jimis_vts Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Εγώ θα μείνω στο γεγονός ότι πήρες τηλεόραση από sony center αλλά τεχνικό από κωτσόβολο... Μιλάμε τώρα για τρελή σκέψη... Άμα βγάλεις άκρη με τα δικαστήρια ρίξε μια ενημέρωση... Τουλάχιστον πάρε ένα τεχνικό απο τη γνωστή πλατφόρμα βρήκες κι εσύ κατάστημα... 1 1
fastnq2 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Για να καταλάβω. Αγόρασες μια τηλεόραση 3000 ευρώ από άλλο κατάστημα. Στην έστειλαν την παρέλαβες τέλος. Μετά αγόρασες τη υπηρεσία εγκατάστασης από τον κωτσοβολο 50-100 ευρώ. Ήρθε κάποιος, θεωρείς ότι έκανε ζημιά (είναι ο λόγος του ενάντια στο λόγο σου, ο τεχνικός μπορεί να πει ότι εσύ πριν παει είχες την τηλεόραση ξαπλωμένη με την οθόνη προς τα πάνω και την είχες κάνει σουπλα για τον φρεντο εσπρέσο σου-μην ξεχνάμε ότι είχες παραλάβει την τηλεόραση πριν έρθει ο τεχνικός). Απευθύνθηκες στον κωτσοβολο και ζήτησες αποζημιωση(?) για την μια γρατσουνια που βάζω στοίχημα κιόλας ότι δεν επηρεάζει την θέαση, αλλά εδώ έχεις το δίκιο να λες ότι αγόρασες καινούρια τηλεόραση και θες καινούρια τηλεόραση. Ο κωτσοβολος χωρίς να έχει ιδιαίτερα αποδεικτικά ότι φταίει ο τεχνικός του, σου πρότεινε αντικατάσταση πάνελ (το λιγότερο 1-1.5 χιλιάρικο προ ΦΠΑ είναι αυτό) και εσύ αρνεισαι ζητώντας τι? Καινουρια τηλεόραση? Και τα λεφτά πίσω και να κρατήσεις την τηλεόραση με τη γρατσουνια? Θεωρείς ότι θα πετυχεις κάτι καλύτερο? Πραγματικά είναι ένδειξη καλής θέλησης που στο πρότειναν, και για μένα έπρεπε να το πάρεις με κλειστά τα μάτια. Ούτως ή άλλως και με την αντικατάσταση του πάνελ η εγγύηση σου θα ισχύει κανονικά. Δεν παλιώνει η τιβι ή χάνει την αξία της επειδή θα αλλαξουν το πάνελ. Νομίζω ότι η απληστία σου θα σε αφήσει με μια τηλεόραση με μια γρατσουνια και ΠΟΛΎ χαμένο χρόνο, πρέπει να χάνεις τουλάχιστον 2-3 ώρες τη μέρα να ασχολείσαι με αυτό. 14
lordvec Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Όχι ότι παίζει ρόλο, αλλά δε νομίζω ότι οι γρατζουνιές έγιναν από το ξάπλωμα στο κρεβάτι. Πιο πιθανό επειδή ήταν ένα άτομο μόνο να την πήρε αγκαλιά κάπως ατσούμπαλα και να την έγδαρε μη τη ζώνη ή κάποιο κουμπί. Ή τη σηκώνατε πάντα μαζί; 4
xsterg Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου εγω παντως εχω να πω γενικα οτι οι εγγυησεις και οι ασφαλειες λειτουργουν καλα οσο ειμαστε σε θεωρητικο επιπεδο. οταν χρειαστει να τις χρησιμοποιησεις βλεπεις την γλυκα... 6
Xvipes Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Σχετικά παρόμοιο σκηνικό με πολύ διαφορετική κατάληξη: Παίρνω από δουλευταρά τεχνικό για εγκατάσταση τηλεόρασης στον τοίχο. Έρχεται και βάζει την βάση στην τηλεόραση χωρίς να προσθέσει τις έξτρα βίδες που δίνει η τηλεόραση για εγκατάσταση βάσης. Βάζει την βάση στον τοίχο και η τηλεόραση δεν λειτουργεί(έπαιρνε ρεύμα αλλά δεν έδινε εικόνα) Ο τεχνικός φεύγει θεωρωντας πως η δουλειά του τελείωσε. Καλώ την Sony για επισκευή της τηλεόρασης πιστεύοντας πως δεν μπορεί να ευθύνεται η εγκατάσταση της βάσης για το πρόβλημα που έχει. Έρχεται ο τεχνικός την ανοίγει(την ακούμπησε πάνω στο χαλί με το πάνελ κάτω) και βλέπει πως μια βίδα της βάσης βίδωσε πάνω σε καλώδιο ρεύματος και το τσάκισε. Μου το ξετσακίζει, βάζει ταινία γύρω γύρω και η τηλεόραση παίζει μια χαρά. Φεύγει και μου λέει πως θα πει μια διαφορετική αιτία για το πρόβλημα της τηλεόρασης για να μπορεί να δικαιολογηθεί η κάλυψη της ζημιάς στην εγγύηση. Κανονικά θα έπρεπε να πληρώσω αλλαγή πλακέτας. 10
belmpas Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Αν η υπήρεσια αυτή δεν ήταν απλά μια αρπαχτή, θα διεπόταν από αναλυτικούς όρους, θα προσέφερε εγγύηση της εγκατάστασης κτλ. Και φυσικά το κόστος θα ήταν πολλαπλάσιο των 65 ευρω. Απορώ πως κάποιος αγοράζει μια τέτοια υπηρεσία για τη διαχείριση ενός αντικειμένου ιδιαίτερα υψηλής αξίας. Τι αξιώσεις μπορείς να έχεις αφού δεν διέπεται από ειδικούς όρους? Ο κωτσο προσφέρει μια αρπακολλα υπηρεσία και αντισταθμίζει τον κίνδυνο με την χαμηλή τιμή διάθεσης και τις αναμενόμενες πολλές πωλήσεις. Ε, αν κάτσει η στραβή μια στο τόσο, θα το μπαλώσουμε με καποιον τρόπο. Συγγνώμη αλλά αν ήθελα να μου κρεμασουν κάτι που είχε 3000 ευρώ στον τοίχο, θα ζητουσα απο πριν ξεκαθαρες γραπτές εγγυήσεις και όρους ακόμα και για το τι θα γινει αν μετά απο 2 χρόνια πέσει. Με 65 ευρω είναι σα να φωνάζω το φίλο μου το Σπύρο να τη βάλουμε μαζί. 2 1 2
Alexrose Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Θεωρώ πως είναι αδύνατον να πάρεις χρηματική αποζημίωση, στην καλύτερη αντικατάσταση της τηλεόρασης. Δηλαδή εσύ θες να κρατήσεις την ίδια και να σου δώσουν πχ 1500 ευρώ μετρητά στο χέρι? 1
keleystis Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 6 ώρες πριν, StamTheMan είπε Βασει προηγουμενου ειμαστε σιγουροι οτι φταιει ο Κωτσος. Εγώ αναλύοντας το περιστατικό δεν είμαι καθόλου σίγουρος. 4 2
Razgriz Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Η ζημιά στο πάνελ δεν υφίσταται να είναι από ακουμπισμα σε μαλακή επιφάνεια και με έχασες στο "σκουπιδακια" Εφόσον είναι legit όλο αυτό, δέξου αλλαγή πάνελ. Οτιδήποτε άλλο είναι τρομερός πονοκέφαλος και δεν θα κερδίσεις τίποτα. Εκτός εάν δέχεσαι να χάσεις την ψυχική σου ηρεμία για 3000ε. 2
PLHROPPP Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) Μια πολύ απλή και λογική ερώτηση. Μετά από όσα υποστηρίζει ο ts ότι έγιναν τοποθέτηση της τηλεόρασης σε «ακατάλληλο» σημείο για την τοποθέτηση της βάσης πτώση του μέτρου του τεχνικού στο πίσω μέρος της τηλεόρασης γιατί μετά το πέρας της τοποθέτησης υποψιασμένος όπως αναφέρει ότι κάτι δεν πήγαινε καλά κατά την άποψη του δεν ζήτησε παρουσία του τεχνικού να μπει η τηλεόραση σε λειτουργία για να διαπιστωθεί ότι όλα έγιναν σωστά; Επεξ/σία 9 Νοεμβρίου από PLHROPPP
zio10 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 1 ώρα πριν, belmpas είπε Αν η υπήρεσια αυτή δεν ήταν απλά μια αρπαχτή, θα διεπόταν από αναλυτικούς όρους, θα προσέφερε εγγύηση της εγκατάστασης κτλ. Και φυσικά το κόστος θα ήταν πολλαπλάσιο των 65 ευρω. Απορώ πως κάποιος αγοράζει μια τέτοια υπηρεσία για τη διαχείριση ενός αντικειμένου ιδιαίτερα υψηλής αξίας. Τι αξιώσεις μπορείς να έχεις αφού δεν διέπεται από ειδικούς όρους? Ο κωτσο προσφέρει μια αρπακολλα υπηρεσία και αντισταθμίζει τον κίνδυνο με την χαμηλή τιμή διάθεσης και τις αναμενόμενες πολλές πωλήσεις. Ε, αν κάτσει η στραβή μια στο τόσο, θα το μπαλώσουμε με καποιον τρόπο. Συγγνώμη αλλά αν ήθελα να μου κρεμασουν κάτι που είχε 3000 ευρώ στον τοίχο, θα ζητουσα απο πριν ξεκαθαρες γραπτές εγγυήσεις και όρους ακόμα και για το τι θα γινει αν μετά απο 2 χρόνια πέσει. Με 65 ευρω είναι σα να φωνάζω το φίλο μου το Σπύρο να τη βάλουμε μαζί. Εντάξει πόσο να χρέωναν; Δεν θα την έπαιρνε κανένας την υπηρεσία αν ζηταγαν 200€ πχ. Δεν είναι και καμιά επιστήμη, δίκαιη τιμή είναι. Απλά έπρεπε να πάνε 2 άτομα. 2
kotsoz Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δεν νομίζω πάντως ότι ο άνθρωπος ζήτησε αποζημίωση και να κρατήσει την τηλεόραση όπως πολλοί γράφετε Και αν όντως τα πράγματα έχουν γίνει έτσι όπως τα γράφει ο ts εγώ προσωπικά συμφωνώ με την άρνηση της επισκευής… 2
belmpas Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 4 minutes ago, zio10 said: Εντάξει πόσο να χρέωναν; Δεν θα την έπαιρνε κανένας την υπηρεσία αν ζηταγαν 200€ πχ. Δεν είναι και καμιά επιστήμη, δίκαιη τιμή είναι. Απλά έπρεπε να πάνε 2 άτομα. Επιστήμη σιγουρα δεν ειναι, αλλά στο εξωτερικό σοβαροί εγκαταστατες που προσφέρουν εγγύηση ζητούν 250-300 ευρώ. Εδώ καποιοι πληρώνουν 20 ευρω να τους αλλαξει ο ηλεκτρολογος μια καμμενη λαμπα. Δεν ξέρω αν είναι δίκαιη η άδικη η τιμη της συγκεκριμένης υπηρεσίας, εγώ δεν θα την επέλεγα. 1
zio10 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 5 λεπτά πριν, belmpas είπε Επιστήμη σιγουρα δεν ειναι, αλλά στο εξωτερικό σοβαροί εγκαταστατες που προσφέρουν εγγύηση ζητούν 250-300 ευρώ. Εδώ καποιοι πληρώνουν 20 ευρω να τους αλλαξει ο ηλεκτρολογος μια καμμενη λαμπα. Δεν ξέρω αν είναι δίκαιη η άδικη η τιμη της συγκεκριμένης υπηρεσίας, εγώ δεν θα την επέλεγα. Οκ, το βρίσκω υπερβολικό το ποσό και κάπως παραπλανητική την εγγύηση (εγγύηση ότι δεν θα χαλαρώσουν - σπάσουν οι βίδες που μπορούν να κρατήσουν πολλαπλάσιος βάρος δηλαδή; ) αλλά δεκτό, όπως κρίνει ο καθένας.
definitio Δημοσ. 9 Νοεμβρίου Δημοσ. 9 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) Ο άνθρωπος αγόρασε μια ακριβή τηλεόραση και κατανοητά δεν ήθελε να κάνει DIY εγκατάσταση...αγόρασε τη σχετική υπηρεσία από μεγάλη αλυσίδα οικιακών συσκευών... ...αυτή κάκιστα έστειλε μόνο ένα άτομο......και έλεος, πόσο μυαλό θέλει για να κρίνει κανείς ότι δεν είναι ασφαλές να ακουμπήσει με τη πλευρά του Πάνελ τη φαρδιά αυτή τηλεόραση πάνω σε ένα κρεβάτι που δεν έχει ομοιόμορφη επιφάνεια και μπορεί να πιέζεται άνισα το ευαίσθητο και πανάκριβο πάνελ ;;; ...εγώ παίρνω F&U των 270€ τηλεόραση και για την εγκατάσταση της βάσης φροντίζω να ξαπλώσω το πάνελ πάνω σε μια απολύτως επίπεδη επιφάνεια, αν υπάρχει γυάλινο/με γυάλινο κάλυμμα μεγάλο τραπέζι είναι προτιμώτερο ή το ίδιο το κουτί του προϊόντος, αφού πρώτα απλώσω ένα καθαρό-μαλακό (χωρίς "γρέζια" / κόμπους υφάσματος) σεντόνι επάνω ή/και το αντιστατικό κάλυμμα της τηλεόρασης, χωρίς κίνδυνο τραυματισμού/χάραξης στο πάνελ... ...και ακουμπώντας το κάθετα, χωρίς να το σέρνω, γι αυτό και το σεντόνι/αντιστατικό κάλυμμα, για να το μετακινώ αν χρειάζεται χωρίς να σέρνω το πανελ οριζόντια... Κι αυτό από ελάχιστο σεβασμό στα 270€ που έδωσα ο ίδιος, όχι για τηλεόραση αξίας μερικών μηνιάτικων... ...και μόνο αυτός ο τρόπος που πήγε να εγκαταστήσει τη βάση ο τεχνικός, καθιστά τον Κωτσόβολο υπεύθυνο για την όποια ζημιά... Το θέμα είναι τώρα τί θεωρεί ο κάτοχος ως δίκαιη αποζημίωση...γιατί αυτό δεν έχω καταλάβει καθόλου ...υπάρχουν σημάδια, ναι, ... σε ολοκαίνουριο ακριβό προϊόν, ναι, ... με ευθύνη του Κωτσόβολου, ναι, και για την ανάληψη της εργασίας από ένα μόνο τεχνικό και για τον ακατάλληλο χειρισμό της οθόνης... Εφόσον όμως δεν έχει προκληθεί εκτενή ζημιά, αλλά υποθέτω μόνο σημάδια ορατά με την τηλεόραση κλειστή και υπό κατάλληλη γωνία, δλδ δεν έχει απομειωθεί καίρια η αξία του προϊόντος ως προς τη χρήση/λειτουργία του, τότε - μια αποζημίωση πχ των <500€ ή κάποιο πιστωτικό παρόμοιας αξίας για αγορά από το κατάστημα - ή αντικατάσταση πάνελ από τον Κωτσόβολο πιστεύω πως θα συνιστούσε μια δίκαιη διευθέτηση... Προσωπικά θα προτιμούσα μια αποζημίωση της τάξης των 200-500€, σε χρήμα ή σε πιστωτικό για το κατάστημα, παρά - την εκτέλεση εργασιών πάνω σε ολοκαίνουριο πάνελ, από τεχνικούς αμφίβολης κατάρτισης - και με κίνδυνο να σου επιστραφεί με μεταχειρισμένο πάνελ - ή με άλλα σημάδια στο πάνελ αντικατάστασης, που δεν είναι διόλου απίθανο, αφού θα έχει περάσει από "πάγκο" σέρβις. Το ότι αρνήθηκε την παραλαβή της οθόνης από τεχνικούς του Κωτσόβολου, χωρίς να έχει προηγηθεί οποιαδήποτε συνεννόηση (και δεδομένου ότι η τηλεόραση αγοράστηκε από αλλού), δεν το βρίσκω καθόλου προβληματικό...δυνητικά θα μπορούσε να τεθεί θέμα εγγύησης σε ενδεχόμενη μελλοντική βλάβη. Επεξ/σία 9 Νοεμβρίου από definitio 7 3 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις