Προς το περιεχόμενο

Η BP εγκαταλείπει 18 έργα υδρογόνου προκαλώντας αβεβαιότητα στον κλάδο


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω την εντύπωση ότι η συγκεκριμένη κίνηση ακολουθεί κάποια "αμυντική" τακτική μετά τα πρόσφατα αποτέλέσματα των εκλογών στις US, θεωρώ ότι θα ακολουθήσουν και άλλες εταιρίες με ανάλογες "περικοπές" φοβούμενοι τις αναταράξεις που θα έρθουν στην συνέχεια, αφού έπεται εμπορικός πόλεμος μεταξύ US-China στα σκαριά και ποιος ξέρει τι άλλο απρόβλεπτο θα συμβεί..... Τουλάχιστον για τα επόμενα 4 χρόνια, θα δείξει η συνέχεια.

Επεξ/σία από Ne0n
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

4 λεπτά πριν, cpc464 είπε

Εγώ σου έχω απαντήσει παραπάνω,υδρόλυση,μεθάνιο με ατμό κτλ,εσύ δεν έχεις δώσει ούτε ένα link για το 5% απόδοσης και για το ότι το υδρογόνο είναι κατώτερο και απο τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Κατα τα άλλα όταν η μισή Αμερική και Κίνα καίει κάρβουνο στα εργοστάσια ηλεκτρισμού για να φορτίζει το κάθε EV το πρόβλημα είναι το τι λέω εγώ.

Δές και τι ωραία φορτίζουν τα EV στην καλιφόρνια γιατί δεν τα σηκώνει το δίκτυο.

calitesla.JPG.bd8c5d8a8f6da792a83ae2f3eb0c799d.JPG

Συνεχιζεις και ποσταρεις γελοιοτητες, απο το facebook κιολας. Η χαρα του αμορφωτου boomer δηλαδη. 

Καποιος να σου πει πως απο γεννητρια δε φορτιζεις τεσλα. Σκατα κυματομορφη και χωρις γειωση.

συνεχιζεις και με το μεθανιο με τον ατμο. Το μεθανιο θα το μαζευεις απο τις κλανιες σου φανταζομαι, και τον ατμο θα τον παραγεις ζεσταινοντας νερο με πηγη θερμοτητας καμμενα λαστιχα στο μενιδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Συνεχιζεις και ποσταρεις γελοιοτητες, απο το facebook κιολας. Η χαρα του αμορφωτου boomer δηλαδη. 

Καποιος να σου πει πως απο γεννητρια δε φορτιζεις τεσλα. Σκατα κυματομορφη και χωρις γειωση.

συνεχιζεις και με το μεθανιο με τον ατμο. Το μεθανιο θα το μαζευεις απο τις κλανιες σου φανταζομαι, και τον ατμο θα τον παραγεις ζεσταινοντας νερο με πηγη θερμοτητας καμμενα λαστιχα στο μενιδι.

Το γεγονός ότι είναι boomer δεν τον κάνει απαραίτητα και αμόρφωτο, προσωπικά σέβομαι αρκετούς από εκείνους που με τις γνώσεις τους βοήθησαν να εξελιχθεί η επιστήμη και η τεχνολογία ώστε να έχουμε σήμερα πχ κινητά, υπολογιστές κ.τ.λ. ώστε να μπορούμε μερικοί να τους βρίζουμε και από πάνω για κάτι  που δεν μας αρέσει, οφείλουμε λοιπόν σε κάποιους τον απαιτούμενο σεβασμό (όχι σε όλους) εάν φυσικά έχουμε και εμείς την απαραίτητη μόρφωση και επίπεδο για να τον δείξουμε....

Τώρα όσον αφορά αυτό που ανέφερες (και δεν αναφέρομαι στην φωτογραφία που postαρε από το facebook ο συμφορουμίτης ) από γεννήτρια καυσίμου φορτίζεις Tesla κανονικά, απλά και φυσικά με πολύ μεγαλύτερο χρόνο φόρτισης όπως μπορείς να δεις εδώ Honda EU7000iS Super Quiet Inverter Generator | Honda Generators και εδώ Can You Charge a Tesla with a Generator? | Electrly 

Τώρα όσον αφορά με το θέμα συσσώρευσης μεθανίου από κλανιά, ( όπως ανέφερες πιο πάνω ),  εάν κλάσει ολόκληρος ο πληθυσμός του πλανήτη στιγμιαία (κάτι περισσότερο από 8 δις αυτή την στιγμή) , και εφόσον ο κάθε ένας είναι εξοπλισμένος με ειδική "κλανιόλα" (googlaρε το για να το βρεις) , σύμφωνα πάντα με την στατιστική θεωρητικών επιστημόνων, το μεθάνιο που θα παραχθεί και αποθηκευτεί αρκεί για να φωτίσει τον πλανήτη για 1 χρόνο και ισοδυναμεί με την ισχύ ατομικής βόμβας (βέβαια εάν κάτι πάει στραβά και φύγει και κανένας σπινθήρας ενδιάμεσα, παίζει να γίνουν όλα π....αρανάλωμα και τότε τύφλα να έχουν το μενιδι και οι φαβέλες )  

Επεξ/σία από Ne0n
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Συνεχιζεις και ποσταρεις γελοιοτητες, απο το facebook κιολας. Η χαρα του αμορφωτου boomer δηλαδη. 

Καποιος να σου πει πως απο γεννητρια δε φορτιζεις τεσλα. Σκατα κυματομορφη και χωρις γειωση.

συνεχιζεις και με το μεθανιο με τον ατμο. Το μεθανιο θα το μαζευεις απο τις κλανιες σου φανταζομαι, και τον ατμο θα τον παραγεις ζεσταινοντας νερο με πηγη θερμοτητας καμμενα λαστιχα στο μενιδι.

Ναι το Linkedin είναι η χαρά του boomer, μεθάνιο παράγεις ακόμα και με βιομάζα και μπορείς να βράσεις και νερό με μεθάνιο,μια χαρά φορτίζεις τέσλα απο γεννήτρια, η κυματομορφή είναι άσχετη γιατί το ρεύμα μέσα απο κάποιο είδος γέφυρας ανόρθωσης γίνεται συνεχές,σε λίγο θα μου πείς οτι και το ρεύμα που παίρνεις απο το δίκτυο είναι τέλειο, συνέχισε την ειρωνία, ακόμα περιμένω αποδείξεις για τους ανώτερους κινητήρες εσωτερικής καύσης και για το 5% απόδοσης που δήλωσες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, cpc464 είπε

,μια χαρά φορτίζεις τέσλα απο γεννήτρια, η κυματομορφή είναι άσχετη 

Παίζει ρόλο η κυματομορφή και ο τύπος της γεννήτριας για παράδειγμα :

Τύπος της Γεννήτριας: Τα Tesla απαιτούν καθαρή σίγμα για να φορτίσουν τη μπαταρία τους ασφαλώς. Οι γεννήτριες με καθαρή σίγμα είναι συνήθως inverter γεννήτριες.

Επίσης φορτίζοντας την μπαταρία του Tesla με μια γεννήτρια είναι πολύ πιο αργή συγκριτικά με την κανονική φόρτιση. Μια γεννήτρια 4000W μπορεί να χρειαστεί περισσότερες από 24 ώρες για να φορτίσει τη μπαταρία του Tesla εντελώς. Δεν είναι βέβαια η πιο αποτελεσματική μέθοδος και είναι μόνο για καταστάσεις ανάγκης, αφού οι γεννήτριες είναι βλαβερές για το περιβάλλον.

Επεξ/σία από Ne0n
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για να

1. Μείνουμε στο θέμα

2. Δούμε την μεγάλη εικόνα,

3. Αποφύγουμε τις λεπτομέρειες που μας αποπροσανατολίζουν και μας κάνουν να βλέπουμε το δενδρο χάνοντας το δάσος.

4. Μείνουμε στην πρακτική πλευρά του πράγματος,   ας σκεφτούμε το εξής. 
 

Το υδρογόνο είναι αρχικά/γενικά μια καλή ιδέα. 
Σε ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ όμως επίπεδο. 
Πρακτικά δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από όσα λύνει γιατί είναι «ακριβό». 
Απαιτεί πολύ ενέργεια να παραχθεί, να μεταφερθεί, και έχει δυσκολίες και κινδύνους στην διανομή και αποθήκευση του. Όλα αυτά το κάνουν «ακριβό». 
Ποιος θα το «αγοράσει» λοιπόν. ??

Η αγορά το έχει ήδη εγκαταλείψει. 
Την στιγμή που ηλεκτρικά εκτός της πρωτοπόρου Tesla παράγουν πολλοί πλέον, το Mirai δεν πουλάει τίποτα κι ας είναι από πίσω ο κολοσσός που λέγεται Toyota. 
Οπότε σε τι βασίζεται όλη αυτή η συζήτηση περί υδρογόνου. ? 
Μιλάω πάντα την χρήση του ως εναλλακτικού καυσίμου σε επιβατικά οχήματα. 

Οι υποστηρικτές του, θα πλήρωναν άραγε ένα premium στην τιμή του, για να το χρησιμοποιούν ως καύσιμο αφού το πιστεύουν τόσο πολύ ? Αμφιβάλλω. 
 

Οπότε ???

 

Επεξ/σία από Jiakometi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Ne0n είπε

Παίζει ρόλο η κυματομορφή και ο τύπος της γεννήτριας για παράδειγμα

Αυτό που λέω εγώ είναι πως αν παρεις εναλλασόμενο το περάσεις απο γεφυρα ανόρθωσης μια ζένερ και ένα πυκνωτή έχεις μια χαρά συνεχές,ένα τέσλα έχει έξυπνο σύστημα και μπορεί να διαχειριστεί το ρεύμα μιας γεννήτριας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Για να

1. Μείνουμε στο θέμα

2. Δούμε την μεγάλη εικόνα,

3. Αποφύγουμε τις λεπτομέρειες που μας αποπροσανατολίζουν και μας κάνουν να βλέπουμε το δενδρο χάνοντας το δάσος.

4. Μείνουμε στην πρακτική πλευρά του πράγματος,   ας σκεφτούμε το εξής. 
 

Το υδρογόνο είναι αρχικά/γενικά μια καλή ιδέα. 
Σε ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟ όμως επίπεδο. 
Πρακτικά δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από όσα λύνει γιατί είναι «ακριβό». 
Απαιτεί πολύ ενέργεια να παραχθεί, να μεταφερθεί, και έχει δυσκολίες και κινδύνους στην διανομή και αποθήκευση του. Όλα αυτά το κάνουν «ακριβό». 
Ποιος θα το «αγοράσει» λοιπόν. ??

Η αγορά το έχει ήδη εγκαταλείψει. 
Την στιγμή που ηλεκτρικά εκτός της πρωτοπόρου Tesla παράγουν πολλοί πλέον, το Mirai δεν πουλάει τίποτα κι ας είναι από πίσω ο κολοσσός που λέγεται Toyota. 
Οπότε σε τι βασίζεται πόλη αυτή η συζήτηση περί υδρογόνου. ? 
Μιλάω πάντα την χρήση του ως εναλλακτικού καυσίμου σε επιβατικά οχήματα. 

Οι υποστηρικτές του, θα πλήρωναν άραγε ένα premium στην τιμή του, για να το χρησιμοποιούν ως καύσιμο αφού το πιστεύουν τόσο πολύ ? Αμφιβάλλω. 
 

Οπότε ???

 

Συμφωνώ με τα περισσότερα από όσα αναφέρεις, απλά θα μείνω στην λέξη "ακριβό" και θα προσθέσω "για την ώρα" , διότι υπάρχουν λύσεις στα "χαρτιά", που δεν θα υλοποιηθούν ποτέ εάν κάποιοι δεν κάνουν τις απαραίτητες κινήσεις για να αναπτυχθεί και να εξελιχθεί η τόσο αποδοτική και πολλά υποσχόμενη εναλλακτική τεχνολογία παραγωγής καυσίμου υδρογόνου. Και πάνω σε αυτό θα δώσω και ένα παράδειγμα : Πίσω στο 2006 όταν η Tesla έκανε τα πρώτα της βήματα στην ηλεκτροκίνηση, καμμιά από τις μεγάλες εταιρίες δεν πίστευε σε αυτήν (δεν ήθελε) και τώρα μετά τις εξελίξεις των τελευταίων χρόνων τρέχουν όλοι να την προλάβουν (και οι κινέζοι), οπότε θεωρώ ότι κάπως έτσι θα εξελιχθούν τα πράγματα και με την τεχνολογία υδρογόνου (όταν φτάσουμε πάλι στο αμήν μάλλον...) 

10 λεπτά πριν, cpc464 είπε

Αυτό που λέω εγώ είναι πως αν παρεις εναλλασόμενο το περάσεις απο γεφυρα ανόρθωσης μια ζένερ και ένα πυκνωτή έχεις μια χαρά συνεχές,ένα τέσλα έχει έξυπνο σύστημα και μπορεί να διαχειριστεί το ρεύμα μιας γεννήτριας.

Συμφωνώ αλλά και πάλι πρέπει να προτιμήσεις γεννήτρια ειδικού τύπου που να υποστηρίζεται, διότι τα Tesla έχουν και ορισμένες "δικλείδες" ασφαλείας, δεν μπορείς να το κάνεις αυτό με οποιαδήποτε "παραμετροποιημένη" γεννήτρια.

Επεξ/σία από Ne0n
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν αντιλέγω αλλά

Η Tesla έφτιαξε τα οχήματα και ίσως το μεγαλύτερο  δίκτυο ανεφοδιασμού τους. (Φορτιστές). 
Αυτό έγινε γιατί κάποιος που συνεχώς λοιδορείται εδώ στο forum (E Musk) επέμενε μέχρι τελικής πτώσεως.

Υπάρχει κάποια εταιρία που όχι μόνο να πιστεύει αλλά και να εξελίσσει στην πράξη όχημα υδρογόνου ΚΑΙ δίκτυο, διανομής του. ?
Εδώ απέτυχε το φυσικό αέριο, που ήταν πολύ περισσότερο mainstream, και διαθέσιμο σε πολλές πόλεις και στην Ελλάδα ως καύσιμο θέρμανσης, και πάλι οι αυτοκινητοβιομηχανίες εγκατέλειψαν την παραγωγή οχημάτων γιατί δεν υπήρχε ζήτηση ..

 

12 λεπτά πριν, Ne0n είπε

Συμφωνώ με τα περισσότερα από όσα αναφέρεις, απλά θα μείνω στην λέξη "ακριβό" και θα προσθέσω "για την ώρα" , διότι υπάρχουν λύσεις στα "χαρτιά", που δεν θα υλοποιηθούν ποτέ εάν κάποιοι δεν κάνουν τις απαραίτητες κινήσεις για να αναπτυχθεί και να εξελιχθεί η τόσο αποδοτική και πολλά υποσχόμενη εναλλακτική τεχνολογία παραγωγής καυσίμου υδρογόνου. Και πάνω σε αυτό θα δώσω και ένα παράδειγμα : Πίσω στο 2006 όταν η Tesla έκανε τα πρώτα της βήματα στην ηλεκτροκίνηση, καμμιά από τις μεγάλες εταιρίες δεν πίστευε σε αυτήν (δεν ήθελε) και τώρα μετά τις εξελίξεις των τελευταίων χρόνων τρέχουν όλοι να την προλάβουν (και οι κινέζοι), οπότε θεωρώ ότι κάπως έτσι θα εξελιχθούν τα πράγματα και με την τεχνολογία υδρογόνου (όταν φτάσουμε πάλι στο αμήν μάλλον...) 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Jiakometi είπε

Δεν αντιλέγω αλλά

Η Tesla έφτιαξε τα οχήματα και ίσως το μεγαλύτερο  δίκτυο ανεφοδιασμού τους. (Φορτιστές). 
Αυτό έγινε γιατί κάποιος που συνεχώς λοιδορείται εδώ στο forum (E Musk) επέμενε μέχρι τελικής πτώσεως.

Υπάρχει κάποια εταιρία που όχι μόνο να πιστεύει αλλά και να εξελίσσει στην πράξη όχημα υδρογόνου ΚΑΙ δίκτυο, διανομής του. ?
Εδώ απέτυχε το φυσικό αέριο, που ήταν πολύ περισσότερο mainstream, και διαθέσιμο σε πολλές πόλεις και στην Ελλάδα ως καύσιμο θέρμανσης, και πάλι οι αυτοκινητοβιομηχανίες εγκατέλειψαν την παραγωγή οχημάτων γιατί δεν υπήρχε ζήτηση ..

 

Πιστεύω ότι η επιμονή της Toyota σε συνεργασία με την BMW στο υδρογόνο θα αποφέρει καρπούς στην συνέχεια. Άλλωστε το υδρογόνο δεν προορίζεται ως κύρια πηγή ενέργειας αλλά ως εναλλακτική και όχι μόνο για την αυτοκινητοβιομηχανία, αφού πολύ επιτυχημένες εφαρμογές της έχουν να κάνουν με τον τομέα των πλοίων που κινούνται με καύσιμο υδρογόνου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Ne0n είπε

Πιστεύω ότι η επιμονή της Toyota σε συνεργασία με την BMW στο υδρογόνο θα αποφέρει καρπούς στην συνέχεια. Άλλωστε το υδρογόνο δεν προορίζεται ως κύρια πηγή ενέργειας αλλά ως εναλλακτική και όχι μόνο για την αυτοκινητοβιομηχανία, αφού πολύ επιτυχημένες εφαρμογές της έχουν να κάνουν με τον τομέα των πλοίων που κινούνται με καύσιμο υδρογόνου.

Δεν βλέπω καμμία «επιμονή» τουλάχιστο όχι απτή, ούτε από την BMW  ούτε από την Toyota.  Τα νερά είναι μάλλον λιμνάζοντα. 
Για την χρήση του υδρογόνου στην ναυτιλία ναι εκεί θα έχει πολύ περισσότερες πιθανότητας. 
Άλλη κλίμακα και άλλα μεγέθη. (Οικονομικά). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Δεν βλέπω καμμία «επιμονή» τουλάχιστο όχι απτή, ούτε από την BMW  ούτε από την Toyota.  Τα νερά είναι μάλλον λιμνάζοντα. 
Για την χρήση του υδρογόνου στην ναυτιλία ναι εκεί θα έχει πολύ περισσότερες πιθανότητας. 
Άλλη κλίμακα και άλλα μεγέθη. (Οικονομικά). 

Ρίξε μια ματιά εδώ Επέκταση συνεργασίας BMW και Toyota για οχήματα υδρογόνου | HuffPost Greece Mobility

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Ne0n είπε

Γενικόλογο και με πολλά «ΘΑ»

Οταν θα βρεθούν τα αυτοκίνητα στο δρόμο, θα το συζητήσουμε και πάλι. 
Καλό βράδυ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Jiakometi είπε

Γενικόλογο και με πολλά «ΘΑ»

Οταν θα βρεθούν τα αυτοκίνητα στο δρόμο, θα το συζητήσουμε και πάλι. 
Καλό βράδυ 

Συμφωνώ θα δείξει η συνέχεια :)

Καλό βράδυ και σε εσένα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...