TheHunter122 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου Δημοσ. 11 Νοεμβρίου Καλησπέρα! Έχω ένα τογιοτα 1400 του 2005. Το πήρα πριν 10 μήνες. Έχει και υγραέριο πάνω. Πριν 1 μήνα ανέβασε θερμοκρασία το είδα αμέσως κάλεσα οδική κλπ, πήγα συνεργείο επόμενη μέρα, άλλαξα αντλία και έφυγα. Για 2 μέρες ήταν καλά μετά πάλι τα ίδια. Πήγα πάλι συνεργείο άλλαξα θερμοστάτη, μου το έκαναν εξαέρωση και πάλι τα ίδια. Σαν δλδ να μάζευε αέρα το κύκλωμα ψύξης γτ τα κολάρα είδα ήταν πρησμένα αρκετά. Πήγα και για καθαρισμό κυκλώματος κλπ, το κάναν εξαέρωση. Περνάνε 2 μέρες και πάλι τα ίδια. Τι μπορεί να είναι;
Klausx Δημοσ. 11 Νοεμβρίου Δημοσ. 11 Νοεμβρίου Δεν το πας άλλη μία φορά συνεργείο να σου αλλάξουν το μισό αυτοκίνητο μέχρι να βρουν τι είναι; Πες μας που το πας μην περάσουμε ούτε από έξω. Έλεγχο για φλάντζα θέλει κανονικά αλλά αν θες να το παλέψεις μόνος άλλαξε τάπα στο παγούρι, αν δεν δουλεύει σωστά μπορεί να σου βράζει τα νερά. 2
atheatos Δημοσ. 11 Νοεμβρίου Δημοσ. 11 Νοεμβρίου Βάλε μόνο παραφλου και όχι νερό. Σίγουρα έχει θέμα με φλντζα και πιθανόν να σου καίει και λάδια
TheHunter122 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου Μέλος Δημοσ. 11 Νοεμβρίου Ναι ίσως μλκ που έκαναν τόσα πράγματα, θεσσαλονίκη είμαι... Απλά ξες το μυαλό του άλλου όταν πας και λες το κάτω κολάρο είναι κρύο πάει σε θερμοστάτη. Ενώ από ότι κατάλαβα υπάρχει πίεση για αυτό δεν κυκλοφορεί. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο υγραέριο γιατί δεν το πήγα και 10 λεπτά στα κόκκινα. Ανέβασε 1 λεπτό μαξ και σταμάτησα. Σκέφτομαι να βάλω αυτό το υγρό που βάζουν στο ψυγείο για φλάντζα σε έναν που ασχολείται με ψυγεία
meletis_m Δημοσ. 12 Νοεμβρίου Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 21 ώρες πριν, TheHunter122 είπε Ναι ίσως μλκ που έκαναν τόσα πράγματα, θεσσαλονίκη είμαι... Απλά ξες το μυαλό του άλλου όταν πας και λες το κάτω κολάρο είναι κρύο πάει σε θερμοστάτη. Ενώ από ότι κατάλαβα υπάρχει πίεση για αυτό δεν κυκλοφορεί. Δεν ξέρω αν οφείλεται στο υγραέριο γιατί δεν το πήγα και 10 λεπτά στα κόκκινα. Ανέβασε 1 λεπτό μαξ και σταμάτησα. Σκέφτομαι να βάλω αυτό το υγρό που βάζουν στο ψυγείο για φλάντζα σε έναν που ασχολείται με ψυγεία Χειρότερο μπορεί να το κάνει αφού άλλαξες και τρόμπα το υγρό . Πόσα χιλιόμετρα έχει ; Κάνε έλεγχο κατευθείαν για φλάντζα . Μπορεί να έχει ξανά ανεβάσει και θερμοκρασία στους προηγούμενους ιδιοκτήτες . Και λόγω υγραεριου εάν το ανοίξεις άλλαξε και βαλβίδες , πρέπει να έχει με καπςλωτα . Εάν έχεις σκοπό να το κρατήσεις . 1
TheHunter122 Δημοσ. Σάββατο στις 01:54 πμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 01:54 πμ Τάπα άλλαξα αλλά τπτ. Έχω σκοπό κάνα χρόνο μαξ να το κρατήσω οπότε αυτό με τις βαλβίδες δεν με καίει. Ναι δεν είναι αυτορυθμιζόμενες, τις είχα ρυθμίσει κιόλας πριν 4 μήνες. Έχω 245.000 χλμ. Θα κάνω τεστ για φλάντζα ναι. Το θέμα είναι αν όντως είναι φλάντζα, αρκεί μόνο να πλανιστεί το καπάκι και να μπει καινούργια φλάντζα ή πρέπει και το μπλοκ;
meletis_m Δημοσ. Σάββατο στις 09:35 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 09:35 πμ 7 ώρες πριν, TheHunter122 είπε Τάπα άλλαξα αλλά τπτ. Έχω σκοπό κάνα χρόνο μαξ να το κρατήσω οπότε αυτό με τις βαλβίδες δεν με καίει. Ναι δεν είναι αυτορυθμιζόμενες, τις είχα ρυθμίσει κιόλας πριν 4 μήνες. Έχω 245.000 χλμ. Θα κάνω τεστ για φλάντζα ναι. Το θέμα είναι αν όντως είναι φλάντζα, αρκεί μόνο να πλανιστεί το καπάκι και να μπει καινούργια φλάντζα ή πρέπει και το μπλοκ; Εάν έχει κάψει φλάντζα κεφαλής . Κάνεις επισκευή καπάκι + πλανισμα . Συνήθως 300-400 € πηγαίνει και βλέπεις και θερμοστάτη & αντλία νερού .. Εάν έχεις σκοπό 3-4 χρόνια φτιαχτό όλο το μοτέρ .
xsterg Δημοσ. Σάββατο στις 11:31 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 11:31 πμ (επεξεργασμένο) η χαρα του συνεργειου ειναι η γκομενα και ο ασχετος. οχι οτι εαν ξερεις δυο πραγματα οτι δεν την πατας! θα σου ελεγα να παρεις και μια δευτερη η και τριτη αποψη. απο μακρυα και χωρις να ειμαι ειδικος εχω να σου πω οτι ηδη εχει καψει φλαντζα. εχουν περασει τα λάδια στα νερα και το αντιστροφο. ενας τεχνικος με στοιχειωδες επιπεδο μπορει να το διαπιστωσει. τωρα μπορει να υπαρχουν και αλλα προβληματα που διαπιστωνωνται επι τοπου. πχ ακαταλληλη ταπα ψυγειου, ακαταλληλος θερμοστατης, βουλωματα και σκουριες, ξανααλαγμενη φλαντζα, η και εργασιες που δεν εγιναν σωστα και πουληθηκε βιαστικα στον επομενο, αφτερμαρκετ ανταλλακτικα που δημιουγουν προβληματα κλπ. γνωμη μου βρες εναν δυο φιλους που ξερουν τα βασικα και βρες ενα αξιοπιστο συνεργειο για να πας σε επισκευη. και να ξερεις οτι σωστη επισκευη σημαινει και κοστος. μην περιμενεις ο φθηνοτερος να ειναι και ο καλυτερος. Επεξ/σία Σάββατο στις 07:15 μμ από xsterg 2
TheHunter122 Δημοσ. Σάββατο στις 04:27 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 04:27 μμ (επεξεργασμένο) Θερμοστάτη και αντλία άλλαξα καινούρια είναι. Τώρα για τα άλλα που λες από προηγούμενο ιδιοκτήτη κλπ ή εργασίες που δεν έγιναν σωστά ναι ίσως. Γιατί το έχω 10 μήνες και μου κάνει εντύπωση πως τόσο καιρό δεν έγινε τπτ και τώρα με ανέβασε ξαφνικά. Εγώ για πλάνισμα που ρώτησα 50€ μου είπαν. Άντε και 140 να κάνει η φλάντζα. Σκέφτομαι. Δηλαδή μαξ 350-400 να δώσω. Παραπάνω αν μου πουν δεν είναι πολλά; Επεξ/σία Σάββατο στις 04:31 μμ από TheHunter122
xsterg Δημοσ. Σάββατο στις 07:17 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 07:17 μμ φιλε μου εχω ακουσει μερικες φορες αυτοκινητα με καμμενη φλαντζα να επισκευαζονται προχειρα και να πωλουνται ως ευκαιρια. ε καταλαβαινεις οτι ο επομενος εχει παρει "αμαρτια". μετα απο λιγο που αρχιζει και βγαζει το ενα προβλημα πισω απο το αλλο αναρρωτιεται ο επομενος γιατι και πως. κατι μου λεει οτι εχεις μπλεξει σε τετοια περιπτωση. υπαρχει λυση αλλα δεν ειναι φθηνη παντως.
papoys1 Δημοσ. Σάββατο στις 07:20 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 07:20 μμ 2 ώρες πριν, TheHunter122 είπε Θερμοστάτη και αντλία άλλαξα καινούρια είναι. Τώρα για τα άλλα που λες από προηγούμενο ιδιοκτήτη κλπ ή εργασίες που δεν έγιναν σωστά ναι ίσως. Γιατί το έχω 10 μήνες και μου κάνει εντύπωση πως τόσο καιρό δεν έγινε τπτ και τώρα με ανέβασε ξαφνικά. Εγώ για πλάνισμα που ρώτησα 50€ μου είπαν. Άντε και 140 να κάνει η φλάντζα. Σκέφτομαι. Δηλαδή μαξ 350-400 να δώσω. Παραπάνω αν μου πουν δεν είναι πολλά; Αν δεν βγει καπάκι δεν είσαι σίγουρος για τη ζημιά και το κόστος. Αν φταίει μονο η φλαντζα το κόστος ναι θα είναι μικρό αλλά από τη στιγμή που είναι υγραέριο το πιο πιθανό θα έχουν πρόβλημα και οι βαλβίδες αλλά και να μην είναι στο τέρμα καλό είναι να αλλαχτούν λόγω υγραερίου. Οπότε να υπολογίζεις κανένα 700άρι και προς τα πάνω. Καλό είναι να βρεις ένα σωστό μάστορα και να τον ρωτήσεις αν αλλαχτούν και βαλβίδες που περίπου θα φτάσει το κόστος;;
TheHunter122 Δημοσ. Σάββατο στις 09:10 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 09:10 μμ Ο μηχανικός που πάω τόσο καιρό και κάνει μόνο αυτή τη μάρκα, μου ρύθμισε τις βαλβίδες πριν κάτι μήνες και μου είπε έχεις άλλα 50.000 χιλιόμετρα για το κεφαλάρι. Οπότε αν θέλω άλλους 7-8 μήνες να το κρατήσω και μετά πούλημα, να ασχοληθώ με βαβλίδες;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα