InsanityGR Δημοσ. Τρίτη στις 12:33 πμ Share Δημοσ. Τρίτη στις 12:33 πμ Καλησπέρα στο φόρουμ! Προ λίγων ημερών οικογενειακός φίλος μας χάρισε ένα Galaxy S22 Ultra καθώς του έβγαλε πρόβλημα μετά από λίγους μόνο μήνες χρήσης και προχώρησε σε αγορά νέας συσκευής. Το πρόβλημα είναι ότι το κινητό σβήνει μόνο του, αν και είναι αρκετά συγκεκριμένο πρόβλημα, το κάνει κάτω από απροσδιόριστες συνθήκες. Άλλες φορές σβήνει με το που ενεργοποιήσεις την συσκευή, άλλες φορές σβήνει με το που την ξεκλειδώσεις, άλλες φορές μπορεί να κρατήσει ολόκληρη μέρα με χαλαρή χρήση (YouTube, social media).Άλλες φορές έχω παρατηρήσει ότι αν και η συσκευή φαίνεται να έχει σβήσει, οι ήχοι της έντασης, ειδοποιήσεις κλπ λειτουργούν. Αρχικά έκανα μια επαναφορά δεδομένων, συνέχισε τα ίδια εννοείται και ύστερα έκανα factory reset και wipe cache από το recovery, χωρίς να αλλάξει πάλι κάτι. Το πήγαμε λοιπόν σε Samsung service center και μετά από έλεγχο μας είπαν ότι χρειάζεται αλλαγή η μητρική σε ασύμφορη εννοείται τιμή και ότι η συγκεκριμένη σειρά είναι η πιο αναξιόπιστη και προβληματική που έχει βγάλει η Samsung (ναι αυτά ήταν λόγια του υπαλλήλου, ακόμα και ότι δεν αξίζει η αλλαγή της μητρικής 😂) Μετά από ψάξιμο από πλευράς μου είδα ότι αρκετοί έχουν λύσει αυτό το πρόβλημα με reballing τον cpu και ram. Οι ερωτήσεις μου είναι οι έξεις: Έχει τύχει σε κάποιον παρόμοιο θέμα που να λύθηκε με reballing; Επίσης, επειδή στα Ιωάννινα δεν μπορώ να βρω κάποιο κατάστημα να θέλει να ασχοληθεί με την επισκευή και όχι εξ ολοκλήρου αλλαγή της μητρικής, γνωρίζετε κάποιο κατάστημα που ασχολείται με τέτοιου είδους περιπτώσεις να στείλω την συσκευή; Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη για το μανίκι! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manoskost Δημοσ. Τρίτη στις 02:28 μμ Share Δημοσ. Τρίτη στις 02:28 μμ (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, InsanityGR είπε Καλησπέρα στο φόρουμ! Προ λίγων ημερών οικογενειακός φίλος μας χάρισε ένα Galaxy S22 Ultra καθώς του έβγαλε πρόβλημα μετά από λίγους μόνο μήνες χρήσης και προχώρησε σε αγορά νέας συσκευής. Το πρόβλημα είναι ότι το κινητό σβήνει μόνο του, αν και είναι αρκετά συγκεκριμένο πρόβλημα, το κάνει κάτω από απροσδιόριστες συνθήκες. Άλλες φορές σβήνει με το που ενεργοποιήσεις την συσκευή, άλλες φορές σβήνει με το που την ξεκλειδώσεις, άλλες φορές μπορεί να κρατήσει ολόκληρη μέρα με χαλαρή χρήση (YouTube, social media).Άλλες φορές έχω παρατηρήσει ότι αν και η συσκευή φαίνεται να έχει σβήσει, οι ήχοι της έντασης, ειδοποιήσεις κλπ λειτουργούν. Αρχικά έκανα μια επαναφορά δεδομένων, συνέχισε τα ίδια εννοείται και ύστερα έκανα factory reset και wipe cache από το recovery, χωρίς να αλλάξει πάλι κάτι. Το πήγαμε λοιπόν σε Samsung service center και μετά από έλεγχο μας είπαν ότι χρειάζεται αλλαγή η μητρική σε ασύμφορη εννοείται τιμή και ότι η συγκεκριμένη σειρά είναι η πιο αναξιόπιστη και προβληματική που έχει βγάλει η Samsung (ναι αυτά ήταν λόγια του υπαλλήλου, ακόμα και ότι δεν αξίζει η αλλαγή της μητρικής 😂) Μετά από ψάξιμο από πλευράς μου είδα ότι αρκετοί έχουν λύσει αυτό το πρόβλημα με reballing τον cpu και ram. Οι ερωτήσεις μου είναι οι έξεις: Έχει τύχει σε κάποιον παρόμοιο θέμα που να λύθηκε με reballing; Επίσης, επειδή στα Ιωάννινα δεν μπορώ να βρω κάποιο κατάστημα να θέλει να ασχοληθεί με την επισκευή και όχι εξ ολοκλήρου αλλαγή της μητρικής, γνωρίζετε κάποιο κατάστημα που ασχολείται με τέτοιου είδους περιπτώσεις να στείλω την συσκευή; Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη για το μανίκι! θα το στείλεις στην smartec στο χαιδάρι, επίσημο service samsung, με την acs δωρεάν, πάρε τηλέφωνο και ρώτα για το κόστος. Επεξ/σία Τρίτη στις 02:29 μμ από manoskost 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GATE123 Δημοσ. πριν από 18 ώρες Share Δημοσ. πριν από 18 ώρες Σε ένα κατάστημα Γερμανό. Αυτοί το στέλνουν στα επίσημα service. Τώρα εάν θες στην Smartec τους το λες. Υπολόγισε γύρω στις 15 μέρες να πάρεις απάντηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
InsanityGR Δημοσ. πριν από 16 ώρες Μέλος Share Δημοσ. πριν από 16 ώρες 2 ώρες πριν, GATE123 είπε Σε ένα κατάστημα Γερμανό. Αυτοί το στέλνουν στα επίσημα service. Τώρα εάν θες στην Smartec τους το λες. Υπολόγισε γύρω στις 15 μέρες να πάρεις απάντηση. Σε κατάστημα του Γερμανού να κάνουν επισκευή της πλακέτας και όχι αντικατάσταση το βρίσκω απίθανο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GATE123 Δημοσ. πριν από 13 ώρες Share Δημοσ. πριν από 13 ώρες 3 ώρες πριν, InsanityGR είπε Σε κατάστημα του Γερμανού να κάνουν επισκευή της πλακέτας και όχι αντικατάσταση το βρίσκω απίθανο. Όχι δεν είπα να το φτιάξουν στον Γερμανό. Να το πας στον Γερμανό και να το στείλουν οι ίδιοι στο service. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
InsanityGR Δημοσ. πριν από 10 ώρες Μέλος Share Δημοσ. πριν από 10 ώρες 2 ώρες πριν, GATE123 είπε Όχι δεν είπα να το φτιάξουν στον Γερμανό. Να το πας στον Γερμανό και να το στείλουν οι ίδιοι στο service. Σε Samsung customer service το πήγα και εγώ, επίσημο. Το θέμα είναι ότι προφανώς οτιδήποτε έχει να κάνει με "επίσημο" δεν θα ασχοληθεί με επισκευή αλλά εξ ολοκλήρου αντικατάσταση της πλακέτας, κάτι που θέλω να αποφύγω λόγο κόστους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fotia Δημοσ. πριν από 8 ώρες Share Δημοσ. πριν από 8 ώρες Τα επίσημα service ακολουθούν τις υποδείξεις του κατασκευαστή . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα