b-boy_steve Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Στους Κινέζους ας κάνει ότι θέλει... Μην αλλάξει εδώ όμως το κλασικό πατροπαραδοτο σήμα με αυτό το έκτρωμα... 2
geopapa Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Τα ύστερα του κόσμου.. what really happened: chestike i forada st aloni
trelos1333 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου οι Κινεζοι για να τους παρετε τα φραγκα μεχρι τσ1μποθκ1α θα σας βαλουν να κανετε,παλιογερμαναραδες παραδοπιστοι...και παλι την αναγκη τους θα εχετε
ethereum Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου αν δεις το αντίστοιχο μοντέλο της Huawei δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απ' το Audi
velvetia Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) Το logo BYD εχει τρία γράμματα ενώ το logo AUDI εχει τέσσερα. Οι Κινέζοι αγοραστές θα εκτιμήσουν αυτήν την Υπεροχή! Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου από velvetia
Barbattilas Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 14 ώρες πριν, Mene είπε Ε πως όχι αφού το δείχνει! Είναι και που θεωρούν άτυχο το 4, λετε να επηρέασε κι αυτό την απόφασή τους! Αντί για 4 κύκλους έχει 4 γράμματα!
Nabuko Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Κάποιος θα έλεγε ότι δεν χώραγαν οι 4 κύκλοι να μπουν εκεί μέσα και γι' αυτό προτίμησαν τα γράμματα. Εγώ θα έλεγα ότι θα μπορούσαν να βάλουν το σήμα στο καπό, όπως πχ η Hyundai 2
tz3s Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, Evangelos Anagnostou είπε - Στην κίνα πουλατε τα μοντελα σας στην μιση τιμή απο την ευρώπη, μηπως μας κοροιδευετε εδώ? - Μα στην κινα τα αυτοκινητα δεν εχουν τους 4 κυκλους μπροστα. Ειναι κουτσουρεμένες εκδόσεις. - Ααααα, ετσι πες, λογικο. Γενικά, αν δεν το εχετε παρει χαμπάρι, οι κινέζοι μπορουν πλεον να φτιαχνουν ηλεκτρικα αυτοκινητα τα οποια ειναι πολυ φθηνότερα από τα θερμικα, αλλά κάπως πρεπει να μας το φέρουν σιγα σιγα, γιατι το απότομο ντισράπσιον μπορει να καταστρέψει οικονομιες ολοκληρων χωρών. Ποιος να "μας το φερει"? Δεν συμφερει κανεναν στην Ευρωπη αυτο και ενας απο τους σημαντικοτερους οικονομικους τομεις της Ευρωπης ειναι η αυτοκινητοβιομηχανία. https://www.europarl.europa.eu/RegData/etudes/ATAG/2024/762419/EPRS_ATA(2024)762419_EN.pdf Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου από tz3s
mariosCS Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 19 hours ago, Arkin said: Πως και δεν εβγαλε κατι τετοιο? Τράουντι!
Evangelos Anagnostou Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 19 hours ago, niCk_eleCtro said: βρηκες εσυ decent ηλεκτρικο με αυτονομια 500km+ στα 20-25K ? Δες λίγο στο βιντεο τι "decent" αγοράζεις με 25κ στην κινα. H byd κερδίζει 1500 δολλαρια από κάθε seal u που πουλαει στην κινα και 15000 δολλαρια για καθε ενα που πουλάει στην ευρωπη. Στην κινα πουλαει εκατομμυρια περισσοτερα αυτοκινητα και στην ευρωπη εχει 45% περισσότερα κέρδη. Καταλαβαινεις τα περιθωρια κερδους που έχει και το πόσο μπορει να ρίξει τις τιμές αν θέλει ή αν την αφήσουν. Αυτή την στιγμή συντελείται επικό τεχνολογικό ντισράπσιον που έχει φέρει σε αμηχανία τους παντες στον χώρο, γιατί δεν νομίζω να θέλει κανένας να ισοπεδωθουν οι ευρωπαικες αυτοκινητοβιομηχανιες μεσα σε ενα βράδυ (ούτε καν την κινα δεν την συμφέρει αυτό για πολλους λόγους). Η τεχνολογία ήρθε, η μεταβαση όμως πρέπει να γίνει ομαλά, γιατι δεν θα μείνει κολυμπηθρόξυλο. sources: https://carnewschina.com/2024/06/13/byd-profit-in-eu-is-10x-higher-than-in-china-and-even-with-new-30-tariffs-still-makes-5000-usd-per-vehicle-report-says/ https://edition.cnn.com/2024/06/13/cars/eu-ev-tariffs-china-effects-analysis-intl-hnk/index.html
Ne0n Δημοσ. 11 Νοεμβρίου Δημοσ. 11 Νοεμβρίου Υποθέτω ότι ο λόγος που αλλάξανε το σήμα τους με γράμματα είναι καθαρά για λόγους marketing και για να "ξεχωρίζουν" στην κινέζικη αγορά. Πιθανόν το όνομα της εταιρίας τους AUDI και όχι το σύμβολο τους να διαφοροποιεί στα μάτια των κινέζων τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα τους από τα "παραδοσιακά" τους μοντέλα και κατά κάποιο τρόπο να τα κάνει να ξεχωρίζουν. Θα φανεί στην πορεία εάν η μαρκετίστικη ιδέα τους ήταν σωστή τελικά ή για τα σκουπίδια...
Nabuko Δημοσ. 11 Νοεμβρίου Δημοσ. 11 Νοεμβρίου Tελικά δεν ισχύει τίποτα από τα όσα έχουν γραφτεί παραπάνω. Ούτε στο αρχικό ποστ δεν αναγράφεται κάτι και κακώς γιατί δημιουργήθηκε κάποια σύγχυση. Ούτε οι κύκλοι καταργούνται ούτε το AUDI θα είναι το νέο σήμα. Η AUDI είναι ένα νέο sub-brand της Audi σε συνεργασία με την SAIC Motor που θα κατασκευάζουν αυτοκίνητα που θα πωλούνται αποκλειστικά στην Κίνα
CyanBlue Δημοσ. 11 Νοεμβρίου Δημοσ. 11 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) Αν ισχύει, θα ταιριάζει με τη φιλοσοφία της αγοράς που απευθύνεται. Σαν μια καλή απομίμηση δηλαδή. 😆 Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου από CyanBlue
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα