Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 8/11/2024 στις 7:07 ΜΜ, ΒουρΝ είπε

Παω πριν 3 βδομαδες να την βαλω μπροστα μιας και ειχα καιρο να το αναψω το αυτοκινητο πανω απο 2 βδομαδες και δεν επαιρνε φωναζω την οδικη κανω μια βολτα καλη και το ειχα και στο ρελαντι για κανα μισαωρο.Μια εβδομαδα μετα παω να το αναψω και παλι δεν επαιρνε μπροστα ,αποφασιζω να παρω φορτιστη μπαταριας που να μου δειχνει και τα volt σε περιπτωση που ξεμενω να μην φωναζω την οδικη και να βλεπω ποση μπαταρια εχω.

Φορτιζω την μπαταρια 100% το αμαξι παιρνει μπρος λεω μια χαρα μαλλον αποφορτιζεται η μπαταρια γιατι δεν το κινω πολυ,παω λοιπον σημερα να το αναψω μετα απο 5 μερες και δεν επαιρνε μπρος,βγαζω την μπαταρια και μου δειχνει 12.5 volt την βαζω να φορτιζει και δειχνει 77-80% φορτισης.

Οταν πηγα να το ανοιξω σημερα το αμαξι παρολαυτα τα φωτα ανοιξαν κανονικα εκανε check engine παρολαυτα μολις πηγα να το βαλω μπροστα πεσανε ολα και τα φωτα.

Τι παιζει ρε μαγκες λετε να φταιει η μπαταρια?

Φταινε αυτοι που σου πουλανε τις μπαταριες που δεν ενημερωνουν τον καταναλωτη/πελατη και σε δευτερο χρονο εσυ που δεν ενδιαφερεσαι,δεν ρωτας να μαθεις..

Για την μακροζωια της μπαταριας φροντιζε να μην πεφτει η ταση κατω απο 12,3volt.

Μια εξυπνη λυση στην περιπτωση σου ειναι να της κανεις φορτιση κορεσμου και να βγαλεις πολο. Ετσι αυξανεις το χρονικο διαστημα στο να πεσει η ταση στα 12,3 για την φορτιση της.

Δημοσ.

Το λάθος ξεκινάει από την τοποθέτηση.  Η varta συστήνει πλήρη φόρτιση πριν την τοποθέτηση της μπαταρίας.  Οι περισσότεροι μπαταριάδες θες επειδή βιάζεται  ο πελάτης,  θες επειδή  βαριούνται σου λένε την ξύπνησα,  είναι έτοιμη για χρήση (>80%), κανένας δεν κάνει φόρτιση.  

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα οποίος μπορεί να βοηθήσει, έχω ένα opel astra f hatchback x14xe την περασμένη τέταρτη, το πήγα για πλύσιμο, έξω από κάτω και στη μηχανή , κατά το πλύσιμο της μηχανής ,και με την πίεση του νερού, έφυγε αυτό το σωληνάκι, φωτο το αυτοκίνητο μετα το πλύσιμο έσπερνε μπροστά αλλά όταν πήγα να βάλω, το σωληνάκι στην θέση του το αυτοκίνητο  έσβηνε και δεν έπαιρνε μπροστά, όταν έβγαζα το σωληνάκι το αυτοκίνητο δούλευε  με κάποια προβλήματα, πχ έπεφταν οι στροφές της μηχανής κλπ το λαμπάκι του κινητήρα αναμμένο,  την  πέμπτη, το πήγα συνεργείο και το έφτιαξαν, το πρόβλημα με το σωληνάκι, συνδέσαν και ένα μηχάνημα στη φυσα που είναι κάτω από το τιμόνι στην ασφαλειοθηκη και όλα καλα, το αυτοκίνητο μια χαρά, σήμερα  πήγα να βάλω μπροστά νεκρο το αυτοκίνητο, λέω μήπως είναι πάλι πρόβλημα με το σωληνάκι, το βγάζω από την μια μεριά πάλι το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπρος, τώρα τι μπορεί να φταίει, να έχει πάει νερό από το πλύσιμο μίζα ,αμα ήταν αυτό δεν θα το έκανε από την πρώτη στιγμή, εν το μετάξι εκεί που μπαίνουν τα Μπουζοκαλώδια και κουμπώνουν επάνω στα μπουζί, είχε μπει νερό το καθάρισαν βεβαια αλλά και πάλι αν ήταν από εκεί το πρόβλημα δεν θα παρουσιάζονταν από την πρώτη στιγμή

Screenshot_2.jpg

Επεξ/σία από markon

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...