liakjim Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Δημοσ. 8 Νοεμβρίου @divxmania, δεν είχες το δικαίωμα να κάνεις μια απλή επιστροφή στο πλαίσιο της υπαναχώρησης; 3 λεπτά πριν, keleystis είπε Πρέπει να μιλήσει με το κατάστημα που την αγόρασε. Τι προβλέπει η νομοθεσία σε αυτήν την περίπτωση; Ή απλά κοιτάει τους όποιους όρους εγγύησης;
Super Moderators Snoob Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Super Moderators Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Προσωπικά, αν είχα να αγοράσω 3.500 ευρώ τηλεόραση, τέτοιου όγκου και βάρους, δεν θα δεχόμουν να αναλάβει την τοποθέτησή της στον τοίχο μόνος του ένας άνθρωπος. Πολύ περισσότερο δεν θα δεχόμουν ούτε γι' αστείο "να βάλω ένα χεράκι". Κανέναν Κωτσόβολο δεν υπερασπίζομαι (με είχε ταλαιπωρήσει πολύ προ ετών με το θέμα των "προσωπικών δεδομένων") όμως αυτά τα δύο σημεία, αν είχαν εισπράξει τη σαφή άρνηση που εισέπραξαν οι δύο τεχνικοί όταν ήρθαν να πάρουν την τηλεόραση, ενδεχομένως όλο αυτό που περιγράφεται εδώ και τέσσερις σελίδες να είχε αποφευχθεί. 15 3
divxmania Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Μέλος Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 12 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε H συσκευή είχε ελεχθεί με την παραλαβή ότι δεν είχε πρόβλημα; Το κρεβάτι είναι σπίτι σου ,δεν ξέρεις αν είχε κάτι που θα μπορούσε να κάνει ζημιά; Ναι, η συσκευή είχε ελεγχθεί κατά την παραλαβή και ήταν σε άριστη κατάσταση όταν παραδόθηκε. Η ζημιά προκλήθηκε κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης από τον τεχνικό του Κωτσόβολου, και δεν υπήρχαν φθορές ή ζητήματα μέχρι εκείνη τη στιγμή. Η επιλογή του κρεβατιού ως επιφάνεια τοποθέτησης της τηλεόρασης ήταν απόφαση του τεχνικού και όχι δική μου. Εγώ μάλιστα ρώτησα επανειλημμένα αν ήταν ασφαλές να τοποθετηθεί η τηλεόραση με την οθόνη προς τα κάτω, αν υπήρχε κίνδυνος, και αν ήταν εντάξει να δουλέψει μόνος του για την εγκατάσταση, δεδομένου ότι σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή χρειάζονται δύο άτομα. Εφόσον ήταν επιλογή του να χρησιμοποιήσει το κρεβάτι, η ευθύνη βαραίνει εκείνον και την εταιρεία που τον έστειλε. Επίσης κάτι ακόμη, η τηλεόραση θα μπορούσε να μην είναι καν καινούργια. Θα μπορούσε να την έχω 5-10 χρόνια. Αγοράζεις μια υπηρεσία και έχεις κάποιες προσδοκίες. Οταν γίνει εντελώς λάθος χειρισμός ο οποίος καταλλήξει σε ζημιά προφανώς και έχεις δικαιώματα σαν καταναλωτής. 1 λεπτό πριν, Snoob είπε Προσωπικά, αν είχα να αγοράσω 3.500 ευρώ τηλεόραση, τέτοιου όγκου και βάρους, δεν θα δεχόμουν να αναλάβει την τοποθέτησή της στον τοίχο μόνος του ένας άνθρωπος. Πολύ περισσότερο δεν θα δεχόμουν ούτε γι' αστείο "να βάλω ένα χεράκι". Κανέναν Κωτσόβολο δεν υπερασπίζομαι (με είχε ταλαιπωρήσει πολύ προ ετών με το θέμα των "προσωπικών δεδομένων") όμως αυτά τα δύο σημεία, αν είχαν εισπράξει τη σαφή άρνηση που εισέπραξαν οι δύο τεχνικοί όταν ήρθαν να πάρουν την τηλεόραση, ενδεχομένως όλο αυτό που περιγράφεται εδώ και τέσσερις σελίδες να είχε αποφευχθεί. Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και σίγουρα το θεωρώ σφάλμα μου. 1
dtzgr Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Εσύ σε όλο αυτό το διάστημα τι ακριβώς ζητούσες για να είσαι ευχαριστημένος και να κλείσεις την υπόθεση;
alefther Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Μόλις τώρα, dtzgr είπε Εσύ σε όλο αυτό το διάστημα τι ακριβώς ζητούσες για να είσαι ευχαριστημένος και να κλείσεις την υπόθεση; ειπε να του αποζημιωσει ο Κωτσοβολος οτι πληρωσε για την τηλεοραση, την οποια αγορασε παρελαβε και δεχτηκε εγκατασταση απο αλλο καταστημα 2 3
james01gr Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 1 ώρα πριν, tsol46 είπε 1+1 κάνουν 2. Ο τεχνικός εγκατέστησε την τηλεόραση, μια χαρά ως εδώ, Ο πελάτης δεν άνοιξε την τηλεόραση να δει ότι δουλεύει και μάλιστα αφού είδε το μέτρο να πέφτει με πάταγο πάνω της?Γιατί?Ενα κλικ στο τηλεκοντρόλ ήταν! Η ζημιά είναι σπασμένο πάνελ αν κατάλαβα καλά, διότι οποιαδήποτε άλλη περίπτωση (καμένο πίξελ, δεν άναβε καν, κ.τ.λ υπάρχει DOA, θα αναλάμβανε η sony και οχι το μαγαζί, οπότε μιλάμε για σπασμένο πάνελ λογικά. Το σπασμένο πάνελ δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Από την στιγμή που δεν δοκιμάστηκε η τηλεόραση με τον εγκαταστάτη παρών, ορθώς το κατάστημα δεν αναγνωρίζει οτι το σπάσιμο του πάνελ έγινε από αυτόν. Ορθώς. Σε ρωτάω, εσύ, βλέπεις τον εγκαταστάτη να μην χειρίζεται σωστά την τηλεόραση, με αποκορύφωμα ότι του πέφτει ένα εργαλείο πάνω της με θόρυβο. Θα δοκίμαζες ή οχι την τηλεόραση μόλις τελείωνε η εγκατάσταση και πριν αποχωρήσει ο εγκαταστάτης? Επίσης, ο πελάτης όπως αναφέρει ο ίδιος ΑΡΝΗΘΗΚΕ να πάρουν την τηλεόραση οι τεχνικοί που πήγαν στο σπίτι του για να την επιστρέψουν επισκευασμένη με αλλαγμένο πάνελ γιατί το θεώρησε ύποπτο!!Θα την έκλεβαν την χαλασμένη τηλεόραση οι τεχνικοί! Δυο είναι τα πιθανά πράγματα που έχουν συμβεί εδώ. 1)Ο πελάτης έσπασε την ίδια μέρα το πάνελ της καινούργιας του τηλεόρασης και προσπάθησε να κατηγορήσει τον εγκαταστάτη ωστε να αποζημιωθεί. Ομως η επιμονή του να μην διορθωθεί το πρόβλημα στην τηλεόραση άλλα να ζητάει ως μόνη λύση την επιστροφή χρημάτων με οδηγεί στην δεύτερη περίπτωση 2)Ψείρας πελάτης που έβαλε πατερνάκια στην τηλεόραση, δεν του άρεσε π.χ η ομοιομορφία του πάνελ, κάποια γωνία πιο φωτεινή και θέλει να το ρίξει σε ατύχημα του εγκαταστάτη, διότι για τέτοιο θέμα δεν αλλάζεται η τηλεόραση (βασικά υπάρχει συγκεκριμένη ανοχή ανομοιομορφίας που δικαιολογεί η κατασκευάστρια εταιρία), και να αγοράσει άλλη μάρκα, άλλο μέγεθος, ποιος ξέρει. ξεχνάς κάτι. ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης από την αγορά χωρίς να μπει σε διαδικασία να εξηγήσει τι και πως. απλά υπαναχωρεί... 1 ώρα πριν, divxmania είπε Προφανώς και αρνήθηκα να πάρουν την τηλεόραση οταν η προηγούμενη επικοινωνια που είχαμε ηταν πως θα έρθουν να επιβεβαιώσουν την ζημιά, ΟΧΙ να παρουν την οθόνη. Επίσης σε ολοκαίνουργια τηλεόραση που μόλις αγοράστηκε δεν είναι αποδεκτή λύση η επιδιόρθωση. Πριν απο όλα αυτά, ο Κωτσόβολος είχε εξ αρχής δεσμευτεί για αποζημίωση. Οσο για τα υπόλοιπα που γράφεις, είναι ολα καταγεγραμένα απο την κάμερα του σπιτιού. Επίσης θα ηταν χρήσιμο να διαβάσεις ολόκληρη την λάθος διαχείριση του εγκαταστάτη. εάν γίνει ζημιά ή ένα προϊόν παρουσιάσει βλάβη τότε 1/μπορεί να επισκευαστεί 2/μπορεί να αντικατασταθεί 3/ μπορεί να αποζημιωθεί είναι στις επιλογές του καταστήματος τι θα επιλέξει, όχι του πελάτη. θα γίνει πρώτα το 1, αν δεν γίνει το 1 μετά το 2 και κατόπιν το 3. εάν το αρνείσαι χάνεις το δίκιο σου. όταν αγοράζεις αποδέχεσαι τα παραπάνω. 4
gorilas13 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Και εμένα σε αντίστοιχη περίπτωση με μια Samsung, άνοιξα την TV και είχε στο κάτω μέρος του panel defect. Αφου τους έστειλα φωτο κτλ και της συσκευασίας που δεν είχε χτυπηθεί, μου λένε άνοιξε case και στην Samsung. Με τα πολλά, με πήραν και απο την Samsung, ο Κώτσος ήθελε να την στείλει για αλλαγή panel καινούρια τηλεόραση. Δεν τους πέρασε και έκαναν αντικατάσταση. Τράβα το όσο πάει αδερφέ, έχεις σκάσει 3χιλιάρικα, δεν αγόρασες τοστιέρα. Η μόνη μου ένσταση και απορία, είναι γιατί θα σε χαλούσε η αντικατάσταση με καινούρια. 2
alefther Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 4 λεπτά πριν, james01gr είπε ξεχνάς κάτι. ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης από την αγορά χωρίς να μπει σε διαδικασία να εξηγήσει τι και πως. απλά υπαναχωρεί... εάν γίνει ζημιά ή ένα προϊόν παρουσιάσει βλάβη τότε 1/μπορεί να επισκευαστεί 2/μπορεί να αντικατασταθεί 3/ μπορεί να αποζημιωθεί είναι στις επιλογές του καταστήματος τι θα επιλέξει, όχι του πελάτη. θα γίνει πρώτα το 1, αν δεν γίνει το 1 μετά το 2 και κατόπιν το 3. εάν το αρνείσαι χάνεις το δίκιο σου. όταν αγοράζεις αποδέχεσαι τα παραπάνω. οχι ακριβως, δεν αγορασε την τηλεοραση απο τον Κωτσοβολο, απο αλλου την αγορασε. ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ (αλλα δεν μπορει να αποδειξει) οτι ο Κωτσοβολος, απο τον οποιο αγορασε μονο την υπηρεσια εγκαταστασης της τηλεορασης στον τοιχο, προκαλεσε ζημια στην ιδιοκτησια του (την τηλεοραση) 2
liakjim Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Επίσης πως ξέρουμε ότι το κρεβάτι φταίει; Είχε τελικά κάτι πάνω σαν αντικείμενο; Γιατί αν δεν είχε, τι ήταν αυτό που θα μπορούσε να κάνει ζημιά; Το πάνελ δεν είχε πάνω του κάποια προστατευτική ζελατίνα; Γενικά συγγνώμη αλλά δεν κολλάει όλο αυτό. Τέλος, θα ζητούσα υπαναχώρηση ή αντικατάσταση. 1
alefther Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Μόλις τώρα, liakjim είπε Επίσης πως ξέρουμε ότι το κρεβάτι φταίει; Είχε τελικά κάτι πάνω σαν αντικείμενο; Γιατί αν δεν είχε, τι ήταν αυτό που θα μπορούσε να κάνει ζημιά; Το πάνελ δεν είχε πάνω του κάποια προστατευτική ζελατίνα; Γενικά συγγνώμη αλλά δεν κολλάει όλο αυτό. Τέλος, θα ζητούσα υπαναχώρηση ή αντικατάσταση. το λες το ξαναλες το sony center του παρεδωσε και εγκατεστησε την τηλεοραση, την παρελαβε και την αποδεχτηκε. Τελος. Δεν υπαρχει υπαναχωρηση. Ο Κωτσοβολος του πουλησε ΜΟΝΟ την υπηρεσια κρεμασματος της τηλεορασης στον τοιχο. 2
liakjim Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2 λεπτά πριν, alefther είπε οχι ακριβως, δεν αγορασε την τηλεοραση απο τον Κωτσοβολο, απο αλλου την αγορασε. Αυτό μου ξέφυγε τελείως. Μπλέξιμο. Μόλις τώρα, alefther είπε το λες το ξαναλες το sony center του παρεδωσε και εγκατεστησε την τηλεοραση, την παρελαβε και την αποδεχτηκε. Τελος. Δεν υπαρχει υπαναχωρηση. Ο Κωτσοβολος του πουλησε ΜΟΝΟ την υπηρεσια κρεμασματος της τηλεορασης στον τοιχο. Ναι μου ξέφυγε, ευχαριστώ για τη διόρθωση. 1
divxmania Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Μέλος Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 14 λεπτά πριν, dtzgr είπε Εσύ σε όλο αυτό το διάστημα τι ακριβώς ζητούσες για να είσαι ευχαριστημένος και να κλείσεις την υπόθεση; Εγώ ζητούσα διευθέτηση της υπόθεσης. Σύμφωνα με τους Ελληνικούς και Ευρωπαϊκούς νόμους για την προστασία του καταναλωτή σε περίπτωση ζημιάς ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε Επιδιόρθωση, Αποζημιώση ή αντικατάσταση. Εγω δεν επελεξα τιποτα, ΟΙ ΙΔΙΟΙ μου ειπανε οτι θα προχωρησουν σε αποζημιωση αναγνωριζοντας τη ζημια. 14 λεπτά πριν, alefther είπε ειπε να του αποζημιωσει ο Κωτσοβολος οτι πληρωσε για την τηλεοραση, την οποια αγορασε παρελαβε και δεχτηκε εγκατασταση απο αλλο καταστημα Εσύ αν πάρεις ηλεκτρολογο να σου αλλάξει πίνακα και στα κάψει όλα, πήγαινε βρες τον παλιό ηλεκτρολόγο και ζήτα του τα ρέστα. Ή ακόμη καλύτερα πήγαινε βρες τον εργολάβο και ζήτα του αποζημίωση. 4 λεπτά πριν, gorilas13 είπε Και εμένα σε αντίστοιχη περίπτωση με μια Samsung, άνοιξα την TV και είχε στο κάτω μέρος του panel defect. Αφου τους έστειλα φωτο κτλ και της συσκευασίας που δεν είχε χτυπηθεί, μου λένε άνοιξε case και στην Samsung. Με τα πολλά, με πήραν και απο την Samsung, ο Κώτσος ήθελε να την στείλει για αλλαγή panel καινούρια τηλεόραση. Δεν τους πέρασε και έκαναν αντικατάσταση. Τράβα το όσο πάει αδερφέ, έχεις σκάσει 3χιλιάρικα, δεν αγόρασες τοστιέρα. Η μόνη μου ένσταση και απορία, είναι γιατί θα σε χαλούσε η αντικατάσταση με καινούρια. Δεν με χαλούσε κάτι, μονοι τους μου ειπανε οτι θα με αποζημιωσουν και μετα το πηραν πισω λεγοντας οτι χατηρικα θα κανουν αλλαγη πανελ! 2
filipprin Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Δημοσ. 8 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, divxmania είπε Δεν με χαλούσε κάτι, μονοι τους μου ειπανε οτι θα με αποζημιωσουν και μετα το πηραν πισω λεγοντας οτι χατηρικα θα κανουν αλλαγη πανελ! Και πολυ χατηρικα ομως.Συμφωνούσα μαζι σου μεχρι που εμαθα οτι δεν αγορασες την τηλεοραση απο τον κοτσοβολο αλλα απο αλλου.Αν δεν έχεις καποιο βιντεο αποδεικτικο που να φαίνεται οτι η τηλεοραση ηταν ενταξει πριν την τοποθετηση δεν θα βρεις ακρη.Βασικα εφοσον δεν αναψεσ το πανελ πριν ουτε εσυ εισαι σίγουρος οτι οι γρατζουνιες δεν υπηρχαν πριν, οτι και να λες. Και εγω πάντως που την κρεμασα μονος στον καναπε την ξαπλωσα με το πανελ προς τα κατω απλα μερίμνησα ετσι ωστε ο καναπες να μην εχει ουτε τριχα πανω. Επεξ/σία 8 Νοεμβρίου από filipprin 4
tsol46 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 35 λεπτά πριν, james01gr είπε ξεχνάς κάτι. ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης από την αγορά χωρίς να μπει σε διαδικασία να εξηγήσει τι και πως. απλά υπαναχωρεί... Σαφώς!απλά εγώ έκανα υπόθεση για σπασμένο πάνελ, που δεν υπάγεται πουθενά, δεν μπορείς να επικαλεστείς την υπαναχώρηση αν σπάσεις το προιόν.
divxmania Δημοσ. 8 Νοεμβρίου Μέλος Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 8 λεπτά πριν, filipprin είπε Και πολυ χατηρικα ομως.Συμφωνούσα μαζι σου μεχρι που εμαθα οτι δεν αγορασες την τηλεοραση απο τον κοτσοβολο αλλα απο αλλου.Αν δεν έχεις καποιο βιντεο αποδεικτικο που να φαίνεται οτι η τηλεοραση ηταν ενταξει πριν την τοποθετηση δεν θα βρεις ακρη.Βασικα εφοσον δεν αναψεσ το πανελ πριν ουτε εσυ εισαι σίγουρος οτι οι γρατζουνιες δεν υπηρχαν πριν, οτι και να λες. Και εγω πάντως που την κρεμασα μονος στον καναπε την ξαπλωσα με το πανελ προς τα κατω απλα μερίμνησα ετσι ωστε ο καναπες να μην εχει ουτε τριχα πανω. Θα σου πω το εξής. Άσε λίγο στην άκρη το οτι η τηλεόραση είναι καινούργια και το τι ειχε γινει προηγούμενος. Αυτο δεν αναιρεί την εντελως ακατάλληλη διαχείριση του τεχνικού που δεν ενδείκνυται βάση οδηγιών και κατασκευαστή. Αυτα που γίναν επίσης είναι καταγεγραμμενα ασχέτως αν με βαση τα σχόλια εδω είναι αμφιλεγόμενη η νομιμότητα της χρήσης τους. Ας πουμε τώρα οτι εχεις ένα προϊόν που έχεις πολύ καιρό και αγοραζεις υπηρεσια απο ενα κατάστημα ή εναν τεχνικο. είτε αυτο είναι εγκατάσταση/ μεταφορά κλιματιστικου, ψυγειου, τηλεορασης. Εαν ο τεχνικός σου κάνει ζημιά, εστω και μικρή, δεν θα αξιοποιήσεις τα δικαιώματα σου σαν καταναλωτής; Εαν σου μεταφερει ενα ψυγειο ντουλαπα με τζαμι και το χειρίζεται εντελώς ατσουμπαλα και αγαρμπα και σου δημιουργήσει ρωγμή/γρατζουνιά στο τζαμι, θα ρίξεις την ευθύνη στην εταιρεία που το αγορασες; 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις