Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία κατά Κωτσόβολου: Ζημιά σε ολοκαίνουργια τηλεόραση και παραβίαση καταναλωτικών δικαιωμάτων


divxmania

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
11 hours ago, divxmania said:

Επειδή η ζημιά προκλήθηκε από τον πάροχο υπηρεσιών (Κωτσόβολος), η νομοθεσία καταναλωτών (Νόμος 2251/1994 και Οδηγία 2011/83/ΕΕ) ορίζει πράγματι ότι ο πάροχος έχει την υποχρέωση να αποκαταστήσει τη ζημιά. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αποδώσουν το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, εάν αυτό είναι εφικτό.

Η νομοθεσία καταναλωτών αναφέρει ότι η αποκατάσταση πρέπει να είναι αναλογική με τη ζημιά και την ταλαιπωρία του καταναλωτή. Μην ξεχναμε εδω ότι περιμένω ήδη 2 μηνες εκ των οποίων τον 1 με προσδοκία αποζημίωσης. Αυτό σημαίνει ότι, εάν η επισκευή δεν είναι επαρκής ή υποβαθμίζει την αξία της τηλεόρασης, μπορεί να θεωρηθεί ακατάλληλη λύση. Η επισκευή δεν είναι πάντα η πρώτη επιλογή, ιδιαίτερα αν δεν αποκαθιστά πλήρως την αρχική κατάσταση. 

Σύμφωνα με την αρχή της αναλογικότητας, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την πιο κατάλληλη λύση για την αποκατάσταση της ζημιάς.

Η αναλογικότητα κρίνεται σε δικαστήριο (από τη στιγμή που δεν υπάρχει αρχή η οποία ασχολείται με διαιτησία τέτοιων περιπτώσεων) και είναι obscure η έννοια της «αναλογικότητας», αφού δεν ορίζεται με σαφήνεια σε κάποιο νόμο.

Και αφού δεν ορίζεται με σαφήνεια, εσύ μπορεί να θεωρείς κατάλληλη λύση την αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ίδιο, ενώ το κατάστημα να θεωρεί κατάλληλη λύση την επισκευή της ζημιάς μέσω της αντικατάστασης του πάνελ από το επίσημο σέρβις. Οπότε είτε θα πρέπει να υποχωρήσει το ένα από τα δύο μέλη, είτε θα κριθεί η αναλογικότητα της περίπτωσης σε κάποιο δικαστήριο και την αγωγή θα πρέπει να την καταθέσεις εσύ που είσαι το ζημιωμένο μέλος.

11 hours ago, divxmania said:

Όσον αφορα την αλλαγή πάνελ, Η αρχική κατάσταση μιας καινούργιας τηλεόρασης περιλαμβάνει όχι μόνο ένα λειτουργικό πάνελ αλλά και την εγγύηση ότι η συσκευή είναι ανέγγιχτη και συναρμολογημένη στο εργοστάσιο με υψηλές προδιαγραφές. Όταν αντικαθίσταται το πάνελ, ακόμη και από εξουσιοδοτημένο τεχνικό, η τηλεόραση ανοίγεται και επανασυναρμολογείται, κάτι που μπορεί να μην προσφέρει την ίδια ποιότητα με τη συναρμολόγηση του εργοστασίου.

Η αντικατάσταση του πάνελ ενδέχεται να μην έχει την ακρίβεια μιας ολοκαίνουργιας μονάδας, και μπορεί να εμφανιστούν μικρές ατέλειες κατά την επανασυναρμολόγηση. Επίσης, οι επισκευές μερικές φορές οδηγούν σε προβλήματα, όπως μικρά κενά, θέματα ευθυγράμμισης ή λεπτές διαφορές στη χρωματική βαθμονόμηση σε σχέση με το αρχικό πάνελ. Προφανώς σε μια τηλεόραση τέτοιου κόστους και μεγέθους είναι κατι που επηρεάζει.

Επισης, Μια επισκευασμένη τηλεόραση, ακόμα κι αν είναι τεχνικά λειτουργική, συνήθως έχει χαμηλότερη αντιληπτή και μεταπωλητική αξία σε σχέση με μια καινούργια, ανέγγιχτη μονάδα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τηλεοράσεις υψηλής αξίας, όπου η πλήρης αντικατάσταση του πάνελ μπορεί να επηρεάσει την αξία ή την ικανοποίηση του κατόχου από το προϊόν.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, το αντικατασταθέν πάνελ μπορεί να συνοδεύεται από μικρότερη εγγύηση σε σχέση με μια νέα μονάδα. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τη μακροπρόθεσμη αξιοπιστία και την αίσθηση ασφάλειας, καθώς οι επισκευές γενικά δεν θεωρούνται ισοδύναμες με ένα ολοκαίνουργιο προϊόν από την άποψη της κάλυψης εγγύησης.

Δεν ξέρω από που προκύπτουν αυτά που αναφέρεις εδώ. Δεν έχω υπόψιν μου κάποια έρευνα που αναφέρει ότι τα επισκευασμένα προϊόντα είναι κατώτερα των περιστάσεων. Δύο παραδείγματα από την εμπειρία μου:

Παράδειγμα 1: έχω ένα Χ1 του 2023, που το πήρα όταν πρωτοκυκλοφόρησε το revamp. Μέχρι τώρα έχουν γίνει 3 ανακλήσεις από την BMW για διάφορα ζητήματα. Δεν θεωρώ ότι το αμάξι που οδηγώ είναι λιγότερο ασφαλές από πριν επειδή άλλαξε κάτι στην επανασυναρμολόγησή του, ούτε ότι έχει χάσει μέρος της μεταπωλητικής του αξίας.

Παράδειγμα 2: έχω ένα iPhone 14 εδώ και ενάμιση χρόνο με 85% battery health. Ας υποθέσουμε ότι αύριο χαλάει η μπαταρία του και πρέπει να αντικατασταθεί στο επίσημο σέρβις εντός εγγύησης. Η νέα μπαταρία θα έχει 100% health προφανώς και θα έχει και εγγύηση ενός επιπλέον έτους, αντίθετα με την τωρινή που θα έληγε σε έξι μήνες η εγγύησή της. Σε ποια περίπτωση θεωρεί ότι θα έχει μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία η συσκευή;

Το να ζητήσεις αποζημίωση επειδή σε ταλαιπωρούν 2 μήνες και επειδή θα θέλουν άλλες 15 μέρες να σου αντικαταστήσουν το πάνελ της τηλεόρασης, το καταλαβαίνω. Το να αρνείσαι την επισκευή επειδή θεωρείς ότι θα μειωθεί η αξία της τηλεόρασης είναι εσφαλμένο κατά την γνώμη μου. Δεν ξέρω από που προκύπτει αυτό. Ίσα ίσα αν πάθει μεγαλύτερη ζημιά με ευθύνη του επίσημου σέρβις, τότε είναι που θα μπορείς με μεγαλύτερη ευκολία να ζητήσεις αντικατάσταση της τηλεόρασης, αφού θα είναι η ίδια η Sony που θα έχει προκαλέσει την ζημιά.

-----------------------------------

Πάντως θα ήθελα να μου απαντήσεις με ποιο σκεπτικό η μεταφορική του Sony Center άνοιξε την τηλεόραση μέσα στο σπίτι σου. Είναι πάγια τακτική του καταστήματος ή τους το ζήτησες εσύ;

1 hour ago, ice25 said:

 -Μπορώ να πω ότι ο εγκαταστάτης TV είναι η αιτία για τις 2 γρατσουνιές στην τηλεόραση; -ΝΑΙ ΜΠΟΡΩ.    >>ΠΩΣ??

 συνήθως οι εγκαταστατες έχουν ένα τεχνικό δελτίο που υπογράφει ο πελάτης και του δίνουν  το πρωτότυπο ... σημειώθηκε εκεί πάνω τίποτα ?? αν όχι δεν μπορεί να αποδείξει τίποτα... μπορεί κάλλιστα η ζημιά να έγινε μετά την αποχώρηση του εγκαταστάτη

Αυτή την απορία την έχω κι εγώ. Όταν αγόρασα στεγνωτήριο, το έφερε η μεταφορική του Πλαισίου, το ανέβασε στο σπίτι και εγώ το άφησα κλειστό στη συσκευασία του μέχρι να έρθουν οι τεχνικοί και να το συνδέσουν (μετά από 3-4 μέρες). Όταν ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση υπέγραψα χαρτί που έλεγε ότι όλα έγιναν σωστά και ότι είχα ελέγξει το αποτέλεσμα. Καλό είναι να μας πει ο OP αν έχουν τέτοιο χαρτί στα χέρια τους, γιατί θα απλοποιηθεί η περίπτωση,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 480
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ο μόνος τρόπος να βρεις το δίκιο σου, εφόσον θεωρείς ότι αδικήθηκες και ότι η αντικατάσταση του πάνελ δεν σε καλύπτει, είναι η νομική οδός.

Απλά δεν ξέρω αν σε συμφέρει αυτό, γιατί θα χαλάσεις ίσως τα ίδια λεφτά με την τηλεόραση, θα περάσουν σίγουρα 2-3 χρόνια και στο τέλος υπάρχει μεγάλη περίπτωση όχι μόνο να πάρεις λιγότερα από αντικατάσταση πάνελ αλλά και να μην δικαιωθείς.

Έχοντας αυτό στο πίσω μέρος του μυαλού σου μπορείς να το κυνηγήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Και αυτό στο επιβεβαίωσαν? Όλο επιβεβαιώσεις είναι ο Κώτσος με σένα.

Και αφού τελικά ήρθε ένας, εσύ γιατί δέχτηκες να ξεκινήσει εργασία αντί να τον στείλεις ή να ζητήσεις να έρθει και ο 2ος? 

Τι γιατί; Του είπε ο "τεχνικός" ότι θα διεκπεραίωθει η εργασία και ο νηματοθετης καλοπιστα το δέχτηκε. Δεν συμφώνησε στην ανάληψη ρίσκου, απλώς δέχτηκε ότι του είπε ο τεχνικός-ειδικος. Εκτός και αν του είπε ότι ενέχει ρίσκο και ο νηματοθετης συμφώνησε. 

Δηλαδή ποτέ δεν θα φταίει ο "τεχνικός"; Και γιατί αυτό, και γιατί εκείνο, και γιατί το άλλο. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 hour ago, Nabuko said:

Εγώ έχω μια απορία. Γιατί λέτε ότι θα πρεπε κανονικά να ήταν 2 οι τεχνικοί και όχι ένας που ήρθε? Στο λινκ που παρατέθηκε λίγες σελίδες πιο πίσω δεν αναγράφεται πουθενά μέσα ότι έρχονται 2 άτομα. Παντού αναγράφεται ένα. "Τεχνικός" λέει και όχι τεχνικοί. Ενικός. 

Γιατί υπάρχει και η κοινή λογική που επιτάσσει ότι μια τηλεόραση 30 κιλών, μήκους 1,70μ και πλάτους 1,00μ δεν μπορεί ένας άνθρωπος μόνος του να την βάλει στον τοίχο, ακόμα και αν είναι ο Mountain.

  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να συνοψίσουμε λίγο την κατάσταση :

- Ο TS θα είναι ικανοποιημένος μόνο με αντικατάσταση του προϊόντος με καινούργιο σφραγισμένο.

- Δεν εμπιστεύεται το επίσημο service της Sony και δεν θέλει να δεχτεί αυτή την λύση.

- Δεν βλέπω να το δέχεται αυτό ο Κωτσόβολος και μάλλον πάμε για δικαστήριο.

Μια ερώτηση έχω μόνο : Εαν τελικά το δικαστήριο αποφανθεί ότι η καλύτερη λύση είναι αυτή που προτείνει ο Κωτσόβολος (αλλαγή panel δηλαδή στο επίσημο service), δεν θα είναι κρίμα για την ώρα και το χρήμα που θα έχει χαλάσει ο TS ;

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, grinder_ είπε

δεν θα υποθέσει ότι ο OP στις 16 Σεπτεμβρίου, ύστερα από την εγχρήματη παροχή υπηρεσίας του δεύτερου

δεν χρειαζεται να παρεις μαχαιρι. Θα μπορουσα να σου εβγαζα φωτογραφιες την δικη μου, αλλα την εχω συσκευασει για το χωριο. 5 δευτερολεπτα χρειαζονται, ενα 4χρονο, και ενα drone των 10€.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, keleystis είπε

Για να συνοψίσουμε λίγο την κατάσταση :

- Ο TS θα είναι ικανοποιημένος μόνο με αντικατάσταση του προϊόντος με καινούργιο σφραγισμένο.

- Δεν εμπιστεύεται το επίσημο service της Sony και δεν θέλει να δεχτεί αυτή την λύση.

- Δεν βλέπω να το δέχεται αυτό ο Κωτσόβολος και μάλλον πάμε για δικαστήριο.

Μια ερώτηση έχω μόνο : Εαν τελικά το δικαστήριο αποφανθεί ότι η καλύτερη λύση είναι αυτή που προτείνει ο Κωτσόβολος (αλλαγή panel δηλαδή στο επίσημο service), δεν θα είναι κρίμα για την ώρα και το χρήμα που θα έχει χαλάσει ο TS ;

Θα διαφωνήσω μόνο στο οτι δεν εμπιστεύομαι το επίσημο service της Sony. Ισα ισα. Απλώς  η τηλεόραση ειναι ολοκαινουργια και δεν θεωρω καταλληλη λύση την επιδιόρθωση για αρκετούς λόγους που ανέφερα παραπάνω, και ενας ακομη πολυ μεγαλος παράγοντας ειναι το όλο πάρε δώσε που δεν υπάρχει καμία διαφάνεια σχετικα με την αποστολή - παράδοση του Κωτσόβολου και τους όρους που την διέπουν. Η τηλεόραση θα μπορούσε να φύγει σε άριστη κατάσταση απο την Sony και να έρθει σε ακόμη χειρότερη κατάσταση. Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη εκει? Φτου και απο την αρχή.

Επίσης δεν υπάρχει κανένα σημείο επαφής με Κωτσόβολο, απαντάνε σε ένα email κάθε μήνα επομένως δεν βγάζεις άκρη και ειμαι σίγουρος οτι γίνεται επιτηδευμένα αυτό. Έχω ζητήσει πολλές φορες να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο το οποίο στέκει και νομικά σε σχέση με την περίπτωση μου. 

Είναι ένας απο τους λόγους που επικαλλέστηκα τον GDPR και έχω ζητήσει ο,τιδήποτε έχουν στη κατοχή τους που αφορά την υπόθεση μου, καθώς και υπεύθυνο άτομο επικοινωνιας, 

Παρόλο που τα ονόματα υπαλλήλων μπορεί να θεωρηθούν ευαίσθητα υπό το GDPR (Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων), είναι συνήθως επιτρεπτό για τις εταιρείες να αποκαλύπτουν το όνομα του ατόμου που είναι υπεύθυνο για τη διαχείριση συγκεκριμένης υπόθεσης, ιδίως όταν ζητείται για λόγους εξυπηρέτησης και συνέχειας στην επικοινωνία. Δεδομένου ότι η υποστήριξη από την Κωτσόβολος έχει υπάρξει αποσπασματική και αναποτελεσματική, η ύπαρξη ενός σταθερού σημείου επαφής είναι λογικό αίτημα και θα μπορούσε να δικαιολογηθεί υπό τον "νόμιμο συμφέρον" του GDPR, ειδικά εφόσον διευκολύνει την άσκηση των δικαιωμάτων ως καταναλωτή.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, divxmania είπε

Η τηλεόραση θα μπορούσε να φύγει σε άριστη κατάσταση απο την Sony και να έρθει σε ακόμη χειρότερη κατάσταση. Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη εκει? Φτου και απο την αρχή.

Με συγχωρείς αλλά με το "θα μπορούσε" με έχασες. Με την ίδια λογική να πώ και εγώ "θα μπορούσε το service της Sony να πάρει φωτιά και να καεί η τηλεόραση ολοκληρωτικά και τότε τι θα γινόταν ;"

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, keleystis είπε

Για να συνοψίσουμε λίγο την κατάσταση :

- Ο TS θα είναι ικανοποιημένος μόνο με αντικατάσταση του προϊόντος με καινούργιο σφραγισμένο.

Γιατί να μας ενδιαφέρει η ικανοποίηση ενός τυχαίου καταναλωτή; Καλά να πάθει.
Εμείς μαχόμαστε για το damage control μιας εταιρίας παροχής υπηρεσιών από εξειδικευμένους επαγγελματίες.

44 λεπτά πριν, keleystis είπε

- Δεν εμπιστεύεται το επίσημο service της Sony και δεν θέλει να δεχτεί αυτή την λύση.

Μα πώς όχι, αφού με τα δείγματα που έχουν δείξει είναι εγγυημένη η αψεγάδιαστη επισκευή και δεν θα κλείσει απλά την διένεξη. Επίσης σίγουρα το επισκευαστικό κέντρο του κοτσου που θα γίνει η επισκευή με β διαλογής πάνελ είναι ισάξιο με την Sony. (σημ: ο κoστος λέει ότι θα την πάει στην Sony) Αλλά σιγά και να την πάθει δεύτερη φορά πρόβλημά του.

44 λεπτά πριν, keleystis είπε

- Δεν βλέπω να το δέχεται αυτό ο Κωτσόβολος και μάλλον πάμε για δικαστήριο.

Γιατί να πάει δε δικαστήριο για να χάσει και άλλα χρήματα; Αφού σχετική νομοθεσία δεν υπάρχει στην Ελλάδα και είναι προφανές ότι η δολιοφθορά προκλήθηκε από τον OP. Ας πάει εάν θέλει να πληρώσει τον τεχνικό και την εταιρία για την αναστάτωση που τους προκάλεσε.

44 λεπτά πριν, keleystis είπε

Μια ερώτηση έχω μόνο : Εαν τελικά το δικαστήριο αποφανθεί ότι η καλύτερη λύση είναι αυτή που προτείνει ο Κωτσόβολος (αλλαγή panel δηλαδή στο επίσημο service), δεν θα είναι κρίμα για την ώρα και το χρήμα που θα έχει χαλάσει ο TS ;

Έλα μωρέ τι κρίμα να είναι; Εδώ μερικοί δεν μπορούν να ταυτιστούν με μια αλυσίδα που δίνει ψωμί σε αξιόλογους επαγγελματίες και συναντάνε καθημερινά διάφορους εκδικητικούς πελάτες χωρίς καμία προστασία από τον νόμο, για τον κάθε τρελό που είχε 3κ να πετάξει θα ενδιαφερθούμε;

40 λεπτά πριν, Vstromrider είπε

δεν χρειαζεται να παρεις μαχαιρι. Θα μπορουσα να σου εβγαζα φωτογραφιες την δικη μου, αλλα την εχω συσκευασει για το χωριο. 5 δευτερολεπτα χρειαζονται, ενα 4χρονο, και ενα drone των 10€.

 

Είπαμε, οι "εθελοντές" να ζητήσουν τα στοιχεία από τον OP να σπεύσουν μάρτυρες του αξιόλογου επαγγελματία.

Επίσης καλή ιδέα είναι να ανταλλάξετε στοιχεία μεταξύ σας όλοι οι κοινωνιοπαθείς πολίτες-καταναλωτές για επερχόμενες κινητοποιήσεις με αίτημα την άμεση αλλαγή-κατάργηση των νόμων στο Δίκαιο Καταναλωτή. Δεν γίνεται αυτοί οι οπισθοδρομικοί νόμοι να μας κρατάνε στον παρελθόν, θέλουμε λογική σήμερα.

@tzotzo _/sarcasm προφανώς ή άλλη "λογική" όπως την παρουσιάζουν κάποιοι.

Επεξ/σία από grinder_
  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, keleystis said:

Με συγχωρείς αλλά με το "θα μπορούσε" με έχασες. Με την ίδια λογική να πώ και εγώ "θα μπορούσε το service της Sony να πάρει φωτιά και να καεί η τηλεόραση ολοκληρωτικά και τότε τι θα γινόταν ;"

Υπαρχει ζητημα κατανοησης απλων εννοιων.
Μεχρι στιγμης εχει σταλει προσωπικο του Kotsovolos και εχει κανει ζημια, ή ας πουμε δεν εχει ανταπεξελθει των συμβατικων του υποχρεωσεων. Ευλογα ο νηματοθετης θεωρει πως αντιστοιχα δεν θα συμπεριφερθουν αναλογα και στην διαχειριση της καταστασης.

Αν παρει φωτια η SONY, εχει ασφαλεια η SONY και θα πληρωσει την τηλεοραση. Ο kotsos που εμπλεκεται;

31 minutes ago, keleystis said:

Μια ερώτηση έχω μόνο : Εαν τελικά το δικαστήριο αποφανθεί ότι η καλύτερη λύση είναι αυτή που προτείνει ο Κωτσόβολος (αλλαγή panel δηλαδή στο επίσημο service), δεν θα είναι κρίμα για την ώρα και το χρήμα που θα έχει χαλάσει ο TS ;

Ο kotsovolos εχει συμφωνησει αρχικα στην αποζημιωση, και μετα αρνειται οποιας ευθυνης.
Αν πανε στο δικαστηριο,που πολυ πιθανον να συμβιβαστουν εξωδικαστικα με οφελος του νηματοθετη, αν πανε ομως οποιαδηποτε θετικη εξελιξη για τον νηματοθετη θα περιλαμβανει και δικαστικα εξοδα. Αφετερου δεν ειναι οτι θα εχει μεινει χωρις τηλεοραση ολον αυτον τον καιρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε φίλε που βρίσκεις το κουράγιο να ασχολείσαι με κάτι τέτοιο διαβάζοντας και γράφοντας 368 “replies” για μια ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.Ελεος. Η δέξου την αντικατάσταση του πάνελ ή κράτησε την χαλασμένη. Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση προσπάθεια για μια ηλεκτρική συσκευή. Εάν είναι πολλά τα χρήματα που έδωσες ας μην έδινες τόσα για μια τηλεόραση. Για να δίνεις τόσα σημαίνει ότι δεν σου λείπουν κιόλας. Και για να μην δέχεσαι την αντικατάσταση του πάνελ από την ίδια εταιρεία που την δημιούργησε μάλλον είσαι ψείρας και έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο για να έχεις ανεβάσει και να δίνεις τόση συνέχεια σε ένα τέτοιο θέμα. Προφανώς θες να λάβει διαστάσεις μπας και βγάλεις και τίποτα έξτρα από Κωτσόβολο με σκοπό να μην τους διασύρεις στο μεγαλύτερο τεχνολογικό φόρουμ της χώρας.

Οχι ότι με νοιάζει για κώτσο ή ότι τους λυπάμαι αλλά πραγματικά έχει κουράσει κάθε μέρα να μπαίνω να δω κανένα φρέσκο θέμα και να βλέπω τον «πικραμένο» με την τηλεόραση του των 3000 ευρώ λες που μιλάμε για κανένα ορφανοτροφείο που έμειναν τα παιδάκια χωρίς τηλεόραση .

 

  • Thanks 1
  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, divxmania είπε

Γιατί ήταν λάθος μου και το έχω ξαναπεί.

Αν απαντήσεις το παραπάνω και σε ίδια ερώτηση της έδρας τι νομίζεις ότι θα συμβεί?

42 λεπτά πριν, Malthador είπε

Γιατί υπάρχει και η κοινή λογική που επιτάσσει ότι μια τηλεόραση 30 κιλών, μήκους 1,70μ και πλάτους 1,00μ δεν μπορεί ένας άνθρωπος μόνος του να την βάλει στον τοίχο, ακόμα και αν είναι ο Mountain.

Η σκέψη σου είναι πολύ απλοική και δεν μπορεί να σταθεί στο δικαστήριο. 

51 λεπτά πριν, grinder_ είπε

Μα γιατί να πάει κόντρα;
Εσύ δεν ήσουν που ρωτούσες παραπάνω ότι ο κωτσοβολος αναφέρει έναν τεχνικό γιατί να ζητήσουμε 2 τεχνικούς;

Δεν ρώτησα εσένα φίλε μου αλλά τον ts

 

Γενικώς θα έπρεπε να με προβληματίσει που 2-3 λογαριασμοί απαντάνε σε πρώτο πρόσωπο ωσάν να πρόκειται για τον ts αλλά από την άλλη δεν καίγομαι και τόσο να μάθω γιατί συμβαίνει αυτό.

Επεξ/σία από Nabuko
  • Like 5
  • Thanks 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, grinder_ said:

Έλα μωρέ τι κρίμα να είναι; Εδώ μερικοί δεν μπορούν να ταυτιστούν με μια αλυσίδα που δίνει ψωμί σε αξιόλογους επαγγελματίες και συναντάνε καθημερινά διάφορους εκδικητικούς πελάτες χωρίς καμία προστασία από τον νόμο, για τον κάθε τρελό που είχε 3κ να πετάξει θα ενδιαφερθούμε;

Δεν ξερω τι σημαινει το nickname σου αλλα απο τις απαντησεις φαινονται ξεκαθαρα οι επιπτωσεις που εχει το THC στο κεφαλι σου.


 

  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, grinder_ είπε

Γιατί υπάρχει αιτιώδη συνάφεια της παρεχόμενης υπηρεσίας (εγκατάσταση τηλεόρασης) και της ζημίας στην τηλεόρασή μου (2 γρατσουνιές).
Το αντικείμενο της δίκης δηλαδή, ο δικαστής όταν θα δει τον OP, τον εξειδικευμένο επαγγελματία και ανάμεσά τους μια γρατσουνισμένη τηλεόραση δεν θα υποθέσει ότι ο OP στις 16 Σεπτεμβρίου, ύστερα από την εγχρήματη παροχή υπηρεσίας του δεύτερου, τράβηξε μαχαιριές στην δική του τηλεόραση (όπως ειπώθηκε) για να ενημερώσει λίγο αργότερα την εταιρία για μια φανταστική ζημιά που δεν προκάλεσε ένας υπάλληλος. Απλά όπως είπα μερικοί κρίνουν εξ ιδίων γιατί νομίζουν ότι ο κόσμος περικλείεται από κοινωνιοπαθείς καταναλωτές και δικαστές είτε έχουν άλλα κίνητρα.

Δηλαδή ο δικαστής θα λάβει σαν δεδομένο τον καλό χαρακτηρα χωρίς κάποια απόδειξη του OP και σαν δεδομένο πως ο τεχνικός και η εταιρεία είναι κακοί απατεώνες ...  κάπου δεν κολλάει ..  καλά τα νομικίστικα αλλά υπάρχει και η κοινή λογική και αυτή λέει πως δεν μπορεί να αποδειχθεί πως η ζημιά προήλθε από τον τεχνικό , από την στιγμή που έφυγε χωρίς κάποια παρατήρηση από τον πελάτη... και φυσικά αν έχει υπογράψει τεχνικό δελτίο χωρίς να αναφέρεται τίποτα για ζημιά 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λεπτομέρεια.
Το ότι του λένε ότι "θα την πάμε" στο επίσημο σέρβις της Sony δεν σημαίνει ότι η επισκευή εγγυημένα θα γίνει εκεί.
Εκτός εάν λάβει γραπτή επιβεβαίωση-δέσμευση από την Sony ότι εκείνοι που θα αναλάβουν την όλη διαχείριση από την παραλαβή μέχρι εκ νέου επίδοση είναι εγκεκριμένοι και δεν θα επηρεάσουν κάποιο μελλοντικό θέμα.

Αλλά είπαμε λεπτομέρειες, ο OP όλο γλώσσα βγάζει ζητώντας να επιστρέψει στην πρότερη κατάσταση για την οποία περιπέτεια δεν ευθύνεται, κάτι το όποιο είναι υπερβολικό και παράλογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...