Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

εγώ θέλω να δω την συνέχεια στην περίπτωση που η κοσμοντατα δεν αναγνωρίσει την βλάβη κι ο αγοραστής δεν αποδέχεται να του γυρίσεις πάλι πίσω το χαλασμένο αντικείμενο 

  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ.

Όταν επιλέγεις να αγοράσεις μεταχειρισμένο, λαμβάνεις αυτό το ρίσκο. Μπορεί να πάθει κάτι ανά πάσα στιγμή. Από τη στιγμή που του δίνεις και απόδειξη αγοράς είσαι κομπλέ ως προς το τί έπρεπε να κάνεις. 

Και δεν μπορείς να ξέρεις, τί μεταχείριση του έκανε ο αγοραστής...

  • Like 4
Δημοσ.
35 λεπτά πριν, AndVal είπε

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.

Λέω να μου το στείλει με boxnow (με χρέωσή του) με την απόδειξη και το κουτί του να το πάω στο κατάστημα (Cosmodata) και αν είναι όντος εντός εγγύησης (δεν το έχει πειράξει κτλ)  λέω είτε :

1. Να μου αφήσει το κατάστημα το ποσό που το αγόρασα σαν πιστωτικό για μελλοντικές μου αγορές και να δώσω μέσω revolute το ποσό που το αγόρασε ως μεταχειρισμένο.

2. Να του στείλω το καινούριο με boxnow (με χρέωσή του). Αλλά μετά αν τύχει να ξαναχαλάσει θα αναλάβει ο ίδιος τα πάντα.

Θα επιλέξει αυτός.

Δε με πειράζει να πάω και να έρθω λιγάκι στο μαγαζί και boxnow για εξυπηρέτηση του.

Τι λέτε;

ΟΧΙ . και -

  • Like 1
Δημοσ.

Φιλε μου εισαι 100% οκ. 1ον Δουλευε 2ον Εχει ακομα εγγυηση. Τι αλλο θελει να κανεις? Οτι αγοραζει εκει που μενει πως πορευεται? Ας το στειλει στο σερβις/καταστημα.

Σε καθε περιπτωση το μτχ δεν εχει αδικα τοσο χαμηλη τιμη πολλες φορες. Εμπεριεχει ενα ρισκο. Μπορει να παιξει για λιγο για μια βδομαδα η μια ωρα. Αν ζητας αξιωσεις το αγοραζεις καινουριο απο μαγαζι με ολοκληρη τιμη 2πλασια εως 5πλασια αλλα θελουμε κ το σκυλο ολοκληρο κ τη πιτα χορτατη.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, AndVal said:

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.

Λέω να μου το στείλει με boxnow (με χρέωσή του) με την απόδειξη και το κουτί του να το πάω στο κατάστημα (Cosmodata) και αν είναι όντος εντός εγγύησης (δεν το έχει πειράξει κτλ)  λέω είτε :

1. Να μου αφήσει το κατάστημα το ποσό που το αγόρασα σαν πιστωτικό για μελλοντικές μου αγορές και να δώσω μέσω revolute το ποσό που το αγόρασε ως μεταχειρισμένο.

2. Να του στείλω το καινούριο με boxnow (με χρέωσή του). Αλλά μετά αν τύχει να ξαναχαλάσει θα αναλάβει ο ίδιος τα πάντα.

Θα επιλέξει αυτός.

Δε με πειράζει να πάω και να έρθω λιγάκι στο μαγαζί και boxnow για εξυπηρέτηση του.

Τι λέτε;

Γιατί δεν το στέλνει ο ίδιος απευθείας στο μαγαζί;

Γιατί πρέπει να εμπλακείς εσύ περαιτέρω;

  • Like 3
Δημοσ.
1 hour ago, AndVal said:

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.

Λέω να μου το στείλει με boxnow (με χρέωσή του) με την απόδειξη και το κουτί του να το πάω στο κατάστημα (Cosmodata) και αν είναι όντος εντός εγγύησης (δεν το έχει πειράξει κτλ)  λέω είτε :

1. Να μου αφήσει το κατάστημα το ποσό που το αγόρασα σαν πιστωτικό για μελλοντικές μου αγορές και να δώσω μέσω revolute το ποσό που το αγόρασε ως μεταχειρισμένο.

2. Να του στείλω το καινούριο με boxnow (με χρέωσή του). Αλλά μετά αν τύχει να ξαναχαλάσει θα αναλάβει ο ίδιος τα πάντα.

Θα επιλέξει αυτός.

Δε με πειράζει να πάω και να έρθω λιγάκι στο μαγαζί και boxnow για εξυπηρέτηση του.

Τι λέτε;

Δηλαδή το πρόβλημα του είναι να δώσει 2€ στη boxnow αντί για 4€ που θα δώσει στην κούριερ για να πάει απευθείας στην Cosmodata? Ειλικρινα δεν τον πιάνω το συλλογισμό σου sorry..

Ο αγοραστής ας μην αγόραζε μεταχειρισμένο.

Κατά τα άλλα, να λέει και ευχαριστώ που του έστειλες την απόδειξη και έχει ακόμα εγγύηση.

Χαρά στο κουράγιο σου να ασχολείσαι…

  • Like 4
Δημοσ.

Oπως εχουν πει και αλλοι ειναι επιλογη του καθενος να αγοραζει μεταχειρισμενο αντι καινουργιου που, κακα τα ψεματα , με τις τιμες που ζητωνται στο 90% των αγγελιων του forum , η αγορα του ιδιου ειδους απο skroutz ειναι μονοδρομος.Οποτε η επιλογη αυτη συνοδευεται απο το αντιστοιχο ρισκο στο να συμβει κατι ασχημο σε προιοντα εκτος εγγυησης (η προταση "ελαχιστα δουλεμενο/η" , δεν πειθει κανεναν αν η τιμη ειναι 10% κατω απο αγορα νεου) , εφοσον υπαρχει αποδειξη και δεν ειναι ευθυνη του χρηστη το προβλημα , απαλλασει τον οποιο ιδιοκτητη απο το αγχος του να βρει λυση , ας ειναι και 3ο-4ο χερι , η εγγυηση ειναι εγγυηση και την καλυπτει το καταστημα και ΟΧΙ ο 1ος αγοραστης.

Εν ολιγοις , στη θεση δε θα ασχολιομουν καν.

Στη θεση του αγοραστη δε θα ενοχλουσα καν τον πωλητη.

Ας παρει το καταστημα τηλεφωνο ,ας ενημερωθει σχετικα με τις διαδικασιες σχετικα με την εγγυηση και αν δε του αρεσουν , μην ξαναπροτιμησει το συγκεκριμενο καταστημα.

  • Like 3
Δημοσ.
4 ώρες πριν, ksessalonikios είπε

εγώ θέλω να δω την συνέχεια στην περίπτωση που η κοσμοντατα δεν αναγνωρίσει την βλάβη κι ο αγοραστής δεν αποδέχεται να του γυρίσεις πάλι πίσω το χαλασμένο αντικείμενο 

Εγω θελω να δω τι θα κανει αν του στειλει πισω αλλο αντικειμενο , ειδικα αν εχει σειριακο και δεν το δεχθουν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...