Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία κατά Κωτσόβολου: Ζημιά σε ολοκαίνουργια τηλεόραση και παραβίαση καταναλωτικών δικαιωμάτων


divxmania

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ θα μείνω στο γεγονός ότι πήρες τηλεόραση από sony center αλλά τεχνικό από κωτσόβολο... Μιλάμε τώρα για τρελή σκέψη... Άμα βγάλεις άκρη με τα δικαστήρια ρίξε μια ενημέρωση... Τουλάχιστον πάρε ένα τεχνικό απο τη γνωστή πλατφόρμα βρήκες κι εσύ κατάστημα...

  • Thanks 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 480
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Για να καταλάβω. Αγόρασες μια τηλεόραση 3000 ευρώ από άλλο κατάστημα. Στην έστειλαν την παρέλαβες τέλος. Μετά αγόρασες τη υπηρεσία εγκατάστασης από τον κωτσοβολο 50-100 ευρώ. Ήρθε κάποιος, θεωρείς ότι έκανε ζημιά (είναι ο λόγος του ενάντια στο λόγο σου, ο τεχνικός μπορεί να πει ότι εσύ πριν παει είχες την τηλεόραση ξαπλωμένη με την οθόνη προς τα πάνω και την είχες κάνει σουπλα για τον φρεντο εσπρέσο σου-μην ξεχνάμε ότι είχες παραλάβει την τηλεόραση πριν έρθει ο τεχνικός). Απευθύνθηκες στον κωτσοβολο και ζήτησες αποζημιωση(?) για την μια γρατσουνια που βάζω στοίχημα κιόλας ότι δεν επηρεάζει την θέαση, αλλά εδώ έχεις το δίκιο να λες ότι αγόρασες καινούρια τηλεόραση και θες καινούρια τηλεόραση.

Ο κωτσοβολος χωρίς να έχει ιδιαίτερα αποδεικτικά ότι φταίει ο τεχνικός του, σου πρότεινε αντικατάσταση πάνελ (το λιγότερο 1-1.5 χιλιάρικο προ ΦΠΑ είναι αυτό) και εσύ αρνεισαι ζητώντας τι? Καινουρια τηλεόραση? Και τα λεφτά πίσω και να κρατήσεις την τηλεόραση με τη γρατσουνια? Θεωρείς ότι θα πετυχεις κάτι καλύτερο? Πραγματικά είναι ένδειξη καλής θέλησης που στο πρότειναν, και για μένα έπρεπε να το πάρεις με κλειστά τα μάτια. Ούτως ή άλλως και με την αντικατάσταση του πάνελ η εγγύηση σου θα ισχύει κανονικά. Δεν παλιώνει η τιβι ή χάνει την αξία της επειδή θα αλλαξουν το πάνελ. Νομίζω ότι η απληστία σου θα σε αφήσει με μια τηλεόραση με μια γρατσουνια και ΠΟΛΎ χαμένο χρόνο, πρέπει να χάνεις τουλάχιστον 2-3 ώρες τη μέρα να ασχολείσαι με αυτό. 

  • Like 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι ότι παίζει ρόλο, αλλά δε νομίζω ότι οι γρατζουνιές έγιναν από το ξάπλωμα στο κρεβάτι. Πιο πιθανό επειδή ήταν ένα άτομο μόνο να την πήρε αγκαλιά κάπως ατσούμπαλα και να την έγδαρε μη τη ζώνη ή κάποιο κουμπί. Ή τη σηκώνατε πάντα μαζί; 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω παντως εχω να πω γενικα οτι οι εγγυησεις και οι ασφαλειες λειτουργουν καλα οσο ειμαστε σε θεωρητικο επιπεδο. οταν χρειαστει να τις χρησιμοποιησεις βλεπεις την γλυκα...

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά παρόμοιο σκηνικό με πολύ διαφορετική κατάληξη:

  • Παίρνω από δουλευταρά τεχνικό για εγκατάσταση τηλεόρασης στον τοίχο.
  • Έρχεται και βάζει την βάση στην τηλεόραση χωρίς να προσθέσει τις έξτρα βίδες που δίνει η τηλεόραση για εγκατάσταση βάσης.
  • Βάζει την βάση στον τοίχο και η τηλεόραση δεν λειτουργεί(έπαιρνε ρεύμα αλλά δεν έδινε εικόνα)
  • Ο τεχνικός φεύγει θεωρωντας πως η δουλειά του τελείωσε.
  • Καλώ την Sony για επισκευή της τηλεόρασης πιστεύοντας πως δεν μπορεί να ευθύνεται η εγκατάσταση της βάσης για το πρόβλημα που έχει.
  • Έρχεται ο τεχνικός την ανοίγει(την ακούμπησε πάνω στο χαλί με το πάνελ κάτω) και βλέπει πως μια βίδα της βάσης βίδωσε πάνω σε καλώδιο ρεύματος και το τσάκισε.
  • Μου το ξετσακίζει, βάζει ταινία γύρω γύρω και η τηλεόραση παίζει μια χαρά.
  • Φεύγει και μου λέει πως θα πει μια διαφορετική αιτία για το πρόβλημα της τηλεόρασης για να μπορεί να δικαιολογηθεί η κάλυψη της ζημιάς στην εγγύηση.
  • Κανονικά θα έπρεπε να πληρώσω αλλαγή πλακέτας.
  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν η υπήρεσια αυτή δεν ήταν απλά μια αρπαχτή, θα διεπόταν από αναλυτικούς όρους, θα προσέφερε εγγύηση της εγκατάστασης κτλ. Και φυσικά το κόστος θα ήταν πολλαπλάσιο των 65 ευρω. Απορώ πως κάποιος αγοράζει μια τέτοια υπηρεσία για τη διαχείριση ενός αντικειμένου ιδιαίτερα υψηλής αξίας. Τι αξιώσεις μπορείς να έχεις αφού δεν διέπεται από ειδικούς όρους? 

Ο κωτσο προσφέρει μια αρπακολλα υπηρεσία και αντισταθμίζει τον κίνδυνο με την χαμηλή τιμή διάθεσης και τις αναμενόμενες πολλές πωλήσεις. Ε, αν κάτσει η στραβή μια στο τόσο, θα το μπαλώσουμε με καποιον τρόπο.  Συγγνώμη αλλά αν ήθελα να μου κρεμασουν κάτι που είχε 3000 ευρώ στον τοίχο, θα ζητουσα απο πριν ξεκαθαρες γραπτές εγγυήσεις και όρους ακόμα και για το τι θα γινει αν μετά απο 2 χρόνια πέσει. Με 65 ευρω είναι σα να φωνάζω το φίλο μου το Σπύρο να τη βάλουμε μαζί.

  • Like 2
  • Confused 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ πως είναι αδύνατον να πάρεις χρηματική αποζημίωση, στην καλύτερη αντικατάσταση της τηλεόρασης. Δηλαδή εσύ θες να κρατήσεις την ίδια και να σου δώσουν πχ 1500 ευρώ μετρητά στο χέρι? 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Βασει προηγουμενου  ειμαστε σιγουροι οτι φταιει ο Κωτσος.

Εγώ αναλύοντας το περιστατικό δεν είμαι καθόλου σίγουρος.

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ζημιά στο πάνελ δεν υφίσταται να είναι από ακουμπισμα σε μαλακή επιφάνεια και με έχασες στο "σκουπιδακια" 

Εφόσον είναι legit όλο αυτό, δέξου αλλαγή πάνελ. 

Οτιδήποτε άλλο είναι τρομερός πονοκέφαλος και δεν θα κερδίσεις τίποτα. 

Εκτός εάν δέχεσαι να χάσεις την ψυχική σου ηρεμία για 3000ε. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια πολύ απλή και λογική ερώτηση. Μετά από όσα υποστηρίζει ο ts ότι έγιναν τοποθέτηση της τηλεόρασης σε «ακατάλληλο» σημείο για την τοποθέτηση της βάσης πτώση του μέτρου του τεχνικού στο πίσω μέρος της τηλεόρασης γιατί μετά το πέρας της τοποθέτησης υποψιασμένος όπως αναφέρει ότι κάτι δεν πήγαινε καλά κατά την άποψη του δεν ζήτησε παρουσία του τεχνικού να μπει η τηλεόραση σε λειτουργία για να διαπιστωθεί ότι όλα έγιναν σωστά; 

Επεξ/σία από PLHROPPP
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, belmpas είπε

Αν η υπήρεσια αυτή δεν ήταν απλά μια αρπαχτή, θα διεπόταν από αναλυτικούς όρους, θα προσέφερε εγγύηση της εγκατάστασης κτλ. Και φυσικά το κόστος θα ήταν πολλαπλάσιο των 65 ευρω. Απορώ πως κάποιος αγοράζει μια τέτοια υπηρεσία για τη διαχείριση ενός αντικειμένου ιδιαίτερα υψηλής αξίας. Τι αξιώσεις μπορείς να έχεις αφού δεν διέπεται από ειδικούς όρους? 

Ο κωτσο προσφέρει μια αρπακολλα υπηρεσία και αντισταθμίζει τον κίνδυνο με την χαμηλή τιμή διάθεσης και τις αναμενόμενες πολλές πωλήσεις. Ε, αν κάτσει η στραβή μια στο τόσο, θα το μπαλώσουμε με καποιον τρόπο.  Συγγνώμη αλλά αν ήθελα να μου κρεμασουν κάτι που είχε 3000 ευρώ στον τοίχο, θα ζητουσα απο πριν ξεκαθαρες γραπτές εγγυήσεις και όρους ακόμα και για το τι θα γινει αν μετά απο 2 χρόνια πέσει. Με 65 ευρω είναι σα να φωνάζω το φίλο μου το Σπύρο να τη βάλουμε μαζί.

Εντάξει πόσο να χρέωναν; Δεν θα την έπαιρνε κανένας την υπηρεσία αν ζηταγαν 200€ πχ. Δεν είναι και καμιά επιστήμη, δίκαιη τιμή είναι. Απλά έπρεπε να πάνε 2 άτομα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω πάντως ότι ο άνθρωπος ζήτησε αποζημίωση και να κρατήσει την τηλεόραση όπως πολλοί γράφετε 

Και αν όντως τα πράγματα έχουν γίνει έτσι όπως τα γράφει ο ts εγώ προσωπικά συμφωνώ με την άρνηση της επισκευής…

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, zio10 said:

Εντάξει πόσο να χρέωναν; Δεν θα την έπαιρνε κανένας την υπηρεσία αν ζηταγαν 200€ πχ. Δεν είναι και καμιά επιστήμη, δίκαιη τιμή είναι. Απλά έπρεπε να πάνε 2 άτομα.

Επιστήμη σιγουρα δεν ειναι, αλλά στο εξωτερικό σοβαροί εγκαταστατες που προσφέρουν εγγύηση ζητούν 250-300 ευρώ. Εδώ καποιοι πληρώνουν 20 ευρω να τους αλλαξει ο ηλεκτρολογος μια καμμενη λαμπα. 

Δεν ξέρω αν είναι δίκαιη η άδικη η τιμη της συγκεκριμένης υπηρεσίας, εγώ δεν θα την επέλεγα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, belmpas είπε

Επιστήμη σιγουρα δεν ειναι, αλλά στο εξωτερικό σοβαροί εγκαταστατες που προσφέρουν εγγύηση ζητούν 250-300 ευρώ. Εδώ καποιοι πληρώνουν 20 ευρω να τους αλλαξει ο ηλεκτρολογος μια καμμενη λαμπα. 

Δεν ξέρω αν είναι δίκαιη η άδικη η τιμη της συγκεκριμένης υπηρεσίας, εγώ δεν θα την επέλεγα.

Οκ, το βρίσκω υπερβολικό το ποσό και κάπως παραπλανητική την εγγύηση (εγγύηση ότι δεν θα χαλαρώσουν - σπάσουν οι βίδες που μπορούν να κρατήσουν πολλαπλάσιος βάρος δηλαδή; ) αλλά δεκτό, όπως κρίνει ο καθένας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο άνθρωπος αγόρασε μια ακριβή τηλεόραση και κατανοητά δεν ήθελε να κάνει DIY εγκατάσταση...αγόρασε τη σχετική υπηρεσία από μεγάλη αλυσίδα οικιακών συσκευών...

...αυτή κάκιστα έστειλε μόνο ένα άτομο......και έλεος, πόσο μυαλό θέλει για να κρίνει κανείς ότι δεν είναι ασφαλές να ακουμπήσει με τη πλευρά του Πάνελ τη φαρδιά αυτή τηλεόραση πάνω σε ένα κρεβάτι που δεν έχει ομοιόμορφη επιφάνεια και μπορεί να πιέζεται άνισα το ευαίσθητο και πανάκριβο πάνελ ;;;

...εγώ παίρνω F&U των 270€ τηλεόραση και για την εγκατάσταση της βάσης φροντίζω να ξαπλώσω το πάνελ πάνω σε μια απολύτως επίπεδη επιφάνεια, αν υπάρχει γυάλινο/με γυάλινο κάλυμμα μεγάλο τραπέζι είναι προτιμώτερο ή το ίδιο το κουτί του προϊόντος, αφού πρώτα απλώσω ένα καθαρό-μαλακό (χωρίς "γρέζια" / κόμπους υφάσματος) σεντόνι επάνω ή/και το αντιστατικό κάλυμμα της τηλεόρασης, χωρίς κίνδυνο τραυματισμού/χάραξης στο πάνελ...
...και ακουμπώντας το κάθετα, χωρίς να το σέρνω, γι αυτό και το σεντόνι/αντιστατικό κάλυμμα, για να το μετακινώ αν χρειάζεται χωρίς να σέρνω το πανελ οριζόντια...

Κι αυτό από ελάχιστο σεβασμό στα 270€ που έδωσα ο ίδιος, όχι για τηλεόραση αξίας μερικών μηνιάτικων...

...και μόνο αυτός ο τρόπος που πήγε να εγκαταστήσει τη βάση ο τεχνικός, καθιστά τον Κωτσόβολο υπεύθυνο για την όποια ζημιά...

Το θέμα είναι τώρα τί θεωρεί ο κάτοχος ως δίκαιη αποζημίωση...γιατί αυτό δεν έχω καταλάβει καθόλου

...υπάρχουν σημάδια, ναι,
... σε ολοκαίνουριο ακριβό προϊόν, ναι,
... με ευθύνη του Κωτσόβολου, ναι, και για την ανάληψη της εργασίας από ένα μόνο τεχνικό και για τον ακατάλληλο χειρισμό της οθόνης...

Εφόσον όμως δεν έχει προκληθεί εκτενή ζημιά, αλλά υποθέτω μόνο σημάδια ορατά με την τηλεόραση κλειστή και υπό κατάλληλη γωνία, δλδ δεν έχει απομειωθεί καίρια η αξία του προϊόντος ως προς τη χρήση/λειτουργία του, τότε
- μια αποζημίωση πχ των <500€ ή κάποιο πιστωτικό παρόμοιας αξίας για αγορά από το κατάστημα
- ή αντικατάσταση πάνελ από τον Κωτσόβολο
πιστεύω πως θα συνιστούσε μια δίκαιη διευθέτηση...

Προσωπικά θα προτιμούσα μια αποζημίωση της τάξης των 200-500€, σε χρήμα ή σε πιστωτικό για το κατάστημα, παρά
- την εκτέλεση εργασιών πάνω σε ολοκαίνουριο πάνελ, από τεχνικούς αμφίβολης κατάρτισης
- και με κίνδυνο να σου επιστραφεί με μεταχειρισμένο πάνελ
- ή με άλλα σημάδια στο πάνελ αντικατάστασης, που δεν είναι διόλου απίθανο, αφού θα έχει περάσει από "πάγκο" σέρβις.

Το ότι αρνήθηκε την παραλαβή της οθόνης από τεχνικούς του Κωτσόβολου, χωρίς να έχει προηγηθεί οποιαδήποτε συνεννόηση (και δεδομένου ότι η τηλεόραση αγοράστηκε από αλλού), δεν το βρίσκω καθόλου προβληματικό...δυνητικά θα μπορούσε να τεθεί θέμα εγγύησης σε ενδεχόμενη μελλοντική βλάβη.

Επεξ/σία από definitio
  • Like 7
  • Thanks 3
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...