Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

σαυτες τις περιπτωσεις οταν πας σε ενα μεγαλο καταστημα πρεπει να γνωριζεις καποιους εκει μεσα,εγω ετσι κανω,γνωριζω μερικους πωλητες που μετα με εξυπηρετουν σε οτι θελω γιατι φαινομαι πελατης.

αλλιως πας σε ενα μικρο καταστημα.οταν ειχα παει μου εκανε αλλαγη τηλεοραση  την οποια ειχα εγκαταστησει ηδη ,χωρις να ζητησει αποζημιωση ουτε για το βαλε -βγαλε ,μεταφορικα.

ολα ειναι θεμα διαλογου και προσεκτικης επιλογης αταστηματος.εγω μαυτον τον κυριο που δεν ηξερα στην αρχη ,τωρα εχω αγορασει 3 ασπρες συσκευες απο εκει γιατι ξερω οτι αν τυχει στραβη θα με εξυπηρετησει.αυτο το καταλαβαινεις απο την ρπωτη επαφη,χτιζεις πριν αγορασεις.

αν δεν ασχοληθεις και απλα πραγγελνεις στο ελλαδισταν και μετα τρεχεις με συνηγορους κ.λ.π. δεν σε συμφερει.

τωρα κανουρια με ζημιες κ.λ.π οταν υπαρχει doa και δνε ξερεις αν την ελεγξαν η' αν την δωσουν ετσι οπως επιστραφηκε με κρυφη ζημια στο επομενο θυμα ,αστα να πανε.

  • Απαντ. 480
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Να ρωτήσω και εγώ κάτι με τη σειρά μου. Είσαι σίγουρος οτι μπορείς να ζητήσεις αποζημίωση πέραν της επιδιόρθωσης; Το ότι η τηλεόραση είναι καινούργια δεν έχει καμία σχέση με την υπηρεσία που αγόρασες από άλλο κατάστημα.

Εγώ καταλαβαίνω ότι στην ουσία ο Κ έστειλε τεχνικούς, επιβεβαίωσαν τη βλάβη που προκάλεσε ο εγκαταστάτης και ο TS στην ουσία αρνήθηκε την επιδιόρθωση της βλάβης γιατί η τηλεόραση ήταν καινούργια.

Στην ουσία δέχθηκαν το λάθος τους και ο TS ζητάει κάτι που ίσως και να μην είναι στους όρους της υπηρεσίας που αγόρασε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξεχνάς πως δεν υπάρχει κανένας τρόπος να αποδείξεις οτι οι γρατζουνιές στο panel έγιναν κατά την εγκατάσταση και όχι κατα το διάστημα που ήταν εκτεθειμένη στο σπίτι σου. 

Και μεταξύ μας, το κρεβάτι σου δεν έπρεπε να έχει ενα "σκουπιδάκι" για να γίνουν τέτοιες βαθιες γρατζουνιές όπως τις περιγράφεις, εκτός αν κοιμάσαι πάνω απο πέτρες, κλειδιά ή εργαλεία, αλλα φαντάζομαι πως αυτά θα τα είχατε δει και εσύ και ο τεχνικός όταν ακουμπούσε η τηλεόραση facedown στο κρεβάτι. 

Ο Κωτσόβολος απο ότι κατάλαβα, δέχτηκε να σου επισκευάσει την τηλεόραση με αλλαγή panel, στην επίσημη αντιπροσωπεία. Για μια τηλεόραση που δεν αγοράστηκε, αλλά εγκαταστάθηκε απο εκείνον. 

Το βρίσκω υπερβολικά τίμιο να σου πω την αλήθεια, θα περίμενα να μην κάνει ούτε αυτό, μιας και δεν υπάρχει καμία ουσιαστική απόδειξη οτι η ζημιά έγινε κατα την τοποθέτηση. Τωρα το οτι ακουμπούσε η οθόνη στο κρεβάτι και μπορει να είχε κάποιο "σκουπιδάκι" ή το μέτρο που έπεσε στην πίσω πλευρά... Νομίζω πως κανένας λογικός ανθρωπος δε θα περίμενε να προκαλέσουν τέτοιες εις βάθος γρατζουνίες στην οθόνη. 

Αν θες να το πας δικαστικά, ενημερωτικά τελείως, δεν υπάρχει καμία αποδειξη απο μεριάς σου οτι η ζημιά έγινε από τον τεχνικό. Οι συνομιλίες που περιγράφεις, δεν περιέχουν καμία τέτοια απόδειξη. 

Κακώς δεν δέχεσαι την επισκευή, γνωμούλα μου. 

Επίσης ο Κ, δεν είναι υποχρεωμένος να σε αποζημιώσει χρηματικά, ακόμα και αν αποδεχθεί πλήρως τη ζημιά του τεχνικού του. Η αποκατάσταση της βλάβης, είναι εξίσου αποζημίωση απο νομικής πλευράς. 

Επεξ/σία από N3M3SiS
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, blackhill66 είπε

Μην φέρνετε και μην εμπιστεύεστε κανένα για τέτοιες εργασίες τοποθέτηση κτλ κάντε τις μόνοι σας γιατί μόνο εσείς θα προσέξετε κάτι για το οποίο δώσατε τα ωραία σας χρήματα 

Δεν γίνονται αυτά που λες. Πρέπει να ξέρεις να κάνεις τέτοιες δουλειές. Μην μιλήσω για άλλες συσκευές πχ κλιματιστικά. Εδώ ο μέσος πολιτης δεν ξέρει πως να συνδέσει μια κουζίνα με την παροχή της. Καινούργια πλυντήρια και συσκευές με άλλον τρόπο χειρισμού δεν μπορούν να τις μάθουν κάποιοι. 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
3 hours ago, tzotzo said:

Επειδη ομως δεν θελει ο kotsovolos να υπαρχει τετοια αποφαση, νομιζω δεν θα φτασει καν δικαστηριο

Αυτό είναι ένα σοβαρό ενδεχόμενο. Και η δική μου εμπειρία αυτό μου λέει, αλλά για πιο απλές περιπτώσεις. Σε δεδομένη υπόθεση που στάλθηκε εξώδικο σε εταιρεία η οποία έδειξε δυστροπία στο να τηρήσει την νόμιμη διετή εγγύηση, μετά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της συσκευής, μόλις το παρέλαβαν εξυπηρέτησαν κατευθείαν τον κάτοχο. Στην περίπτωση του OP δεν νομίζω ότι θα αρκεί μόνο ένα εξώδικο, θα χρειαστεί κατάθεση αγωγής που θα κοστίσει αρκετά, τα οποία δεν θα τα πάρει ποτέ πίσω. Δηλαδή η τηλεόραση των 3k θα φτάσει να του κοστίσει 4k στο τέλος της ημέρας.

Σε γενικές γραμμές πάντως, οι εταιρείες δεν επιθυμούν να φτάσουν τέτοιες υποθέσεις σε δικαστήριο, για να μην δημιουργηθεί δεδικασμένο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mariosnik_ είπε

Δεν γίνονται αυτά που λες. Πρέπει να ξέρεις να κάνεις τέτοιες δουλειές. Μην μιλήσω για άλλες συσκευές πχ κλιματιστικά. Εδώ ο μέσος πολιτης δεν ξέρει πως να συνδέσει μια κουζίνα με την παροχή της. Καινούργια πλυντήρια και συσκευές με άλλον τρόπο χειρισμού δεν μπορούν να τις μάθουν κάποιοι. 

Ετσι ακριβως. Να σας πω εγω που για αρκετά χρόνια δούλευα στις εγκ/σεις ηλεκτρονικών συστημάτων και εχω "κρεμάσει" αρκετές τηλεοράσεις. 
Πρέπει να εχεις εμπειρία για να κρεμάσεις μια TV και να ειναι ασφαλή. 
Σε μια δύσκολη εγ/ση θυμάμαι που κράτησα 2 φωτογραφίες ηταν μιας LG plasma 60' η οποια ηταν θεοβαρια και επρεπε παρακάλω να κρεμαστεί σε τοίχο απο πέτρα ο οποιος ηταν ανισόπεδος. Απο κατω της ηταν τραπεζι που θα ετρωγαν οι πελατες. 
Την κρεμασα με επιτυχία και απολυτή αλφαδιά και πότε δεν παρουσιάστηκε το παραμικρό πρόβλημα. 
Στην φωτο πανω αριστερά ειναι το προστατευτικο φιλμ που αφαιρέθηκε μετα την τοποθέτηση και τον συντονισμό της TV. Η τοποθέτηση της βασης έγινε οσο η TV ηταν μεσα στο κουτι της. 
Πρέπει να εχεις γνώσεις για να κανεις τέτοιες δουλείες. Δεν μπορει να παει ο καθένας άσχετος με ενα τρυπάνι των 20 ευρω να κανει δουλειά. Εδω μιλάμε εχω πνευματικό τρυπάνι που εχει 400 ευρω.. 
Και να σας πω ποτε δεν χρησιμοποιώ τα ουπα που εχουν οι βασεις μεσα. Ειναι πραγματικά για πέταμα. Χρησιμοποιώ δικα μου απο κορυφαίες εταιριες (πχ Fischer ) και το ανάλογο ουπα για το υλικό που προορίζετε  (τούβλο, μπετό, πετρα, γυψοσανίδα, νοβοπαν κλπ) που θα τοποθετηθεί η βάση (τοίχου).

DSC_0640.resized.jpg

DSC_0639.resized.jpg

Επεξ/σία από Petros Electron
  • Like 7
  • Thanks 2
Δημοσ.
1 hour ago, Petros Electron said:

Ετσι ακριβως. Να σας πω εγω που για αρκετά χρόνια δούλευα στις εγκ/σεις ηλεκτρονικών συστημάτων και εχω "κρεμάσει" αρκετές τηλεοράσεις. 
Πρέπει να εχεις εμπειρία για να κρεμάσεις μια TV και να ειναι ασφαλή. 
Σε μια δύσκολη εγ/ση θυμάμαι που κράτησα 2 φωτογραφίες ηταν μιας LG plasma 60' η οποια ηταν θεοβαρια και επρεπε παρακάλω να κρεμαστεί σε τοίχο απο πέτρα ο οποιος ηταν ανισόπεδος. Απο κατω της ηταν τραπεζι που θα ετρωγαν οι πελατες. 
Την κρεμασα με επιτυχία και απολυτή αλφαδιά και πότε δεν παρουσιάστηκε το παραμικρό πρόβλημα. 
Στην φωτο πανω αριστερά ειναι το προστατευτικο φιλμ που αφαιρέθηκε μετα την τοποθέτηση και τον συντονισμό της TV. Η τοποθέτηση της βασης έγινε οσο η TV ηταν μεσα στο κουτι της. 
Πρέπει να εχεις γνώσεις για να κανεις τέτοιες δουλείες. Δεν μπορει να παει ο καθένας άσχετος με ενα τρυπάνι των 20 ευρω να κανει δουλειά. Εδω μιλάμε εχω πνευματικό τρυπάνι που εχει 400 ευρω.. 
Και να σας πω ποτε δεν χρησιμοποιώ τα ουπα που εχουν οι βασεις μεσα. Ειναι πραγματικά για πέταμα. Χρησιμοποιώ δικα μου απο κορυφαίες εταιριες (πχ Fischer ) και το ανάλογο ουπα για το υλικό που προορίζετε  (τούβλο, μπετό, πετρα, γυψοσανίδα, νοβοπαν κλπ) που θα τοποθετηθεί η βάση (τοίχου).

DSC_0640.resized.jpg

DSC_0639.resized.jpg

Εντυπωσιακές οι φωτό. Οι τρύπες έγιναν πάνω στις πέτρες ή ανάμεσα; 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, JakeKaufman είπε

Εντυπωσιακές οι φωτό. Οι τρύπες έγιναν πάνω στις πέτρες ή ανάμεσα; 

Ευχαριστώ. Έγιναν και πάνω στις πέτρες αλλά και ανάμεσα τους. 

Επεξ/σία από Petros Electron
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Petros Electron είπε

Ευχαριστώ. Έγιναν και πάνω στις πέτρες αλλά και ανάμεσα τους. 

Είναι valid η ανησυχία του TS για την αλλαγή πάνελ; Ότι δλδ μπορεί η TV να μην είναι όπως από το εργοστάσιο ;

Δημοσ.

Προσωπικά έχω κρεμάσει 3 ,μια δικιά μου και δύο φίλων και δεν το βρήκα καθόλου δύσκολο. Βοήθεια χρειάστηκα για να τις κρεμάσουμε στον τοίχο.,όλα τα άλλα μόνος μου .

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, liakjim είπε

Είναι valid η ανησυχία του TS για την αλλαγή πάνελ; Ότι δλδ μπορεί η TV να μην είναι όπως από το εργοστάσιο ;

Δεδομένου ότι είναι Ελλάδα 🤷, γενικά η Sony είναι σάπια εταιρία και το support τους ηλιθιο, τώρα το αν υπάρχει σωστός έλεγχος, τηρούνται τα directives σε ίδιο βαθμό με το εργοστάσιο ειλικρινά ποιος ξέρει; 

Σε γενικές γραμμές δε θα έχει θέμα, ειδικά σε τόσο ευαίσθητο και ακριβό εργαλείο

  • Haha 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, feelihipo είπε

Δεδομένου ότι είναι Ελλάδα 🤷, γενικά η Sony είναι σάπια εταιρία και το support τους ηλιθιο, τώρα το αν υπάρχει σωστός έλεγχος, τηρούνται τα directives σε ίδιο βαθμό με το εργοστάσιο ειλικρινά ποιος ξέρει; 

Σε γενικές γραμμές δε θα έχει θέμα, ειδικά σε τόσο ευαίσθητο και ακριβό εργαλείο

Μετάφραση;

Δημοσ.

Σε μένα έχει αλλαχτεί το πάνελ σε Sony 55'' ,ήρθαν στο σπίτι ο τεχνικός κι ο ιδιοκτήτης του επίσημου Service κι η αλλαγή έγινε πάνω στην τραπεζαρία στην κουζίνα ,κανένα πρόβλημα κανένα θέμα εδώ και αρκετά χρόνια !DSC_0008.jpg.c3950ce41facf9ba3e387be75441b1ae.jpgDSC_0001-Sm.jpg.c6973639383378cdcf8d02b35591b749.jpg

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, liakjim είπε

Είναι valid η ανησυχία του TS για την αλλαγή πάνελ; Ότι δλδ μπορεί η TV να μην είναι όπως από το εργοστάσιο ;

Η συναρμολογιση των τηλεοράσεων στο εργοστάσιο γίνεται μεσα σε προστατευομενο περιβάλλον που σημαινει απουσία σκόνης, ρύπων και οποιον αλλων μικρο-σωματιδίων. Επίσης οι εργάτες φοράνε ειδικά γαντια και ρουχισμό σε ολα τα σταδια της παράγωγης που δεν αφήνουν δαχτυλιές και οτιδήποτε αλλο.
Τωρα σε ενα μη-προστατευομενο περιβάλλον σε μια τέτοια αντικατασταση δεν ξερω το τι μπορεί να γινει.
Δεν ξέρω και δεν γνωριζω πως ειναι το περιβάλλον του εργαστηρίου της Sony Hellas και τι τηρείται απο ολα αυτα.
Μπορει να ειναι ενα σουπερ εξελιγμένο εργαστήριο, μπορει και οχι. Υποθέσεις κανω.. 🤷‍♂️

Εγω πχ που άλλαξα ταινίες LED στην δικια μου (LG 49') και το πάνελ έσπασα στην γωνιά απο απροσεξία μου αλλα και σκονες μπήκαν μεσα καθότι εκανα την αποσυναρμολογιση σε ενα μεγαλο τραπέζι στο μπαλκόνι. Κακα τα ψεματα μετα απο τις 43 ιντζες θελει βεντουζες για να βγει με ασφάλεια το πανελ και πολυ προσοχή γιατι σπάει για πλάκα 

26 λεπτά πριν, cumulus είπε

Προσωπικά έχω κρεμάσει 3 ,μια δικιά μου και δύο φίλων και δεν το βρήκα καθόλου δύσκολο. Βοήθεια χρειάστηκα για να τις κρεμάσουμε στον τοίχο.,όλα τα άλλα μόνος μου .

Δεν αντιλεγω, οταν υπαρχει μια μικρη εμπειρία απο ηλεκτρικά εργαλεία, σωστά υλικά και βοηθεια μπορει να γινει μια τέτοια δουλειά χωρις πρόβλημα. Απλα δεν ειναι ολοι για ολα.
Υπάρχουν άνθρωποι που ουτε μια λάμπα δεν ξερουν να αλλάξουν (που λέει ο λόγος).  

Επεξ/σία από Petros Electron
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή το θέμα πήρε μεγάλες διαστάσεις και υπήρχαν πολλές διαφορετικές απόψεις αλλα και κατηγορίες προς εμένα, θα ξεκαθαρίσω όσο το δυνατόν περισσότερο τη θέση μου, αλλα και ίσως κάποιες λεπτομέρειες που παρέλειψα στο αρχικό πόστ.

Ακούστηκε οτι η "χατηρική" λύση αλλαγής πάνελ που προσέφερε ο Κωτσόβολος ήταν καταπληκτική και θα έπρεπε να την δεχτώ με κλειστά μάτια.

Η αλλαγή πάνελ μπορεί να φαίνεται επαρκής, αλλά δεν ισοδυναμεί με αποζημίωση ή αντικατάσταση για ένα ολοκαίνουργιο προϊόν που ζημιώθηκε εξαιτίας εξωτερικών παραγόντων. Η επισκευή δεν διορθώνει το γεγονός ότι πλήρωσα για ένα καινούργιο, άθικτο προϊόν. Σε άλλο σημείο αναλύω εκτενώς για ποιούς λόγους και τι μπορεί να πάει στραβά σε μια αλλαγή πάνελ, ποσο μάλλον σε ενα ολοκαινουργιο προϊον. Η προσφορά αλλαγής πάνελ μπορεί να φαίνεται ικανοποιητική για κάποιους, όμως στην πραγματικότητα δεν καλύπτει επαρκώς τη ζημιά που έγινε. Το πρόβλημα δεν είναι απλώς η ζημιά στο πάνελ, αλλά η συνολική υποβάθμιση ενός ολοκαίνουργιου προϊόντος μεγάλης αξίας. Όταν επενδύει κανείς σε μια ακριβή τηλεόραση, το κάνει με την προσδοκία ότι θα την έχει σε άριστη κατάσταση, χωρίς να έχει υποστεί ζημιές από τρίτους κατά την εγκατάσταση.

Επίσης, ο τρόπος με τον οποίο εξελίχθηκαν τα γεγονότα δεν ήταν επαγγελματικός. Χωρίς προηγούμενη συνεννόηση, οι τεχνικοί που ήρθαν να "ελέγξουν και να επιβεβαιώσουν τη ζημιά" —κάτι που και έκαναν— με ενημέρωσαν πως είχαν εντολές να πάρουν την τηλεόραση για επισκευή, χωρίς εγώ να το γνωρίζω εκ των προτέρων. Η πληροφόρηση ότι θέλουν να την πάνε στη SONY για αλλαγή πάνελ ήρθε αργότερα μέσω email. Από την τηλεφωνική συζήτηση είχα διαφορετική εικόνα, γι' αυτό και αρνήθηκα. Επίσης, δεν είχα καμία πληροφορία για το πού θα την πάνε ή ποιοι κανόνες διέπουν αυτήν τη διαδικασία, γι' αυτό και επέλεξα να αρνηθώ ευγενικά.

Ακούστηκε οτι δεν έπρεπε να αγοράσω την τηλεόραση απο άλλο κατάστημα και την υπηρεσία εγκατάστασης απο τον Κωτσόβολο.

Η επιλογή μου να αγοράσω την τηλεόραση από ένα κατάστημα και να ζητήσω εγκατάσταση από τον Κωτσόβολο είναι δικαίωμά μου. Ο Κωτσόβολος έχει ευθύνη για την υπηρεσία που παρείχε, ανεξάρτητα από το πού αγοράστηκε το προϊόν. Επιπλέον, η Sony με είχε ενημερώσει πως δεν αναλαμβάνουν εγκαταστάσεις βάσης τηλεόρασης μετά την παράδοση, παρά μόνο με την παράδοση και την επίδειξη, για να τοποθετήσουν την τηλεόραση σε ήδη εγκατεστημένη βάση. Έτσι, προτίμησα μία από τις μεγαλύτερες ελληνικές αλυσίδες με εμπειρία στις τοποθετήσεις.

Να επαινέσω τους τεχνικούς της Sony για την άψογη δουλειά τους στην τοποθέτηση: Ήρθαν δύο τεχνικοί όπως απαιτείται, πρόσεξαν πολύ την τηλεόραση και, μετά το ξεπακετάρισμα, την ακούμπησαν όρθια στη συσκευασία, όχι με την οθόνη κάτω, όπως έκανε ο τεχνικός του Κωτσόβολου. Όταν ήρθε ο τεχνικός του Κωτσόβολου, η συσκευασία της τηλεόρασης ήταν ακριβώς στο ίδιο σημείο, άθικτη, και μπορούσε να τη χρησιμοποιήσει.

Η επιλογή μου να αγοράσω την τηλεόραση από ένα κατάστημα και να ζητήσω εγκατάσταση από τον Κωτσόβολο είναι απόλυτα δικαιολογημένη και συνήθης. Κανένας νόμος ή κανόνας δεν απαιτεί την αγορά προϊόντος και υπηρεσίας από το ίδιο κατάστημα. Ο Κωτσόβολος, αφού ανέλαβε την υπηρεσία, είναι υπεύθυνος για την άρτια και ασφαλή παροχή της, χωρίς να προκληθεί ζημιά στο προϊόν μου. Οι καταναλωτές πρέπει να έχουν την ελευθερία να επιλέγουν τις υπηρεσίες που επιθυμούν, και οι πάροχοι υπηρεσιών να αναλαμβάνουν την ευθύνη τους όταν προκύπτουν ζημιές λόγω δικών τους λαθών.

Ακούστηκε οτι είναι όνειρο θερινής νυκτός να επιζητώ αποζημίωση. 

Δεν ζήτησα ούτε απαίτησα αποζημίωση εξ αρχής, παρότι έχω αυτό το δικαίωμα βάσει νόμου. Ο ίδιος ο Κωτσόβολος το πρότεινε και στη συνέχεια υπαναχώρησε. Η πρόταση ήρθε σχεδόν ένα μήνα μετά το αρχικό μου αίτημα, όταν για όλο αυτό το διάστημα δεν έβρισκα άκρη ούτε άνθρωπο να μιλήσω. Η αποζημίωση σε αυτή την περίπτωση δεν είναι ανέφικτη ή υπερβολική απαίτηση. Σύμφωνα με την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, όταν η ζημιά προκαλείται από παροχή υπηρεσίας του πωλητή ή του τεχνικού του, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ζητήσει είτε αντικατάσταση είτε αποζημίωση. Το να ζητώ αποζημίωση για μια καινούργια, άθικτη τηλεόραση που υπέστη ζημιά εξαιτίας του τεχνικού δεν είναι ουτοπικό, αλλά δικαίωμα που διεκδικώ στο πλαίσιο της προστασίας του καταναλωτή και της ορθής αποκατάστασης της ζημιάς.

Ακούστηκε πως νομικά δεν μπορώ να αποδείξω την ζημιά και πως το βάρος πέφτει σε εμένα.

Η άποψη ότι το βάρος της απόδειξης πέφτει αποκλειστικά σε εμένα δεν ευσταθεί πλήρως. Το περιστατικό καταγράφηκε και υπάρχουν επαρκή στοιχεία που δείχνουν την κακή διαχείρηση της τηλεόρασης. Σύμφωνα με τη νομοθεσία για την προστασία του καταναλωτή, η ευθύνη για τη φροντίδα και την ακεραιότητα του προϊόντος κατά την παροχή υπηρεσιών βαραίνει τον πάροχο, ειδικά όταν προκύπτουν ζημιές κατά τη διάρκεια της ίδιας της εγκατάστασης από τον τεχνικό.

Όσον αφορά το νομικό κομμάτι, 

Τα δικαστήρια ή οι υπηρεσίες προστασίας καταναλωτών στην ΕΕ γενικά αποδέχονται αξιώσεις αμέλειας εάν υπάρχουν αποδείξεις για παραβίαση των συνήθων επαγγελματικών διαδικασιών. Εάν υπάρχουν καταγεγραμμένα βίντεο, φωτογραφίες ή μαρτυρίες που δείχνουν κακομεταχείριση, αυτό μπορεί να είναι αρκετό για να αποδείχτεί ότι ο τεχνικός δεν έλαβε τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης. Ακόμα και αν η ζημιά υπήρχε πριν, η κακομεταχείριση θα μπορούσε να την επιδεινώσει ή να προκαλέσει περαιτέρω ζημιά, καθιστώντας τον πάροχο υπηρεσιών υπεύθυνο για μέρος ή ολόκληρη την κατάσταση που προέκυψε.

  • Στο δίκαιο καταναλωτή, η εταιρεία συχνά θεωρείται υπεύθυνη εάν δεν πληροί τα αναμενόμενα πρότυπα επιμέλειας. Δεδομένου ότι ο τεχνικός είναι εκπρόσωπος της εταιρείας, οι ενέργειές του αποδίδονται στην εταιρεία. Αν αποδειχθεί κακομεταχείριση της τηλεόρασης, η εταιρεία μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για οποιαδήποτε προκληθείσα ζημιά, ανεξάρτητα από το αν αναγνωρίζει άμεσα την ευθύνη.

  • Παράγοντας Προϋπάρχουσας Ζημιάς: Αν και η προϋπάρχουσα ζημιά θα μπορούσε να περιπλέξει τις αξιώσεις, η κακομεταχείριση κατά την εγκατάσταση που επιδεινώνει την υπάρχουσα κατάσταση μπορεί να αποτελέσει βάσιμη αιτία για αποζημίωση. Για παράδειγμα, εάν η τηλεόραση είχε ήδη μικρές γρατζουνιές ή άλλα ζητήματα, αλλά οι ενέργειες του τεχνικού προκάλεσαν επιπλέον ζημιά, μπορεί να θεωρηθούν υπεύθυνοι για το πλήρες μέγεθος της νέας ή επιδεινωμένης ζημιάς.

Ακούστηκε πως επειδή οι τεχνικοί της SONY είχαν ξεπακετάρει για τους σκοπούς επίδειξης και τοποθετήσει την τηλεόραση σε βάση δαπέδου, δεν έχει καμια ευθυνη ο Κωτσόβολος επειδη το προϊόν ηταν ήδη ανοιγμένο.

Η διαδικασία ξεπακεταρίσματος και επίδειξης από τους τεχνικούς της Sony είναι εντελώς άσχετη με την ευθύνη του Κωτσόβολου για τη ζημιά που προκλήθηκε κατά την εγκατάσταση. Το προϊόν ήταν ολοκαίνουργιο και σε άριστη κατάσταση κατά την αρχική τοποθέτηση. Η ευθύνη για τις ζημιές που προκλήθηκαν από τον τεχνικό της εγκατάστασης βαρύνει τον πάροχο αυτής της υπηρεσίας. Το γεγονός ότι η τηλεόραση ήταν ανοιγμένη δεν μειώνει ούτε την αξία της ούτε την υποχρέωση του Κωτσόβολου να αναλάβει την ευθύνη για την επαγγελματική αμέλεια που οδήγησε στη φθορά του προϊόντος

Ακούστηκε οτι υπάρχει δόλος απο μεριάς μου -εννοωντας οτι ο σκοπός μου είναι να κρατήσω την τηλεόραση και να "τσεπωσω" τα λεφτακια του Κωτσοβολου που δεν φταίει σε τίποτα, χρησιμοποιοντας νομικα παραθυρακια και "ασημαντες" γρατζουνιές στην τηλεόραση που "μαλλον προκάλεσα ο ίδιος επίτηδες". 

Οι κατηγορίες περί δόλου και εκμετάλλευσης είναι αβάσιμες και προσβλητικές ειδικά όταν υπάρχει και το αντίστοιχο αποδεικτικό υλικό. Το κατά πόσο θα το δεχτεί ενα δικαστήριο δεν νομίζω πως έχει να κάνει με το γεγονός, παραμένει απόδειξη. Επίσης αν υπήρχε δόλος θα μπορούσα κάλλιστα να δημιουργήσω τη ζημιά πριν την επίσκεψη του τεχνικού και να γυρίσω να του πώ "ωπ τι ειναι αυτο? εσυ το εκανες". Το μόνο που ζητώ είναι μια δίκαιη αποζημίωση/αντικατάσταση για την αναίτια ζημιά που προκλήθηκε στο νέο μου προϊόν, το οποίο απέκτησα με σημαντική οικονομική επένδυση. Οι γρατζουνιές και η φθορά που υπέστη η τηλεόραση δεν είναι καθόλου 'ασήμαντες' και δεν προκλήθηκαν από εμένα. Εξασκώ το δικαίωμά μου σύμφωνα με τους νόμους προστασίας καταναλωτή, διεκδικώντας την αποκατάσταση της ζημιάς χωρίς να χρειαστεί να αποδεχτώ μια λύση επισκευής που υποβαθμίζει την αξία της τηλεόρασης.

Ακούστηκε οτι δεν έπρεπε να αγοράσω τηλεόραση τέτοιας αξίας, και εφόσον το έκανα σημαίνει οτι είμαι ενας πλούσιος κακομαθημένος, αξίζω ο,τι έπαθα, και δεν δικαιούμαι το παραμικρό, στην καλύτερη αντικατάσταση πάνελ λόγο αξίας της οθόνης, αλλα και οτι θέλω να εκμεταλευτώ την νομοθεσία επειδή ειμαι "ψυχάκιας και ψείρας"

Η άποψη ότι η αγορά ενός ακριβού προϊόντος με καθιστά 'κακομαθημένο' ή ότι η ζημιά που υπέστην είναι κάτι που 'άξιζα' είναι άδικη και προσβλητική. Η αγορά ενός προϊόντος οποιασδήποτε αξίας είναι δικαίωμα κάθε καταναλωτή, ανεξάρτητα από το οικονομικό του προφίλ. Το να ζητώ δίκαιη αποκατάσταση της ζημιάς βασίζεται στην ίδια νομοθεσία που ισχύει για όλους, ανεξάρτητα από το προϊόν ή την αξία του. Το ζήτημα δεν είναι το κόστος, αλλά η προστασία των δικαιωμάτων του καταναλωτή.

Ακούστηκε οτι ψάχνω να βρω το δίκιο μου εδω μεσα και οτι ο σκοπός του post ειναι να ασκήσω πίεση στον κωτσοβολο

Απαντώ σε αυτήν την κατηγορία λέγοντας ότι σκοπός μου εδώ δεν είναι να ασκήσω πίεση σε κανέναν, αλλά να παρουσιάσω την περίπτωση μου, να λάβω απόψεις και να συζητήσω το ζήτημα με άλλους καταναλωτές. Το φόρουμ προσφέρει έναν χώρο για ανταλλαγή εμπειριών και υποστήριξη σε τέτοιες περιπτώσεις. Είναι απόλυτα φυσιολογικό να αναζητώ δίκαιη λύση και να μοιράζομαι τα γεγονότα με τρόπο που να παρέχει διαφάνεια, χωρίς καμία πρόθεση για πίεση ή εκμετάλλευση. Ο κύριος σκοπός ωστόσο ήταν η ενημέρωση των υπόλοιπων καταναλωτών.

Και κάτι ακόμη, το κομμάτι της ταλαιπωρίας μου.

Για την ταλαιπωρία μου, που δεν έχει αναφερθεί αρκετά, θα ήθελα να τονίσω ότι όλη αυτή η διαδικασία έχει απαιτήσει χρόνο, ενέργεια και άγχος. Από τη στιγμή της ζημιάς, βρίσκομαι συνεχώς σε επικοινωνία, αντιμετωπίζοντας καθυστερήσεις, ασαφείς απαντήσεις και πολλές επιπλοκές. Η ταλαιπωρία μου δεν αφορά μόνο την υλική ζημιά αλλά και τη συνεχή αναστάτωση που έχει επηρεάσει σημαντικά την καθημερινότητά μου. Αυτά τα στοιχεία είναι εξίσου σημαντικά και θα έπρεπε να ληφθούν υπόψη για την αποκατάσταση της αδικίας που υπέστην.

Περίμενα σχεδόν έναν ολόκληρο μήνα για έστω μια απάντηση, με διαρκές "ghosting", υποσχέσεις ότι θα με καλέσουν, και το τηλεφωνικό κέντρο, μετά από 40 ολόκληρα λεπτά αναμονής, να μην έχει ιδέα τι συμβαίνει. Δεν υπήρχε συγκεκριμένο άτομο ή τηλέφωνο επικοινωνίας για να μιλήσω για το πρόβλημά μου, κάτι που συνεχίζεται ακόμη. Επιπλέον, δεδομένου ότι η αποζημίωση υποσχέθηκε αρχικά από τον Κωτσόβολο — αν και δεν ήταν ο αρχικός μου στόχος — τώρα θα τη διεκδικήσω στηριζόμενος στη νομική βάση της συμφωνίας τους, καθώς πρέπει να "πολεμήσω τη φωτιά με φωτιά."

Κλείνοντας, θα ήθελα να πω ότι σε αυτό το σημείο, και με την έλλειψη διαφάνειας, επαγγελματισμού και επικοινωνίας από την πλευρά του Κωτσόβολου, αν και δεν ήταν ο αρχικός μου σκοπός, θα θεωρούσα δικαίωση να διεκδικήσω την αποζημίωση και να κρατήσω και την τηλεόραση. Είμαι αποφασισμένος να το κυνηγήσω μέχρι το τέλος. Από εκεί και πέρα, είναι δικαίωμα του καθενός να έχει τη δική του άποψη. Σε κάθε περίπτωση, θα ενημερώσω για τις εξελίξεις.

 

Επεξ/σία από divxmania
  • Like 11
  • Confused 1
  • Sad 1
  • Haha 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...