Προς το περιεχόμενο

Η Valve γιορτάζει τα 20 χρόνια του Half-Life 2 με μεγάλη αναβάθμιση και δωρεάν διάθεση


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η Valve παρουσιάζει μια σημαντική αναβάθμιση του Half-Life 2 για την 20ή επέτειο του παιχνιδιού, προσφέροντάς το δωρεάν μέχρι τις 18 Νοεμβρίου.

Η Valve προχωρά σε μια σημαντική αναβάθμιση του εμβληματικού παιχνιδιού Half-Life 2, γιορτάζοντας την 20ή επέτειό του. Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, το παιχνίδι θα είναι διαθέσιμο δωρεάν στο Steam μέχρι τις 18 Νοεμβρίου στις 13:00 ET (20:00 ώρα Ελλάδος), ενώ στη συνέχεια η τιμή του θα διαμορφωθεί στα 9,99 δολάρια.

Η αναβάθμιση περιλαμβάνει σημαντικές βελτιώσεις, με κυριότερη την ενσωμάτωση υποστήριξης Steam Workshop απευθείας μέσα στο παιχνίδι. Η Valve αναφέρει ότι έχει διορθώσει σφάλματα, επαναφέρει χαμένο περιεχόμενο και προσθέτει νέες ρυθμίσεις γραφικών και ενημερωμένα χειριστήρια gamepad.

Μια σημαντική προσθήκη είναι η ενσωμάτωση των επεκτάσεων Episode One και Episode Two στο βασικό παιχνίδι. Οι παίκτες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτές απευθείας από το κύριο μενού του Half-Life 2, με αυτόματη μετάβαση στην επόμενη επέκταση μετά την ολοκλήρωση της καθεμίας.

Η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει εκτεταμένες ενημερώσεις στους χάρτες του παιχνιδιού, διορθώνοντας μακροχρόνια προβλήματα και βελτιώνοντας την ποιότητα στοιχείων όπως η ανάλυση του lightmap και η ομίχλη. Προστέθηκε επίσης η επιλογή αναπαραγωγής των αρχικών εφέ αίματος και φωτιάς της ημέρας κυκλοφορίας.

Παράλληλα με την αναβάθμιση, η Valve κυκλοφόρησε ένα δωρεάν ντοκιμαντέρ στο YouTube σχετικά με την ανάπτυξη του Half-Life 2. Το ντοκιμαντέρ περιλαμβάνει συνεντεύξεις με μέλη της ομάδας ανάπτυξης και καλύπτει θέματα όπως οι οικονομικές δυσκολίες, η διαρροή του κώδικα του παιχνιδιού και η δημιουργία του Steam.

Η εταιρεία έχει επίσης προσθέσει 3,5 ώρες νέων σχολίων των δημιουργών εντός του παιχνιδιού και ανακοίνωσε την επανέκδοση του βιβλίου Raising the Bar σε διευρυμένη δεύτερη έκδοση, η οποία θα κυκλοφορήσει το 2025. Το βιβλίο θα περιλαμβάνει αδημοσίευτο υλικό concept art από τα Episode One και Episode Two, καθώς και ιδέες για το τρίτο επεισόδιο που δεν υλοποιήθηκε ποτέ.

Για τους gamers που επιθυμούν να διατηρήσουν την παλαιότερη έκδοση του παιχνιδιού, η Valve προσφέρει τη δυνατότητα επιστροφής στην προηγούμενη έκδοση μέσω ενός διαθέσιμου Beta branch με την ονομασία "steam_legacy".


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 minutes ago, _Theo_ said:

Ένα από τα καλύτερα fps όλων των εποχών!

Μαζί με το 1

Όταν εκείνη την εποχή κοίταξες το παιχνίδι σαν gameplay είχαν υπόθεση μεγεθος και λοιπά καλά χαρακτηριστικά και όχι μόνο καλά γραφικά και bugs μόνο

Επεξ/σία από kinitos
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχάριστες αναμνήσεις αλλά άσκοπο τελείως το να ασχοληθεί κανείς πλέον μετά από τόσα χρόνια. 

Back then στα νιάτα μου το είχα σπασμένο (αν και μετά αγόρασα το Orange Box), το έπαιξα όσο το έπαιξα και όλα καλά. 
Πλέον δεν έχει νόημα ούτε να το προσθέσω στη συλλογή του Steam δωρεάν, αφού δεν πρόκειται ούτε download να το κάνω. 

Προχωράμε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένας παππούς έλεγε "ελπίζω να δω το γήπεδο της Νέας Φιλαδέλφειας πριν πεθάνω". Αν και μόνο μεσήλιξ (ήμουν παλικαράκι 26 ετών όταν κυκλοφόρησε το πρώτο μέρος) δεν τρέφω ανάλογες αυταπάτες για το Half Life 3. 

Επεξ/σία από panathatube
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με το orange box μπήκα πρώτη φορά στον κόσμο της valve - steam... δεν ήξερα καν τότε για το 1o half life. απλά είχα διαβάσει καλά σχόλια σε κάποιο περιοδικό της εποχής.

Φοβερό πακέτο , φοβερά παιχνίδια, φοβερή ανεπανάληπτη εμπειρία με μια αγορά !!

Και μιας και το καλοσκέφτομαι, μέχρι τώρα είναι και το μόνο πορτοκαλί κουτί που έχω αγοράσει !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ ακόμη δεν μπορώ να συγχωρήσω τον χοντρό που δεν έβγαλε το 3 ....

Φυσικά και το 1 προεξέχει* απο θέμα περιωπής αλλά και το 2 δεν πήγαινε πίσω απλά μας άφησε σύξυλους ο χοντρός επειδή έβγαλε ένα κάρο λεφτά απο τo steam ...

κάτι λένε -εφόσον το είχαμε χρόνια σίγουρο ότι δεν θα βγεί 3-  ότι τελικά θα βγει το 3 αλλά εγώ κρατάω μικρό καλάθι (αν και πάντα αφήνω ένα ενδεχόμενο γιατί η ελπίδα πεθαίνει τελευταία) μιας και έχουν απολύσει τον τύπο υπεύθυνο για το σενάριο του half life χρόνια τώρα.... 




*Tώρα για κάποιο παιδί που έπαιξε ήδη ένα σωρό games  πολλά πράγματα μπορεί να φαίνονται ως δεδομένα και η αρχική σκηνή βαρετή αλλά ότι σας φαίνεται συνηθισμένο ειναι γιατί τα επόμενα (και σημερινά) παιχνίδια το αντέγραψαν απο το half-life (1) και πριν απο αυτό δεν υπήρχε σαν concept κάπου. 

Και το intro ακόμη δεν ήταν βαρετό γιατί πέρα απο αρόσιμο γενικά ήταν κορυφαίο (τότε) και στα γραφικά (άρα κοιτούσαμε και παθαίναμε πλάκα με ανοιχτό το στόμα και σταγόνες απο σάλιο να πέφτουν στο πάτωμα, απο τα τεράστια background και τις λεπτομέρειες πχ εγώ ακόμη θυμάμαι να παθαίνω πλάκα γιατί όλα μέχρι τότε ήταν σε δωματιάκια ενώ αυτό είχε τεράστιες αλάνες με μπούκε πίσω και ελικόπτερα να πετάνε επιστήμονες να εργάζονται αλλά και μικρές λεπτομέρειες όπως όταν ανοίγει η πύλη και είσαι στο τρενάκι αυτό να σταματά για να ανοίξει η τεράστια μπουκαπόρτα της αποβάθρας και σιγά σιγά να επεκτείνεται μια ράγα απο την απέναντη πλευρά για να ενώσει τις 2 γραμμές και στο σημείο που ενώνει να πεταχτούν σπίθες γιατί παράλληλα μεταφέρει και το ρεύμα για να κινήσει το τρενάκι και έτσι θα συνέβαινε και στην πραγματικότητα αν έρθουν 2 αγωγοί σε επαφή όλα αυτά σε συνδυασμό με το immersive κλήμα που αισθανόσουν ότι γίνεσαι κομμάτι σε κάτι σημαντικό -με την φωνή του υπολογιστή της black mesa να σε καλωσορίζει και να σε κατατοπίζει έως και την είσοδο σου σε αυτό το υπερπαραγωγή facility με το τεράστιο λόμπι που είχε και διακόπτη για αλάρμ που μπορούσες να πατήσεις :P και γενικά όλη αυτή την ρεαλιστική προσέγγιση ότι πρώτα πρέπει να πας στα αποδυτήριανα βάλεις την στολή να πας στον χώρο εργασίας σου -φυσικά μπορείς να πάρεις κάτι να πιείς αν θέλεις προτού πας κτλ- ήταν τόσο συναρπαστικά τότε δεν τα είχαμε ξαναδεί και αυτά τα 5 λεπτά μοιάζανε σαν 5 δευτερόλεπτα. 

Ειναι ο λόγος που πολλοί αποφάσισαν να σπουδάσουν φυσική :P  αν πάτε στα υπόγεια του CERN θα δείτε ταγκίες με το λ :P 

urban-urbex-awesome-Throughout-are-several-references-to-Half-Life-Lambda-complex-Exploration-of-tunnels-under-Meyrin-site-CE

Επεξ/σία από Dr_Pepper
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...αυτο το immersive αισθημα που σου δημιουργουσε τοτε το παιχνιδι οπως λενε και θυμουνται οι παλιοι, το αισθανεσαι παλι τωρα με το Half Life Alyx που ειναι για το VR  και ειναι και αυτο σε προσφορα στα 20 € ...
Σπευσατε να το τσιμπησετε και δε θα το μετανιωσετε !Ειναι κατε εμε, οτι καλυτερο εχει βγει σε VR !

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, syma είπε

...αυτο το immersive αισθημα που σου δημιουργουσε τοτε το παιχνιδι οπως λενε και θυμουνται οι παλιοι, το αισθανεσαι παλι τωρα με το Half Life Alyx που ειναι για το VR  και ειναι και αυτο σε προσφορα στα 20 € ...
Σπευσατε να το τσιμπησετε και δε θα το μετανιωσετε !Ειναι κατε εμε, οτι καλυτερο εχει βγει σε VR !

Το θέμα δεν είναι τα 20 του Alyx, αλλά οτι δυσκολεύομαι να δικαιολογήσω τα 400+ του εξοπλισμού που χρειάζεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαιρετικό παιχνίδι εξαιρετική valve και μην ξεχνάμε ότι έρχεται σύντομα και το παιχνίδι με path tracing αλα portal το οποίο θα μας κάνει να το ξανά αγαπήσουμε και να το χαρούμε σαν να είναι η πρώτη φορά. Σπανίζουν τόσο διαχρονικά παιχνίδια και απλά μπράβο που το κράτησαν ζωντανό 20 χρόνια μετα με τις αναβαθμίσεις. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, dazed&confused είπε

Το θέμα δεν είναι τα 20 του Alyx, αλλά οτι δυσκολεύομαι να δικαιολογήσω τα 400+ του εξοπλισμού που χρειάζεται...

Με τον εξοπλισμό είναι δωρεάν όμως το alyx :P 

Κοίτα τα λεφτά για τον έλληνα ειδικά δεν είναι λίγα.. αλλά απο την στιγμή που δίνεις 300 ευρώ για poco ή πως λέγονται αυτά ή 1200 για samsung galaxy/iphone ε οκ κάπου δεν ειναι τόσο παρατραβηγμένο . 

Ειδικά για άτομα που τους αρέσουν οι προσομοιώσεις πχ F1/γενικά αμάξια ή microsoft flight simulator ή DCS κτλ. 

Και γενικά σαν εμπειρία (αν δεν στερήσεις το γάλα των παιδιών σου για αυτό :P ) αξίζει ειναι πολύ ωραίο αλλά το πρόβλημα ειναι στο software τα περισσότερα games ειναι κράχτες/toilet games σαν αυτά στο κινητό... λίγα ειναι σαν το alyx μετρημένα στα δάχτυλα βασικά και ακόμη και αυτά δεν ειναι  αμάν και τι απλά ειναι παρα πολύ καλύτερα σε σχέση με όλον τον υπόλοιπο οχετό. 

Το κυρίως πρόβλημα που δημιουργεί το απο πάνω θέμα ειναι α) δεν υπάρχει μεγάλο userbase για να κάτσουν στούντιο να βάλουν εκατομμύρια για ένα ΑΑΑ τίτλο  β) η τεχνολογία για να λειτουργήσει θέλει hardware με δυνατότητα για πολύ μεγάλο framerate σε μεγάλες αναλύσεις (γιατί πχ προκειμένου να μην ζαλίζεσαι κτλ πρέπει να τρέχει 90FPS σε κάθε μάτι τουλάχιστον = 180 FPS σύνολο, σταθερά και σε μεγαλύτερες αναλύσεις απότι αυτές σε μια οθόνη του μέσου χρήστη PC) 

Οπότε και τα γραφικά για να γίνουν απαιτητικά πρέπει πρώτα οι κάρτες γραφικών επεξεργαστές κτλ που μπορούν να τα σηκώσουν να γίνουν πιο φθηνά έτσι ώστε να μπορεί κόσμος να τα αγοράσει και να αυξηθεί το userbase. 

Ένας φαύλος κύκλος αλλά πιστεύω σε καμιά 3 γενιές καρτών γραφικών να έχει λυθεί το θέμα γιατό ο πάτος πχ η RTX 8060 ti που θα κοστίζει πχ πες 400 ευρώ (θα ανεβεί η τιμή αναγκαστικά σε σύγκριση με την 4060 όπως άλλες ήταν οι τιμές όταν κυκλοφόρησε η gtx 260 ή η 960 :P )  θα μπορεί να παίξει 4Κ με πάνω απο 200 FPS οπότε θα μπορεί να τροφοδοτήσει ένα 2Κ 90+ FPS (σε κάθε μάτι) VR head set. 


 

Επεξ/σία από Dr_Pepper
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...