην μπουν στη διαδικασία για μένα. Όταν είδαν ότι πήρε η μισή Ελλάδα απλά τ κόψαν 

Δημοσ.

πάντως τα λεφτά από Κυριακή βράδυ που έγινε η παραγγελία, Τρίτη πρωί είχαν επιστραφεί. Πλήρωσα με google pay.

Το λέω από την άποψη ότι προφανώς αυτό δεν έγινε για να εκμεταλλευτούν τα 5€ μας.

Το πιθανότερο είναι ότι δεν είχαν κόφτη ή δεν δούλεψε ο κόφτης και έπεσαν παραγγελίες για 1000+ στικάκια όταν το στοκ τους παίζει να ήταν 10 τμχ που αποφάσισε ο μάνατζερ να τα βάλει 1€ να φύγουν και να φανεί και γαμάτη προσφορά. Και τώρα μάλλον αυτός ο μάνατζερ θα τα ακούει από τον από πάνω του.

Δημοσ.

Κάνεις δεν αναιρεί το ανθρώπινο λάθος είναι και αυτό μέσα στο πρόγραμμα και νομίζω όλοι δείχνουμε κατανόηση πάνω σε αυτό 

Δεν συμφωνώ και εγώ ότι ήθελαν να πάρουν τα λεφτά μας για δύο ημέρες 

Το θέμα είναι όμως ότι δεν μιλάμε για ένα μεμονωμένο περιστατικό 

Μου φαίνεται αρκετά δύσκολο να πιστέψω μια εταιρεία τέτοιου μεγέθους δεν είναι σε εγρήγορση αυτές τις ημέρες όπου ο τζίρος κινείται και δεν έχει backup προσωπικό για ΣΚ για αποφυγή τέτοιων προβλημάτων η δεν δουλεύει ο κόφτης και το αφήνουν στην τύχη του 

Αν συμβαίνει αυτό είναι για τα πανηγύρια πράγμα δύσκολο για εταιρία τέτοιου μεγέθους 

Από την άλλη ποιος μας λει ότι δεν ήταν εικονικές προσφορές για να γίνει ντόρος με ότι αυτό συνεπάγεται 

Ότι και να έχει γίνει δεν θα το μάθουμε ποτέ το μόνο σίγουρο 

Το αποτέλεσμα ποιο είναι όμως που είναι και το ποιο σημαντικό από όλα? 

Δυσαρεστημένοι πελάτες κάτι το οποίο δεν το θέλει καμιά επιχείρηση 

Όπως και να έχει κάτι δεν έγινε καλά από την μεριά του Public και δεν αφορά τον καταναλωτή αν υπάρχει κόφτης η έχει ρεπό η μηχανογράφηση 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...