Προς το περιεχόμενο

Avowed [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έπαιξα καμιά ώρα.

+ Το combat δείχνει ωραίο και έχεις διαφορετικά είδη (σπαθί, τόξο, μαγικά)

+ Ωραίο art style και όμορφα μέρη για εξερεύνηση

+ Τρέχει καλά χωρίς stuttering

~ Οι διάλογοι δεν είναι χάλια αλλά είναι λιγάκι χλιαρός ο τρόπος που μιλάνε. Σαν να βαριούνται κάπως

- Δεν έχει native HDR στο PC ενώ στις κονσόλες έχει. Βέβαια αυτό μπορεί να είναι και θέμα του Game Pass που πολλές φορές στην αρχή λείπουν features από τα games

- Γενικά έχει ωραία γραφικά αλλά είναι λίγο inconsistent. Αλλού τα textures είναι καλά και αλλού π.χ. στο έδαφος, είναι θολά

- Το UI θα μπορούσε να ήταν καλύτερο. Ας πούμε στα scrolls που διαβάζεις έχουν αφήσει την default γραμματοσειρά της unreal engine αντί να βάλουν μια custom που να ταιριάζει με το art style και είναι λες και διαβάζω έγγραφο στο word με Times New Roman. (Προφανώς και αυτό δεν επιρρεάζει την εμπειρία απλά το αναφέρω γιατί μου χτύπησε άσχημα στο μάτι)

Θετικά τα πράγματα μέχρι στιγμής πάντως. Θα συνεχίζω να δω.

Επεξ/σία από just_a_dude
  • Like 5
  • Απαντ. 131
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγώ τελειώνω τον 3ο χάρτη και σίγουρα αυτό που είναι πλέον εμφανές είναι το γεγονός ότι δεν έχει ποικιλία σε εχθρούς. Ενώ ξεκίνησε δυνατά στον 1ο χάρτη όπου με τα  bounties είδαμε και ένα εντυπωσιακό Ogre όπου σου άνοιξε την όρεξη για την πορεία τελικά αυτό δεν ήρθε ποτέ!  Ακόμα και στον 3ο χάρτη πολεμάς τις ίδιες αρκούδες, αράχνες και σαύρες με διαφορετικά textures και skills σε mobs ενώ τα bosses περιορίζονται σε λίγα και με ελάχιστη ποικιλία. Οκ έχει σκελετούς και σκαθάρια πχ αλλά θα μπορούσαν να κάνουν πολύ καλύτερη δουλειά σε αυτόν τον τομέα.   

Επίσης το παιχνίδι έχει κάποιες επιλογές στο design που μπορεί σε άλλους να αρέσουν και σε άλλους όχι, πχ ακόμα και αν γίνεις overburdend δεν σε απασχολεί γιατί ανα πάσα στιγμή μπορείς να μεταφέρεις τα items στο Stash χωρίς να παιδεύεσαι να βρεις camp, από την μια οκ σου λύνει τα χέρια και δεν χρειάζεται να καθυστερεί το gameplay σου από άσκοπες μετακινήσεις (πόσες ώρες έφαγα στο Stalker2 να πίνω φίλτρα και να σέρνομαι να φέρω πίσω το loot 😅) απο την άλλη δείχνει το πόσο πιο πολύ στράφηκαν σε πιο action μονοπάτια στο design σε σχέση με το TheOuterWorlds.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Έχω παρατηρήσει 2 πράγματα που τα αναφέρει και το Skill Up στο review του.

1. Η πόλη είναι λες και είναι σκηνικό ταινίας και όχι αληθινή πόλη. Δεν έχει ζωντάνια και δεν βλέπεις npcs να περπατάνε, παρά μόνο να στέκονται σταθεροί.

2. Όταν πράγματι περπατάνε κάποιοι npcs είναι λες και πάνε με διαφορετικά fps απ΄ ότι το υπόλοιπο game. Είναι κάπως άγαρμπο το animation.

Και κάποια πράγματα που έχω δει εγώ:

1. Στην πόλη έχει stutters ακόμη και σε δυνατό σύστημα.

2. Οι επιλογές των διαλόγων είναι κάπως patronizing μερικές φορές, λες και μιλάει tiktok influencer ένα πράγμα.

3. Είναι ψευτο-RPG (μέχρι στιγμής τουλάχιστον) με την έννοια ότι μόνο αν κάνεις την μια συγκεκριμένη επιλογή στο διάλογο προχωράει το quest. Μπορεί να σου έχει δηλαδή 4 επιλογές διαλόγου αλλά οι 3 απλά οδηγούν σε μια απάντηση από τον quest giver που όμως δεν έχει επίδραση στην πλοκή ή έστω στη σχέση των χαρακτήρων. Να κάνεις δηλαδή κάποιον να σε συμπαθήσει ή να σε αντιπαθήσει αντίστοιχα με κάτι που θα του πεις ώστε αυτό στη συνέχεια να το χρησιμοποιήσεις προς όφελος σου.

4. Δεν έχω δει κάποιο ουσιαστικό αντίκτυπο από την επιλογή που κάνεις στην αρχή. Διάλεξα το Noble και καλά για να το πάω playthrough τύπου talk my way out. Λέω Noble και καλά θα έχουν μεγαλύτερο βάρος αυτά που λέω ή αντίθετα κάποιοι θα είναι σε φάση "άσε μας και εσύ τώρα". Το οποίο δεν ισχύει. Αντιδράνε αν διαλέξεις τον διάλογο με βάση το attribute αλλά δεν έχει επίδραση στο quest αφού και πάλι πρέπει να κάνεις την συγκεκριμένη επιλογή που περιμένει το game στο διάλογο για να προχωρήσεις. 

5. Enemy variety που αναφέρθηκε και από πάνω.

Συνολικά μέχρι στιγμής θα έβαζα ένα 6. Το combat είναι γενικά καλό και το art style και τα μέρη είναι όμορφα, τα υπόλοιπα στοιχεία είναι πολύ μέτρια όμως. Δεν έχει βάθος στο rpg κομμάτι και αυτό είναι ένα λάθος που κάνουν πολλά τέτοια games. Για κάποιο λόγο θέλουν οι devs να κάνουν το game rpg χωρίς όμως να δώσουν την απαραίτητη προσοχή. Προκειμένου να έχεις διαλόγους που δεν βγάζουν πουθενά καλύτερα να το κάνεις ένα liner story driven που στην ουσία αυτό είναι κατά βάθος. Για game pass είναι μια χαρά αλλά για αγορά με τίποτα.

  • Like 2
Δημοσ.
10 minutes ago, just_a_dude said:

Έχω παρατηρήσει 2 πράγματα που τα αναφέρει και το Skill Up στο review του.

1. Η πόλη είναι λες και είναι σκηνικό ταινίας και όχι αληθινή πόλη. Δεν έχει ζωντάνια και δεν βλέπεις npcs να περπατάνε, παρά μόνο να στέκονται σταθεροί.

2. Όταν πράγματι περπατάνε κάποιοι npcs είναι λες και πάνε με διαφορετικά fps απ΄ ότι το υπόλοιπο game. Είναι κάπως άγαρμπο το animation.

Και κάποια πράγματα που έχω δει εγώ:

1. Στην πόλη έχει stutters ακόμη και σε δυνατό σύστημα.

2. Οι επιλογές των διαλόγων είναι κάπως patronizing μερικές φορές, λες και μιλάει tiktok influencer ένα πράγμα.

3. Είναι ψευτο-RPG (μέχρι στιγμής τουλάχιστον) με την έννοια ότι μόνο αν κάνεις την μια συγκεκριμένη επιλογή στο διάλογο προχωράει το quest. Μπορεί να σου έχει δηλαδή 4 επιλογές διαλόγου αλλά οι 3 απλά οδηγούν σε μια απάντηση από τον quest giver που όμως δεν έχει επίδραση στην πλοκή ή έστω στη σχέση των χαρακτήρων. Να κάνεις δηλαδή κάποιον να σε συμπαθήσει ή να σε αντιπαθήσει αντίστοιχα με κάτι που θα του πεις ώστε αυτό στη συνέχεια να το χρησιμοποιήσεις προς όφελος σου.

4. Δεν έχω δει κάποιο ουσιαστικό αντίκτυπο από την επιλογή που κάνεις στην αρχή. Διάλεξα το Noble και καλά για να το πάω playthrough τύπου talk my way out. Λέω Noble και καλά θα έχουν μεγαλύτερο βάρος αυτά που λέω ή αντίθετα κάποιοι θα είναι σε φάση "άσε μας και εσύ τώρα". Το οποίο δεν ισχύει. Αντιδράνε αν διαλέξεις τον διάλογο με βάση το attribute αλλά δεν έχει επίδραση στο quest αφού και πάλι πρέπει να κάνεις την συγκεκριμένη επιλογή που περιμένει το game στο διάλογο για να προχωρήσεις. 

5. Enemy variety που αναφέρθηκε και από πάνω.

Συνολικά μέχρι στιγμής θα έβαζα ένα 6. Το combat είναι γενικά καλό και το art style και τα μέρη είναι όμορφα, τα υπόλοιπα στοιχεία είναι πολύ μέτρια όμως. Δεν έχει βάθος στο rpg κομμάτι και αυτό είναι ένα λάθος που κάνουν πολλά τέτοια games. Για κάποιο λόγο θέλουν οι devs να κάνουν το game rpg χωρίς όμως να δώσουν την απαραίτητη προσοχή. Προκειμένου να έχεις διαλόγους που δεν βγάζουν πουθενά καλύτερα να το κάνεις ένα liner story driven που στην ουσία αυτό είναι κατά βάθος. Για game pass είναι μια χαρά αλλά για αγορά με τίποτα.

Παιξε kcd2 μετα και θα καταλαβεις τι εστι ζωντανη πολη και npc 

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν είναι hardcore rpg το παιχνίδι για να έχει scheduled σε npc's και το TheOuterworlds έτσι ήταν γιατί περίμενες κάτι διαφορετικό? Animations ναι όπως και στην 3rd person camera δεν είναι fluid. Stutters δεν έχω δει πουθενά, παίζω όλα τέρμα 4κ χωρίς RT και χωρίς DLSS. Εχθές φαντάσου έκανα στο background extract flt iso ενώ έπαιζα και πάλι έπαιζε χωρίς ίχνος stutters, άρα υποθέτω το RT πρέπει να φταίει κλείστε το δεν έχει λόγο σε τέτοιο παιχνίδι.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Saloufas είπε

Δεν είναι hardcore rpg το παιχνίδι για να έχει scheduled σε npc's και το TheOuterworlds έτσι ήταν γιατί περίμενες κάτι διαφορετικό? Animations ναι όπως και στην 3rd person camera δεν είναι fluid. Stutters δεν έχω δει πουθενά, παίζω όλα τέρμα 4κ χωρίς RT και χωρίς DLSS. Εχθές φαντάσου έκανα στο background extract flt iso ενώ έπαιζα και πάλι έπαιζε χωρίς ίχνος stutters, άρα υποθέτω το RT πρέπει να φταίει κλείστε το δεν έχει λόγο σε τέτοιο παιχνίδι.

 

 

Στο outer worlds μπορείς π.χ. να εξελίξεις το persuasion skill και να το χρησιμοποιήσεις σε διαλόγους. Εδώ έχει κάτι αντίστοιχο; Είμαι στις 2 ώρες, δεν ξέρω μήπως έχει παρακάτω.

Άσε που στο outer worlds ήταν ωραίοι οι διάλογοι, με χιούμορ, κτλ.

Δημοσ.

Όχι δεν έχει persuasion στους διαλόγους απλά ανάλογα τα attributes ξεκλειδώνεις και αντίστοιχες παραμέτρους στην συζήτηση.

Μερικά tips:

  • Αγοράστε ότι lock picks βλέπετε στους vendors
  • Κάντε training με τους Companions γιατί σας δίνουν buffs στα attributes
  • Βρείτε τα totems/fragments επίσης δίνουν buffs
  • Τα common items δεν φτάνουν Legendary upgrade μόνο τα unique.
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Saloufas είπε

Avowed-Win-GDK-Shipping-2025-02-19-11-35

Τόσα πολλά; Εδώ έχει πολύ λιγότερα και για εμένα αυτά τα 33 είναι πράγματι τόσα, εκεί γύρω έχω. Είσαι σίγουρα σε native; Γιατί παρατήρησα ότι έχει bug στα settings και αν κλείσω το upscaling μετά ανοίγει μόνο του αν κλείσω και ανοίξω το game.Screenshot(2).png.1933bb589686fe1c68bf6575eeec03a8.png

 

  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Avowed [PC]
Δημοσ.

Τραγικό παιδιά το Avowed.
Κρίμα γιατί το περίμενα πολύ αυτό το παιχνίδι.
Γραφικά παιχνιδιού 2005.
Το έπαιξα μέχρι το σημείο που παίρνεις το τόξο για να δω αν μου αρέσει η μάχη με τόξο αλλα και αυτή ήταν τραγική.

@just_a_dude Επειδή είδα πολλούς reviewers στο youtube για το avowed, σε πληροφορώ ότι είχε ξεκινήσει αρχικά να φτιάχνεται σαν multiplayer game.
Για αυτό και τα θέματα με τις πόλεις και τα npc.
Εγώ θα το προσπερνούσα αυτό που λες αν δεν είχε χοντροκομμένα γραφικά παιχνιδιού 2005.

  • Sad 1
  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...