Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Give-me-a-hit είπε

οπως βλεπεις ειχα δικιο.

καμια ζημια δεν εχει η τβ, ο τυπος θελει να τον πληρωσει απο πανω ο κοτσοβολος... για μ@$%^κες ψαχνει

Αυτό που βλέπεις είναι φωτογραφία, δεν είναι η οθόνη της τηλεόρασης. 

  • Haha 10
  • Απαντ. 480
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Petros Electron είπε
1 ώρα πριν, Petros Electron είπε

Συμφουριτες!! Relax! το Σ/Κ ειναι εδω. Ας χαλαρώσουμε ολοι παίρνοντας βαθιές ανασες. Τρολλ και μη τρολλ. 
Και να θυμάστε, παντα υπάρχουν και χειρότερα!😅
 

umfh3wa2f28z_large.webp

Έχεις δίκιο αγαπητέ αλλά έβαλες παράδειγμα αμερικανικο σπίτι όπου ως γνωστό ειναι φτιαγμένα από χαρτόνι. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 minutes ago, reason said:

Εγώ έκανα εγκατάσταση σε 65αρα τηλεόραση με τεχνικό του κωτσοβολου. Έγινε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο. Την ξάπλωσε με την οθόνη στον καναπέ έβαλε την βάση στον τοίχο μετά την βάση στην τηλεόραση όπως ήταν ξαπλωμένη κ μετά την σηκώσαμε μαζί κ την ακουμπησαμε στην βάση του τοίχου να κουμπώσει. Δεν νομίζω ότι έγινε λάθος στην τεχνική εφαρμογης κ δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλος τρόπος να μπει το θηρίο αυτό στον τοίχο. Θέλει σίγουρα 2 άτομα.. Αλλά δεν είναι κ δύσκολο να πιάσει ο τεχνικός από την μία κ εσύ από την άλλη κ να την κουμπωσετε. Εμένα είναι 20 κιλά η τηλεόραση αντε να είναι 25 ΜΑΞ η δική σου. Για 2 άτομα δεν είναι σοβαρό βάρος. Τώρα αν έγινε ζημιά επειδή ξάπλωσε στο κρεβάτι νομίζω το λάθος είναι δικό σου. Έπρεπε να έχεις μεριμνήσει να είναι καθαρά. Εγώ ήμουν από πάνω συνέχεια μην γίνει καμία στραβή. Εσύ το πλήρωσες εσύ το πονάς. Ο τεχνικός κάνει απλά την εγκατάσταση παίρνει τα 50 κ φεύγει. Οι λεπτομέρειες της καθαριότητας κτλ. του χώρου για να μην γίνει ζημιά πέφτουν στον αγοραστή όχι στον τεχνικό. Γνώμη μου. 

H επιλογή του χώρου/επιφάνειας για την εναπο΄θεση της τηλεόρασης είναι ευθυνη του τεχνικού εγκατάστασης, όχι του πελάτη (που ενδέχεται να μη δύναται να βοηθήσει ή να επιβλέπει κάθε κίνηση ή να μη γνωρίζει, παρά μόνο κατόπιν παθήματος)
...χρήση απόλυτα επίπεδης επιφάνειας, για ισομερή καταμερισμό βάρους-πίεσης στο πλαίσιο κι αποφυγή κάθε πίεσης στο πάνελ-οθόνη - πχ τραπέζι ή το ίδιο το κουτί συσκευασίας που καλύπτει όλο το μέγεθος της τηλεόρασης - & χρήση προστατευτικού από γρατσουνιές, το αντιστατικό/προστατευτικό κάλυμμα της τηλεόρασης πάλι, είναι συνθήκη/προϋπόθεση υπεύθυνης εργασίας/εγκατάστασης.

Η ίδια η συσκευασία παρέχει όλα τα υλικά για ασφαλή μεταχείριση του προϊόντος, για να μην υπάρχουν απαιτήσεις χωριστές από το σπίτι ή τη διαμόρφωση του πελάτη.

Κάθε εξωτερική συσκευασία τηλεόρασης φέρει ειδική σήμανση για αποφυγή κάθε πίεσης στο κέντρο του κουτιού....δεν μπορεί ο μπουνταλάς/ανεύθυνος εγκαταστάτης να ακουμπά τη τηλεόραση σε επιφάνεια όπου πιέζεται το ίδιο το πάνελ αφού βγει από τη συσκευασία...

Στη δική μου τηλεόραση (55άρα του κιλού) έχει σαφείς οδηγίες ακριβώς για τέτοια μεταχείριση της οθόνης, κατά την εγκατάσταση της βάσης, στο πάνω μέρος της συσκευασίας...όχι σε κάποιο έγγραφο εντός, στο πάνω μέρος της εξ.συσκευασίας...δεν έχει δικαιολογία ο τεχνικός να μη γνωρίζει / εφαρμόζει στοιχειώδεις οδηγίες.

Το πρόβλημα είναι ότι δεν ακολούθησε ο "εξειδικευμένος" τεχνικός ούτε ΟΔΗΓΙΕΣ ούτε Βέλτιστες Πρακτικές, που θα έπρεπε να γνωρίζει και να εφαρμόζει δίχως χρεία καμίας υπόδειξης από τον πελάτη...

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.

Όταν οι εταιρείες βαφτίζουν τεχνικούς άτομα μειωμένης τεχνικής αντίληψης προκειμένου να μειώσουν το κόστος της υπηρεσίας κ ταυτόχρονα έχουν ήδη μπει μέσω disruption σε χωράφια παραδοσιακών επαγγελμάτων, αυτά θα είναι τα αποτελέσματα. Ακόμα κ αν ο αγοραστής έχει δόλο, ή είναι περίεργος κ ψείρας, ένας σοβαρός κ καλά αμοιβομενος τεχνικός θα είχε προνοησει ώστε να μην υπάρχει το παραμικρό πάτημα. Αν η διαδικασία έγινε όπως περιγράφει ο φίλος έχω ήδη χάσει το μέτρημα στις πατάτες που έκανε ο τεχνικός. 

Screenshot_20241109_150554.jpg

  • Like 1
  • Thanks 2
  • Haha 4
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, definitio είπε

H επιλογή του χώρου/επιφάνειας για την εναπο΄θεση της τηλεόρασης είναι ευθυνη του τεχνικού εγκατάστασης, όχι του πελάτη (που ενδέχεται να μη δύναται να βοηθήσει ή να επιβλέπει κάθε κίνηση ή να μη γνωρίζει, παρά μόνο κατόπιν παθήματος)
...χρήση απόλυτα επίπεδης επιφάνειας, για ισομερή καταμερισμό βάρους-πίεσης στο πλαίσιο κι αποφυγή κάθε πίεσης στο πάνελ-οθόνη - πχ τραπέζι ή το ίδιο το κουτί συσκευασίας που καλύπτει όλο το μέγεθος της τηλεόρασης - & χρήση προστατευτικού από γρατσουνιές, το αντιστατικό/προστατευτικό κάλυμμα της τηλεόρασης πάλι, είναι συνθήκη/προϋπόθεση υπεύθυνης εργασίας/εγκατάστασης.

Η ίδια η συσκευασία παρέχει όλα τα υλικά για ασφαλή μεταχείριση του προϊόντος, για να μην υπάρχουν απαιτήσεις χωριστές από το σπίτι ή τη διαμόρφωση του πελάτη.

Κάθε εξωτερική συσκευασία τηλεόρασης φέρει ειδική σήμανση για αποφυγή κάθε πίεσης στο κέντρο του κουτιού....δεν μπορεί ο μπουνταλάς/ανεύθυνος εγκαταστάτης να ακουμπά τη τηλεόραση σε επιφάνεια όπου πιέζεται το ίδιο το πάνελ αφού βγει από τη συσκευασία...

Στη δική μου τηλεόραση (55άρα του κιλού) έχει σαφείς οδηγίες ακριβώς για τέτοια μεταχείριση της οθόνης, κατά την εγκατάσταση της βάσης, στο πάνω μέρος της συσκευασίας...όχι σε κάποιο έγγραφο εντός, στο πάνω μέρος της εξ.συσκευασίας...δεν έχει δικαιολογία ο τεχνικός να μη γνωρίζει / εφαρμόζει στοιχειώδεις οδηγίες.

Το πρόβλημα είναι ότι δεν ακολούθησε ο "εξειδικευμένος" τεχνικός ούτε ΟΔΗΓΙΕΣ ούτε Βέλτιστες Πρακτικές, που θα έπρεπε να γνωρίζει και να εφαρμόζει δίχως χρεία καμίας υπόδειξης από τον πελάτη...

βρε  ανθρωπε,  η τηλεοραση ειχε  αποσυσκευαστει  και εγκατασταθει απο τη Sony. Ειχε φροντισει ο TS να φυλαξει τη συσκευασια? Δε μας το λεει. Παντος  ο  Κωτσος δε πηγε να εγκαταστησει συσκευασμενη τηλεοραση, ανοιγμενη, εγκατεστημενη και  εν λειτουργια τηλεοραση  πηγε να εγκαταστησει.

  • Like 4
Δημοσ.
19 ώρες πριν, Petros Electron είπε

Ναι το ξερω δεν την πηρε απο αυτους, αλλα το δικο τους συνεργείο (που τους εκπροσωπεί) εκανε την ζημια. Ειναι σαν να πηγαινω το αμαξι μου στον ταδε μαστορα και να μου κανει ζημια. 
Η αντιπροσωπεια μετα δεν θα φταίει, αλλα ο μάστορας θα πρέπει να με αποζημιώσει. 
 

επιτελους καποιος το ειπε

ο κοτσο πουλαει εγκατασταση tv. αν ο τεχνικος δεν ειναι του κοτσο δεν μας ενδιαφερει, εμεις τον κοτσο πληρωσαμε. αν η tv ειναι αγορασμενη απο sony, amazon, τον γυφτο στο παζαρι κτλ, παλι δεν εχει σημασια. ο τεχνικος που την κρεμασε μπορουσε να αναφερει στον πελατη ΓΡΑΠΤΩΣ οτι η οθονη εχει ΑΥΤΑ τα θεματα. Οταν την τοποθετησω θα εχει παλι ΑΥΤΑ τα θεματα. Τωρα ο κοτσο ειναι εκθετος.

το λαθος που βλεπω ειναι οτι εφοσον εγινε προταση για αντικατασταση πανελ δεν την δεχτηκε. 

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, definitio είπε

H επιλογή του χώρου/επιφάνειας για την εναπο΄θεση της τηλεόρασης είναι ευθυνη του τεχνικού εγκατάστασης, όχι του πελάτη (που ενδέχεται να μη δύναται να βοηθήσει ή να επιβλέπει κάθε κίνηση ή να μη γνωρίζει, παρά μόνο κατόπιν παθήματος)
...χρήση απόλυτα επίπεδης επιφάνειας, για ισομερή καταμερισμό βάρους-πίεσης στο πλαίσιο κι αποφυγή κάθε πίεσης στο πάνελ-οθόνη - πχ τραπέζι ή το ίδιο το κουτί συσκευασίας που καλύπτει όλο το μέγεθος της τηλεόρασης - & χρήση προστατευτικού από γρατσουνιές, το αντιστατικό/προστατευτικό κάλυμμα της τηλεόρασης πάλι, είναι συνθήκη/προϋπόθεση υπεύθυνης εργασίας/εγκατάστασης.

Η ίδια η συσκευασία παρέχει όλα τα υλικά για ασφαλή μεταχείριση του προϊόντος, για να μην υπάρχουν απαιτήσεις χωριστές από το σπίτι ή τη διαμόρφωση του πελάτη.

Κάθε εξωτερική συσκευασία τηλεόρασης φέρει ειδική σήμανση για αποφυγή κάθε πίεσης στο κέντρο του κουτιού....δεν μπορεί ο μπουνταλάς/ανεύθυνος εγκαταστάτης να ακουμπά τη τηλεόραση σε επιφάνεια όπου πιέζεται το ίδιο το πάνελ αφού βγει από τη συσκευασία...

Στη δική μου τηλεόραση (55άρα του κιλού) έχει σαφείς οδηγίες ακριβώς για τέτοια μεταχείριση της οθόνης, κατά την εγκατάσταση της βάσης, στο πάνω μέρος της συσκευασίας...όχι σε κάποιο έγγραφο εντός, στο πάνω μέρος της εξ.συσκευασίας...δεν έχει δικαιολογία ο τεχνικός να μη γνωρίζει / εφαρμόζει στοιχειώδεις οδηγίες.

Το πρόβλημα είναι ότι δεν ακολούθησε ο "εξειδικευμένος" τεχνικός ούτε ΟΔΗΓΙΕΣ ούτε Βέλτιστες Πρακτικές, που θα έπρεπε να γνωρίζει και να εφαρμόζει δίχως χρεία καμίας υπόδειξης από τον πελάτη...

Μα προφανώς η τηλεόραση έρχεται με 8000 προστατευτικα εμένα τα έβγαλε όλα όταν την κρεμασαμε. Μια ώρα ξεκολλουσε ζελατίνες. Θεωρώ ότι είναι αυτονόητο αυτό. Αν πάρεις 3000 ευρώ τηλεόραση κ δεν είναι σωστά προστατευμενη κάνε μήνυση στην εταιρία τότε. Ο χώρος που θα ακουμπήσει την τηλεόραση ο τεχνικός δεν είναι ευθύνη του. Ίσως είναι το να ρωτήσει να την ακουμπήσει εκει. Τώρα αν εσύ ζεις σε σπηλιά κ έχεις πέτρες στο κρεβάτι σου σαν τους flinstones ε δεν σου φταίει ο τεχνικός αδερφέ συγνώμη. Τεχνικός είναι όχι καθαρίστρια. Να είμαστε κ κάπου σοβαροί. Δεν θα σου ρίξει κ ένα σκούπισμα σφουγγαρισμα πριν σου βάλει την τηλεόραση. Τα έχεις κάνει ΕΣΎ από πριν αυτά. Μην λέμε ότι να ναι τώρα για να δικαιολογησουμε πιθανή μαλακια του αγοραστή. Κ εγώ πρώτη φορά στην ζωή μου πήρα τόσο μεγάλη τηλεόραση. Φρόντισα το σπίτι μου να είναι γυαλί. Κ στο πάτωμα την έβαζε αν ήθελε που λέει ο λόγος. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Κάπου έλεος. 

10 λεπτά πριν, alefther είπε

βρε  ανθρωπε,  η τηλεοραση ειχε  αποσυσκευαστει  και εγκατασταθει απο τη Sony. Ειχε φροντισει ο TS να φυλαξει τη συσκευασια? Δε μας το λεει. Παντος  ο  Κωτσος δε πηγε να εγκαταστησει συσκευασμενη τηλεοραση, ανοιγμενη, εγκατεστημενη και  εν λειτουργια τηλεοραση  πηγε να εγκαταστησει.

Σωστός φίλος σε αυτό. 

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Επειδή παρατηρώ πως υπάρχει μια κατανοητή σύγχυση και ίσως παρανόηση από ορισμένα σεβαστά μέλη — καθώς με τα τρολ δεν ασχολούμαι — θα ήθελα να ξεκαθαρίσω μερικές λεπτομέρειες:

  • Ποτέ δεν ζήτησα αποζημίωση από τον Κωτσόβολο, πόσο μάλλον με τη λογική ότι θα κρατήσω την τηλεόραση και θα με πληρώσουν κιόλας. Το σενάριο ότι "θέλω και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο" δεν υφίσταται, παρότι, αν το ζητούσα, θα ήταν δικαίωμά μου ως καταναλωτής. Αυτό που συνέβη είναι ότι ο ίδιος ο Κωτσόβολος πρότεινε την αποζημίωση. και με αντικατάσταση δεν θα έιχα κανένα πρόβλημα.
  • Οι φωτογραφίες που ανέβασα είναι πρόχειρες, τραβηγμένες με το φλας του κινητού και χωρίς καλή εστίαση. Οι τεχνικοί του Κωτσόβολου, όμως, έχουν τραβήξει πολύ καλύτερες και καθαρές φωτογραφίες της ζημιάς. Όταν βρω χρόνο, ίσως ανεβάσω κάτι πιο σαφές. Η ζημιά μπορεί σε κάποιους να φαίνεται αμελητέα, όμως, όταν αγοράζεις μια ολοκαίνουργια ακριβή τηλεόραση, είναι δικαίωμά σου να την παραλάβεις σε άψογη κατάσταση, χωρίς γρατζουνιές. Και σίγουρα δεν περιμένεις κακομεταχείριση όταν πληρώνεις έναν "ειδικό" για την εγκατάσταση. Οι γρατζουνιές δεν είναι μικρές — φαίνονται καθαρά και, απλώς επειδή η οθόνη είναι μεγάλη, αυτό δεν κάνει τη ζημιά μικρότερη. Σε μικρότερη τηλεόραση, θα φαίνονταν ακόμα πιο έντονα.
  • Όσο για τα νομικά που ανέφερα και μπορεί να φαίνονται αστεία σε κάποιους(και είναι αστεία!), σε τέτοιες περιπτώσεις, η αναφορά τους είναι η μόνη γλώσσα που καταλαβαίνουν τέτοιου είδους επιχειρήσεις. Αυτός είναι και ο λόγος που μιλώ για αποζημίωση — από τη στιγμή που αρνούνται να αναλάβουν την ευθύνη, πρέπει να στηριχθώ σε κάτι που έχει νομική ισχύ. Ένα τέτοιο σημείο είναι η αρχική αναγνώριση της ζημιάς και η πρόταση αποζημίωσης από τον ίδιο τον Κωτσόβολο.
  • Είναι δικαίωμα του καθενός να πιστεύει ότι μπορεί να προσπαθώ να επωφεληθώ από την κατάσταση. Κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει τις προθέσεις μου, εκτός αν με ξέρει προσωπικά. Ωστόσο, η συζήτηση βασίζεται στο γεγονός ότι η ζημιά προκλήθηκε από αμέλεια του τεχνικού. Όλα τα υπόλοιπα είναι γνώμες και σενάρια, και ο καθένας μπορεί να έχει τις απόψεις του. Η κακομεταχείριση της τηλεόρασης είναι τεκμηριωμένο γεγονός, αν και δεν μπορώ να μοιραστώ τα στοιχεία δημόσια. Από την καταγραφή του συμβάντος, ωστόσο, είναι ξεκάθαρη η κακομεταχείριση και η έλλειψη επαγγελματισμού.
  • Αναγνωρίζω ότι ήταν λάθος μου που επέτρεψα σε έναν τεχνικό να προχωρήσει μόνος του στην εγκατάσταση, καθώς και που δεν αντέδρασα σωστά όταν διαπίστωσα την κακομεταχείριση. Επίσης, δεν έκανα εξονυχιστικό έλεγχο όταν ολοκλήρωσε, ειδικά αφού έφυγε βιαστικά. Δυστυχώς, δεν αντιδρούμε όλοι με τον ίδιο τρόπο όταν αντιμετωπίζουμε κάτι απρόσμενο. Παρ’ όλα αυτά, έχω το δικαίωμα να διεκδικήσω το δίκιο μου για τη ζημιά που προκλήθηκε από έναν πληρωμένο επαγγελματία. Έχω σκοπό να το διεκδικήσω μέχρι τέλους, έχοντας στη διάθεσή μου όλα τα απαραίτητα στοιχεία που αποδεικνύουν τα γεγονότα.
  • Like 6
  • Thanks 2
  • Haha 3
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, alefther είπε

βρε  ανθρωπε,  η τηλεοραση ειχε  αποσυσκευαστει  και εγκατασταθει απο τη Sony. Ειχε φροντισει ο TS να φυλαξει τη συσκευασια? Δε μας το λεει. Παντος  ο  Κωτσος δε πηγε να εγκαταστησει συσκευασμενη τηλεοραση, ανοιγμενη, εγκατεστημενη και  εν λειτουργια τηλεοραση  πηγε να εγκαταστησει.

Οσο παει γινεται χειροτερο.Ενα ενα τα βγαζει ο νηματοθετης.Και οχι μονο αυτο αλλα και δεν ειχε την στοιχειωδη γνωση να εκτιμισει οτι η προσφορα του κοτσοβολου για αλλαγη πανελ ηταν παρα πολλυ καλη και υπερ του δεοντος

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 minutes ago, alefther said:

βρε  ανθρωπε,  η τηλεοραση ειχε  αποσυσκευαστει  και εγκατασταθει απο τη Sony. Ειχε φροντισει ο TS να φυλαξει τη συσκευασια? Δε μας το λεει. Παντος  ο  Κωτσος δε πηγε να εγκαταστησει συσκευασμενη τηλεοραση, ανοιγμενη, εγκατεστημενη και  εν λειτουργια τηλεοραση  πηγε να εγκαταστησει.

 

15 minutes ago, reason said:

Μα προφανώς η τηλεόραση έρχεται με 8000 προστατευτικα εμένα τα έβγαλε όλα όταν την κρεμασαμε. Μια ώρα ξεκολλουσε ζελατίνες. Θεωρώ ότι είναι αυτονόητο αυτό. Αν πάρεις 3000 ευρώ τηλεόραση κ δεν είναι σωστά προστατευμενη κάνε μήνυση στην εταιρία τότε. Ο χώρος που θα ακουμπήσει την τηλεόραση ο τεχνικός δεν είναι ευθύνη του. Ίσως είναι το να ρωτήσει να την ακουμπήσει εκει. Τώρα αν εσύ ζεις σε σπηλιά κ έχεις πέτρες στο κρεβάτι σου σαν τους flinstones ε δεν σου φταίει ο τεχνικός αδερφέ συγνώμη. Τεχνικός είναι όχι καθαρίστρια. Να είμαστε κ κάπου σοβαροί. Δεν θα σου ρίξει κ ένα σκούπισμα σφουγγαρισμα πριν σου βάλει την τηλεόραση. Τα έχεις κάνει ΕΣΎ από πριν αυτά. Μην λέμε ότι να ναι τώρα για να δικαιολογησουμε πιθανή μαλακια του αγοραστή. Κ εγώ πρώτη φορά στην ζωή μου πήρα τόσο μεγάλη τηλεόραση. Φρόντισα το σπίτι μου να είναι γυαλί. Κ στο πάτωμα την έβαζε αν ήθελε που λέει ο λόγος. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Κάπου έλεος. 

Σωστός φίλος σε αυτό. 

Δεν είναι ευθύνη, λετε, του τεχνικού να μην ακουμπήσει τη τηλεόραση με τρόπο που θα κινδυνεύει να προκληθεί ζημιά στο πάνελ...

Ποιανού είναι;

Ερχεται τεχνικός εγκατάτασης τηλεόρασης και δεν έχει ιδέα ότι δεν πρέπει να ασκηθεί καμία πίεση στο πάνελ; Δεν έχει δει ποτέ του οδηγίες εγκατάστασης ή κουτί συσκευασίας και τις σημάνσεις ασφαλούς χειρισμού;

Τον μάζεψαν από καμιά οικοδομή επειδή κρατούσε τρυπάνι, του έδωσαν μερικά ούπα, και τον πήγαν να εγκαταστήσει τηλεόραση 65 ιντσών μόνος του;

Η αποφυγή οποιαδήποτε πίεσης στο πάνελ, παρά μόνο στο εξωτερικό πλαίσιο είναι Α & Ω της εγκατάστασης....κι ας μην είχε κανένα συνοδευτικό ή συσκευασία μείνει από την αρχική τοποθέτηση.

... η χρήση μιας επίπεδης επιφάνειας, ένα τραπέζι ώστε να πατάει η τηλεόραση μόνο στο πλαίσιο είναι στοιχειώδες μέτρο προστασίας...αυτός διάλεξε ένα κρεβάτι / καναπέ ή ο,τιδήποτε...φέρει ο Κωτσόβολος την ευθύνη για το προϊόν και τον τεχνικό

Τί σκούπες, flinstones και πράσινα άλογα...

Επεξ/σία από definitio
  • Like 2
  • Confused 1
  • Haha 1
  • Moderators
Δημοσ.
28 minutes ago, definitio said:

Η ίδια η συσκευασία παρέχει όλα τα υλικά για ασφαλή μεταχείριση του προϊόντος, για να μην υπάρχουν απαιτήσεις χωριστές από το σπίτι ή τη διαμόρφωση του πελάτη.

Σου διαφεύγει το γεγονός ότι η τηλεόραση δεν ήταν στην συσκευασία της. Κάλεσε έναν τεχνικό να του τοποθετήσει στον τοίχο μια μεταχειρισμένη τηλεόραση. Αν η τηλεόραση ήταν κλειστή, στο κουτί της και με όλα τα παρελκόμενά της μαζί, τότε θα συζητούσαμε σε άλλη βάση.

Ακόμα και έτσι όμως, δεν χωράει και πολύ ανάλυση: ο Κωτσόβολος δέχθηκε να επισκευάσει την ζημιά, ο πελάτης αρνήθηκε και η ζωή συνεχίζεται.

  • Like 4
Δημοσ.
Just now, Malthador said:

Σου διαφεύγει το γεγονός ότι η τηλεόραση δεν ήταν στην συσκευασία της. Κάλεσε έναν τεχνικό να του τοποθετήσει στον τοίχο μια ανοιγμένη συσκευασία. Αν η τηλεόραση ήταν κλειστή, στο κουτί της και με όλα τα παρελκόμενά της μαζί, τότε θα συζητούσαμε σε άλλη βάση.

Ακόμα και έτσι όμως, δεν χωράει και πολύ ανάλυση: ο Κωτσόβολος δέχθηκε να επισκευάσει την ζημιά, ο πελάτης αρνήθηκε και η ζωή συνεχίζεται.

Δες παραπάνω το μήνυμα...

Η γνώση ασφαλους χειρισμού της οθόνης βαρύνει τον τεχνικό...έπρεπε να αποφύγει κάθε πίεση στο πάνελ, παρά μόνο στο πλαίσιο....

αυτός έπραξε το ακριβώς αντίθετο απ, ότι ορίζουν οι οδηγίες κ βέλτιστες πρακτικές κάθε εγκατάστασης...
...αν δεν θα μπορούσε να ξέρει τί δεν πρεπει να κάνει, κακώς εργαζόταν ως τεχνικός εγκαταστάτης...ο Κωτσόβολος τον διάλεξε, ο Κωτσόβολος τον έστειλε μόνο του, φέρει την ευθύνη για την όποια ζημιά., μικρή ή μεγάλη...

Πως μη επίσημο σέρβις, θα παρέμβαινε σε καινούρια οθόνη, χωρίς να έχει προηγηθεί συμφωνία με τον πελάτη, και θα παραλάμβαναν τηλεόραση 3Κ+ ευρώ, χωρίς ερώτηση / διαφωνία του πελάτη, αυτό είναι δείγμα δικής σου κρίσης.

  • Like 2
  • Confused 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, divxmania είπε

Η ζημιά μπορεί σε κάποιους να φαίνεται αμελητέα, όμως, όταν αγοράζεις μια ολοκαίνουργια ακριβή τηλεόραση, είναι δικαίωμά σου να την παραλάβεις σε άψογη κατάσταση, χωρίς γρατζουνιές. Και σίγουρα δεν περιμένεις κακομεταχείριση όταν πληρώνεις έναν "ειδικό" για την εγκατάσταση.

Τελικα για να καταλαβουμε επιδει φροντίζεις να έχεις  μια δημιουργικη ασάφεια στον τροπο που γράφεις.Έχεις αποδειξη οτι η τηλεοραση πριν ερθει στα χερια του τεχνικου ηταν αψογη.Απόδειξη όμως οχι λογια γιατι αλλιώς και στον παπα της Ρωμης να πας δικιο δεν θα βρεις.

Η συνεπαγωγη που προσπαθείς να περασεις τεχνικός> κρεβατι> ζημια νομικα δεν στεκει αν πριν δεν αποδείξεις οτι η τηλεοραση δεν ειχε ζημια ΠΡΙΝ.

Επεξ/σία από filipprin
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
11 minutes ago, divxmania said:

Επειδή παρατηρώ πως υπάρχει μια κατανοητή σύγχυση και ίσως παρανόηση από ορισμένα σεβαστά μέλη — καθώς με τα τρολ δεν ασχολούμαι — θα ήθελα να ξεκαθαρίσω μερικές λεπτομέρειες:

  • Ποτέ δεν ζήτησα αποζημίωση από τον Κωτσόβολο, πόσο μάλλον με τη λογική ότι θα κρατήσω την τηλεόραση και θα με πληρώσουν κιόλας. Το σενάριο ότι "θέλω και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο" δεν υφίσταται, παρότι, αν το ζητούσα, θα ήταν δικαίωμά μου ως καταναλωτής. Αυτό που συνέβη είναι ότι ο ίδιος ο Κωτσόβολος πρότεινε την αποζημίωση. και με αντικατάσταση δεν θα έιχα κανένα πρόβλημα.

Η αντικατάσταση είναι εκτός πραγματικότητας είτε είχες πρόβλημα, είτε όχι. Δεν θα σου αντικαταστήσουν συσκευή που αγόρασες από αλλού και δεν πρόκειται να δικαιωθείς αν πας δικαστικώς και απαιτήσεις κάτι τέτοιο. Μπορείς να το δοκιμάσεις και να μας ενημερώνεις για την εξέλιξη.

Οπότε πάμε είτε σε αποζημίωση, είτε σε επισκευή. Αυτό που σου διαφεύγει είναι ότι η όποια επιλογή από τις δύο είναι στην διακριτική ευχέρεια του καταστήματος κατ' αρχήν. Κατά δεύτερον και συγκεκριμένα στην περίπτωσή σου, τι θεωρείς ότι σε συμφέρει περισσότερο: να σου αντικαταστήσουν ένα πάνελ που κοστίζει 1000 ευρώ ή να σου δώσουν μια δωροεπιταγή των 100 ευρώ (γιατί -μεταξύ μας τώρα- πόσο μη λειτουργική είναι μια τηλεόραση που έχει μια μικρή γρατζουνιά);

Δεν κατανοώ γιατί αρνήθηκες την επισκευή.

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.
Just now, filipprin said:

Τελικα για να καταλαβουμε επιδει φροντίζεις να έχεις  μια δημιουργικη ασάφεια στον τροπο που γράφεις.Έχεις αποδειξη οτι η τηλεοραση πριν ερθει στα χερια του τεχνικου ηταν αψογη.Απόδειξη όμως οχι λογια γιατι αλλιώς και στον παπα της Ρωμης να πας δικιο δεν θα βρεις.

Η συνεπαγωγη που προσπαθείς να περασεις τεχνικός> κρεβατι> ζημια νομικα δεν στεκει αν πριν δεν αποδείξεις οτι η τηλεοραση δεν ειχε ζημια πριν.

Με τη δική σου λογική, αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ο τεχνικός πήγε να την εγκαταστήσει, χωρίς να φέρει καμία διαφωνία, επειδή δεν υπήρχε κανένα ελάττωμα στην οθόνη...αν υπήρχε, ο εγκαταστάτης θα είχε/θα έπρεπε να αρνηθεί τη μεταχείριση της οθόνης, τουλάχιστον χωρίς πλήρη συγκατάβαση του ιδιοκτήτη ότι το ελάττωμα προϋπήρχε.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...