Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σας,

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την iRepair.

Πριν περίπου δύο μήνες το iphone 14 έσβησε(πρόβλημα μητρικής).Διαβάζοντας άρθρα εμπιστεύτηκα την iRepair.

Επισκευάζεται το κινητό (6 μήνες εγγύηση μητρικής από την iRepair) και στην τέταρτη μέρα ξανασβήνει, πάλι πρόβλημα μητρικής.

Το στέλνω πάλι στην προαναφερθείσα εταιρεία το επισκευάζουν και την επόμενη μέρα ξανασβήνει.

Το πάω τρίτη φορά, μέχρι στιγμής δεν έχω απάντηση, το μόνο που μου είπαν είναι ότι αν δεν φτιάχνεται θα σας επιστρέψουμε τα λεφτά της επισκευής πίσω.

Το ερώτημα μου είναι τι κάνω, δέχομαι τα λεφτά ή κάνω φασαρία;

 

P.S.: Κάκιστη εμπειρία από iRepair δεν την συνιστώ σε κανέναν.

Επεξ/σία από Simofilos
  • Sad 1
Δημοσ.
3 hours ago, Simofilos said:

Καλημέρα σας,

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την iRepair.

Πριν περίπου δύο μήνες το iphone 14 έσβησε(πρόβλημα μητρικής).Διαβάζοντας άρθρα εμπιστεύτηκα την iRepair.

Επισκευάζεται το κινητό (6 μήνες εγγύηση μητρικής από την iRepair) και στην τέταρτη μέρα ξανασβήνει, πάλι πρόβλημα μητρικής.

Το στέλνω πάλι στην προαναφερθείσα εταιρεία το επισκευάζουν και την επόμενη μέρα ξανασβήνει.

Το πάω τρίτη φορά, μέχρι στιγμής δεν έχω απάντηση, το μόνο που μου είπαν είναι ότι αν δεν φτιάχνεται θα σας επιστρέψουμε τα λεφτά της επισκευής πίσω.

Το ερώτημα μου είναι τι κάνω, δέχομαι τα λεφτά ή κάνω φασαρία;

 

P.S.: Κάκιστη εμπειρία από iRepair δεν την συνιστώ σε κανέναν.

Για τετοια εξιδικευμενη επισκευη μονο isystem/istorm με το αναλογο κοστος!

Δημοσ.

Συμφωνώ ότι έπρεπε να το στείλω isystem,θα είχα καλύτερη αντιμετώπιση.

Πάνω κάτω είναι ίδιο το κόστος, το ερώτημα είναι :

εφόσον ανέλαβαν την επισκευή και δεν τα κατάφεραν δύο φορές,

ποια είναι τα δικαιώματα τα μου και τι πρέπει να ζητήσω;

Δημοσ.

Καλησπέρα, σε περίπτωση προβλήματος της μητρικής αυτό που θα έκανε η istorm και γενικά όλα τα επίσημα είναι να δώσουν κόστος αντικατάστασης της συσκευής. 

Πάρε τα χρήματα σου και στείλε μου μήνυμα να έρθεις αν θες να δω τη συσκευή. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Zenor είπε

Καλησπέρα, σε περίπτωση προβλήματος της μητρικής αυτό που θα έκανε η istorm και γενικά όλα τα επίσημα είναι να δώσουν κόστος αντικατάστασης της συσκευής. 

Πάρε τα χρήματα σου και στείλε μου μήνυμα να έρθεις αν θες να δω τη συσκευή. 

Σε ευχαριστώ πολύ, περιμένω απάντηση από την iRepair και θα πράξω αναλόγως. 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 15/11/2024 στις 5:27 ΜΜ, Simofilos είπε

Σε ευχαριστώ πολύ, περιμένω απάντηση από την iRepair και θα πράξω αναλόγως. 

Δεν καταλαβαίνω το κόλλημα σου, προσπαθήσανε και σου λένε αν δεν,  θα σου δώσουμε τα λεφτά πίσω . Δεν σημαίνει ότι όλα τα προβλήματα είναι εφικτά να επιλυθούν ή αντιμετώπισή τους είναι σωστή . Εφόσον σου δίνουν. Τα λεφτά τα παίρνεις και το πας σε ένα επίσημο να δώσεις 300-400 -500 θα πάρεις μια refurbished συσκευή και όλα καλά. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...