Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πολλές φορές στην Εθνική συμβαίνει αυτό, οι πόντοι της προσφοράς να μπαινουν εκ των υστέρων. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας απο τη στιγμή που εσύ πήγες by the book

Δημοσ.

Σωστα. Στην αρχη εως δεκα μερες θα μπουν οι ποντοι που αντιστιχουν με 8ποντους για καθε ευρω αγορας. Και μεχρι τις 12 του αλλου μηνα θα πιστωθουν οι υπολοιποι ποντοι απο την προσφορα. Σε τηλεφωνο στην εθνικη η υπαλληλος επεμενε οτι στα 2000 που εκανα αγορα οι ποντοι που μου πιστωθηκαν οπου αντιστοιχουν σε 40 ευρω ειναι σωστοι. Αν 20% στα 2000 ειναι 40 ευρω ζητω που καηκαμε. Μετα διαβασα στους ορους οτι οι υπολοιποι θα πιστωθουν αργοτερα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι υπάλληλοι της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της Εθνικής, δηλαδή η εταιρία που εχει την εργολαβία, δεν ξέρουν ούτε τα στοιχειώδη πέρα απο το μπλοκάρουν-ξεμπλοκάρουν καμια χρεωστική. 

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα, έχουν μπει σε κάποιον οι πόντοι της προσφοράς; 

Έως τώρα, σε online αγορά, έχουν πιστωθεί μόνο οι κανονικοί πόντοι άνευ προσφοράς.

Δημοσ.

Το ίδιο και σε εμένα. Οι όροι έλεγαν μέχρι τις 13/12 αν θυμάμαι σωστά οπότε σκέφτομαι ότι εάν τους πάρω νωρίτερα, απλά θα χάσω τον χρόνο μου. Θα περιμένω μέχρι τότε και βλέπουμε. 

Εαν κάποιος έχει πάρει τους πόντους και θέλει, ας κάνει μια ενημέρωση. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Πήρα τηλέφωνο προχθές και μου λέει από Εθνική ότι ξαναπάρετε στις 13 που είναι η τελευταία μέρα απόδοσης. Του λέω στους όρους αναφέρετε ότι η απόδοση σε περίπτωση αγοράς με  πιστωτική γίνεται κατά την πληρωμή της 1ης δόσης, στην δικιά μου περίπτωση την προηγούμενη Παρασκευή, και προφανώς δεν ήξερε οπότε μου λέει πάρε την Παρασκευή. Προηγουμένως είχα ήδη επικοινωνήσει με το Πλαίσιο και με πήραν μετα από 3 μέρες να μου πουν ότι τελική ημέρα είναι η Παρασκευή. Εν τέλει, ξαναπήρα σμρ στην Εθνική, αφού το σήκωσαν μετά από 10 λεπτά, μου λέει σε συνδέω με τον αρμόδιο, μετά από 20 λεπτά αναμονής το έκλεισα δεν άντεξα..Mail δεν μπορείς να στείλεις πλέον, σε παραπέμπει σε online φόρμα επικοινωνίας, η οποία προφανώς και δεν λειτουργεί..Αυτά τα ωραία..

Δημοσ.

Έχετε κάποιο νεότερο; 

Σε σημερινή μου τηλεφωνική επικοινωνία με ενημέρωσαν πως η αγορά έχει γίνει εκτός χρονικού πλαισίου της προσφοράς και συγκεκριμένα στις 19/11, γι'αυτό δεν έχει γίνει απόδοση των πόντων. 

Η παραγγελία και η πληρωμή της έγινε online στις 15/11, όπου έχω την κίνηση του λογαριασμού αλλά και το email που έρχεται σχετικά με τη χρέωση του λογαριασμού μου. 

Με παρέπεμψαν σε κατάστημα και στην online φόρμα την οποία δεν δοκίμασα ακόμα αν λειτουργεί.

Δημοσ.

Εγώ μίλησα εκ νέου εχθές με Εθνική και μετά κόπων και βασάνων υπέβαλλα τηλεφωνικώς αίτημα για απόδοση των πόντων (μου εστάλη κανονικά ο αριθμός της υπόθεσης σε mail). Προηγουμένως είχα μιλήσει με εκπρόσωπο, η οποία μου είπε λίγο πολύ ότι όντως δεν σας έχουν μπει οι πόντοι και θα πρέπει να κάνετε αίτημα μέσω της πλατφόρμας (η οποία εννοείται ότι δεν λειτουργεί).

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 17/12/2024 στις 7:30 ΜΜ, stefan_city είπε

Έχετε κάποιο νεότερο; 

Σε σημερινή μου τηλεφωνική επικοινωνία με ενημέρωσαν πως η αγορά έχει γίνει εκτός χρονικού πλαισίου της προσφοράς και συγκεκριμένα στις 19/11, γι'αυτό δεν έχει γίνει απόδοση των πόντων. 

Η παραγγελία και η πληρωμή της έγινε online στις 15/11, όπου έχω την κίνηση του λογαριασμού αλλά και το email που έρχεται σχετικά με τη χρέωση του λογαριασμού μου. 

Με παρέπεμψαν σε κατάστημα και στην online φόρμα την οποία δεν δοκίμασα ακόμα αν λειτουργεί.

 

Στις 17/12/2024 στις 8:14 ΜΜ, Tsegis34 είπε

Εγώ μίλησα εκ νέου εχθές με Εθνική και μετά κόπων και βασάνων υπέβαλλα τηλεφωνικώς αίτημα για απόδοση των πόντων (μου εστάλη κανονικά ο αριθμός της υπόθεσης σε mail). Προηγουμένως είχα μιλήσει με εκπρόσωπο, η οποία μου είπε λίγο πολύ ότι όντως δεν σας έχουν μπει οι πόντοι και θα πρέπει να κάνετε αίτημα μέσω της πλατφόρμας (η οποία εννοείται ότι δεν λειτουργεί).

 

Ειχατε καποιο νεοτερο σχετικα με την επιστροφη; Προσωπικα μου εχουν βγαλει την πιστη με τα tickets τους. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, kaklikos είπε

 

 

Ειχατε καποιο νεοτερο σχετικα με την επιστροφη; Προσωπικα μου εχουν βγαλει την πιστη με τα tickets τους. 

Εγώ δεν μπορώ να βγάλω άκρη..Τους έστειλα εκ νέου μέσω της φόρμας επικοινωνίας και μου απάντησαν σμρ ότι συνεχίζουν να εξετάζουν το αίτημα μου (15 μέρες μετά)..Τους είχα ξαναπαρει και τηλέφωνο αλλά η υπάλληλος τερμα ειρωνία και αδιαφορία.. Πραγματικά για 100 ευρώ θα μας βγάλουν την πίστη..

  • Like 1
Δημοσ.

Κανένα νέο κι από εμένα. 

Κατάφερα μετά βίας να ανοίξω ticket και πρέπει να περιμένω 15 εργάσιμες όπως αναφέρει.

Λόγω των εορτών το πρώτο 10ημερο του Ιανουαρίου που θα περάσει το διάστημα που αναφέρουν θα ενοχλήσω πάλι.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...