ΒουρΝ Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Καλησπερα αντιμετωπιζα προβλημα με την παλια μπαταρια μου λογω οτι δεν κινουταν πολυ το αμαξι( λογω σκουτερ)και πολλες φορες εμενα απο μπαταρια,την αλλαξα και μιας και ηταν 4χρονων + ,και πηρα μια καινουργια πριν ενα χρονο ,και με αυτην λογω οτι δεν το κινουσα πολυ το ξαναεπαθα το θεμα και ηταν και σχετικη καινουργια κοντα 2 μηνες,την πηγα στο συνεργειο μου και μου ειπε οτι δεν ειχε καλη διαγνωση η μπαταρια αλλα τεσπα λεω φταιω κιολας γιατι αποφορτιστικε. Την πηγα πισω στο μαγαζι προφανης η μπαταρια εχασε "ζωη" ,τεσπα δεν θυμαμαι μετα να ειχα παλι τετοιο θεμα με την μπαταρια ισως να ξαναεμεινα παλι αλλη μια φορα κατι τετοιο. Παω πριν 3 βδομαδες να την βαλω μπροστα μιας και ειχα καιρο να το αναψω το αυτοκινητο πανω απο 2 βδομαδες και δεν επαιρνε φωναζω την οδικη κανω μια βολτα καλη και το ειχα και στο ρελαντι για κανα μισαωρο.Μια εβδομαδα μετα παω να το αναψω και παλι δεν επαιρνε μπροστα ,αποφασιζω να παρω φορτιστη μπαταριας που να μου δειχνει και τα volt σε περιπτωση που ξεμενω να μην φωναζω την οδικη και να βλεπω ποση μπαταρια εχω. Φορτιζω την μπαταρια 100% το αμαξι παιρνει μπρος λεω μια χαρα μαλλον αποφορτιζεται η μπαταρια γιατι δεν το κινω πολυ,παω λοιπον σημερα να το αναψω μετα απο 5 μερες και δεν επαιρνε μπρος,βγαζω την μπαταρια και μου δειχνει 12.5 volt την βαζω να φορτιζει και δειχνει 77-80% φορτισης. Οταν πηγα να το ανοιξω σημερα το αμαξι παρολαυτα τα φωτα ανοιξαν κανονικα εκανε check engine παρολαυτα μολις πηγα να το βαλω μπροστα πεσανε ολα και τα φωτα. Τι παιζει ρε μαγκες λετε να φταιει η μπαταρια? 1 2
Ukforthemoment Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 1 ώρα πριν, ΒουρΝ είπε Καλησπερα αντιμετωπιζα προβλημα με την παλια μπαταρια μου λογω οτι δεν κινουταν πολυ το αμαξι( λογω σκουτερ)και πολλες φορες εμενα απο μπαταρια,την αλλαξα και μιας και ηταν 4χρονων + ,και πηρα μια καινουργια πριν ενα χρονο ,και με αυτην λογω οτι δεν το κινουσα πολυ το ξαναεπαθα το θεμα και ηταν και σχετικη καινουργια κοντα 2 μηνες,την πηγα στο συνεργειο μου και μου ειπε οτι δεν ειχε καλη διαγνωση η μπαταρια αλλα τεσπα λεω φταιω κιολας γιατι αποφορτιστικε. Την πηγα πισω στο μαγαζι προφανης η μπαταρια εχασε "ζωη" ,τεσπα δεν θυμαμαι μετα να ειχα παλι τετοιο θεμα με την μπαταρια ισως να ξαναεμεινα παλι αλλη μια φορα κατι τετοιο. Παω πριν 3 βδομαδες να την βαλω μπροστα μιας και ειχα καιρο να το αναψω το αυτοκινητο πανω απο 2 βδομαδες και δεν επαιρνε φωναζω την οδικη κανω μια βολτα καλη και το ειχα και στο ρελαντι για κανα μισαωρο.Μια εβδομαδα μετα παω να το αναψω και παλι δεν επαιρνε μπροστα ,αποφασιζω να παρω φορτιστη μπαταριας που να μου δειχνει και τα volt σε περιπτωση που ξεμενω να μην φωναζω την οδικη και να βλεπω ποση μπαταρια εχω. Φορτιζω την μπαταρια 100% το αμαξι παιρνει μπρος λεω μια χαρα μαλλον αποφορτιζεται η μπαταρια γιατι δεν το κινω πολυ,παω λοιπον σημερα να το αναψω μετα απο 5 μερες και δεν επαιρνε μπρος,βγαζω την μπαταρια και μου δειχνει 12.5 volt την βαζω να φορτιζει και δειχνει 77-80% φορτισης. Οταν πηγα να το ανοιξω σημερα το αμαξι παρολαυτα τα φωτα ανοιξαν κανονικα εκανε check engine παρολαυτα μολις πηγα να το βαλω μπροστα πεσανε ολα και τα φωτα. Τι παιζει ρε μαγκες λετε να φταιει η μπαταρια? ναι.Πας για καινούργια πάλι. Βγάζε τον πόλο οταν δεν την χρησιμοποιείς ή βάλε τον φορτιστή συνέχεια πάνω. 1
majunior Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Τα (νεότερα) αυτοκίνητα έχουν διάφορα phantom loads που τρώνε από τη μπαταρία ακόμα και όταν είναι σβηστά. Αν αυτό συνεχίζεται για πολύ καιρό η μπαταρία πέφτει κάτω από τα 11-10,5v και αρχίζει και χάνει μόνιμα capacity. Εκτιμώ ότι η ζημιά έγινε την πρώτη φορά που την άφησες για 2 μήνες. Αφού το πήγες στο μαγαζί με τις μπαταρίες και δεν κατάφεραν να τη φτιάξουν θα χρειαστεί να πάρεις άλλη. Την επόμενη φορά θα πρέπει να αποσυνδέεις τον πόλο ή να τη φορτίζεις με φορτιστή τακτικά. 1
ΒουρΝ Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Μέλος Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε ναι.Πας για καινούργια πάλι. Βγάζε τον πόλο οταν δεν την χρησιμοποιείς ή βάλε τον φορτιστή συνέχεια πάνω. Άρα δεν φταίει το αμαξι ?Η μπαταρία δεν εχει κλείσει ακόμα χρόνο και τα volt που δείχνει είναι κανονικά για αυτό ρωτάω 1 ώρα πριν, majunior είπε Τα (νεότερα) αυτοκίνητα έχουν διάφορα phantom loads που τρώνε από τη μπαταρία ακόμα και όταν είναι σβηστά. Αν αυτό συνεχίζεται για πολύ καιρό η μπαταρία πέφτει κάτω από τα 11-10,5v και αρχίζει και χάνει μόνιμα capacity. Εκτιμώ ότι η ζημιά έγινε την πρώτη φορά που την άφησες για 2 μήνες. Αφού το πήγες στο μαγαζί με τις μπαταρίες και δεν κατάφεραν να τη φτιάξουν θα χρειαστεί να πάρεις άλλη. Την επόμενη φορά θα πρέπει να αποσυνδέεις τον πόλο ή να τη φορτίζεις με φορτιστή τακτικά. Δεν το άφησα σβηστό το αμαξι 2 μήνες το πολύ 20 μέρες, είναι παλιό το αμαξι ...Ναι το έχω διαβάσει αυτό το κόλπο με τον πόλο και μου το είπε και η οδικη και το μαγαζί που την αγόρασα. Άρα να μην την πάω λέτε στο μαγαζί που την πήρα μιας και έχω ακόμα εγγύηση
bill999r Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Να βγάζεις τον πόλο. Τώρα με τα κρύα οι μπαταρίες ταλαιπωρούνται ακόμα περισσότερο. Πάρε μια καινούρια κ αν βγάζεις τον πόλο κάθε φορά, η μπαταρία δεν θα πάθει τίποτα.
ΒουρΝ Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 42 λεπτά πριν, bill999r είπε Να βγάζεις τον πόλο. Τώρα με τα κρύα οι μπαταρίες ταλαιπωρούνται ακόμα περισσότερο. Πάρε μια καινούρια κ αν βγάζεις τον πόλο κάθε φορά, η μπαταρία δεν θα πάθει τίποτα. 👍
G.bar Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 12 ώρες πριν, ΒουρΝ είπε Παω πριν 3 βδομαδες να την βαλω μπροστα μιας και ειχα καιρο να το αναψω το αυτοκινητο πανω απο 2 βδομαδες και δεν επαιρνε φωναζω την οδικη κανω μια βολτα καλη και το ειχα και στο ρελαντι για κανα μισαωρο…. Η μπαταρία δεν φορτϊζει στο ρελαντί. Πρέπει να κινείται το όχημα με περισσότερες στροφές στον κινητήρα. 1
xsterg Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου δεν μας ειπες ποιο αυτοκινητο και ποια η χρονολογια του. εγω σε αυτο που πηρα τωρα εαν δεν το χρησιμοποιησω για μια εβδομαδα μου βγαζει ενδειξη οτι θελει φορτιση η μπαταρια λογω των πολλων ηλεκτρονικων συστηματων. ευτυχως εχω φορτιστη και το βαζω δυο φορες την εβδομαδα τουλαχιστον. η λυση σε παλιοτερης τεχνολογιας αυτοκινητο και οπου ειναι εφικτο ειναι το να βγαζεις τον πολο της μπαταριας. βεβαια σε μερικα αυτοκινητα δεν ειναι ευκολο πχ smart 451.
ΒουρΝ Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2 ώρες πριν, xsterg είπε δεν μας ειπες ποιο αυτοκινητο και ποια η χρονολογια του. εγω σε αυτο που πηρα τωρα εαν δεν το χρησιμοποιησω για μια εβδομαδα μου βγαζει ενδειξη οτι θελει φορτιση η μπαταρια λογω των πολλων ηλεκτρονικων συστηματων. ευτυχως εχω φορτιστη και το βαζω δυο φορες την εβδομαδα τουλαχιστον. η λυση σε παλιοτερης τεχνολογιας αυτοκινητο και οπου ειναι εφικτο ειναι το να βγαζεις τον πολο της μπαταριας. βεβαια σε μερικα αυτοκινητα δεν ειναι ευκολο πχ smart 451. Ειναι του 2005 το αυτοκινητο 1
Ukforthemoment Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 27 λεπτά πριν, ΒουρΝ είπε Ειναι του 2005 το αυτοκινητο Γιατί δεν αναφέρεις και μοντέλο; Πχ υπάρχουν κάποια άστρα που το λαμπάκι στο ντουλαπάκι δεν σβηνει και ρίχνει την μπαταρία.
ΒουρΝ Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 9 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Γιατί δεν αναφέρεις και μοντέλο; Πχ υπάρχουν κάποια άστρα που το λαμπάκι στο ντουλαπάκι δεν σβηνει και ρίχνει την μπαταρία. Lancia ypsilon, απλα δεν νομιζω να ειναι οτι ειναι θεμα μπαταριας ειναι θεμα οτι δεν κινω το αμαξι πολυ και η μπαταρια δεν ειναι τοσο καλη για να αντεχει τοσο καιρο χωρις να αναβει το αμαξι,με την παλια την μπαταρια επειδη κινουσα το αμαξι καθημερινα και σε πολυ κρυα πχ δεν ειχα ποτε τετοιο θεμα...
J0hn82 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Γενικός κανόνας για τις μπαταρίες μολύβδου: θέλουν να είναι συνεχώς πλήρως φορτισμένες για να μην έχεις φθορά από θειίκωση. Όσο εκφορτίζει τόσο αυξάνει και η θειίκωση. Αν την αφήσεις να εκφορτιστεί πλήρως τότε η ζημιά που θα πάθει είναι συνήθως μη αναστρέψιμη. Αυτό ισχύει και για μπαταρίες άλλης χημείας. Εχθρός της μπαταρίας είναι και η ζέστη (πάνω απο 24°C) αλλά δεν μπορείς να κάνεις πολλά για αυτό. Ο,τι μπαταρία και να βάλεις δεν θα αντέξει με αυτή τη χρήση, και σίγουρα αν έχεις μεγάλα παρασιτικά φορτία. Αν μπορείς βάλε έναν συντηρητή επάνω π.χ. Optimate ή ctek κατάλληλο για την μπαταρία σου. Για το αν μπορείς να την αποσυνδέεις δες το εγχειρίδιο κατόχου. Μπορεί να έχει θέμα με τα ηλεκτρονικά της… 1
meletis_m Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 17 ώρες πριν, ΒουρΝ είπε Καλησπερα αντιμετωπιζα προβλημα με την παλια μπαταρια μου λογω οτι δεν κινουταν πολυ το αμαξι( λογω σκουτερ)και πολλες φορες εμενα απο μπαταρια,την αλλαξα και μιας και ηταν 4χρονων + ,και πηρα μια καινουργια πριν ενα χρονο ,και με αυτην λογω οτι δεν το κινουσα πολυ το ξαναεπαθα το θεμα και ηταν και σχετικη καινουργια κοντα 2 μηνες,την πηγα στο συνεργειο μου και μου ειπε οτι δεν ειχε καλη διαγνωση η μπαταρια αλλα τεσπα λεω φταιω κιολας γιατι αποφορτιστικε. Την πηγα πισω στο μαγαζι προφανης η μπαταρια εχασε "ζωη" ,τεσπα δεν θυμαμαι μετα να ειχα παλι τετοιο θεμα με την μπαταρια ισως να ξαναεμεινα παλι αλλη μια φορα κατι τετοιο. Παω πριν 3 βδομαδες να την βαλω μπροστα μιας και ειχα καιρο να το αναψω το αυτοκινητο πανω απο 2 βδομαδες και δεν επαιρνε φωναζω την οδικη κανω μια βολτα καλη και το ειχα και στο ρελαντι για κανα μισαωρο.Μια εβδομαδα μετα παω να το αναψω και παλι δεν επαιρνε μπροστα ,αποφασιζω να παρω φορτιστη μπαταριας που να μου δειχνει και τα volt σε περιπτωση που ξεμενω να μην φωναζω την οδικη και να βλεπω ποση μπαταρια εχω. Φορτιζω την μπαταρια 100% το αμαξι παιρνει μπρος λεω μια χαρα μαλλον αποφορτιζεται η μπαταρια γιατι δεν το κινω πολυ,παω λοιπον σημερα να το αναψω μετα απο 5 μερες και δεν επαιρνε μπρος,βγαζω την μπαταρια και μου δειχνει 12.5 volt την βαζω να φορτιζει και δειχνει 77-80% φορτισης. Οταν πηγα να το ανοιξω σημερα το αμαξι παρολαυτα τα φωτα ανοιξαν κανονικα εκανε check engine παρολαυτα μολις πηγα να το βαλω μπροστα πεσανε ολα και τα φωτα. Τι παιζει ρε μαγκες λετε να φταιει η μπαταρια? Το δυναμό φορτίζει ; Έχεις δει εάν έχει απώλειες διαρροή ; Με 1 εβδομάδα ακίνητο και σχετικά νέα μπαταρία δε πρέπει να έχεις θέμα .
ΒουρΝ Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 34 λεπτά πριν, J0hn82 είπε Γενικός κανόνας για τις μπαταρίες μολύβδου: θέλουν να είναι συνεχώς πλήρως φορτισμένες για να μην έχεις φθορά από θειίκωση. Όσο εκφορτίζει τόσο αυξάνει και η θειίκωση. Αν την αφήσεις να εκφορτιστεί πλήρως τότε η ζημιά που θα πάθει είναι συνήθως μη αναστρέψιμη. Αυτό ισχύει και για μπαταρίες άλλης χημείας. Εχθρός της μπαταρίας είναι και η ζέστη (πάνω απο 24°C) αλλά δεν μπορείς να κάνεις πολλά για αυτό. Ο,τι μπαταρία και να βάλεις δεν θα αντέξει με αυτή τη χρήση, και σίγουρα αν έχεις μεγάλα παρασιτικά φορτία. Αν μπορείς βάλε έναν συντηρητή επάνω π.χ. Optimate ή ctek κατάλληλο για την μπαταρία σου. Για το αν μπορείς να την αποσυνδέεις δες το εγχειρίδιο κατόχου. Μπορεί να έχει θέμα με τα ηλεκτρονικά της… Μαλιστα ,θα δω τι θα κανω μηπως βγαλω κανα χρονο ακομα με το να βγαζω τον αρνητικο πολο της μπαταριας, εντωμεταξυ η μπαταρια που μου εφερε ο τυπας απο το μαγαζι επειδη του ζητησα μια φθηνη(πληρωσα 70 ευρω) ο τυπος μου εφερε BAVARIA που παιζει να ναι κινεζικη και με τοσα χρηματα επαιρνα Bosch,Varta αλλα δεν ηξερα 4 λεπτά πριν, meletis_m είπε Το δυναμό φορτίζει ; Έχεις δει εάν έχει απώλειες διαρροή ; Με 1 εβδομάδα ακίνητο και σχετικά νέα μπαταρία δε πρέπει να έχεις θέμα . Το ειχα παει στο συνεργειο μου και μου ειπε οτι δεν παρατηρησε καποια διαρροη...
majunior Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Στις 8/11/2024 στις 11:15 ΜΜ, ΒουρΝ είπε Δεν το άφησα σβηστό το αμαξι 2 μήνες το πολύ 20 μέρες, είναι παλιό το αμαξι ...Ναι το έχω διαβάσει αυτό το κόλπο με τον πόλο και μου το είπε και η οδικη και το μαγαζί που την αγόρασα. Άρα να μην την πάω λέτε στο μαγαζί που την πήρα μιας και έχω ακόμα εγγύηση Εγώ νόμιζα ότι το άφησες μήνες. Για 20 μέρες αδράνειας δε δικαιολογείται να χάλασε. Κι όταν λέμε αδράνεια, εννοώ να κουνήθηκε κανονικά όχι να το άφησες στο ρελαντί. Αν έχεις εγγύηση, να την πας στο μαγαζί.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα