Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 minutes ago, Malthador said:

Είναι υποχρεωτικό αυτό το πράγμα;

Όπως π.χ. υπάρχουν skroutzομάγαζα που σου ανοίγουν με το ζόρι την συσκευασία του κινητού, αφού εξοφλήσεις;

https://sonycenters.gr/
εδω πανω λεει δωρεαν επιδειξη και συντονισμος. Αλλα τι σχεση έχει αυτό;

  • Απαντ. 480
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Malthador είπε

Είναι υποχρεωτικό αυτό το πράγμα;

Όπως π.χ. υπάρχουν skroutzομάγαζα που σου ανοίγουν με το ζόρι την συσκευασία του κινητού, αφού εξοφλήσεις;

υποχρεωτικο δεν ειναι, αν τους πεις αφηστε  την εκει ευχαριστω δε θα μπουνε με το ζορι να σου κανουν  επιδειξη, αλλα  το σπρωχνουν σαν υπηρεσια γιατι κατοχυρωνονται οτι το προιον παραδοθηκε οκ

απο κει και περα νομιζω ο TS ειπε οτι αγορασε βαση εδαφους απο τη sony?  κατι τετοιο, βαριεμαι  να ψαχνω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Malthador είπε

Είναι υποχρεωτικό αυτό το πράγμα;

Όπως π.χ. υπάρχουν skroutzομάγαζα που σου ανοίγουν με το ζόρι την συσκευασία του κινητού, αφού εξοφλήσεις;

Ουτε καν. Εχω αγορασει 65αρα απο sony center, μου την εφερε το βανακι τους και μου παρεδωσαν σφραγισμένο κουτι.

Πιθανον αν το ζητουσα να την ανοιγαν, δεν ξερω, αλλα ουτε ήθελα ουτε εκεινοι ειπαν κατι τέτοιο.

 

 

Κατα τα αλλα αν ο φιλος εβλεπε λιγοτερη τηλεόραση, πιθανον να μην μας εκανε ολη αυτη την κουβέντα με επιχειρήματα εμπνευσμενα απο δικαστικη σειρα

19 λεπτά πριν, Malthador είπε

Είναι υποχρεωτικό αυτό το πράγμα;

Όπως π.χ. υπάρχουν skroutzομάγαζα που σου ανοίγουν με το ζόρι την συσκευασία του κινητού, αφού εξοφλήσεις;

 

19 λεπτά πριν, Malthador είπε

 

Επεξ/σία από ulalume
  • Sad 1
  • Haha 2
  • Moderators
Δημοσ.
14 hours ago, panostza said:

Ο Πραγματικός λόγος που έγραψα σε αυτό το ποστ, να απαντήσω στο παραπάνω χωρίς να είμαι απολύτως off-topic.

+1000, κι εγώ με τα χίλια έμπαινα :) :) :)

Αν απαντούσα απλά «κι εγώ» θα ήταν η μισή αλήθεια.

Hear me out.

14 hours ago, tzotzo said:

https://sonycenters.gr/
εδω πανω λεει δωρεαν επιδειξη και συντονισμος. Αλλα τι σχεση έχει αυτό;

Στο λινκ αναφέρουν ότι αναλαμβάνουν τοποθέτηση και εγκατάσταση επίσης, ενώ του αρνήθηκαν να την βάλουν στον τοίχο.

Έχει σχέση διότι δεν υπήρχε λόγος να ανοιχτεί η συσκευασία όταν μετά από δυο μέρες θα ερχόταν ο τεχνικός του Κωτσόβολου να την τοποθετήσει στον τοίχο. Έχει άλλη βαρύτητα το να τοποθετούσε μια σφραγισμένη τηλεόραση και μια διαφορετική το να τοποθετούσε μια μεταχειρισμένη (έστω τριών ημερών). Θα μπορούσε ευκολότερα να αξίωνε ότι ο τεχνικός προκάλεσε την ζημιά κατά την τοποθέτηση.

  • Thanks 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, divxmania είπε

Η τηλεόραση θα μπορούσε να φύγει σε άριστη κατάσταση απο την Sony και να έρθει σε ακόμη χειρότερη κατάσταση. Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη εκει?

Αυτο ειναι οντως ενα σοβαρο ζητημα, μιας που ολες οι εταιρειες εχουν σαν ορο οτι "τα εμπορευματα ταξιδευουν με ευθυνη του πελατη". Πραγμα που σημαινει οτι εισαι στο ελεος της καθε (πιθανως ατσουμπαλης) μεταφορικης. Εκτος ισως και αν εχεις κρατησει την αρχικη συσκευασια.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, lector είπε

Αυτο ειναι οντως ενα σοβαρο ζητημα, μιας που ολες οι εταιρειες εχουν σαν ορο οτι "τα εμπορευματα ταξιδευουν με ευθυνη του πελατη". Πραγμα που σημαινει οτι εισαι στο ελεος της καθε (πιθανως ατσουμπαλης) μεταφορικης. Εκτος ισως και αν εχεις κρατησει την αρχικη συσκευασια.

πελατης ειναι ο Κωτσοβολος, αυτος εχει την  ευθυνη  να παρει  την τηλεοραση, να την παει στην Sony  και να  την φερει πισω.

Νομιζω οτι προσπαθησε να το κανει, αλλα ο  TS ηταν σε σοκ  που  δεν επεσε μετρητο

  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, alefther είπε

πελατης ειναι ο Κωτσοβολος, αυτος εχει την  ευθυνη  να παρει  την τηλεοραση, να την παει στην Sony  και να  την φερει πισω.

Νομιζω οτι προσπαθησε να το κανει, αλλα ο  TS ηταν σε σοκ  που  δεν επεσε μετρητο

Ο τελικος πελατης ειναι ο ts, και μαντεψε τι μπαλακι εχει να γινει εαν τυχον φυγει η τηλεοραση για επισκευη και επιστρεψει με κανα χτυπημα ή οτιδηποτε αλλο. Θα μπλεχτουν κωτσοι, μεταφορικες, σονυ, και τρεχα γυρευε.

Οσο για το τελευταιο, ο ts εχει γραψει ξεκαθαρα πολλες φορες οτι θα ηταν απολυτως αποδεκτο να του δωσουν τα λεφτα και να κρατησουν την τηλεοραση, ή να την αντικαταστησουν με αλλη κουτατη, αλλα για καποιο λογο πολλοι επιμενετε οτι υπαρχει δολος. 

  • Like 5
Δημοσ.
Μόλις τώρα, lector είπε

Ο τελικος πελατης ειναι ο ts, και μαντεψε τι μπαλακι εχει να γινει εαν τυχον φυγει η τηλεοραση για επισκευη και επιστρεψει με κανα χτυπημα ή οτιδηποτε αλλο. Θα μπλεχτουν κωτσοι, μεταφορικες, σονυ, και τρεχα γυρευε.

Οσο για το τελευταιο, ο ts εχει γραψει ξεκαθαρα πολλες φορες οτι θα ηταν απολυτως αποδεκτο να του δωσουν τα λεφτα και να κρατησουν την τηλεοραση, ή να την αντικαταστησουν με αλλη κουτατη, αλλα για καποιο λογο πολλοι επιμενετε οτι υπαρχει δολος. 

οχι, ο ts δεν εχει καμια σχεση.  Ο Κωτσος μεταφερει, ο Κωτσος πληρωνει, ο Κωτσος ειναι ο πελατης της Sony. O Κωτσος θα ηταν υπολογος στον ts οσο  αφορα την κατασταση της τβ που  θα του εφερνε αφου γινοταν η επισκευη απο τη Sony

το τι θα ηταν αποδεκτο, και το τι  ειναι ρεαλιστικο βασει των χαζομαρων που εκανε ο  ιδιος ο TS εχουν μια α αποσταση. Παντως σε καμια περιπτωση δεν το θεωρω δεδομενο οτι  δικαιουται καινουργιο προιον / αξια καινουργιου προιοντος. Ακομα  και αν μπορουσε να  αποδειξει περα καθε αμφιβολιας οτι ο Κωτσος  εκανε τη γρατζουνια.

  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ.
6 hours ago, alefther said:

μπορει να το κυνηγησει και ιντερνετικα, γκρινια στα σοσιαλ, εδω, εκει, σου  λεει θα πει ο Κωτσος μου γινεται  αρνητικη διιαφημιση, ας του  δωσω λεφτα να εξαφανιστει.

Γιατι νομιζεις  εβαλε τοσο seo τιτλο

Άλλος κατάφερε να πάρει φορητό 50% φθηνότερα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εγω θα πω οτι ο κωτσο μ κανε εντυπωση οταν πηγα να παραλαβω απο εκει οταν μ λενε παμε μαζι να την ελεγξουμε οτι δεν εχει προβλημα.δηλ οτι ανοιγει ,δεν ειναι σπασμενη κτλ!!!

επειδη φαινεται αστειο το χτυπημα...θα σ ελεγα αν δεν εχει bleeding,κολλημενα pixel,στραβωκουμπομενα πλαστικα  κτλ συνεχισε με την καταγγελια π λες στον συνηγορο αλλα ..σε μια σαμσουνγκ π ειχε θεμα το πανελ ηρθε στο σπιτι το σερβις τους κ αλλαξε πανελ...εφτιαξε το θεμα της αλλα δεν ξανακουμπωσε σωστα..ερχεται αλλαζει αλλο πανελ κ δεν κουμπωνε το πλαστικο κατω κ φαινοταν το backlight..την παιρνει στο σερβις...ξεκιναω στορυ δεν την θελω...μ γυρνανε μετα απο βδομαδες πιστωτικο..αγοραζω αλλη κ ειχε bleeding..ε δεν ασχοληθηκαν καν 😛 θα εβαζα στοιχημα ερχονται b grade συσκευες..

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.

Μπερδεμένη ιστορία.

Αγορά από Α τοποθέτηση από Α ξανά τοποθέτηση από Β εν ώρα βιντεοσκοπισης με ήχο και όχι εικόνα με πολλαπλές αιχμές για αν το κάνει καλά και αφού έφευγε ο Β βρίσκαμε το πρόβλημα. Μετά όλη η νομοθεσία χωρίς δικηγόρο σε μια πολυεθνική που απλά μπορεί να πει πώς ούτε εγγύηση ούτε ευθύνη φέρει γιατί δεν είναι αρκετά τα στοιχεία για να το αποδείξουν. Ύποπτα και μπερδεμένα τα διαβάζω.

Ελπίζω να μη με κυνηγάει κανένας να μου κάνει μήνυση... Απλά εγώ δε θα πλήρωνα τον κοτσο, θα πλήρωνα ηλεκτρολόγο.

Δημοσ.
1 hour ago, Malthador said:

Έχει σχέση διότι δεν υπήρχε λόγος να ανοιχτεί η συσκευασία όταν μετά από δυο μέρες θα ερχόταν ο τεχνικός του Κωτσόβολου να την τοποθετήσει στον τοίχο. Έχει άλλη βαρύτητα το να τοποθετούσε μια σφραγισμένη τηλεόραση και μια διαφορετική το να τοποθετούσε μια μεταχειρισμένη (έστω τριών ημερών). Θα μπορούσε ευκολότερα να αξίωνε ότι ο τεχνικός προκάλεσε την ζημιά κατά την τοποθέτηση.

Γραφει στο αρχικο ποστ πως 16 Σεπτεμβριου, την ημερα που εκανε την εγκατασταση ανακαλυψε το προβλημα και την ιδια ημερα ξεκινησε την επικοινωνια. 
Αν η ζημια προυπηρχε αυτο το τριημερο, με το που την εβαζε στον τοιχο ο τεχνικος, θα του ελεγε πως εκανε ζημια εκεινος.
Αρα το ενδεχομενο λαμογιας δεν παιζει. Δηλαδη αν ηθελε να κανει λαμογια θα την ειχε κανει επιτοπου, δεν θα περιμενε 2 μηνες τα σουρτα φερτα του kotsovolos. Επισης επειδη αυτο εξεταζουμε αν εχει κανει λαμογια, αν παρουμε το υποθετικο σεναριο οτι δεν εχει κανει, τα εχει κανει ολα textbook. Δηλαδη επικοινωνιες προφορικες και γραπτες, με ημερομηνιες και ολα, και τελος εκανε και ενα ποστ σε ενα τεχνολογικο φορουμ. Και επεσαν ολα τα ΟΡΚ να τον φανε

Συμφωνω πως εχει αλλη βαρυτητα να αποσυσκευαστει επι τοπου, αλλα γενικα καταλαβαινω τον ενθουσιασμο του TS, να την ανοιξει. Προσωπικα, για παραδειγμα. οτι κινητο εχω παρει το εχω κυκλοφορησει χωρις θηκη και τζαμακι τις πρωτες ημερες απο την ανυπομονησια μου.

Ναι ενδεχομένως να μην το χειριστηκε καλα οταν ειδε τον ΕΝΑ τεχνικο αντι για δυο, αλλα και ο kotsovolos δεν εχει καμια δουλεια να παρεχει μια υπηρεσια για προιοντα που δεν αγοραστηκαν απο αυτον, ουτε τελικα κανει κάποιον ελεγχο για την καταλληλοτητα των τεχνικων 
Αν θελει να μπει σε τετοια αγορα,παροχης υπηρεσιων δεν εχει μονο κονομα το πραγμα, εχει και χασουρα.

επισης μην ξεχναμε και αυτο



που δεν εχει καμια σχεση με το θεμα μας απλα δειχνει ποσο αλητες ειναι καποιοι τεχνικοι

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω αυτό που ξέρω ειναι ότι ολα τα περίεργα συμβαίνουν πάντα στους περίεργους.....

Επεξ/σία από vorlon68
  • Like 2
  • Sad 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Εφτασα μεχρι τη σελιδα 15,αλλα μιας και εγκατεστησα προσφατα μια oled 77 ιντσων περασα τη διαδικασια κατα την οποια προσεχα σαν τα ματια μου.Οι τεχνικοι στο τελος μου εδωσαν να υπογραψω ενα χαρτι οτι ελεγξα την τηλεοραση και τα βρηκα ολα οκ.Φανταζομαι οτι ολες οι εταιριες δινουν αυτο το χαρτι οποτε ειναι κ νομικα καλυμμενες αν συμβει κατι.

Ειναι λιγο περιεργο το ολο τοπικ καθως ευκολα γρατζουνιες στο πανελ δεν γινονται.Παρολαυτα αν υπαρχει υπογεγραμμενο το χαρτι που λεει οτι η τηλεοραση ελεγχθηκε και μετα φυγει ο τεχνικος τοτε παπαλα στα δικαστηρια.

  • Like 1
  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...