Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Zengar Zombolt είπε

Ειμαι ο μονος που βαρεθηκε/κουραστηκε να βλεπει καθε χρονo την apple/samsung/xiaomi κλπ να βγαζει την νεα υπερκοστολογημενη ναυαρχιδα της που απλα εχει μερικες μικρες διαφορες απο το προηγουμενο μοντελο ;
Keanu Reeves Reaction GIF by Bill & Ted Face the Music

Να σου πω την αλήθεια δεν με ενοχλεί. Έχω σταματήσει εδώ και χρόνια να βλέπω παρουσιάσεις κινητών μιας και είναι ότι πιο βαρετό υπάρχει και ούτε γράφω και τίποτα στα θέματα τους αν έχουμε μία από τα ίδια. Αυτοί κάνουν τη δουλειά της και εγώ τη δουλειά μου που δεν περνω το υπερκοστολογημενο κινητό τους των 1500 ευρω αλλά ένα των 300. Είναι τόσο βαρετά τα νέα κινητά τα τελευταία 6 7 χρόνια που πέρα από καλύτερο soc δεν έχουν τίποτα άλλο να δώσουν. Κυριολεκτικά τίποτα. 

  • Like 3
Δημοσ.
13 ώρες πριν, kostafunk είπε

Bρεχει λεφτα στην στρατα μου 😃 Slim ετσι σε Slim τιμουλα  ? 

Δεν το κόβω δυστυχώς να είναι slim και η τιμή.
Εξάλλου το να είναι κάτι slim είναι άλλη μια δικαιολογία για αύξηση, όπως ένα κάρο άλλες δικαιολογίες που προφασίζονται με σκοπό την οικονομική αφαίμαξη του καταναλωτή.

  • Like 1
Δημοσ.
8 hours ago, Arkin said:

Να σου πω την αλήθεια δεν με ενοχλεί. Έχω σταματήσει εδώ και χρόνια να βλέπω παρουσιάσεις κινητών μιας και είναι ότι πιο βαρετό υπάρχει 

Όντως, θυμάμαι που περιμένα πως και πως μερες πριν την παρουσίαση κάποιων κινητών. Ειδικά παλαιότερα. Έβλεπες νεα design, νεες λειτουργίες, κατι διαφορετικό απ τα προηγούμενα. 

Τωρα οταν ακούω ειδικά για "κόστος ανάπτυξης" και κατι τέτοιες μπαρούφες εκνευρίζομαι. Το συγκεκριμένο κόστος είναι μηδαμινό συνήθως. Ολα τα κινητά έχουν γίνει ίδια. Μια μεγάλη οθόνη μπροστά και τέλος. Δεν ξεχωρίζει καν σαμσουνγκ απο xiaomi. Απλα βάζουν τον καινούργιο επεξεργαστή καθε φορα, κατι καλύτερο σε κάμερα (αν) κλπ. Ουσιαστικά μιλαμε για μικρές βελτιώσεις της ίδιας ακριβώς συσκευής. Δεν υπάρχουν ουτε ιδέες ουτε καινοτομίες. Στην καλύτερη αντε να το κάνουν 1χλ ποιο λεπτό και να αυξήσουν καμια μπαταρία. Σίγουρα κάθε καινούριο είναι καλύτερο απ το προηγούμενο αλλα πρόκειται όπως είπα απλά για βελτίωσεις, τίποτα καινούριο. Και μετά αλλαγές. Αλλάξουμε κανα εικονίδιο, καμια μπάρα, συχνά χειρότερα απο πριν απλά για την αλλαγή. Ή τετράγωνιζουμε το ντιζάιν και διαφημίζουμε ποσο πρακτικότερο ειναι απο πριν. Στη συνέχεια διαφημίζουμε οτι πονάει το χέρι και ξανα στρογγυλέουμε το ντιζάιν και προβάλουμε οτι τωρα είναι καλύτερα (οπως ήταν για χρόνια δηλαδή). 99% μάρκετινγκ. 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...