Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στο φόρουμ!

Προ λίγων ημερών οικογενειακός φίλος μας χάρισε ένα Galaxy S22 Ultra καθώς του έβγαλε πρόβλημα μετά από λίγους μόνο μήνες χρήσης και προχώρησε σε αγορά νέας συσκευής. 

Το πρόβλημα είναι ότι το κινητό σβήνει μόνο του, αν και είναι αρκετά συγκεκριμένο πρόβλημα, το κάνει κάτω από απροσδιόριστες συνθήκες. Άλλες φορές σβήνει με το που ενεργοποιήσεις την συσκευή, άλλες φορές σβήνει με το που την ξεκλειδώσεις, άλλες φορές μπορεί να κρατήσει ολόκληρη μέρα με χαλαρή χρήση (YouTube, social media).Άλλες φορές έχω παρατηρήσει ότι αν και η συσκευή φαίνεται να έχει σβήσει, οι ήχοι της έντασης, ειδοποιήσεις κλπ λειτουργούν.

Αρχικά έκανα μια επαναφορά δεδομένων, συνέχισε τα ίδια εννοείται και ύστερα έκανα factory reset και wipe cache από το recovery, χωρίς να αλλάξει πάλι κάτι.

Το πήγαμε λοιπόν σε Samsung service center και μετά από έλεγχο μας είπαν ότι χρειάζεται αλλαγή η μητρική σε ασύμφορη εννοείται τιμή και ότι η συγκεκριμένη σειρά είναι η πιο αναξιόπιστη και προβληματική που έχει βγάλει η Samsung (ναι αυτά ήταν λόγια του υπαλλήλου, ακόμα και ότι δεν αξίζει η αλλαγή της μητρικής 😂)

Μετά από ψάξιμο από πλευράς μου είδα ότι αρκετοί έχουν λύσει αυτό το πρόβλημα με reballing τον cpu και ram.

Οι ερωτήσεις μου είναι οι έξεις:

Έχει τύχει σε κάποιον παρόμοιο θέμα που να λύθηκε με reballing;

Επίσης, επειδή στα Ιωάννινα δεν μπορώ να βρω κάποιο κατάστημα να θέλει να ασχοληθεί με την επισκευή και όχι εξ ολοκλήρου αλλαγή της μητρικής, γνωρίζετε κάποιο κατάστημα που ασχολείται με τέτοιου είδους περιπτώσεις να στείλω την συσκευή;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη για το μανίκι!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, InsanityGR είπε

 

Καλησπέρα στο φόρουμ!

Προ λίγων ημερών οικογενειακός φίλος μας χάρισε ένα Galaxy S22 Ultra καθώς του έβγαλε πρόβλημα μετά από λίγους μόνο μήνες χρήσης και προχώρησε σε αγορά νέας συσκευής. 

Το πρόβλημα είναι ότι το κινητό σβήνει μόνο του, αν και είναι αρκετά συγκεκριμένο πρόβλημα, το κάνει κάτω από απροσδιόριστες συνθήκες. Άλλες φορές σβήνει με το που ενεργοποιήσεις την συσκευή, άλλες φορές σβήνει με το που την ξεκλειδώσεις, άλλες φορές μπορεί να κρατήσει ολόκληρη μέρα με χαλαρή χρήση (YouTube, social media).Άλλες φορές έχω παρατηρήσει ότι αν και η συσκευή φαίνεται να έχει σβήσει, οι ήχοι της έντασης, ειδοποιήσεις κλπ λειτουργούν.

Αρχικά έκανα μια επαναφορά δεδομένων, συνέχισε τα ίδια εννοείται και ύστερα έκανα factory reset και wipe cache από το recovery, χωρίς να αλλάξει πάλι κάτι.

Το πήγαμε λοιπόν σε Samsung service center και μετά από έλεγχο μας είπαν ότι χρειάζεται αλλαγή η μητρική σε ασύμφορη εννοείται τιμή και ότι η συγκεκριμένη σειρά είναι η πιο αναξιόπιστη και προβληματική που έχει βγάλει η Samsung (ναι αυτά ήταν λόγια του υπαλλήλου, ακόμα και ότι δεν αξίζει η αλλαγή της μητρικής 😂)

Μετά από ψάξιμο από πλευράς μου είδα ότι αρκετοί έχουν λύσει αυτό το πρόβλημα με reballing τον cpu και ram.

Οι ερωτήσεις μου είναι οι έξεις:

Έχει τύχει σε κάποιον παρόμοιο θέμα που να λύθηκε με reballing;

Επίσης, επειδή στα Ιωάννινα δεν μπορώ να βρω κάποιο κατάστημα να θέλει να ασχοληθεί με την επισκευή και όχι εξ ολοκλήρου αλλαγή της μητρικής, γνωρίζετε κάποιο κατάστημα που ασχολείται με τέτοιου είδους περιπτώσεις να στείλω την συσκευή;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη για το μανίκι!

θα το στείλεις στην smartec στο χαιδάρι, επίσημο service samsung, με την acs δωρεάν, πάρε τηλέφωνο και ρώτα για το κόστος.

Επεξ/σία από manoskost
  • Like 2
Δημοσ.

Σε ένα κατάστημα Γερμανό.

Αυτοί το στέλνουν στα επίσημα service.

Τώρα εάν θες στην Smartec τους το λες.

Υπολόγισε γύρω στις 15 μέρες να πάρεις απάντηση.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, GATE123 είπε

Σε ένα κατάστημα Γερμανό.

Αυτοί το στέλνουν στα επίσημα service.

Τώρα εάν θες στην Smartec τους το λες.

Υπολόγισε γύρω στις 15 μέρες να πάρεις απάντηση.

Σε κατάστημα του Γερμανού να κάνουν επισκευή της πλακέτας και όχι αντικατάσταση το βρίσκω απίθανο. 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, InsanityGR είπε

Σε κατάστημα του Γερμανού να κάνουν επισκευή της πλακέτας και όχι αντικατάσταση το βρίσκω απίθανο. 

Όχι δεν είπα να το φτιάξουν στον Γερμανό.

Να το πας στον Γερμανό και να το στείλουν οι ίδιοι στο service.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, GATE123 είπε

Όχι δεν είπα να το φτιάξουν στον Γερμανό.

Να το πας στον Γερμανό και να το στείλουν οι ίδιοι στο service.

Σε Samsung customer service το πήγα και εγώ, επίσημο. Το θέμα είναι ότι προφανώς οτιδήποτε έχει να κάνει με "επίσημο" δεν θα ασχοληθεί με επισκευή αλλά εξ ολοκλήρου αντικατάσταση της πλακέτας, κάτι που θέλω να αποφύγω λόγο κόστους. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...