Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία κατά Κωτσόβολου: Ζημιά σε ολοκαίνουργια τηλεόραση και παραβίαση καταναλωτικών δικαιωμάτων


divxmania

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 minutes ago, Nabuko said:

Η σκέψη σου είναι πολύ απλοική και δεν μπορεί να σταθεί στο δικαστήριο. 

θα παει την τηλεοραση στο δικαστηριο, και θα πει στους δικηγορους του kotsovolou σηκωστε την.
Απο ποτε η απλοικες σκεψεις ειναι λαθος;

 

6 minutes ago, Nabuko said:

Αν απαντήσεις το παραπάνω και σε ίδια ερώτηση της έδρας τι νομίζεις ότι θα συμβεί?

αν ειχαν γινει ολα σωστα και δεν υπηρχε λαθος δεν θα συζητουσαμε σημερα.
προφανως και εγιναν λαθη. θα κρινει το δικαστηριο και θα βγαλει την αναλογη αποφαση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 480
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

15 λεπτά πριν, tzotzo είπε

Υπαρχει ζητημα κατανοησης απλων εννοιων.
Μεχρι στιγμης εχει σταλει προσωπικο του Kotsovolos και εχει κανει ζημια, ή ας πουμε δεν εχει ανταπεξελθει των συμβατικων του υποχρεωσεων. Ευλογα ο νηματοθετης θεωρει πως αντιστοιχα δεν θα συμπεριφερθουν αναλογα και στην διαχειριση της καταστασης.

Αν παρει φωτια η SONY, εχει ασφαλεια η SONY και θα πληρωσει την τηλεοραση. Ο kotsos που εμπλεκεται;

Καταλαβαίνω ο TS να έχει μια ανησυχία για το πώς θα χειριστεί ο Κωτσόβολος την διαδικασία αντικατάστασης panel αλλά πιστεύεις ότι σε μια επισκευή που θα τους κοστίσει ένα κάρο χρήματα δεν θα δώσουν λίγο περισσότερη προσοχη ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, grinder_ είπε

Λεπτομέρεια.
Το ότι του λένε ότι "θα την πάμε" στο επίσημο σέρβις της Sony δεν σημαίνει ότι η επισκευή εγγυημένα θα γίνει εκεί.
Εκτός εάν λάβει γραπτή επιβεβαίωση-δέσμευση από την Sony ότι εκείνοι που θα αναλάβουν την όλη διαχείριση από την παραλαβή μέχρι εκ νέου επίδοση είναι εγκεκριμένοι και δεν θα επηρεάσουν κάποιο μελλοντικό θέμα.

 

Aν πληρώσει ο Κ στην Σονυ δεν θα την φτιάξουν ;

8 λεπτά πριν, tzotzo είπε

θα παει την τηλεοραση στο δικαστηριο, και θα πει στους δικηγορους του kotsovolou σηκωστε την.
Απο ποτε η απλοικες σκεψεις ειναι λαθος;

 

 

Μην βλέπεις τόσες αμερικάνικες ταινίες.

  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, ice25 είπε

Δηλαδή ο δικαστής θα λάβει σαν δεδομένο τον καλό χαρακτηρα χωρίς κάποια απόδειξη του OP και σαν δεδομένο πως ο τεχνικός και η εταιρεία είναι κακοί απατεώνες ...  κάπου δεν κολλάει ..  καλά τα νομικίστικα αλλά υπάρχει και η κοινή λογική και αυτή λέει πως δεν μπορεί να αποδειχθεί πως η ζημιά προήλθε από τον τεχνικό , από την στιγμή που έφυγε χωρίς κάποια παρατήρηση από τον πελάτη... και φυσικά αν έχει υπογράψει τεχνικό δελτίο χωρίς να αναφέρεται τίποτα για ζημιά 

Ας τσιμπήσω λίγο ακόμα...
Ο δικαστής για τον καταναλωτή θα λάβει υπόψιν την ζημία και την συνάφεια αυτής με την υπηρεσία.
Για τον επαγγελματία θα λάβει υπόψιν πόσο επαγγελματικά εκτέλεσε την υπηρεσία που πούλησε.

Αν δεν συμπλήρωσε τεχνικό δελτίο ο επαγγελματίας, για να προστατέψει στο κάτω κάτω την δουλεία του από τον επικίνδυνο καταναλωτή, πάλι φταίει ο πελάτης; Σου εξήγησα παρακάτω την έλλειψη παρανομίας και υπαιτιότητας. Διάβασε τα. Το να μην σου αρέσουν είναι δικό σου θέμα, αλλά σήμερα αυτά είναι.
Άσε την δική σου "κοινή λογική", υπάρχει νομοθεσία και πάμε στα δικαστήρια να την επικαλεστούμε.
 

5 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Aν πληρώσει ο Κ στην Σονυ δεν θα την φτιάξουν ;

Άλλο λέω, ας μην δένουμε κόμπο ότι το τρίτο συνεργείο τεχνικών θα παραλάμβανε την τηλεόραση και θα την πήγαινε καρφί για επισκευή στο επίσημο service της Sony. Πιθανών να πήγαινε στο επισκευαστικό κέντρο του κόστου.
Ας έρθει κατευθείαν η Sony τότε, ή να λάβει πρώτα γραπτά διαβεβαίωση.

Είναι κακό δηλαδή να έχει κάποιος επιφυλάξεις ή ας την φάει δεύτερη φορά για να μην ασχολούμαστε άλλο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Plot twist ο ts δεν είναι ευχαριστημένος με την αγορά και ψάχνει τρόπο να πάρει πίσω τα λεφτά του

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, dpolal είπε

Έτσι για την ενημέρωση επειδή διάβασα μόνο την πρώτη σελίδα εχθές και βαριέμαι τώρα να διαβάζω άλλες 24.

Ο TS ξαναεμφανίστηκε ;;;

Ανέφερε γιατί αρνείται να του αλλάξουν ή επισκευάσουν την τηλεόραση και θέλει μόνο αποζημίωση ;;;

Μπορεί κάποιος να μου πεί πόσα επεισόδια έχασα;; 😁

 

Mεγάλη κουβέντα ανοίγεις εσύ τώρα και θα χρειαστούμε άλλες 24 σελίδες για να σου πούμε

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, Malthador είπε

ενώ δίπλα τους θα κάνει χαρακίρι ο υπεύθυνος του καταστήματος υπό τον ήχο των Arch Enemy.

Έμπαινα Alissa White-Gluz.

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, grinder_ είπε

Λεπτομέρεια.
Το ότι του λένε ότι "θα την πάμε" στο επίσημο σέρβις της Sony δεν σημαίνει ότι η επισκευή εγγυημένα θα γίνει εκεί.
Εκτός εάν λάβει γραπτή επιβεβαίωση-δέσμευση από την Sony ότι εκείνοι που θα αναλάβουν την όλη διαχείριση από την παραλαβή μέχρι εκ νέου επίδοση είναι εγκεκριμένοι και δεν θα επηρεάσουν κάποιο μελλοντικό θέμα.

Αλλά είπαμε λεπτομέρειες, ο OP όλο γλώσσα βγάζει ζητώντας να επιστρέψει στην πρότερη κατάσταση για την οποία περιπέτεια δεν ευθύνεται, κάτι το όποιο είναι υπερβολικό και παράλογο.

Δεν υπάρχει ενδεχόμενο ότι δε θα γυρίσει στη Sony, κυριολεκτικά ΜΌΝΟ η Sony έχει πάνελ να την επισκευάσει, έλεος με αυτή τη συζήτηση. 

Δε μπορεί να μπει μουφα πάνελ, αν δεν είναι oled το backlight;; Με ζελοτειπ θα το κρατήσει; Μουφέ OLED ΔΕΝ υπάρχουν, το κόστος τους είναι τεράστιο. 

Επίσης το αν όντως είναι στην Sony είναι εύκολος έλεγχος

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γεγονός ότι είναι Κυριακή κι εγώ στο κρεβάτι με πυρετό μού έδωσε χρόνο να διαβάσω ολα όσα γράφτηκαν μέχρι εδώ. Θα παραθέσω την άποψή μου χωρίς να είναι υποχρεωτικό να συμφωνήσει κάποιος. Με όσα εγώ έχω διαβάσει και καταλάβει, Ο θεματοθετης θέλει αποζημίωση και όχι αντικατάσταση, και αρνήθηκε να παραδώσει την τηλεόραση, για τον εξής λόγο. Σκέφτηκε ότι αφού η αγορά έγινε από άλλο κατάστημα και όχι από τον Κωτσόβολο ο Κωτσόβολος και να τον αποζημιώσει δε μπορεί να πάρει την τηλεόραση πίσω. Άρα, σου λέει, θα κρατήσω και την τηλεόραση και τα λεφτά. Αυτά για τις γρατζουνιες είναι, όπως το βλέπω εγώ, δικαιολογίες, με αναμμένη τηλεόραση δε φαίνεται τίποτα. Επίσης, σιγά μη γίνονται αυτές οι γρατζουνιες με ένα σκουπιδακι που υπάρχει στο κρεβάτι μας. Tα panel έχουν ειδικές επιστρώσεις. Εδώ κατά την άποψη μου έχουμε να κάνουμε με έναν άνθρωπο που ξεκάθαρα προσπαθεί να εκμεταλλευτεί παραθυράκια του νόμου αλλά και την πίεση των ΜΜΕ για να εξαναγκάσει μια εταιρεία να του πληρώσει το αντίτιμο της τηλεόρασης και να κρατήσει και τη συσκευή. Φυσικά όλα αυτά για βιντεοσκόπηση είναι άνευ ουσίας και επικίνδυνα για τον ίδιο. Η βιντεοσκόπηση υλικού γίνεται δεκτή σε δικαστήριο μόνο για κακούργημα και όχι αν είπα εγώ κάτι και εσύ κάτι άλλο. Από τη στιγμή που δεν υπάρχουν αποδείξεις ότι η οθόνη πριν ήταν οκ (ο λόγος κάποιου δεν μετρά) δεν υπάρχουν και αποδείξεις ότι δημιουργήθηκε πρόβλημα ακόμα κι από την λανθασμένη διαχείριση. Η αντικατάσταση panel από την Κωτσόβολος ήταν ήδη μια εξαιρετικά γενναιόδωρη προσφορά και μόνο δολο -κατα τη δική μου γνώμη- μαρτυρά η άρνηση αυτής της προσφοράς. Σου λέει "θα βαρεθεί ο Κωτσόβολος και θα το κάνει". Και ίσως και να το έκανε αν είχε αγοράσει την τηλεόραση από εκεί. Τώρα όμως η καταβολή αποζημίωσης απαιτεί έγκριση κονδυλίου και καθιστά την υπόθεση εντελώς διαφορετική και πολύ πιο δυσκολη. Θα παρακαλούσα τον moderator να σκεφτεί αν θα πρέπει να παραμείνει το συγκεκριμένο post. Δε με ενδιαφέρει ο Κωτσόβολος, ούτε εργαζόμενός του ειμαι, ούτε του ομίλου ΔΕΗ. Αλλά με εκνευρίζει αφάνταστα να βάζουμε στο στόχαστρο έναν άνθρωπο που πήγε να κάνει τη δουλειά του για ψίχουλα επειδή θέλει κάποιος τσάμπα τηλεόραση 3.500 ευρώ.  Αυτά και μη μπει στον κόπο να μου απαντήσει ο ίδιος. Κατάλαβα ήδη μια χαρά. 

Επεξ/σία από elitistis
  • Like 4
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Όπως είπα πιο πάνω, θέλω να μας πει ο ts που βρίσκονται τα σημάδια σε σχέση με της βίδες της βάσεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, elitistis είπε

---- 

Ακριβώς αυτά. Τα έχουμε πει ήδη δυο-τρία άτομα αλλά κάποιοι δεν εννοούν να δουν τα προφανή....
Τελικά αν πάει στα δικαστήρια, απλώς θα πάρει αυτό που δεν μπορεί να γραφεί (λόγω λογοκρισίας), 
διότι τα επιχειρήματα που επικαλείται είναι πολύ αδύναμα και οι δικαστές θα κρίνουν με την κοινή λογική. 
Είναι απίθανο να επιδικάσουν αντικατάσταση της tv ή αποζημίωση τέτοιου ποσού για μια γρατσουνιά, όσο και να ωρύονται κάποιοι.
Κοντά στο νου κι η γνώση....

-

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, grinder_ είπε

Ας τσιμπήσω λίγο ακόμα...
Ο δικαστής για τον καταναλωτή θα λάβει υπόψιν την ζημία και την συνάφεια αυτής με την υπηρεσία.
Για τον επαγγελματία θα λάβει υπόψιν πόσο επαγγελματικά εκτέλεσε την υπηρεσία που πούλησε.

Αν δεν συμπλήρωσε τεχνικό δελτίο ο επαγγελματίας, για να προστατέψει στο κάτω κάτω την δουλεία του από τον επικίνδυνο καταναλωτή, πάλι φταίει ο πελάτης; Σου εξήγησα παρακάτω την έλλειψη παρανομίας και υπαιτιότητας. Διάβασε τα. Το να μην σου αρέσουν είναι δικό σου θέμα, αλλά σήμερα αυτά είναι.
Άσε την δική σου "κοινή λογική", υπάρχει νομοθεσία και πάμε στα δικαστήρια να την επικαλεστούμε.
 

Άλλο λέω, ας μην δένουμε κόμπο ότι το τρίτο συνεργείο τεχνικών θα παραλάμβανε την τηλεόραση και θα την πήγαινε καρφί για επισκευή στο επίσημο service της Sony. Πιθανών να πήγαινε στο επισκευαστικό κέντρο του κόστου.
Ας έρθει κατευθείαν η Sony τότε, ή να λάβει πρώτα γραπτά διαβεβαίωση.

Είναι κακό δηλαδή να έχει κάποιος επιφυλάξεις ή ας την φάει δεύτερη φορά για να μην ασχολούμαστε άλλο;

εγώ μιλάω αν έχει υπογράψει ο πελάτης τέτοιο δελτίο ... αν το έχει υπογράψει χωρίς να υπάρχει αναφορά για βλάβη η κάποια εκκρεμότητα ... ξεχνάμε όλη την υπόθεση  και η ζημιά έγινε σε μεταγενέστερο χρόνο.. είναι τόσο απλά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο σημείο αυτό θέλω πραγματικά να ευχαριστήσω τον TS που μας έχει μπριζώσει για τα καλά και καθόμαστε και "μαλώνουμε" μεταξύ μας για το τι έγινε, τι ήταν σωστό να γίνει και δεν έγινε, τι πρέπει να κάνει απο εδώ και πέρα και αυτός κάθεται αμέριμνος και ακόμη δεν έχει αποφασίσει τι θέλει να κάνει.

Καλή συνέχεια στην κουβέντα, εγώ αποχωρώ.

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Volga είπε

Ωραία ας παμε στην ίδια περίπτωση...

Αν αυριο πατε το αμάξι σας (ενα που δεν έχει κλεισει μηνα) για να βάλετε πχ μεμβράνες στα τζάμια, και σας γρατζουνίσει μια πόρτα ο μάστορας. Θα πειτε ΟΚ; Αυτα συμβαίνουν, δεν πολυφαίνεται; 😄

Όχι αλλα αν μου πει να μου αλλάξει πόρτα θα δεχτώ. Δε θα περιμένω καινούργιο αυτοκίνητο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...