Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας. Είμαι ψιλοάσχετος με το τεχνικό κομμάτι και θέλω να φτιάξω ένα pc με κύριο σκοπό το video editing (4k, αλλά στη χειρότερη δουλεύω και με πρόξις υποθέτω) με adobe κυρίως, και λίγη χρήση cubase. Έκανα αυτό το χτίσιμο παρμένο από το youtube με κάποιες μικρές αλλαγές. 

https://pcpartpicker.com/list/9VjZLc

Μπάτζετ σκοπεύω γύρω στα 2κ μαζι με περιφερειακά. Λοιπά περιφερειακά (όπως ποντίκι, πληκτρολόγιο κλπ τα έχω αφήσει εκτός απτή λίστα).

Θα ήταν καλή ιδέα να πάρω και έξτρα χώρο αποθήκευσης από αυτόν που έχω βάλει;

Οθόνη σκεφτόμουν και για 4κ αλλά και αυτή πιστεύω θα βολέψει.

Επίσης η κάρτα γραφικών δεν είναι διαθέσιμη. Υπάρχει κάποια εναλλακτική ή τι;...

Προτείνετε αλλαγές αν θέλετε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Pokemon640 είπε

Νομίζω είναι οβερκιλ για μένα αυτός 

Επεξ/σία από Leekos
Δημοσ.

Από πού τα πάρεις τα παραπάνω και σε τι τιμές; Έχει σημασία...

Εν τάχει

Έχει πολύ καλύτερες dual tower ψύκτες στο 50ρικο

Ο επεξεργαστής κατά προτίμηση να έχει ενσωματωμένα γραφικά

Η 3060 δεν νομίζω ότι είναι καλή αγορά για εσένα. Προτέρημα της η μεγάλη vram  που στην περίπτωση σου θεωρώ δεν προτεραιότητα έναντι των επιδόσεων της κάρτας(λογικά 4060 καλύτερη επιλογή (

Πολύ κακά τα χαρακτηριστικά των μνημών, αν το κάνεις καθαρά για την τιμή, γιατί να μην προτιμήσεις ddr4;

Υπερβολικά ακριβώς δίσκος, θεωρώ τον kc3000 ότι πιο vfm

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 hours ago, Leekos said:

Είναι το μίνιμαλ, μόλις φορτώσεις 3-4 εφέ στον i5 12ης γενιάς, και κάνεις καλό Mastering στον ήχο θα δεις πόσο λίγος θα σου είναι.. και το να αγοράσεις εξαρχής επεξεργαστή ξεπερασμένο δεν έχει κανένα μέλλον και θα σου κοστίσει πολύ ακριβότερα έτσι και θες να κάνεις κάτι καλύτερο.

Δεν σε πάω με την μια με Threadripper γιατί θα ξέφευγε πολύ στα χρήματα. Τον Ultra τον προτίμησα όχι μόνο για επιδώσεις αλλά και στην χαμηλή κατανάλωση ενέργειας που τα πάει πολύ καλά και θα είναι ένα Workstation ανοιχτό για ώρες.