Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία κατά Κωτσόβολου: Ζημιά σε ολοκαίνουργια τηλεόραση και παραβίαση καταναλωτικών δικαιωμάτων


divxmania

Προτεινόμενες αναρτήσεις

37 λεπτά πριν, divxmania είπε
  • Η αλλαγή πάνελ σε ολοκαίνουργια τηλεόραση κάθε άλλο παρα αξιοπρεπής προσφορά είναι.
  • "Εσυ ήθελες δωρεαν τβ" - Αυτό ειναι δικό σου συμπέρασμα, εγώ δεν απαίτησα ποτέ κάτι τέτοιο και ακόμη και αν γινόταν είναι δικό τους πρόβλημα, συγκεκριμένα του εξωτερικού συνεργάτη, ουτε καν του Κωτσοβολου. Η Κωτσόβολος ηταν αυτη που το πρότεινε αυτό και όχι εγώ. Παρεμπιπτόντως να σε ενημερώσω πως βάση νόμου:

    Οδηγία 2011/83/ΕΕ για τα Δικαιώματα των Καταναλωτών:
  • Διαφάνεια και Πληροφόρηση: Οι επιχειρήσεις οφείλουν να ενημερώνουν με σαφήνεια τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους και τις υποχρεώσεις τους, ώστε να μην υπάρχουν «εκπλήξεις» στις συμβάσεις. Αυτό σημαίνει ότι, εφόσον η Κωτσόβολος υποσχέθηκε αρχικά αποζημίωση, οφείλει να την τηρήσει
  • Δικαίωμα Προσδοκίας: Αυτή η αρχή σχετίζεται με τις εύλογες προσδοκίες των καταναλωτών βάσει των πληροφοριών που τους παρέχονται. Δεδομένου ότι η Κωτσόβολος υποσχέθηκε αποζημίωση, δημιουργήθηκε μια θεμιτή προσδοκία την οποία είναι υποχρεωμένη να τηρήσει

    Οδηγία 93/13/ΕΟΚ για τις Καταχρηστικές Ρήτρες στις Συμβάσεις Καταναλωτών:
  • Αρχή της Καλής Πίστης: Οι επιχειρήσεις οφείλουν να ενεργούν με ειλικρίνεια, δικαιοσύνη και χωρίς να εκμεταλλεύονται τους καταναλωτές. Η υπόσχεση της Κωτσόβολος για αποζημίωση δημιούργησε θεμιτή προσδοκία που δεν μπορεί να αναιρεθεί με τον ισχυρισμό ότι ήταν «εκ παραδρομής». 
  • Αρχή της Θεμιτής Προσδοκίας :Αν και δεν είναι οδηγία, το Δικαστήριο της ΕΕ έχει εφαρμόσει επανειλημμένα την αρχή της θεμιτής προσδοκίας σε περιπτώσεις που αφορούν δικαιώματα καταναλωτών. Σύμφωνα με την αρχή αυτή, εάν μια επιχείρηση κάνει μια υπόσχεση ή επικοινωνήσει ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα στον καταναλωτή, ο καταναλωτής δικαιούται να προσδοκά αυτό το αποτέλεσμα.

Εφ' όσον έχεις συγκεντρώσει τόσα στοιχεία νομικής φύσης και φαίνεται ότι το έχεις ψάξει αρκετά, καλύτερα να ακολουθήσεις τη νομική οδό παρά να περιμένεις να βρεις απαντήσεις σε ένα forum. Φυσικά θα πρέπει να αποδείξεις με κάποιο τρόπο που δεν μπορώ να σκεφτώ ποιόν, ότι η ζημιά έγινε από τον τεχνικό που συνεργάζεται με τον Κωτσο.

  • Like 4
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 480
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

 

Spoiler
4 hours ago, divxmania said:

462551276_843611764517612_6613945962704462003_n.jpg

462548724_872897978347364_7393186157840197583_n.jpg

αυτό μπορεί να ναι απο ζημία μέχρι οτι θες . αντι να βγαλεις ετσι φωτο βγαλτην μια αναμενη να δουμε την ζημια που πιθανοτατα δεν υπαρχει καν

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, tsol46 είπε

Δυο είναι τα πιθανά πράγματα που έχουν συμβεί εδώ.

1)Ο πελάτης έσπασε την ίδια μέρα το πάνελ της καινούργιας του τηλεόρασης και προσπάθησε να κατηγορήσει τον εγκαταστάτη ωστε να αποζημιωθεί. Ομως η επιμονή του να μην διορθωθεί το πρόβλημα στην τηλεόραση άλλα να ζητάει ως μόνη λύση την επιστροφή χρημάτων με οδηγεί στην δεύτερη περίπτωση

2)Ψείρας πελάτης που έβαλε πατερνάκια στην τηλεόραση, δεν του άρεσε π.χ η ομοιομορφία του πάνελ, κάποια γωνία πιο φωτεινή και θέλει να το ρίξει σε ατύχημα του εγκαταστάτη, διότι για τέτοιο θέμα δεν αλλάζεται η τηλεόραση (βασικά υπάρχει συγκεκριμένη ανοχή ανομοιομορφίας που δικαιολογεί η κατασκευάστρια εταιρία), και να αγοράσει άλλη μάρκα, άλλο μέγεθος, ποιος ξέρει.  

 Συμφωνώ ειδικά στο 2..ειδικά με το μέγεθος της ζημιάς που είναι 2 γρατσουνιές οι οποίες έγιναν αντιληπτές κατόπιν εορτής κ όλας κ από κρεβάτι υποτίθεται. Τι είχε το κρεβάτι κ γρατσουνισε το πάνελ; 

Δυστυχώς έχει χάσει κάθε δικιο πέραν της καλής θέλησης του Κώτσου.

Έχω 55CX oled LG 5 χρόνια,μόνος την ανοιξα μόνος την έστησα ήταν 27 κιλά κ πιο λεπτή από χαρτόνι στο πάνω μέρος. Τη πέταξα πάνω στο κρεβάτι για να μπει η βάση κ τη σήκωσα στο τραπέζι της. Δε παθαίνουν κάτι.

Η δε τιμή 3000 υπερβολική για μένα..την άνοιξη ψωνίζεις τηλεόραση με τις εκπτώσεις όχι τώρα. Μάλλον η αφορμή δυσαρέσκειας δεν είναι μόνο οι 2 γρατσουνιές υπό γωνία κ φωτισμο αλλά η συνολική απόδοση της τηλεόρασης που στα oled πάνελ είναι πολύ ψηλά ο πήχης με το μάρκετινγκ κ μόλις δεις το banding και το vignieting με πατερνακια οριακού γκρι σου πέφτουν τα αυτιά.

  • Like 2
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά οκ . Λυπάμαι που στο λέω αλλά η συγκεκριμένη ζημία μπορεί να έγινε και από εσένα στο καθάρισμα... τώρα είναι ο λόγος σου  εναντίον του λόγου τους.

Και εγώ την δικιά μου στο κρεβάτι την ακούμπησα για να βάλω την βάση .. τι να λέει αυτό?ποιο πιθανό είναι στο καθάρισμα να το έπαθε, πάρα στο κρεβάτι

Επεξ/σία από ice25
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Θεωρώ ότι ο OP κάπου έχει χαθεί. Ο λόγος είναι ότι απευθύνθηκε σε μεγάλο κατάστημα για την εγκατάσταση του προϊόντος.

Το case απλοποιείται και γίνεται πιο εύκολα κατανοητό αν αλλάξει τις αναλογίες: ας πούμε ότι αγόραζε μια τηλεόραση των 3k από το amazon και φώναζε τον Μπάμπη τον ηλεκτρολόγο της γειτονιάς του να την τοποθετήσει στον τοίχο για ένα εικοσάρικο. Αν ο Μπάμπης έκανε ζημιά στην τηλεόραση, ο OP θα αξίωνε την αξία ολόκληρης της τηλεόρασης από έναν ηλεκτρολόγο της σειράς; Προφανώς κάτι τέτοιο δεν στέκει και είναι προς τιμής του Κωτσόβολου που δέχθηκαν να επισκευάσουν την τηλεόραση, κατά την γνώμη μου.

Πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι δεν ήξερα πως ο Κωτσόβολος αναλαμβάνει να εγκαταστήσει συσκευές που δεν έχουν αγοραστεί από κατάστημά του. Είναι ενδιαφέρον το θέμα, ειδικά αν ο Κωτσόβολος δεχθεί να αντικαταστήσει συσκευή που δεν αγοράστηκε από εκεί, ας μας κρατήσει ενήμερους o OP, γιατί μου μπαίνουν ιδέες να αντικαταστήσω την τηλεόρασή μου που την έχω δύο χρόνια με αυτό τον τρόπο. :P

On 08/11/2024 at 22:21, ice25 said:

Και εγώ την δικιά μου στο κρεβάτι την ακούμπησα για να βάλω την βάση .. τι να λέει αυτό?ποιο πιθανό είναι στο καθάρισμα να το έπαθε, πάρα στο κρεβάτι

Κατά κανόνα, κι εγώ ακουμπάω τις οθόνες και τις τηλεοράσεις μου με το πάνελ κάτω πάνω σε χαλί ή πάνω στο πάπλωμα του κρεβατιού για να βάλω την βάση. Ποτέ δεν μου έχει γραντζουνιστεί πάνελ με αυτό τον τρόπο.

On 08/11/2024 at 20:04, Petros Electron said:

Ειναι σαν να πηγαινω το αμαξι μου στον ταδε μαστορα και να μου κανει ζημια. 
Η αντιπροσωπεια μετα δεν θα φταίει, αλλα ο μάστορας θα πρέπει να με αποζημιώσει. 

Ο μάστορας θα σου φτιάξει την ζημιά, δεν θα σου δώσει καινούριο αυτοκίνητο.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Malthador είπε

 

Κατά κανόνα, κι εγώ ακουμπάω τις οθόνες και τις τηλεοράσεις μου με το πάνελ μπροστά πάνω σε χαλί ή πάνω στο πάπλωμα του κρεβατιού για να βάλω την βάση. Ποτέ δεν μου έχει γραντζουνιστεί πάνελ με αυτό τον τρόπο.

οι μεγαλες Sony λενε να το  κανεις  στο κουτι,  τουλαχιστον οσες εχω αγορασει/κρεμασει εγω

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 Σεπτεμβρίου ημέρα Παρασκευή ή αγορά.
8 Νοεμβρίου ημέρα Παρασκευή άνοιγμα θέματος.
Δεν ξέρω αλλά  στο Μπλα Μπλα όταν βλέπω θέματα Παρασκευή ξέρω ότι έχει <ζουμί> το θέμα.

  • Like 1
  • Haha 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν καταλαβαίνω πως η «ολοκαίνουρια» τηλεόραση δεν είχε προστατευτική μεμβράνη 

- αν είχε, τότε δεν μπορεί να γρατσουνίστηκε από τα σκουπιδακια (sic) στο κρεβατι

- αν δεν είχε, τότε δεν ήταν ολοκαίνουρια, αλλά μεταχειρισμένη (έστω και λίγο) και η πρόταση του μαγαζιού για αντικατάσταση πάνελ δωρεάν είναι τίμια 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, JakeKaufman είπε

Εγώ δεν καταλαβαίνω πως η «ολοκαίνουρια» τηλεόραση δεν είχε προστατευτική μεμβράνη 

- αν είχε, τότε δεν μπορεί να γρατσουνίστηκε από τα σκουπιδακια (sic) στο κρεβατι

- αν δεν είχε, τότε δεν ήταν ολοκαίνουρια, αλλά μεταχειρισμένη (έστω και λίγο) και η πρόταση του μαγαζιού για αντικατάσταση πάνελ δωρεάν είναι τίμια 

αμ δεν ήταν καινούργια του κουτιού όταν πήγε ο τεχνικός.. αρχικά την είχε στο τραπέζι όπως μας είπε και μετά αποφάσισε να την βάλει στον τοίχο ..  γι αυτό και λέω πως είναι πιθανότερο από καθάρισμα να έγινε η ζημιά

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, JakeKaufman είπε

Εγώ δεν καταλαβαίνω πως η «ολοκαίνουρια» τηλεόραση δεν είχε προστατευτική μεμβράνη 

- αν είχε, τότε δεν μπορεί να γρατσουνίστηκε από τα σκουπιδακια (sic) στο κρεβατι

- αν δεν είχε, τότε δεν ήταν ολοκαίνουρια, αλλά μεταχειρισμένη (έστω και λίγο) και η πρόταση του μαγαζιού για αντικατάσταση πάνελ δωρεάν είναι τίμια 

αγορασε την τηλεοραση  απο τo SONY Center. Η πολιτικη  του Sony Center ειναι να σου φερει την τηλεοραση  σπιτι, να τη συναρμολογησει και να σου κανει επιδειξη.  Μια διαδικασια δηλαδη που κατωχυρωνει τη Sony  οτι σου παρεδωσε τηλεοραση λειτουργικη, χωρις προβληματα και την αποδεχτηκες.

Μετα αυτος αποφασισε να αγορασει απο τον Κωτσο  την  υπηρεσια κρεμασμα  τηλεορασης στον  τοιχο, η τηλεοραση ηδη λειτουργουσε, ισχυριζεται οτι εγινε ζημια απο το συνεργειο  του Κωτσου, του ειπε ο Κωτσος (ισχυριζεται) στο τηλεφωνο οτι θα τον αποζημιωσει και (ισχυριζεται) οτι αυτο του δημιουργησε την "ευλογη προσδοκια"  οτι θα παρει μετρητα  και ειναι αδικο και καταπατηση των καταναλωτικων  δικαιωματων του ο  Κωτσοβολος να αλλαξει και να μη του δωσει μετρητα και να  του λεει να  του  αλλαξει πανελ.

 

αυτο ειναι το  tl/dr

Επεξ/σία από alefther
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
12 minutes ago, alefther said:

αγορασε την τηλεοραση  απο τo SONY Center. Η πολιτικη  του Sony Center ειναι να σου φερει την τηλεοραση  σπιτι, να τη συναρμολογησει και να σου κανει επιδειξη.  Μια διαδικασια δηλαδη που κατωχυρωνει τη Sony  οτι σου παρεδωσε τηλεοραση λειτουργικη, χωρις προβληματα και την αποδεχτηκες.

Μετα αυτος αποφασισε να αγορασει απο τον Κωτσο  την  υπηρεσια κρεμασμα  τηλεορασης στον  τοιχο, η τηλεοραση ηδη λειτουργουσε, ισχυριζεται οτι εγινε ζημια απο το συνεργειο  του Κωτσου, του ειπε ο Κωτσος (ισχυριζεται) στο τηλεφωνο οτι θα τον αποζημιωσει και (ισχυριζεται) οτι αυτο του δημιουργησε την "ευλογη προσδοκια"  οτι θα παρει μετρητα  και ειναι αδικο και καταπατηση των καταναλωτικων  δικαιωματων του ο  Κωτσοβολος να αλλαξει και να μη του δωσει μετρητα και να  του λεει να  του  αλλαξει πανελ.

 

αυτο ειναι το  tl/dr

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί δεν αγόρασε την υπηρεσία εγκατάστασης από το Sony Center και πήγε σε ένα άλλο κατάστημα από αυτό που αγόρασε την τηλεόραση. Βλέπω στο σάιτ τους ότι προσφέρεται σαν υπηρεσία.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Malthador είπε

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί δεν αγόρασε την υπηρεσία εγκατάστασης από το Sony Center και πήγε σε ένα άλλο κατάστημα από αυτό που αγόρασε την τηλεόραση. Βλέπω στο σάιτ τους ότι προσφέρεται σαν υπηρεσία.

η "εγκατασταση" (μονταρισμα εργοστασιακων σταντ, συντονισμος, επιδειξη) ειναι  ετσι  κι αλλιως δωρεαν στις μεγαλυτερες τηλεορασεις. Απο οσο θυμαμαι για να  την κρεμασουν τοιχο θελουν να αγορασεις δικη τους βαση,  και  δεν ειναι φτηνες. Ισως γιαυτο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, alefther είπε

η "εγκατασταση" (μονταρισμα εργοστασιακων σταντ, συντονισμος, επιδειξη) ειναι  ετσι  κι αλλιως δωρεαν στις μεγαλυτερες τηλεορασεις. Απο οσο θυμαμαι για να  την κρεμασουν τοιχο θελουν να αγορασεις δικη τους βαση,  και  δεν ειναι φτηνες. Ισως γιαυτο.

Μπορεί στην αρχή να είχε σκοπό την δουλέψει με την βάση της και μετά να αποφάσισε να την κρεμάσει  για χ,ψ λόγους ,είναι να μην σου τύχει και εύχομαι να δικαιωθεί ο φίλος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι και οι όροι συναλλαγής τι αναφέρουν .

Πάντα είναι στο σενάριο η δικαιολογία την χάλασες και εσύ  ,αν δεν μπορείς να το αποδείξεις .

Αν επιμείνεις επίσης άκομψα, μπορούν να σου ζητήσουν και αποζημείωση για δυσφήμιση αν αναφέρεται σχετικά .

Ειδικά τώρα με την ΔΕΗ ,Θα πληρώνουν μόνιμα δικηγόρους γιατί έχουν πολλαπλές δραστηριότητες , θα είναι κάτι εύκολο γι αυτούς να το τραβήξουν ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, keleystis είπε

Εμείς είμαστε στην μέση. Χωρίς να έχουμε τα πλήρη δεδομένα και από τις δύο πλευρές δεν είναι σωστό να πάρουμε θέση υπέρ του πελάτη ή υπέρ του καταστήματος.

Βασει προηγουμενου  ειμαστε σιγουροι οτι φταιει ο Κωτσος.

 

 

Επεξ/σία από StamTheMan
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...