Ntinaras Δημοσ. 14 Νοεμβρίου Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 11 ώρες πριν, cpc464 είπε Ναι το Linkedin είναι η χαρά του boomer, μεθάνιο παράγεις ακόμα και με βιομάζα και μπορείς να βράσεις και νερό με μεθάνιο,μια χαρά φορτίζεις τέσλα απο γεννήτρια, η κυματομορφή είναι άσχετη γιατί το ρεύμα μέσα απο κάποιο είδος γέφυρας ανόρθωσης γίνεται συνεχές,σε λίγο θα μου πείς οτι και το ρεύμα που παίρνεις απο το δίκτυο είναι τέλειο, συνέχισε την ειρωνία, ακόμα περιμένω αποδείξεις για τους ανώτερους κινητήρες εσωτερικής καύσης και για το 5% απόδοσης που δήλωσες. Βαριεσαι τοσο πολυ να κανεις ενα google search? Να κρατησουμε τον μεσο ορο του 75%? και πολλαπλασιασε τον τωρα με το ~22% efficiency που εχει το hydrogen grid. Α, μη ξεχασεις να προσθεσεις και στην εξισωση την ενεργεια που απαιτειται για την εξορυξη του μεθανιου. Συν τις παρελκομενες μιζες που πρεπει να παρει ο πουτιν και τα καραβια για να στο φερουν στη πορτα σου. Ειμαι σιγουρος οτι ολα αυτα, ειναι και πιο φτηνα, και πιο οικολογικα και πιο αποδοτικα απο το να φορτιζεις ενα ηλεκτρικο αμαξι με ηλιακα πανελ. 1
cpc464 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 1 ώρα πριν, Ntinaras είπε Να κρατησουμε τον μεσο ορο του 75%? και πολλαπλασιασε τον τωρα με το ~22% efficiency που εχει το hydrogen grid. Αυτό που παρέθεσες μιλάει για απόδοση 65-75% στο smr καμία σχέση με τα ποσοστά που έλεγες πρίν, τo δεύτερο πινακάκι αφορά μόνο ΑΠΕ (το λέει στην αρχή 100%renewable electricity), την στιγμή που το 60% της ενέργειας που φορτίζει και τα ev δεν είναι απο ΑΠΕ το όλο επιχείρημα απο οικολογικής άποψης είναι άκυρο, είναι αυτό που λέω απο την αρχή, to EV δεν παράγει ενέργεια αλλά αποθηκεύει, εαν ο ηλεκτρισμός που αποθηκεύεις προέρχεται απο ορυκτά καυσιμα έχεις αποτύπωμα άνθρακα. Πάρε και την έρευνα που σήκωσες το πινακάκι σου. https://www.researchgate.net/publication/329913811_HYDROGEN_AS_A_VEHICLE_FUEL Γιατί λέει και αυτό CONCLUSIONS It should be emphasized that almost all forecasts so far, especially the ones from the end of the previous century, have anticipated a significantly greater usage of electric vehicles in first two decades of 21st century, but that did not happen. The reasons for this may include the existence of the “fossil fuels lobby”, high prices of today’s electric vehicles and undeveloped infrastructure of charging stations. It is clear that future solutions must overcome many obstacles standing in the way of commercialization of hydrogen as a motor fuel. First of all, it implies the reduction of hydrogen production and transport costs, as well as building of a well-spread network of filling stations. Experts anticipate that, despite the presence of certain models, the mass production of hydrogen vehicles will not start in the following 15 years. However, hydrogen, being the most widespread chemical element, is considered a very promising energy source. One interesting advantage is that hydrogen fuel cell technology may have many more uses outside of transportation – the promise of a full hydrogen economy. Fuel cells could power buildings, for example. So hydrogen power may prove more versatile, and its use in transportation may benefit from this, even if by itself it is not inherently better than battery technology. It is also possible that we will end up with both. Some manufacturers are focusing on long-haul vehicles, like trucks, buses, and even trains, propelled by hydrogen. Further, they can build a much more limited infrastructure for predictable travel routes of these vehicles. It seems like car manufacturers are putting most of their resources in battery technology for now, but are hedging their bets by continuing to develop hydrogen fuel cells, which they think will be the long term winner. Άρα είτε σου αρέσει είτε όχι το υδρογόνο έχει μέλλον.
Doubt Δημοσ. 14 Νοεμβρίου Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 1 ώρα πριν, cpc464 είπε Άρα είτε σου αρέσει είτε όχι το υδρογόνο έχει μέλλον. Δεν ξέρω την ηλικία σου, αλλά μέλλον είχε και πριν 25 χρόνια. https://www.hydrogencarsnow.com/index.php/2000-2/ Που είναι κι αυτός ο korakios με το βιοαέριο του; (Μεγαλοπαραγωγός)
cpc464 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου Δημοσ. 14 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Doubt είπε Δεν ξέρω την ηλικία σου, αλλά μέλλον είχε και πριν 25 χρόνια. https://www.hydrogencarsnow.com/index.php/2000-2/ Που είναι κι αυτός ο korakios με το βιοαέριο του; (Μεγαλοπαραγωγός) Και EV υπήρχαν απο το 1830,δεν σημαίνει κάτι αυτό. Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου από cpc464
Doubt Δημοσ. 14 Νοεμβρίου Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 13 λεπτά πριν, cpc464 είπε Και EV υπήρχαν απο το 1830,δεν σημαίνει κάτι αυτό. Σημαίνει γιατί στη γειτονιά μου πλέον υπάρχουν αντιπροσωπείες με ηλεκτρικά (με μπαταρίες λιθίου 1991, αυτό είναι το κρίσιμο) και στο σούπερ μάρκετ έχει ταχυφορτιστή. https://www.hydrogencarsnow.com/index.php/1990-1998/ Αν περιμένεις πως τα υδρογόνου θα διαδεχθούν τα μπαταριοκίνητα θα περιμένεις πάρα πολύ. Από εκεί και πέρα ο καθένας μπορεί να εθελοτυφλεί όσο θέλει. Μόνο μη βάλετε τίποτα χρήματα σε επενδύσεις υδρογονοκίνησης (για αυτοκίνητα πάντα) γιατί θα τα κλάψετε, όπως η ΒΡ.
cpc464 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 16 λεπτά πριν, Doubt είπε Μόνο μη βάλετε τίποτα χρήματα σε επενδύσεις υδρογονοκίνησης (για αυτοκίνητα πάντα) γιατί θα τα κλάψετε, όπως η ΒΡ. Ναι εταιρείες σαν την Toyota και την BMW δεν ξερουν τι τους γίνεται, μπήκαν στο insomnia να δούν τι γράφουμε και αποφάσισαν να κόψουν το r&d.
Doubt Δημοσ. 14 Νοεμβρίου Δημοσ. 14 Νοεμβρίου Όταν η τογιότα και η μπε εμ βε βρουν τρόπο να φουλάρεις υδρογόνο στο σπίτι σου, με υδρογόνο που το παράγεις ο ίδιος με αστείο κόστος, τα ξαναλέμε.
mariosnik_ Δημοσ. 14 Νοεμβρίου Δημοσ. 14 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) Το ότι Toyota και BMW κανουν projects σχετικά με το υδρογόνο, δεν το θεωρώ κακό, αλλά δεν είμαι αισιόδοξος και για κάποια θετική έκβαση, δεν σημαίνει τίποτα. Τεράστιες εταιρείες είναι, λεφτά έχουν, αποφάσισαν να ρίξουν κάποια λεφτά για έρευνα μπας και καταλήξουν σε κάτι θετικό μελλοντικά. Καλά κάνουν, αλλά ανήκω στα απαισιοδοξα άτομα που θεωρούν είτε τελειωμένο είτε μη συμφέρον το θέμα υδρογόνο στις μεταφορές με βάση όλα τα νέα που προκύπτουν. Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου από mariosnik_
cpc464 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου Δημοσ. 14 Νοεμβρίου Ναι γιατί είναι αστείο το κόστος μερικών δεκαδων χιλιάδων ευρώ να βάλεις φωτοβολταϊκά,και υποθέτω θα πετάτε και μπαλαντέζα απο το μπαλκόνι να φορτίζει το ev, όταν παρκάρει κοντά στο σπίτι φυσικά.
Doubt Δημοσ. 15 Νοεμβρίου Δημοσ. 15 Νοεμβρίου Γίνεται; Έχουν πέσει οι τιμές και πέφτουν συνέχεια; Υπάρχουν επιδοτούμενα προγράμματα; Μπορεί να γίνει φόρτιση θεωρητικά οπουδήποτε υπάρχει ηλεκτρικό ρεύμα χωρίς την ανάγκη πρατηρίων; Τι από όλα αυτά ισχύει για το υδρογόνο;
Ne0n Δημοσ. 16 Νοεμβρίου Δημοσ. 16 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 22 ώρες πριν, Doubt είπε Γίνεται; Έχουν πέσει οι τιμές και πέφτουν συνέχεια; Υπάρχουν επιδοτούμενα προγράμματα; Μπορεί να γίνει φόρτιση θεωρητικά οπουδήποτε υπάρχει ηλεκτρικό ρεύμα χωρίς την ανάγκη πρατηρίων; Τι από όλα αυτά ισχύει για το υδρογόνο; Εύλογα ερωτήματα και η απάντηση είναι σαφώς όχι, για την ώρα. Μην ξεχνάς ότι τα ίδια ερωτήματα και ανησυχίες είχαν εκφραστεί και παλαιότερα για την Tesla όταν ξεκινούσε με τα ηλεκτροκίνητα, που ούτε επιδοτήσεις υπήρχαν φυσικά τότε και ούτε όλη αυτή η υποστήριξη αλλά είδες πως εξελίχθηκε μέχρι σήμερα. (Μέχρι και ότι o Musk εξαπατά την αγορά είχαν αναφέρει κάποιοι εδώ γιατί πίστευαν ότι τα ηλεκτροκίνητα δεν έχουν κανένα μέλλον...κάνε μια αναδρομή στο archive του insomnia και θα τα βρεις όλα). Βέβαια από το 2006 μέχρι σήμερα έχουν περάσει 18 χρόνια, αλλά η Toyota και η BMW δεν είναι στο επίπεδο που ήταν κάποτε η Tesla και δεν πιστεύω ότι θα χρειαστούν τόσα χρόνια για να αναπτύξουν την τεχνολογία κινητήρων υδρογόνου δύο κολοσσοί με δεκαετίες εμπειρίας και καινοτομίες στην κατασκευή αυτοκινήτων, άλλωστε έχουν κάνει κάποια πρόοδο σχετικά με την εν λόγο τεχνολογία και έχουν ανακοινώσει ότι θα βγάλουν από κοινού μοντέλο το 2028. Μέχρι στιγμής πάντως το πρώτο υβριδικό με κυψέλες υδρογόνου, το BMW iX5 Hydrogen έχει ανακοινωθεί ότι, έχει παραχθεί ήδη συγκεκριμένος αριθμός αυτοκινήτων που βρίσκονται σε στάδιο δοκιμών και παρουσίασης (test drive), με το 2028 να είναι έτοιμο προς εμπορική παραγωγή BMW iX5 Hydrogen (G05): Κινητικότητα βασιζόμενη στο υδρογόνο και τεχνικά χαρακτηριστικά | BMW.gr. Η συνέχεια θα δείξει εάν θα το πετύχουν η όχι, το υδρογόνο πάντως είναι μια πολύ καλή εναλλακτική μορφή ενέργειας 100% φιλική προς το περιβάλλον και αξίζει η προσπάθεια που κάνουν. Επεξ/σία 16 Νοεμβρίου από Ne0n
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα