Προς το περιεχόμενο

Cosmote tv & Eon κουτοπόνηροι


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. Είμαι συνδρομητής και στις 2 πλατφόρμες μέσω δορυφόρου και της streaming υπηρεσίας. Τώρα με τη συνεργασία αποφάσισα να κόψω την μια που λήγει το συμβόλαιο στις 9/1/25 της κοσμοτε και να κρατήσω-ανανεωσω τη νόβα που λήγει το Μάρτιο του 25. 

Ξεκινάω από την κοσμοτε. Στις 31/10 έληξε η δωρεάν θεαση των καναλιών novasports και θα άρχιζε η χρέωση των 3€ επιπλέον. Πήγα λοιπόν και ζήτησα να σταματήσει η θεαση και να μην πληρώνω τα 3€ γιατί θα το κόψω στις 9/1. Τα κανάλια όμως έπαιζαν μέχρι χθες κανονικά και ο λογαριασμός που εκδόθηκε ήταν 25€ χωρίς τα 3€. Αυτό μου κίνησε την περιέργεια και μπήκα στο app όπου διαπίστωσα ότι μου έκαναν νέο συμβόλαιο για ένα χρόνο από 11/10/24 έως 11/10/25 από μόνοι τους χωρίς να υπογράψω η να συναινέσω σε τηλεφωνική επικοινωνία ηχογραφημένη. Μετά από φασαρία στα τηλέφωνα και επίσκεψη σε κατάστημα μου είπαν ότι έτσι είναι το λογισμικό!!! Σταμάτησαν τα novasports και η διακοπή θα γίνει κανονικά στις 9/1.

Στη νοβα 2 χρόνια τώρα έβλεπε ο πατέρας μου μέσω δορυφόρου,εγώ στη smart tv,και στο κινητό ο γιός μου ταυτόχρονη θέαση ποδοσφαιρικό αγώνα. Αυτός ήταν και ο λόγος που έκανα πριν 2 χρόνια το συμβόλαιο,αλλά και η επιλογή να την ανανεώσω. Σήμερα βάζοντας να δω αγώνα μπάσκετ στην τηλεόραση έκοβε το κινητό του γιου μου που ήταν έξω βόλτα και ήθελε να δει κι αυτός. Αρχίζοντας να το ψάχνω κατέληξα να μην δω εγώ αγώνα και να μιλάω βραδιάτικα στην εξυπ. πελατών όπου μου είπαν ότι από 5/11 μειώθηκαν οι θεάσεις σε 2. Μια το δορυφορικό και μια τηλεόραση ή φορητή συσκευή. Έτσι απλά μονομερώς αποφασίζουμε εμείς. Προσπάθησα να είμαι όσο ποιο ευγενικός γινόταν γιατί και η κοπέλα βραδιάτικα δεν έφταιγε. Μου είπε δε ότι για να επανέλθει η προηγούμενη κατάσταση επειδή έχω το παλιό πρόγραμμα, θα πρέπει να κάνω τώρα νέο συμβόλαιο και όχι το Μάρτιο. Με το ζόρι δηλαδή. Αν αυτό δεν είναι εκβιασμός τότε τι είναι? Εννοείται ότι πάνω από μήνα με έχουν πρήξει στα τηλέφωνα για ανανέωση 6 μήνες πριν τη λήξη. 

Ζητάω συγνώμη για το σεντόνι και ρωτάω:

Με αυτές τις πρακτικές θα σταματήσουν την πειρατεία? Καλά κρασιά. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο καταναλωτής που προχωράει ένα βήμα παραπέρα μετά από τέτοιες συμπεριφορές εταιρειών, κόβει τη συνδρομή από τέτοια πράγματα, εκπαιδεύει τον εαυτό του να ζει χωρίς το περιεχόμενό τους (τα περισσότερα πράγματα είναι στο μυαλό) και δεν στηρίζει με τα χρήματά του αυτές τις καταστάσεις.

Δεν άλλαξε τίποτα στις εταιρείες με τις διαμαρτυρίες και με τις καταγγελίες. Διακοπή υπηρεσίας, μόνο εκεί είναι το «όπλο» στην εποχή μας.

Το συνδρομητικό περιεχόμενο δεν είναι υπηρεσίας ανάγκης. Είναι το πρώτο βήμα που μπορεί να απεξαρτηθεί κανείς. Για παράδειγμα, στο ρεύμα και στη γραμμή διαδικτύου δεν υπάρχει ανάλογη εύκολη δυνατότητα να κόψει κάποιος. Στη συνδρομητική τηλεόραση μπορεί.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...