AndVal Δημοσ. Σάββατο στις 09:09 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 09:09 μμ Γεια χαρά, πρόσφατα πούλησα μέσω του φόρουμ ένα εξάρτημα Η/Υ (χαμηλής αξίας) και ο αγοραστής που μένει επαρχία (στάλθηκε με boxnow) λέει ότι δούλεψε για λίγο και μετά χάλασε. Τι κάνουμε σε τέτοια περίπτωση; Το προϊόν είναι ακόμα σε εγγύηση γνωστότατου καταστήματος αλλά δεν υπάρχει εκεί που μένει. Του έστειλα και την απόδειξη.
dbrillis Δημοσ. Σάββατο στις 09:11 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 09:11 μμ Στελνεις την αποδειξη και τελος. Δεν εχει και πολλα να κανεις, τον αφηνεις να κανει οτι θα εκανε αν το ειχε αγορασει απο το καταστημα. 14
greekfragma Δημοσ. Σάββατο στις 09:16 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 09:16 μμ Αν έχεις στείλει και την απόδειξη είσαι τυπικά εντάξει. Δικό του το αντικείμενο πλέον, δική του και η συνέχεια. 3
cthulhucarbide Δημοσ. Σάββατο στις 09:18 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 09:18 μμ Από την στιγμή που στην αρχή δούλεψε τότε ο αγοραστής ξέρει ότι δεν του έστειλες κάτι χαλασμένο. Αφού είναι σε εγγύηση τότε την αξιοποιείτε. Κατά τα άλλα ατυχία αλλά δεν φέρεις ευθύνη εκτός αν είχε χαλάσει στα χέρια σου και το έφτιαξες ίσα ίσα για να δουλέψει λίγο ακόμα και το πούλησες με δόλο. 6
fmarkos Δημοσ. Σάββατο στις 09:26 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 09:26 μμ 15 λεπτά πριν, AndVal είπε Γεια χαρά, πρόσφατα πούλησα μέσω του φόρουμ ένα εξάρτημα Η/Υ (χαμηλής αξίας) και ο αγοραστής που μένει επαρχία (στάλθηκε με boxnow) λέει ότι δούλεψε για λίγο και μετά χάλασε. Τι κάνουμε σε τέτοια περίπτωση; Το προϊόν είναι ακόμα σε εγγύηση γνωστότατου καταστήματος αλλά δεν υπάρχει εκεί που μένει. Του έστειλα και την απόδειξη. Εγώ το μόνο που θα έκανα, από την στιγμή που έστειλα το προϊόν λειτουργικό, είναι να τον εξυπηρετήσω να μου στείλει το προϊόν να το πάω στο κατάστημα από το οποίο έχει εγγύηση και να του το στείλω πίσω. 8
Give-me-a-hit Δημοσ. Σάββατο στις 10:19 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:19 μμ αν ειναι μικρης αξιας, δωσε τα λεφτα πισω . δεν πειραζει. 1
alexx Δημοσ. Κυριακή στις 12:31 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 12:31 πμ Πάρτο πίσω και δώσε τα λεφτά. Στείλτο για RMA και ξανά πουλά το για καινούριο!. 4 2
ardi21 Δημοσ. Κυριακή στις 01:26 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 01:26 πμ (επεξεργασμένο) 4 hours ago, fmarkos said: Εγώ το μόνο που θα έκανα, από την στιγμή που έστειλα το προϊόν λειτουργικό, είναι να τον εξυπηρετήσω να μου στείλει το προϊόν να το πάω στο κατάστημα από το οποίο έχει εγγύηση και να του το στείλω πίσω. Αυτό δεν το λες και "το μόνο που θα έκανα", είναι μια ολόκληρη διαδικασία. Όμως ειναι το καλύτερο που έχει να κάνει, αν θέλει να εξυπηρετήσει στο 100%. Αν και δεν έχει καμία απολύτως υποχρέωση. Ο αγοραστής έχει την απόδειξη και την εγγύηση. Είναι δικό του θέμα πλέον. Επεξ/σία Κυριακή στις 01:28 πμ από ardi21 4
poulinos Δημοσ. Κυριακή στις 01:39 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 01:39 πμ 4 hours ago, AndVal said: Γεια χαρά, πρόσφατα πούλησα μέσω του φόρουμ ένα εξάρτημα Η/Υ (χαμηλής αξίας) και ο αγοραστής που μένει επαρχία (στάλθηκε με boxnow) λέει ότι δούλεψε για λίγο και μετά χάλασε. Τι κάνουμε σε τέτοια περίπτωση; Το προϊόν είναι ακόμα σε εγγύηση γνωστότατου καταστήματος αλλά δεν υπάρχει εκεί που μένει. Του έστειλα και την απόδειξη. πρακτικα το πουλησες as it is.αν ετυχε να χαλασει μετα ,αν το χαλασε και αλλα πολλα αφορα αυτον.τωρα αν θες να τον εξυπηρετησεις απο καλη καρδια αυτο ειναι αλλο. εχουν τυχει και περιπτωσεις οπου στελνεις πχ cpu ο αλλος εχει ιδια χαλασμενη και σου λεει δεν παιζει και τα λεφτα μου πισω.και εσυ δεν εχεις κρατησει serial number και ο αλλος σου στελνει την χαλασμενη πισω 2
StamTheMan Δημοσ. Κυριακή στις 03:09 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 03:09 πμ 5 ώρες πριν, AndVal είπε Γεια χαρά, πρόσφατα πούλησα μέσω του φόρουμ ένα εξάρτημα Η/Υ (χαμηλής αξίας) και ο αγοραστής που μένει επαρχία (στάλθηκε με boxnow) λέει ότι δούλεψε για λίγο και μετά χάλασε. Τι κάνουμε σε τέτοια περίπτωση; Το προϊόν είναι ακόμα σε εγγύηση γνωστότατου καταστήματος αλλά δεν υπάρχει εκεί που μένει. Του έστειλα και την απόδειξη. Οσο καλη θεληση και να εχουμε,εαν ηταν ολα οκ απο τη μερια σου, δεν εισαι υποχρεωμενος να κανεις κατι. Οι πιθανοτητες λενε οτι 90% το χαλασε εκεινος και 10% οτι ηταν απλα συμπτωση ( θα εβαζα 1% αλλα νιωθω large αποψε ) . Αν τωρα θες να τον εξυπηρετησεις, μιλας με το καταστημα και βλεπεις αν θα στο στειλει και θα το πας εσυ,ή αν θα το στειλει ο ιδιος. Εγω που ανελαβα καποτε να εξυπηρετησω φιλο που ειχε χαλασμενο PS5 εντος εγγυησης,το πηγα ο ιδιος στο καταστημα, δηλωσα τηλεφωνο επικοινωνιας το δικο μου και προχωρησαμε στην αντικατασταση,αφου με πηραν 1-2 τηλεφωνα ( και με πολλες απειλες απο μερους μου αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια ) . Αυτο που θελω να πω,ειναι οτι μπορει να το στειλει ο ιδιος και να δηλωσετε τα στοιχεια του,ωστε να επικοινωνησουν μαζι του. Το αν τα αξιζει ολα αυτα το αντικειμενο,ειναι μια αλλη ιστορια. Δευτερη ιστορια καπακι: εχω αγορασει πριν πολλααα χρονια απο εδω μεσα Galaxy S2 Advanced χαλασμενο,κολλημενο στο boot loop. To αγορασα ψιλοτσαμπα,εντος εγγυησης,το πηγα στο public και μου το εφτιαξαν δωρεαν. Αποδειξη στο ονομα αλλου,οπως και με το PS5 και παλι εδωσα τα δικα μου στοιχεια. 2
liakjim Δημοσ. Κυριακή στις 04:49 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 04:49 πμ 7 ώρες πριν, AndVal είπε Γεια χαρά, πρόσφατα πούλησα μέσω του φόρουμ ένα εξάρτημα Η/Υ (χαμηλής αξίας) και ο αγοραστής που μένει επαρχία (στάλθηκε με boxnow) λέει ότι δούλεψε για λίγο και μετά χάλασε. Τι κάνουμε σε τέτοια περίπτωση; Το προϊόν είναι ακόμα σε εγγύηση γνωστότατου καταστήματος αλλά δεν υπάρχει εκεί που μένει. Του έστειλα και την απόδειξη. Τι εξάρτημα είναι; Ή το χάλασε εκείνος από τσαπατσουλια ή πάει να σε ξεγελάσει με ήδη χαλασμένο δικό του εξάρτημα. Μικρή η πιθανότητα να του χάλασε επειδή έτυχε να έρθει η ώρα του . Προσωπικά δεν θα έκανα κάτι. 2
SabotazNic Δημοσ. Κυριακή στις 06:15 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 06:15 πμ 5 ώρες πριν, alexx είπε Πάρτο πίσω και δώσε τα λεφτά. Στείλτο για RMA και ξανά πουλά το για καινούριο!. Ναι, και σου στέλνει άλλο ίδιο αντικείμενο χαλασμένο. Έτυχε, ας κάνει χρήση εγγύησης ο ίδιος 1
AndVal Δημοσ. Κυριακή στις 09:08 πμ Μέλος Δημοσ. Κυριακή στις 09:08 πμ Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Λέω να μου το στείλει με boxnow (με χρέωσή του) με την απόδειξη και το κουτί του να το πάω στο κατάστημα (Cosmodata) και αν είναι όντος εντός εγγύησης (δεν το έχει πειράξει κτλ) λέω είτε : 1. Να μου αφήσει το κατάστημα το ποσό που το αγόρασα σαν πιστωτικό για μελλοντικές μου αγορές και να δώσω μέσω revolute το ποσό που το αγόρασε ως μεταχειρισμένο. 2. Να του στείλω το καινούριο με boxnow (με χρέωσή του). Αλλά μετά αν τύχει να ξαναχαλάσει θα αναλάβει ο ίδιος τα πάντα. Θα επιλέξει αυτός. Δε με πειράζει να πάω και να έρθω λιγάκι στο μαγαζί και boxnow για εξυπηρέτηση του. Τι λέτε; 3
sakisvele Δημοσ. Κυριακή στις 09:24 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 09:24 πμ (επεξεργασμένο) κανε το καλο αφου μπορεις και συνεργασου με το φιλο ,, το ξερεις oτι δεν υπαρχει καταστημα cosmodata στην επαρχια που ειναι Επεξ/σία Κυριακή στις 09:25 πμ από sakisvele
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα