Προς το περιεχόμενο

Avowed [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
36 minutes ago, gtsoui said:

αλλά μέχρι στιγμής το βρίσκω πάρα πολύ καλό ( είμαι στα μισά περίπου της 2ης περιοχής)..

το exploration κομμάτι είναι από τα πιο διασκεδαστικά που έχω συναντήσει, με ενα σωρό πράγματα να βρεις σε κάθε γωνιά του χάρτη. 

 

30 minutes ago, Saloufas said:

Επίσης ότι επιλογή κάνεις έχει impact άμεσο στον κόσμο στους npcs και companion's όπου θα σχολιάσουν ανάλογα. Αυτό το αναφέρω γιατί κάποιοι αφελείς το συγκρίνουν με Skyrim όπου οτι επιλογή έκανες ο κοσμος και οι NPCs έμεναν ιδιοι, κανένα impact.

Προσωπικά όταν παίζω ενα παιχνίδι δεν κοιτάω μόνο τα γραφικά και το gameplay, κοιτάω όλες τις μικρές λεπτομέρειες και το μεράκι που έχει ρίξει ο developer. Και οχι δεν συμφωνώ με αυτά που ακούω οτι έχει γίνει πρόχειρο δουλειά όταν βλέπω ένα παιχνίδι τόσο σωστά δομημένο και χωρίς ίχνος bugs.

Καταρχάς ευχαριστώ και τους δύο, ειδικά τον saloufas που έκανε το κόπο να γράψει αναλυτικά την εμπειρία του και περιμένω και τον gtsoui όταν το τελειώσει.

Το παιχνίδι φαίνεται να είναι πολύ ωραίο.  Ο asmongold (όχι ότι είναι το gold standard στη κριτική παιχνιδιών απλά τον αναφέρω σαν παράδειγμα) είπε ότι του άρεσε και του έδωσε 7/10. Όταν όμως είδε τα video vs oblibion και vs skyrim, έμεινε άγαλμα (δεν τα είχε παίξει ποτέ).

Το μόνο λοιπόν που δεν δέχομαι είναι ότι είναι αφελείς αυτοί που συγκρίνουν με skyrim (ειδικά όταν έγραψες αυτό που έκανα bold). Πώς γίνεται να λες ότι κοιτάς τις μικρές λεπτομέρειες και το μεράκι και ταυτόχρονα να λες ότι είναι αφελές να το συγκρίνεις με skyrim / oblivion; Ένα παιχνίδι που βγήκε 15 (και 19 χρόνια αντίστοιχα) μετά και που καταλαμβάνει 70GB αντί για 10GB και που είχε 1.5 φορά σε αριθμό devs και χρόνο ανάπτυξης, δεν έχει κανόνες φυσικής να διέπουν τα αντικείμενα αλλά είναι στατικά, NPCs που κάθονται σε ένα σημείο και δεν κάνουν τίποτα (σαν το Morrowind του 2002) σε αντίθεση με NPCs που έχουν "AI" και συμμετέχουν και σε μάχες, εντελώς άδειους βυθούς χωρίς ούτε ένα ψάρι, κτλ, κτλ.

  • Like 1
  • Απαντ. 149
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έχει μια νέκρα το game η αλήθεια είναι. Μου άρεσε όπως το έθεσε ο skill up ότι είναι σαν να είναι όλοι έτοιμοι στις θέσεις σε σκηνικό ταινίας πριν ο σκηνοθέτης πει action. Δεν βλέπεις πουθενά κόσμο να περπατάει. Πας στο witcher 3 για παράδειγμα στο novigrad και είναι γεμάτο npcs.

Και ένα άλλο που δεν μου άρεσε, η πόλη είναι σε lock down στην αρχή και δεν βλέπεις σχεδόν κανέναν πέρα από 2-3 στατικούς npcs να προσπαθούν να μπουνε. Ενώ πάλι στο Witcher εκεί στο ποτάμι βλέπεις ένα σωρό κόσμο όρθιους, καθιστούς, σε σκηνές, κτλ. Γενικά δεν σου δίνει την αίσθηση ενός πραγματικού κόσμου, όλα φαίνονται λες και είναι σκηνικά στις πόλεις. 

Ο έξω κόσμος είναι καλός, έχει μέρη να εξερευνήσεις και έχει τύχει να "χαθώ" πηγαίνοντας από εδώ και από εκεί αντί να πάω στο quest. Βέβαια οι ίδιοι εχθροί όλη την ώρα έχουν αρχίσει να κουράζουν λίγο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, imitheos είπε

Το μόνο λοιπόν που δεν δέχομαι είναι ότι είναι αφελείς αυτοί που συγκρίνουν με skyrim (ειδικά όταν έγραψες αυτό που έκανα bold). Πώς γίνεται να λες ότι κοιτάς τις μικρές λεπτομέρειες και το μεράκι και ταυτόχρονα να λες ότι είναι αφελές να το συγκρίνεις με skyrim / oblivion; Ένα παιχνίδι που βγήκε 15 (και 19 χρόνια αντίστοιχα) μετά και που καταλαμβάνει 70GB αντί για 10GB και που είχε 1.5 φορά σε αριθμό devs και χρόνο ανάπτυξης, δεν έχει κανόνες φυσικής να διέπουν τα αντικείμενα αλλά είναι στατικά, NPCs που κάθονται σε ένα σημείο και δεν κάνουν τίποτα (σαν το Morrowind του 2002) σε αντίθεση με NPCs που έχουν "AI" και συμμετέχουν και σε μάχες, εντελώς άδειους βυθούς χωρίς ούτε ένα ψάρι, κτλ, κτλ.

Μα το λάθος ξεκινάει από εκεί ότι ο κόσμος το συγκρίνει με τα TES όπως και το TheOuterWorlds με το Fallout. Ποτέ δεν είπε η Obsidian ότι το Avowed θα είναι Skyrim Killer είτε ότι το TOW είναι Fallout killer και πως να είναι όταν έχουν περιορισμένο budget και το στούντιο είχε λιγότερους από τους μισούς devs που έχει η Bethesda? Ο κόσμος δημιουργεί προσδοκίες από μόνος του, βάζω και τον εαυτό μου μέσα, χωρίς ουσιαστικά να ακούει την Obsidian που από την αρχή έχει πει το παιχνίδι θα είναι στα πλαίσια του TOW και όχι του Skyrim.

Άρα γιατί το συγκρίνουμε με το Skyrim/oblivion πες μου? για να πούμε ότι τα TES έχουν καλύτερα physics? οκ έχουν καλύτερα physics αλλά εσένα σαν gamer τι είναι πιο σημαντικό σε ένα RPG? το να μπορείς να σηκώσεις ένα ποτήρι σε ένα τραπέζι? είτε οι επιλογές που κάνεις να έχουν άμεσο αντίκτυπο στον κόσμο τριγύρω σου? Η απάντηση είναι προφανής, βέβαια το καλύτερο θα ήταν να τα έχεις και τα 2 αλλά όταν έρθει η ώρα να βγει το tes6 όπου θα τα κάνει και τα δυο, οι περισσότεροι πάλι θα γκρινιάζουν για την μηχανή γραφικών ότι είναι ξεπερασμένη, χωρίς να δίνουν σημασία στο ότι τρέχουν άπειρα physics από πίσω, θα γκρινιάζουν για τα loading times, για τις γραμματοσειρές και την main screen.

Για την AI που τρέχει στα TES καλύτερα να μην το αναλύσουμε γιατί είναι broken as Hell κοινώς για τα πανηγύρια, γτπκ, είτε στους companion's είτε στους NPC's. Επίσης και σε πολλά άλλα παιχνίδια οι npc's δεν αντιδρούν και είναι στατικοί, δες Visions of Man, Dragon Quest από τα μεγαλύτερα Jrpg's, δες Horizon Forbidden west ένας τίτλος που στοίχισε πάνω από 212m και οι Npc's είναι μη διαδραστικοί, τους πετάς βέλη καρφώνονται στο πρόσωπό τους και μέχρι εκεί καμία αντίδραση και στα TES υπάρχουν essential npc's που δεν σκοτώνονται επειδή τρέχει main quest από πίσω. Άμα κάτσουμε να το αναλύσουμε ούτε αύριο δεν θα τελειώσουμε. Το παιχνίδι το βάζετε σε μια βάση που είναι εξαρχής λανθασμένη με αποτέλεσμα να το αδικείτε imo ενώ έχει πολλά θετικά.

Επεξ/σία από Saloufas
Δημοσ.
18 minutes ago, Saloufas said:

Ποτέ δεν είπε η Obsidian ότι το Avowed θα είναι Skyrim Killer

Δε νομίζω ότι κανείς προσάπτει στην Obsidian ότι έκανε τέτοιο ισχυρισμό και δεν το έκανε. Η σύγκριση γίνεται αυτόματα μια και υποτίθεται ότι πρέπει τα παιχνίδια να βελτιώνονται με το χρόνο (τουλάχιστον όταν οι απαιτήσεις τους είναι 5πλάσιες σε χώρο και gpu).

18 minutes ago, Saloufas said:

και πως να είναι όταν έχουν περιορισμένο budget και το στούντιο είχε λιγότερους από τους μισούς devs που έχει η Bethesda?

Πήρα τα δεδομένα από το internet οπότε μπορεί να μην είναι αληθή αλλά αυτό που διαβάζω είναι:

Oblivion: 3 χρόνια ανάπτυξη με 70 άτομα

Skyrim: 4 χρόνια ανάπτυξη με 100 άτομα

Avowed: 5 χρόνια ανάπτυξη με 120 άτομα

Πώς είχε λοιπόν λιγότορους από τους μισούς της Bethesda;

18 minutes ago, Saloufas said:

οκ έχουν καλύτερα physics αλλά εσένα σαν gamer τι είναι πιο σημαντικό σε ένα RPG? το να μπορείς να σηκώσεις ένα ποτήρι σε ένα τραπέζι? είτε οι επιλογές που κάνεις να έχουν άμεσο αντίκτυπο στον κόσμο τριγύρω σου?

Από την αρχή συμφώνησα ότι το παιχνίδι δεν είναι κακό. Εσύ όμως ανέφερες ότι δεν κοιτάς μόνο γραφικά αλλά λεπτομέρεια και μεράκι (μάλιστα είπες "μικρή" λεπτομέρεια). Από αυτήν την πρότασή σου πιάνομαι και γράφω ό,τι γράφω. Όταν μιλάμε για λεπτομέρεια παίζει ρόλο το αν το βέλος τρυπάει την πέτρα (ή ακόμη χειρότερα ίπταται μισό μέτρο από την πέτρα)

18 minutes ago, Saloufas said:

όταν έρθει η ώρα να βγει το tes6 όπου θα τα κάνει και τα δυο, οι περισσότεροι πάλι θα γκρινιάζουν για την μηχανή γραφικών ότι είναι ξεπερασμένη, χωρίς να δίνουν σημασία στο ότι τρέχουν άπειρα physics από πίσω, θα γκρινιάζουν για τα loading times, για τις γραμματοσειρές και την main screen.

Για την AI που τρέχει στα TES καλύτερα να μην το αναλύσουμε γιατί είναι broken as Hell κοινώς για τα πανηγύρια, γτπκ, είτε στους companion's είτε στους NPC's.

Λογικό θα είναι να γκρινιάζουν ότι είναι ξεπερασμένη η μηχανή. Η bethesda έχει βγάλει 10 παιχνίδια με ουσιαστικά την ίδια αρχαία μηχανή. Και το AI φυσικά είναι ό,τι να ναι (εξ ου και τα χιλιάδες oblivion memes). Ακριβώς για αυτό έχει νόημα η σύγκριση με την Bethesda. Η bethesda έβγαλε το skyrim σε 7 εκδόσεις για να το κάνει milk, είναι γνωστή ως η εταιρία που βγάζει παιχνίδια με 5000 bugs και περιμένει να τα φτιάξουν οι mods με community patches, κτλ, κτλ και, παρόλα αυτά, τα προ 15ετίας παιχνίδια της είναι καλύτερα σε πόσες πτυχές.

18 minutes ago, Saloufas said:

Επίσης και σε πολλά άλλα παιχνίδια οι npc's δεν αντιδρούν και είναι στατικοί, δες Visions of Man, Dragon Quest από τα μεγαλύτερα Jrpg's, δες Horizon Forbidden west ένας τίτλος που στοίχισε πάνω από 212m και οι Npc's είναι μη διαδραστικοί, τους πετάς βέλη καρφώνονται στο πρόσωπό τους και μέχρι εκεί καμία αντίδραση και στα TES υπάρχουν essential npc's που δεν σκοτώνονται επειδή τρέχει main quest από πίσω. Άμα κάτσουμε να το αναλύσουμε ούτε αύριο δεν θα τελειώσουμε. Το παιχνίδι το βάζετε σε μια βάση που είναι εξαρχής λανθασμένη με αποτέλεσμα να το αδικείτε imo ενώ έχει πολλά θετικά.

Αυτό τι επιχείρημα είναι τώρα; Επειδή κάτι κακό που δεν θα έπρεπε να γίνεται το κάνουν και άλλοι, δίνει συγχωροχάρτι στην Obsidian; Επίσης ξανατονίζω την δική σου πρόταση για την έμφαση στην λεπτομέρεια. Εγώ είμαι έτοιμος να συγχωρήσω το χ και το ψ nitpick και να εστιάσω στα θετικά. Αυτό για το οποίο επιχειρηματολογώ είναι ότι δεν μπορεί ταυτόχρονα να πούμε "ωραία η λεπτομέρεια" και "μην υπερ-αναλύουμε γιατί δεν θα τελειώσουμε".

Δημοσ.

Δεν το έχω ξεκινήσει ακόμα, αλλά για παιχνίδι του 2025 των 80ευρώ, καταλαβαίνω γιατί ξενερώνει κόσμος σε κάποια πράγματα.

  • Like 2
Δημοσ.

Ξερετε αν υπαρχει καποιο θεμα με το sync μεταξυ xbox - pc (gamepass)?

Απο default παιζω σε series X.οταν πηγα να δοκιμασω στο pc εκανε κανονικα sync το save της κονσολας.

Οταν επεστρεψα στην κονσολα,δν μπορουσε να κανει το sync απτο pc και χαθηκε το ολο progress(ευτυχως ηταν μικρο).

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, imitheos είπε

Δε νομίζω ότι κανείς προσάπτει στην Obsidian ότι έκανε τέτοιο ισχυρισμό και δεν το έκανε. Η σύγκριση γίνεται αυτόματα μια και υποτίθεται ότι πρέπει τα παιχνίδια να βελτιώνονται με το χρόνο (τουλάχιστον όταν οι απαιτήσεις τους είναι 5πλάσιες σε χώρο και gpu).

 

Και το είπα ότι η σύγκριση που γίνεται "αυτόματα" είναι για μένα λάθος. H Obsidian δεν βγάζει ΑΑΑ&ΑΑΑΑ τίτλους, το φοκους είναι μεσαίοι σε διάρκεια τίτλοι με μεσαίους χρόνους σε ανάπτυξη, μεσαία budgets και ελάχιστο marketing. Επειδή έβγαλε κάποια στιγμή DLC για το Fallout αυτό θα την κυνηγάει συνέχεια?

59 λεπτά πριν, imitheos είπε

Πήρα τα δεδομένα από το internet οπότε μπορεί να μην είναι αληθή αλλά αυτό που διαβάζω είναι:

Oblivion: 3 χρόνια ανάπτυξη με 70 άτομα

Skyrim: 4 χρόνια ανάπτυξη με 100 άτομα

Avowed: 5 χρόνια ανάπτυξη με 120 άτομα

Πώς είχε λοιπόν λιγότορους από τους μισούς της Bethesda;

 

Oblivion 5 χρόνια, Skyrim 6 χρόνια, Starfield 9 χρόνια 250devs, tes6 πάνω από 10? Μόνο που όλα εκτός από το Starfield ήταν broken as hell και μισοτελειωμένα, άρα το μόνο που βγαίνει από αυτήν την σύγκριση είναι ότι το Oblivion και Skyrim θέλανε μερικά χρονάκια ακόμα σε development είτε διπλάσιο προσωπικό για να φτάσουν σε ικανοποιητικό επίπεδο και όχι απλά "it just works". Το Avowed είναι super polished day one χωρίς να χρειαστεί μια ολόκληρη community από modders να μπαλώσουν τα ασυμμάζευτα, βέβαια σε αυτό βοηθάει και το μικρότερο μέγεθος. 

1 ώρα πριν, imitheos είπε

Από την αρχή συμφώνησα ότι το παιχνίδι δεν είναι κακό. Εσύ όμως ανέφερες ότι δεν κοιτάς μόνο γραφικά αλλά λεπτομέρεια και μεράκι (μάλιστα είπες "μικρή" λεπτομέρεια). Από αυτήν την πρότασή σου πιάνομαι και γράφω ό,τι γράφω. Όταν μιλάμε για λεπτομέρεια παίζει ρόλο το αν το βέλος τρυπάει την πέτρα (ή ακόμη χειρότερα ίπταται μισό μέτρο από την πέτρα)

 

Εγώ ανέφερα τις από πάνω λεπτομέρειες για να τονίσω ότι σε καμία περίπτωση δεν έχει γίνει πρόχειρο δουλειά στον σχεδιασμό του παιχνιδιού όπως θέλουν πολλοί να παρουσιάσουν. Τώρα οι λεπτομέρειες που αναφέρεις τα environmental physics δηλαδή όπως σου είπα δεν υπάρχουν σε πολλά σημερινά παιχνίδια, στο Dragon's Dogma 2 δεν μπορείς καν να μπεις στο νερό όπως και στο Dragon's Quest 11, οι npc's είναι στατικοί,  τα μαγαζιά ανοιχτά 24/7, τα ίδια και σε πολλά jrpg's, εκεί δεν μας ενοχλεί? δεν χαλάει το immersion? γιατί δεν γίνεται κριτική και γιατί δεν τα συγκρίνουμε με το Skyrim και τα environmental physic's του ώστε να τους κόψουμε από την βαθμολογία? Αυτά τα παιχνίδια γιατί δεν πάνε μπροστά και δεν πρωτοτυπούν σε αυτόν τον τομέα και παίζουν safe?

1 ώρα πριν, imitheos είπε

Λογικό θα είναι να γκρινιάζουν ότι είναι ξεπερασμένη η μηχανή. Η bethesda έχει βγάλει 10 παιχνίδια με ουσιαστικά την ίδια αρχαία μηχανή. Και το AI φυσικά είναι ότι να ναι (εξ ου και τα χιλιάδες oblivion memes). Ακριβώς για αυτό έχει νόημα η σύγκριση με την Bethesda. Η bethesda έβγαλε το skyrim σε 7 εκδόσεις για να το κάνει milk, είναι γνωστή ως η εταιρία που βγάζει παιχνίδια με 5000 bugs και περιμένει να τα φτιάξουν οι mods με community patches, κτλ, κτλ και, παρόλα αυτά, τα προ 15ετίας παιχνίδια της είναι καλύτερα σε πόσες πτυχές.


Σε ποιες πτυχές είναι καλύτερα τα Oblivion και Skyrim για πες μου πέρα από τα environmental physics γιατί έχοντας λιώσει σε όλα βλέπω το Avowed να υπερέχει κατά κράτος σε gameplay, traversal, level design, combat, story, companion's, choices n consequence's, graphics, companion's AI, world design, exploration, combat animations και physics, music, ελάχιστα loading times, πιο πλούσιοι διάλογοι,  οι επιλογές σου να έχουν αντίκτυπο στον κόσμο, bug free...κτλ. 
 

4 ώρες πριν, imitheos είπε

Αυτό τι επιχείρημα είναι τώρα; Επειδή κάτι κακό που δεν θα έπρεπε να γίνεται το κάνουν και άλλοι, δίνει συγχωροχάρτι στην Obsidian; Επίσης ξανατονίζω την δική σου πρόταση για την έμφαση στην λεπτομέρεια. Εγώ είμαι έτοιμος να συγχωρήσω το χ και το ψ nitpick και να εστιάσω στα θετικά. Αυτό για το οποίο επιχειρηματολογώ είναι ότι δεν μπορεί ταυτόχρονα να πούμε "ωραία η λεπτομέρεια" και "μην υπερ-αναλύουμε γιατί δεν θα τελειώσουμε".

Φυσικά και είναι επιχείρημα όταν δεν το κάνουν studios με 10 πλάσια budgets και τριπλάσιο προσωπικό γιατί έχεις την απαίτηση να το δεις από την Obsidian που δεν είναι το φοκους του οι ΑΑΑ και ΑΑΑΑ τίτλοι? 

 

 

Πέρα από την τοξικότητα που βλέπουμε στις μέρες μας και την μιζέρια βλέπω σε κάθε κυκλοφορία είναι κανόνας να κράζουμε το νέο για το παραμικρό και να εξυμνούμε το παλιό ξεχνώντας όλες τις αδυναμίες του, όταν βγήκε το Oblivion το κράζανε ότι δεν είναι Morrowind παρότι το δεύτερο είχε τελείως broken combat, τα ίδια και με το Skyrim ότι δεν είναι Oblivion, τα ίδια με τα Starfield ότι δεν είναι Skyrim και τα ίδια θα γίνουν και με το Tes6. Μόνο που το Avowed δεν είναι sequel κάποιου από αυτά αλλά νέο ip, παρόλα αυτά πρέπει να συγκριθεί με το Skyrim για κάποιο λόγο για να μας βγει το αφήγημα. Το παιχνίδι έχει δική του ταυτότητα και πάνω σε αυτή θα πρέπει να γίνει η όποια κριτική και όχι σαν ένα το νέο skyrim.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που έγραψα το πρωί για τις αποστολές, τα διλήμματα στις επιλογές που πρέπει να κάνει ο παίχτης και το impact που έχουν το αναλύει βλέπω καλά στο pc gamer.

Avowed has plenty of cause and effect type choices that change the course of the story and affect major parts of my surroundings. It has missable quests with pretty big implications. It has one of those RPG epilogue reels where you find out the fate of everyone you influenced with your decisions. It has a whole lot of choices that have observable effects, but more importantly it has choices that matter.

Επεξ/σία από Saloufas
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Saloufas είπε

Φυσικά και είναι επιχείρημα όταν δεν το κάνουν studios με 10 πλάσια budgets και τριπλάσιο προσωπικό γιατί έχεις την απαίτηση να το δεις από την Obsidian που δεν είναι το φοκους του οι ΑΑΑ και ΑΑΑΑ τίτλοι?

Γιατί η MS το κοστολογεί σαν ΑΑΑ και ΑΑΑΑ τίτλο στα 80ευρώ, άρα και ο κόσμος έχει ανάλογες απαιτήσεις, και κρίνει το παιχνίδι με βάση την τιμή του.

image.png.b2bf500b00f1e8ef4c692084e74524e9.png

 

  • Like 3
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Γιατί η MS το κοστολογεί σαν ΑΑΑ και ΑΑΑΑ τίτλο στα 80ευρώ, άρα και ο κόσμος έχει ανάλογες απαιτήσεις, και κρίνει το παιχνίδι με βάση την τιμή του.

image.png.b2bf500b00f1e8ef4c692084e74524e9.png

 

Και άλλες εταιρίες πουλάνε ΑΑ 5ωρα και 10ωρα παιχνίδια full price αλλά οκ.

54€ στο cdkeys επιλογές υπάρχουν συν ότι ο τίτλος παίζει παντού είτε το αγοράσεις xbox/pc/cloud/battlenet, απλά να χαμε να λέγαμε να γκρινιάξουμε πάλι, βρήκες σοβαρό επιχείρημα τώρα. <_<

https://www.cdkeys.com/avowed-standard-edition-xbox-series-x-s-pc-ww

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανέκαθεν το κάθε παιχνίδι κρινόταν με βάση την  τιμή αγοράς του , και όχι με βάση το πόσο το βρίσκει κάποιος σε κλειδάδικα/μέσω VPN/μτχ σε αγγελίες(κονσόλες)/αν είναι σε συνδρομή κλπ.

Αυτό είναι κάτι που ισχύει από εποχές πριν το Internet(που δεν υπήρχαν κλειδάδικα και συνδρομές), δεν είναι δικό μου (σοβαρό)επιχείρημα.

Αν το παιχνίδι δεν αξιζει τα day one χρήματα του, προκυπτει το γνωστό ''wait for (deep)sale'' .

Και δυστηχώς είναι συχνό φαινόμενο στο forum τα τελευταία χρόνια, πολλοί να κρίνουν τις Gamepass κυκλοφορίες με βάση το κόστος της(μηνιαίας)συνδρομής και όχι με βάση την επίσημη τιμή αγοράς.

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, Fulgore said:

Γιατί η MS το κοστολογεί σαν ΑΑΑ και ΑΑΑΑ τίτλο στα 80ευρώ, άρα και ο κόσμος έχει ανάλογες απαιτήσεις, και κρίνει το παιχνίδι με βάση την τιμή του.

Ακριβώς αυτό. Αν πχ κάποιος αγοράζει πουκάμισο 120€, το συγκρίνει με άλλα της ίδιας τιμής. Δεν έχει νόημα να λέμε, ναι αλλά η εταιρεία ποτέ δεν είπε ότι φτιάχνει premium ρούχα. Αν με τα λεφτά που ζητάει το Avowed θα μπορούσα να αγοράσω έναν άλλο ΑΑΑ ή ΑΑΑΑ τιτλο, τότε θα το συγκρίνω με αυτούς.

Το παιχνίδι δεν είναι κακό, μια χαρά είναι, αλλά δεν είναι αυτό που περιμέναμε και αυτό που θα μπορούσε να είναι.

Επεξ/σία από fast8

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...