Ntinaras Δημοσ. χθες στις 02:17 μμ Share Δημοσ. χθες στις 02:17 μμ 2 λεπτά πριν, cpc464 είπε Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να παράγεις υδρογόνο εκτος της ηλεκτρόλυσης, και ακόμα και σαν μπαταρία για ΑΠΕ είναι ποιο ευχρηστο απο μπαταρία λιθίου και λιγότερο ρυπογόνο. για διαφωτισε με τους αλλους τροπους παραγωγης υδρογονου. Και μετα εξηγησε μου πως θα μεταφερθει το υδρογονο απο εκει που παραγεται, μεχρι το αυτοκινητο που θα καταναλωθει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cpc464 Δημοσ. χθες στις 02:58 μμ Share Δημοσ. χθες στις 02:58 μμ 26 λεπτά πριν, Ntinaras είπε για διαφωτισε με τους αλλους τροπους παραγωγης υδρογονου Απο αντίδραση ατμού με μεθάνιο (αυτό που έκανε η bp) και είναι ο τρόπος παραγωγής του 95%, η μεταφορά γινεται με τους ίδιους τρόπους που πάει το κάρβουνο στο εργοστασιο ηλεκτρισμού που φορτίζει το EV, αν και θα μπορούσε στο μέλλον να πηγαίνει με φορτηγό υδρογόνου. Τώρα για πές μου πόσο ρυπογόνα είναι η παραγωγή μπαταριών λιθίου;. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. χθες στις 03:16 μμ Share Δημοσ. χθες στις 03:16 μμ 16 λεπτά πριν, cpc464 είπε Απο αντίδραση ατμού με μεθάνιο (αυτό που έκανε η bp) και είναι ο τρόπος παραγωγής του 95%, η μεταφορά γινεται με τους ίδιους τρόπους που πάει το κάρβουνο στο εργοστασιο ηλεκτρισμού που φορτίζει το EV, αν και θα μπορούσε στο μέλλον να πηγαίνει με φορτηγό υδρογόνου. Τώρα για πές μου πόσο ρυπογόνα είναι η παραγωγή μπαταριών λιθίου;. Το SMR που εκανε με το μεθανιο η BP, απαιτει ενεργεια. Που την βρηκε την ενεργεια? Μαγικα εμφανιστηκε? Η μπαταρια κατασκευαζεται μια φορα. Και επαναχρησιμοποιειται χωρις ρυπους. Επισης ανακυκλωνεται. Θες να πιασουμε το πως κατασκευαζονται ολα τα πραγματα που χρησιμοποιουμε καθε μερα? Γιατι στο τελος θα καταληξουμε να κυκλοφορουμε γυμνοι. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nvel Δημοσ. χθες στις 03:19 μμ Share Δημοσ. χθες στις 03:19 μμ 16 λεπτά πριν, cpc464 είπε Απο αντίδραση ατμού με μεθάνιο (αυτό που έκανε η bp) και είναι ο τρόπος παραγωγής του 95%, η μεταφορά γινεται με τους ίδιους τρόπους που πάει το κάρβουνο στο εργοστασιο ηλεκτρισμού που φορτίζει το EV, αν και θα μπορούσε στο μέλλον να πηγαίνει με φορτηγό υδρογόνου. άμα είναι να έχουμε στα αυτοκίνητα υδρογόνο από μεθάνιο μπορούμε να έχουμε απευθείας μεθάνιο στο αυτοκίνητα. Το κάρβουνα στους αης πάει με ταινιόδρομους, το υδρογόνο δεν μεταφέρεται με ταινιόδρομο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cpc464 Δημοσ. χθες στις 03:22 μμ Share Δημοσ. χθες στις 03:22 μμ Μόλις τώρα, Ntinaras είπε Το SMR που εκανε με το μεθανιο η BP, απαιτει ενεργεια. Που την βρηκε την ενεργεια? Μαγικα εμφανιστηκε? Η μπαταρια κατασκευαζεται μια φορα. Και επαναχρησιμοποιειται χωρις ρυπους. Επισης ανακυκλωνεται. Θες να πιασουμε το πως κατασκευαζονται ολα τα πραγματα που χρησιμοποιουμε καθε μερα? Γιατι στο τελος θα καταληξουμε να κυκλοφορουμε γυμνοι. Τα πάντα για να δημιουργηθούν θέλουν ενέργεια, η μπαταρία επίσης θέλει ενέργεια για να φτιαχτεί και έχει και όριο ζωής,επίσης είναι δώρο άδωρο αν φορτίζει απο εργοστάσια που καίνε καρβουνο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. χθες στις 03:29 μμ Share Δημοσ. χθες στις 03:29 μμ 3 λεπτά πριν, cpc464 είπε Τα πάντα για να δημιουργηθούν θέλουν ενέργεια, η μπαταρία επίσης θέλει ενέργεια για να φτιαχτεί και έχει και όριο ζωής,επίσης είναι δώρο άδωρο αν φορτίζει απο εργοστάσια που καίνε καρβουνο. Το υδρογονο για να παραχθει απο μεθανιο, θελει περισσοτερη ενεργεια για να παραχθει απο αυτην που θα παραξει οταν καταναλωθει απο το ΙΧ. Ποιος ο λογος υπαρξης του τοτε? Η μπαταρια δεν ειναι μιας χρησης οπως το υδρογονο. Η μπαταρια ειναι το δοχειο για την ηλεκτρικη ενεργεια. Και οταν αδειασει, απλα την φορτιζεις. Την φορτιζεις με οποιον τροπο θες, ειτε απο καρβουνο, ειτε απο ηλιακα πανελ. Το υδρογονο σε ΙΧ ειναι ο,τι πιο αχρηστο εχουν σκεφτει. Εχει χειροτερη αποδοτικοτητα ακομα και απο τα συμβατικα καυσιμα. Δεν υπαρχει καμια περιπτωση να προχωρησει ΙΧ με υδρογονο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cpc464 Δημοσ. χθες στις 03:52 μμ Share Δημοσ. χθες στις 03:52 μμ 1 λεπτό πριν, Ntinaras είπε Το υδρογονο για να παραχθει απο μεθανιο, θελει περισσοτερη ενεργεια για να παραχθει απο αυτην που θα παραξει οταν καταναλωθει απο το ΙΧ. Ποιος ο λογος υπαρξης του τοτε? Η μπαταρια δεν ειναι μιας χρησης οπως το υδρογονο. Η μπαταρια ειναι το δοχειο για την ηλεκτρικη ενεργεια. Και οταν αδειασει, απλα την φορτιζεις. Την φορτιζεις με οποιον τροπο θες, ειτε απο καρβουνο, ειτε απο ηλιακα πανελ. Το υδρογονο σε ΙΧ ειναι ο,τι πιο αχρηστο εχουν σκεφτει. Εχει χειροτερη αποδοτικοτητα ακομα και απο τα συμβατικα καυσιμα. Δεν υπαρχει καμια περιπτωση να προχωρησει ΙΧ με υδρογονο. Όλα θέλουν περρισότερη ενέργεια για να παραχθούν απο αυτή που θα παράγουν,δεν μπορούμε να πάμε κόντρα στους νόμους της φυσικής,ακόμα και οι μπαταρίες έχουν απώλειες ενέργειας,θα πάρεις στον τροχό πολύ λιγότερο απο αυτό που έδωσες για να φορτίσεις, όσο για τα συμβατικά καύσιμα ένα κιλό υδρογόνου έχει την ίδια αποδοτικότητα με 3,2 κιλά βενζίνης(γαλόνι). Το EV για πλήρη φόρτιση θέλεις καμια ώρα, το υδρογόνο μερικά λεπτά, η μπαταρία έχει όριο ζωής και μεγάλο κοστος αντικατάστασης,το ίδιο δέν ισχύει με τις δεξαμενές υδρογόνου που είναι απο ανθρακονήματα και σχεδιασμένες να αντέχουν σε συγκρούσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. χθες στις 04:09 μμ Share Δημοσ. χθες στις 04:09 μμ 15 λεπτά πριν, cpc464 είπε Όλα θέλουν περρισότερη ενέργεια για να παραχθούν απο αυτή που θα παράγουν,δεν μπορούμε να πάμε κόντρα στους νόμους της φυσικής,ακόμα και οι μπαταρίες έχουν απώλειες ενέργειας,θα πάρεις στον τροχό πολύ λιγότερο απο αυτό που έδωσες για να φορτίσεις, όσο για τα συμβατικά καύσιμα ένα κιλό υδρογόνου έχει την ίδια αποδοτικότητα με 3,2 κιλά βενζίνης(γαλόνι). Το EV για πλήρη φόρτιση θέλεις καμια ώρα, το υδρογόνο μερικά λεπτά, η μπαταρία έχει όριο ζωής και μεγάλο κοστος αντικατάστασης,το ίδιο δέν ισχύει με τις δεξαμενές υδρογόνου που είναι απο ανθρακονήματα και σχεδιασμένες να αντέχουν σε συγκρούσεις. Οποτε προτιμας να καψεις ρευμα για να παραγεις υδρογονο, στο οποιο θα σου μεινει ενα 5% ενεργειας απο την αρχικη που θα εχεις καψει, απο το να βαλεις απ ευθειας το ρευμα στο αυτοκινητο, που θα εχει διαθεσιμη το 90% της αρχικης ενεργειας. seems legit. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cpc464 Δημοσ. χθες στις 04:54 μμ Share Δημοσ. χθες στις 04:54 μμ 34 λεπτά πριν, Ntinaras είπε seems legit. Καλά εντάξει εγώ σου έχω θέσει επιχειρήματα σου δίνω links και εσυ λές ότι σου κατέβει, το 5% έχεις καμία πηγή να βάλεις link; ,αν θέλεις να θεωρείσαι αξιόπιστος βάλε και κανα link. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Konstantin77 Δημοσ. χθες στις 06:19 μμ Share Δημοσ. χθες στις 06:19 μμ 1 hour ago, cpc464 said: Καλά εντάξει εγώ σου έχω θέσει επιχειρήματα σου δίνω links και εσυ λές ότι σου κατέβει, το 5% έχεις καμία πηγή να βάλεις link; ,αν θέλεις να θεωρείσαι αξιόπιστος βάλε και κανα link. Έχει δίκιο ο Ntinaras, απλά είναι τι μας διαφημίζουν για να νομίζουμε ότι είναι "καθαρά". Απάτη είναι όλα, οι εταιρίες προμοτάρουν ότι τις συμφέρει. Όταν βρεθούν οι μπαταρίες χωρίς βαρέα μέταλλα θα είναι πιο καθαρά από το υδρογόνο, μέχρι να βρεθεί άλλος τρόπος παραγωγής υδρογόνου με φυσικό τρόπο. Το υδρογόνο γενικά έχει προβλήματα απόδοσης, πολλές μεταροπές από ηλεκτρισμό σε υδρογόνο και πίσω σε ηλεκτρισμό ή θερμική μηχανή με χαμηλό δείκτη απόδοσης. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cpc464 Δημοσ. χθες στις 06:45 μμ Share Δημοσ. χθες στις 06:45 μμ 4 λεπτά πριν, Konstantin77 είπε Έχει δίκιο ο Ntinaras, απλά είναι τι μας διαφημίζουν για να νομίζουμε ότι είναι "καθαρά". Απάτη είναι όλα, οι εταιρίες προμοτάρουν ότι τις συμφέρει. Όταν βρεθούν οι μπαταρίες χωρίς βαρέα μέταλλα θα είναι πιο καθαρά από το υδρογόνο, μέχρι να βρεθεί άλλος τρόπος παραγωγής υδρογόνου με φυσικό τρόπο. Το υδρογόνο γενικά έχει προβλήματα απόδοσης, πολλές μεταροπές από ηλεκτρισμό σε υδρογόνο και πίσω σε ηλεκτρισμό ή θερμική μηχανή με χαμηλό δείκτη απόδοσης. Το 75% του σύμπαντος είναι υδρογόνο,είναι το ποιό απλό και άφθονο στοιχείο,ένα κιλό υδρογονου έχει την ίδια απόδοση με 3.2 κιλά βενζίνης, οι μπαταρίες που είναι απο νικέλιο κάδμιο και λίθιο προκαλούν τεράστια ζημιά στο περιβάλλον με την εξόρυξη τους και εκτός απο ότι είναι βαριές έχουν όριο ζωής και παίρνουν χρόνο να φορτίσουν, οι δεξαμενές υδρογόνου είναι απο ανθρακονήματα με μεγαλύτερο όριο ζωής, ελαφρότερες και με πολύ καλύτερο χρόνο ανεφοδιασμού,μακάρι να πιάσει το υδρογόνο γιατί τα ev είναι ένα απλό hype που κάποια στιγμή θα περάσει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. πριν από 23 ώρες Share Δημοσ. πριν από 23 ώρες 22 λεπτά πριν, cpc464 είπε Το 75% του σύμπαντος είναι υδρογόνο,είναι το ποιό απλό και άφθονο στοιχείο,ένα κιλό υδρογονου έχει την ίδια απόδοση με 3.2 κιλά βενζίνης, οι μπαταρίες που είναι απο νικέλιο κάδμιο και λίθιο προκαλούν τεράστια ζημιά στο περιβάλλον με την εξόρυξη τους και εκτός απο ότι είναι βαριές έχουν όριο ζωής και παίρνουν χρόνο να φορτίσουν, οι δεξαμενές υδρογόνου είναι απο ανθρακονήματα με μεγαλύτερο όριο ζωής, ελαφρότερες και με πολύ καλύτερο χρόνο ανεφοδιασμού,μακάρι να πιάσει το υδρογόνο γιατί τα ev είναι ένα απλό hype που κάποια στιγμή θα περάσει. Του συμπαντος? Μηπως εννοεις του αερα? Που ναι, καπου τοσο ειναι, αλλα εσυ τι περιμενεις? Το αμαξι να ρουφαει υδρογονο απο την ατμοσφαιρα και να κινειται παραγοντας νερο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cpc464 Δημοσ. πριν από 23 ώρες Share Δημοσ. πριν από 23 ώρες 19 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Του συμπαντος? Μηπως εννοεις του αερα? Που ναι, καπου τοσο ειναι, αλλα εσυ τι περιμενεις? Το αμαξι να ρουφαει υδρογονο απο την ατμοσφαιρα και να κινειται παραγοντας νερο? Το υδρογόνο (λατινικά: hydrogenium, αγγλικά: hydrogen) είναι το αμέταλλο χημικό στοιχείο με χημικό σύμβολο H και ατομικό αριθμό 1. Με ατομική μάζα 1,00794(7) amu, το υδρογόνο είναι το ελαφρύτερο χημικό στοιχείο του περιοδικού πίνακα. Η μονοατομική αλλομορφή του (H1) είναι η πιο άφθονη χημική ουσία στο σύμπαν, του οποίου θεωρείται ότι αποτελεί το 75% της συνολικής βαρυονικής μάζας. https://el.wikipedia.org/wiki/Υδρογόνο Κατά τα άλλα συνέχισε να κοροϊδεύεις. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. πριν από 21 ώρες Share Δημοσ. πριν από 21 ώρες 1 ώρα πριν, cpc464 είπε Το υδρογόνο (λατινικά: hydrogenium, αγγλικά: hydrogen) είναι το αμέταλλο χημικό στοιχείο με χημικό σύμβολο H και ατομικό αριθμό 1. Με ατομική μάζα 1,00794(7) amu, το υδρογόνο είναι το ελαφρύτερο χημικό στοιχείο του περιοδικού πίνακα. Η μονοατομική αλλομορφή του (H1) είναι η πιο άφθονη χημική ουσία στο σύμπαν, του οποίου θεωρείται ότι αποτελεί το 75% της συνολικής βαρυονικής μάζας. https://el.wikipedia.org/wiki/Υδρογόνο Κατά τα άλλα συνέχισε να κοροϊδεύεις. Ακομα περιμενω απαντηση για το πως θα το απομονωσεις και θα το περασεις στο αυτοκινητο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cpc464 Δημοσ. πριν από 20 ώρες Share Δημοσ. πριν από 20 ώρες 24 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Ακομα περιμενω απαντηση για το πως θα το απομονωσεις και θα το περασεις στο αυτοκινητο. Εγώ σου έχω απαντήσει παραπάνω,υδρόλυση,μεθάνιο με ατμό κτλ,εσύ δεν έχεις δώσει ούτε ένα link για το 5% απόδοσης και για το ότι το υδρογόνο είναι κατώτερο και απο τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Κατα τα άλλα όταν η μισή Αμερική και Κίνα καίει κάρβουνο στα εργοστάσια ηλεκτρισμού για να φορτίζει το κάθε EV το πρόβλημα είναι το τι λέω εγώ. Δές και τι ωραία φορτίζουν τα EV στην καλιφόρνια γιατί δεν τα σηκώνει το δίκτυο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα