Petros Electron Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2024 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, divxmania είπε Ακούστηκε οτι δεν έπρεπε να αγοράσω τηλεόραση τέτοιας αξίας, και εφόσον το έκανα σημαίνει οτι είμαι ενας πλούσιος κακομαθημένος, αξίζω ο,τι έπαθα, και δεν δικαιούμαι το παραμικρό, στην καλύτερη αντικατάσταση πάνελ λόγο αξίας της οθόνης, αλλα και οτι θέλω να εκμεταλευτώ την νομοθεσία επειδή ειμαι "ψυχάκιας και ψήρας" Σε αυτο θελω να σταθω, γιατι πραγματικά υπαρχει πολυ κακία και ζήλια στον κόσμο μας.. Δηλαδή συγνώμη αν και εγω εχω κάνει το σκ@το μου παξιμάδι, ή εχω μπαρπα φραγκατο και αυριο γουστάρω ρε αδερφέ να παρω κατι το πολυ ακριβό, ετσι γιατι μου αρέσει, τι σημαίνει οτι πρεπει να ερθει ο κάθε τσαπατσούλης και να μου το χαλάσει έπειτα και ο καθε ανεγκέφαλος να μου πει καλα να πάθεις και δεν πρεπει να επενδύεις σε ακριβά πράγματα?. Πάτε καλα ρε σεις?. Τι ειναι αυτα που γράφετε?. Μηπως ειστε ακόμα 16χρ η και τίποτα πιτσιρικάδες που δεν έχουν εργαστεί στην ζωη τους ακομα?. Δικαίωμα ειναι του καθενός να αγοράζει οτι θελει, λεφτά του ειναι και δεν εχει να δωσει λογαριασμό σε κανεναν για αυτο. Καλη τυχη σου ευχομαι και να μας ενημερώσεις για τις οποιες εξελιξεις. Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2024 από Petros Electron 5 1
divxmania Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Μέλος Δημοσ. 8 Ιανουαρίου Καλησπέρα στην παρέα και ευχαριστώ τους διαχειριστές που ξεκλειδώσαν το νήμα. Η υπόθεση μέχρι στιγμής έχει ως εξής. Έχω προσφύγει σε Ευρωπαϊκό επίπεδο και έχω λάβει γραπτή ενημέρωση ότι είμαι δικαιωμένος νομικά. Ωστόσο, δεν έχουν υπάρξει διοικητικές ενέργειες, καθώς μου ζητήθηκε πρώτα να εξαντλήσω τους εθνικούς μηχανισμούς. Αν δεν δικαιωθώ πλήρως στην Ελλάδα, η υπόθεση μπορεί να συνεχιστεί σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Τι μου έχουν επιβεβαιώσει από την Ευρώπη: Νομική Ευθύνη Υπηρεσιών: Βάσει του άρθρου 8 του Ν. 2251/1994, ο πάροχος υπηρεσιών ευθύνεται για κάθε ζημία που προκαλείται από πλημμελή παροχή υπηρεσιών. Παρανομία: Η ζημία εμπίπτει στην έννοια του "παρανόμου" σύμφωνα με το άρθρο 914 του Αστικού Κώδικα. Ασφάλεια Καταναλωτών: Η πλημμελής παροχή υπηρεσιών δεν πληρούσε την "εύλογα αναμενόμενη ασφάλεια" που δικαιούται να αναμένει ο μέσος καταναλωτής. Αποδεικτικά Στοιχεία: Το βιντεοσκοπικό υλικό που έχω μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αποδεικτικό στοιχείο, δεδομένου ότι υπάρχει ζημία στην περιουσία μου. Παραβίαση GDPR από την Κωτσόβολος Η Κωτσόβολος δεν απάντησε ποτέ στο αίτημά μου για πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα, ειδικά για την ηχογραφημένη κλήση όπου επιβεβαιώνεται η δέσμευση αποζημίωσης. Το ghosting που ακολούθησε φαίνεται σκόπιμο, καθώς, σύμφωνα με την πολιτική τους, οι ηχογραφημένες κλήσεις διαγράφονται μετά από 120 ημέρες. Έχω ήδη υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ), η οποία μου έχει επιβεβαιώσει προφορικά ότι η Κωτσόβολος έχει παραβιάσει τον GDPR. Αναμένω γραπτές απαντήσεις και πιθανές κυρώσεις. Ενημέρωση από τη Γραμμή Καταναλωτών (1520) Κατά την επικοινωνία μου, έλαβα τις εξής πληροφορίες: Έλλειψη Διοικητικών Κυρώσεων στην Ελλάδα: Το νομικό πλαίσιο προστασίας καταναλωτή βασίζεται κυρίως στη διαμεσολάβηση (π.χ., Συνήγορος του Καταναλωτή) και όχι στην επιβολή ποινών. Αυτό αφήνει περιθώρια στις εταιρείες να αγνοούν καταγγελίες. Δικαστική Προσφυγή: Η επίλυση καταναλωτικών διαφορών συχνά βασίζεται στα αστικά δικαστήρια, γεγονός που καθιστά τη διαδικασία χρονοβόρα και κοστοβόρα. Νομικά Τμήματα Μεγάλων Εταιρειών: Μεγάλες εταιρείες, όπως η Κωτσόβολος, εκμεταλλεύονται το σύστημα, χρησιμοποιώντας νομικές ομάδες για να καθυστερούν ή να αποτρέπουν την επίλυση διαφορών. Τι σκοπεύω να κάνω Παρά το άδικο του συστήματος, σκοπεύω να συνεχίσω μέχρι τέλους. Θα είμαι ο ένας στους εκατό καταναλωτές που θα προσφύγουν δικαστικά, καθώς θεωρώ ότι έχω το δίκαιο με το μέρος μου, το οποίο πλέον μου έχει επιβεβαιωθεί τόσο απο εθνικούς και ευρωπαϊκούς φορείς, τόσο και απο ιδιώτες δικηγόρους. Παράλληλα, έχω ενημερώσει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στέλνοντας το παρακάτω: Αναφορά προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Έχω ζητήσει από τη Γενική Διεύθυνση Δικαιοσύνης και Καταναλωτών: Να διερευνήσει την αποτυχία της Ελλάδας να εφαρμόσει τους νόμους προστασίας καταναλωτών της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένων της Οδηγίας για τα Δικαιώματα των Καταναλωτών (2011/83/ΕΕ) και της Οδηγίας για τις Αθέμιτες Εμπορικές Πρακτικές (2005/29/ΕΕ). Να αξιολογήσει αν οι πρακτικές της Κωτσόβολος αντιπροσωπεύουν ευρύτερο μοτίβο αθέμιτων πρακτικών στην Ελλάδα και την ΕΕ. Να προτείνει μέτρα για την ενίσχυση των μηχανισμών επιβολής στην Ελλάδα, διασφαλίζοντας ότι οι εθνικές αρχές μπορούν να επιβάλουν κυρώσεις και να εξαναγκάζουν τη συμμόρφωση των εταιρειών. Συγκεκριμένα το original κείμενο: Αναφορά σε κείμενο I respectfully urge the Directorate-General for Justice and Consumers to: Investigate Greece’s systemic failure to enforce EU consumer protection laws, including the Consumer Rights Directive (2011/83/EU) and the Unfair Commercial Practices Directive (2005/29/EC). Assess whether Kotsovolos’ actions represent a broader pattern of unfair practices affecting consumers in Greece and across the EU. Recommend measures to strengthen enforcement mechanisms in Greece, ensuring that national bodies can impose penalties and compel compliance from corporations. Έχω λάβει επιβεβαίωση ότι θα λάβουν υπόψη τους την υπόθεσή μου και θα με ενημερώσουν για την πρόοδο. 15 3 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις