vanni Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Διαβάζοντας το αρχικό post κάποιος κατευθείαν καταλαβαίνει ότι ο TS δεν έχει πρόβλημα με την ίδια την τηλεόραση και τις γρατσουνιές της ( διότι όποιος έχει πρόβλημα με το πως βλέπει δεν λέει όχι σε αντικατάσταση panel ) επίσης δεν υπάρχει καμία απολύτως απόδειξη ότι η ζημιά δεν προϋπήρχε. Μετά από συνομιλία με τον Κωτσόβολο άκουσε την λέξη αποζημίωση και κάνανε τα μάτια του φρουτάκια και δολάρια ( και θα μου μείνει η τηλεόραση με την οποία δεν έχω πρόβλημα και μπορεί να πάρουμε και κανένα 500 άρικο) Έρχεται μετά ο Κωτσόβολος του λέει φίλε θα σου αλλάξουμε panel ( εδώ όποιος είχε πραγματικά πρόβλημα με την τηλεόραση θα πέταγε από την χαρά του ) και πάνε τα δολάρια του TS και τώρα έχει στραβώσει. Αυτό είναι όλο το ζουμί 23 σελίδων όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. 6 1 1
ice25 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 19 λεπτά πριν, grinder_ είπε Καλά άσε τα ΕΠΑΛ Νομικής και τα ΕΠΑΛ Ηλεκτρολογίας και πάμε πίσω να κάνουμε επανάληψη στο "Λόλα να ένα μήλο!". "Ο ζημιωθείς υποχρεούται να αποδείξει τη ζημία" (δηλαδή ότι το προϊόν δεν είναι άθικτο αλλά έχει υποστεί ζημία λ.χ. μια γρατσουνιά, ένα σπάσιμο, ένα χτύπημα, μια παραμόρφωση). - Έχει η τηλεόραση ζημία; -ΝΑΙ ΕΧΕΙ. "και την αιτιώδη συνάφεια μεταξύ της παροχής της υπηρεσίας και της ζημίας." Που σημαίνει απλά: -Μπορώ να πω ότι ο εγκαταστάτης TV είναι η αιτία που μου χάλασε το πλυντήριο; -ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ. -Μπορώ να πω ότι ο εγκαταστάτης TV είναι η αιτία για τις 2 γρατσουνιές στην τηλεόραση; -ΝΑΙ ΜΠΟΡΩ. Αφού το παραπάνω έγινε κατανοητό, πάμε στο 4 που αφορά το άλλο μέρος γιατί είχε κολλήσει η βελόνα στο 3... "Ο παρέχων υπηρεσίες φέρει το βάρος της απόδειξης για την έλλειψη παρανομίας και υπαιτιότητάς του. Για την έλλειψη υπαιτιότητας λαμβάνονται υπόψη η ευλόγως προσδοκώμενη ασφάλεια και το σύνολο των ειδικών συνθηκών..." - Αποδεικνύεται έλλειψη παρανομίας και υπαιτιότητας, όταν μια εργασία 2 ατόμων εκτελείται από 1 άτομο; -ΟΧΙ - Αποδεικνύεται έλλειψη παρανομίας και υπαιτιότητας, όταν ζητείται "να βάλει ένα χεράκι" ο πελάτης; -ΟΧΙ - Αποδεικνύεται έλλειψη παρανομίας και υπαιτιότητας, όταν ο εξειδικευμένος επαγγελματίας επιλέγει ακατάλληλη επιφάνεια για να εκτελέσει την εργασία του; -ΟΧΙ - Αποδεικνύεται έλλειψη παρανομίας και υπαιτιότητας, όταν ο επαγγελματίας δεν ολοκλήρωσε την παροχή υπηρεσίας όπως ορίζει η σύμβαση (δηλαδή επίδειξη και έλεγχο) πριν αποχωρήσει, διότι πιθανών να αντιλήφθηκε την ζημιά που προκάλεσε; -ΟΧΙ Και στην τελική ο ίδιος ο εργοδότης του τεχνικού έχει ήδη αποδεχτεί την ευθύνη του, άρα το γιατί συνεχίζουν να κλαίνε κάποιοι το γνωρίζουν μόνο οι ίδιοι... Σε όσους "επαγγελματίες" μαζί με τις "επιχειρήσεις"-μαγαζιά τους δεν τους αρέσει το Εμπορικό Δίκαιο και το Δίκαιο Καταναλωτή της χώρας, μπορούνε να πάνε στην Βόρεια Κορέα. Εδώ είμαστε Ευρώπη. -Μπορώ να πω ότι ο εγκαταστάτης TV είναι η αιτία για τις 2 γρατσουνιές στην τηλεόραση; -ΝΑΙ ΜΠΟΡΩ. >>ΠΩΣ?? συνήθως οι εγκαταστατες έχουν ένα τεχνικό δελτίο που υπογράφει ο πελάτης και του δίνουν το πρωτότυπο ... σημειώθηκε εκεί πάνω τίποτα ?? αν όχι δεν μπορεί να αποδείξει τίποτα... μπορεί κάλλιστα η ζημιά να έγινε μετά την αποχώρηση του εγκαταστάτη 1
grinder_ Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Nabuko είπε Εγώ έχω μια απορία. Γιατί λέτε ότι θα πρεπε κανονικά να ήταν 2 οι τεχνικοί και όχι ένας που ήρθε? Στο λινκ που παρατέθηκε λίγες σελίδες πιο πίσω δεν αναγράφεται πουθενά μέσα ότι έρχονται 2 άτομα. Παντού αναγράφεται ένα. "Τεχνικός" λέει και όχι τεχνικοί. Ενικός. Νομίζω άθελα σου δεν πρόσεξες ότι τονίζει πως "Η εργασία παρέχεται μόνο από εξειδικευμένα πληρώματα της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ." Ελπίζω όμως να σου λύσω τις απορίες σου παρακάτω: α) 65 ινσες λες να τις πάρει παραμάσχαλα ο εξειδικευμένος τεχνικός; Κανένα πρόβλημα αφού το επιθυμεί. β) αυτόματα καταργείται το "ευλόγως προσδοκώμενη ασφάλεια" που αναφέρεται στη νομοθεσία. γ) το προβλέπουν όλοι οι κατασκευαστές στις οδηγίες και ένας "εξειδικευμένος" επαγγελματίας το γνωρίζει καλύτερα αυτό. δ) εφόσον δεν χρειάζονται 2 άτομα, δεν υπάρχει λόγος να "δώσει ένα χεράκι" ο πελάτης όπως ζητήθηκε. ε) αντερώτημα: αφού δεν γράφει ότι θα έρθουν 2 άτομα, γιατί παρουσιάζει φωτογραφία με 2 άτομα που την τοποθετούν; Δόλια παραπλάνηση-κερδοσκοπία ίσως; Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου από grinder_
imr Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Εγω δεν εχω καταλαβει ακομα το βασικο. Εγινε οτι εγινε, σου ειπε ο κωτσος αλλαγη πανελ απο την sony (αντιστοιχο πανελ μονο η sony θα εχει ετσι και αλλιως) για ποιον λογο να το αρνηθεις?
grinder_ Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, ice25 είπε -Μπορώ να πω ότι ο εγκαταστάτης TV είναι η αιτία για τις 2 γρατσουνιές στην τηλεόραση; -ΝΑΙ ΜΠΟΡΩ. >>ΠΩΣ?? συνήθως οι εγκαταστατες έχουν ένα τεχνικό δελτίο που υπογράφει ο πελάτης και του δίνουν το πρωτότυπο ... σημειώθηκε εκεί πάνω τίποτα ?? αν όχι δεν μπορεί να αποδείξει τίποτα... μπορεί κάλλιστα η ζημιά να έγινε μετά την αποχώρηση του εγκαταστάτη Γιατί υπάρχει αιτιώδη συνάφεια της παρεχόμενης υπηρεσίας (εγκατάσταση τηλεόρασης) και της ζημίας στην τηλεόρασή μου (2 γρατσουνιές). Το αντικείμενο της δίκης δηλαδή, ο δικαστής όταν θα δει τον OP, τον εξειδικευμένο επαγγελματία και ανάμεσά τους μια γρατσουνισμένη τηλεόραση δεν θα υποθέσει ότι ο OP στις 16 Σεπτεμβρίου, ύστερα από την εγχρήματη παροχή υπηρεσίας του δεύτερου, τράβηξε μαχαιριές στην δική του τηλεόραση (όπως ειπώθηκε) για να ενημερώσει λίγο αργότερα την εταιρία για μια φανταστική ζημιά που δεν προκάλεσε ένας υπάλληλος. Απλά όπως είπα μερικοί κρίνουν εξ ιδίων γιατί νομίζουν ότι ο κόσμος περικλείεται από κοινωνιοπαθείς καταναλωτές και δικαστές είτε έχουν άλλα κίνητρα. Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου από grinder_
Razgriz Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 10 ώρες πριν, divxmania είπε Επειδή η ζημιά προκλήθηκε από τον πάροχο υπηρεσιών (Κωτσόβολος), η νομοθεσία καταναλωτών (Νόμος 2251/1994 και Οδηγία 2011/83/ΕΕ) ορίζει πράγματι ότι ο πάροχος έχει την υποχρέωση να αποκαταστήσει τη ζημιά. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αποδώσουν το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, εάν αυτό είναι εφικτό. Η νομοθεσία καταναλωτών αναφέρει ότι η αποκατάσταση πρέπει να είναι αναλογική με τη ζημιά και την ταλαιπωρία του καταναλωτή. Μην ξεχναμε εδω ότι περιμένω ήδη 2 μηνες εκ των οποίων τον 1 με προσδοκία αποζημίωσης. Αυτό σημαίνει ότι, εάν η επισκευή δεν είναι επαρκής ή υποβαθμίζει την αξία της τηλεόρασης, μπορεί να θεωρηθεί ακατάλληλη λύση. Η επισκευή δεν είναι πάντα η πρώτη επιλογή, ιδιαίτερα αν δεν αποκαθιστά πλήρως την αρχική κατάσταση. Σύμφωνα με την αρχή της αναλογικότητας, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την πιο κατάλληλη λύση για την αποκατάσταση της ζημιάς. Όσον αφορα την αλλαγή πάνελ, Η αρχική κατάσταση μιας καινούργιας τηλεόρασης περιλαμβάνει όχι μόνο ένα λειτουργικό πάνελ αλλά και την εγγύηση ότι η συσκευή είναι ανέγγιχτη και συναρμολογημένη στο εργοστάσιο με υψηλές προδιαγραφές. Όταν αντικαθίσταται το πάνελ, ακόμη και από εξουσιοδοτημένο τεχνικό, η τηλεόραση ανοίγεται και επανασυναρμολογείται, κάτι που μπορεί να μην προσφέρει την ίδια ποιότητα με τη συναρμολόγηση του εργοστασίου. Η αντικατάσταση του πάνελ ενδέχεται να μην έχει την ακρίβεια μιας ολοκαίνουργιας μονάδας, και μπορεί να εμφανιστούν μικρές ατέλειες κατά την επανασυναρμολόγηση. Επίσης, οι επισκευές μερικές φορές οδηγούν σε προβλήματα, όπως μικρά κενά, θέματα ευθυγράμμισης ή λεπτές διαφορές στη χρωματική βαθμονόμηση σε σχέση με το αρχικό πάνελ. Προφανώς σε μια τηλεόραση τέτοιου κόστους και μεγέθους είναι κατι που επηρεάζει. Επισης, Μια επισκευασμένη τηλεόραση, ακόμα κι αν είναι τεχνικά λειτουργική, συνήθως έχει χαμηλότερη αντιληπτή και μεταπωλητική αξία σε σχέση με μια καινούργια, ανέγγιχτη μονάδα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τηλεοράσεις υψηλής αξίας, όπου η πλήρης αντικατάσταση του πάνελ μπορεί να επηρεάσει την αξία ή την ικανοποίηση του κατόχου από το προϊόν. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το αντικατασταθέν πάνελ μπορεί να συνοδεύεται από μικρότερη εγγύηση σε σχέση με μια νέα μονάδα. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τη μακροπρόθεσμη αξιοπιστία και την αίσθηση ασφάλειας, καθώς οι επισκευές γενικά δεν θεωρούνται ισοδύναμες με ένα ολοκαίνουργιο προϊόν από την άποψη της κάλυψης εγγύησης. Θεωρείς πως ένα προϊόν επισκευασμενο στο επίσημο σέρβις της εκάστοτε εταιρείας φεύγει με άλλες προδιαγραφές από καινούργιο προϊόν? Ούτε εγώ έχω κάποια αγάπη προς τις εταιρείες αλλά αυτό που λες είναι τρομερά φάουλ και ειδικότερα για μεγάλα ονόματα.
dpolal Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Έτσι για την ενημέρωση επειδή διάβασα μόνο την πρώτη σελίδα εχθές και βαριέμαι τώρα να διαβάζω άλλες 24. Ο TS ξαναεμφανίστηκε ;;; Ανέφερε γιατί αρνείται να του αλλάξουν ή επισκευάσουν την τηλεόραση και θέλει μόνο αποζημίωση ;;; Μπορεί κάποιος να μου πεί πόσα επεισόδια έχασα;; 😁 1
keleystis Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 3 λεπτά πριν, dpolal είπε Έτσι για την ενημέρωση επειδή διάβασα μόνο την πρώτη σελίδα εχθές και βαριέμαι τώρα να διαβάζω άλλες 24. Ο TS ξαναεμφανίστηκε ;;; Ανέφερε γιατί αρνείται να του αλλάξουν ή επισκευάσουν την τηλεόραση και θέλει μόνο αποζημίωση ;;; Μπορεί κάποιος να μου πεί πόσα επεισόδια έχασα;; 😁 Σύμφωνα με τα λεγόμενα του TS δεν έχει καθίσει να σκεφτεί τι πραγματικά θέλει. Όταν κατασταλάξει ελπίζουμε να μας ενημερώσει και εμάς. 1
Razgriz Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 1 ώρα πριν, StamTheMan είπε Για μενα ειναι. Απο την αλλη, εγω δεν θα εδινα ποτε 3.5Κ για τηλεοραση . Ακριβώς αυτό φίλε μου. Ίσως λανθασμένα θεωρώ ότι για να αγοράσεις τηλ τέτοιου ποσού, έχεις μια σχετική άνεση και δεν θα τρως λαχανικά για τους υπόλοιπους 4 μήνες. Έτσι προκύπτει το ότι όλο αυτό δεν αξίζει.
divxmania Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 46 λεπτά πριν, Nabuko είπε Εγώ έχω μια απορία. Γιατί λέτε ότι θα πρεπε κανονικά να ήταν 2 οι τεχνικοί και όχι ένας που ήρθε? Στο λινκ που παρατέθηκε λίγες σελίδες πιο πίσω δεν αναγράφεται πουθενά μέσα ότι έρχονται 2 άτομα. Παντού αναγράφεται ένα. "Τεχνικός" λέει και όχι τεχνικοί. Ενικός. Το λένε όλες οι σχετικές οδηγίες και του κατασκευαστή και όπου ψάξεις για μεγάλες τηλεοράσεις, ιδίως ευαισθητες όπως οι OLED. Το επιβεβαιώσαν και απο τον Κωτσόβολο πολλάκις. 11 ώρες πριν, Raylan είπε Αγόρασες μια τηλεόραση από την Sony και κατά την εγκατάσταση από τον Κωτσόβολο, προκλήθηκε ζημιά στο πάνελ. Θέλεις να μάθεις ποια είναι τα δικαιώματά σου και τι μπορείς να κάνεις. Η νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών (Νόμος 2251/1994 και Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/ΕΕ) είναι σαφής: Πρώτα, ο πάροχος της υπηρεσίας (Κωτσόβολος) έχει την υποχρέωση να την επισκευάσει, αν η επισκευή δεν είναι εφικτή ή αν το προϊόν δεν μπορεί να αποκατασταθεί πλήρως στην αρχική του κατάσταση τότε το δεύτερο βήμα είναι η αντικατάσταση της τηλεόρασης με καινούργια, τέλος χρηματική αποζημίωση της αξίας του προϊόντος αν δεν μπορεί να γίνει επισκευή ή αντικατάσταση. Η νομοθεσία πάντα προβλέπει πρώτα επισκευή ή αντικατάσταση, και μόνο όταν δεν είναι δυνατόν να αποκατασταθεί η ζημιά, μπορείς να ζητήσεις αποζημίωση. https://www.insomnia.gr/forums/topic/835268-καταγγελία-κατά-κωτσόβολου-ζημιά-σε-ολοκαίνουργια-τηλεόραση-και-παραβίαση-καταναλωτικών-δικαιωμάτων/?do=findComment&comment=60499832 31 λεπτά πριν, dpolal είπε Έτσι για την ενημέρωση επειδή διάβασα μόνο την πρώτη σελίδα εχθές και βαριέμαι τώρα να διαβάζω άλλες 24. Ο TS ξαναεμφανίστηκε ;;; Ανέφερε γιατί αρνείται να του αλλάξουν ή επισκευάσουν την τηλεόραση και θέλει μόνο αποζημίωση ;;; Μπορεί κάποιος να μου πεί πόσα επεισόδια έχασα;; 😁 Είναι μεγάλο το thread και χάνονται οι απαντήσεις. Ποτέ δεν απαίτησα αποζημίωση, μόνοι τους το έιπαν, και είναι αποδεδειγμένο διοτι μου έχουν στείλει email, οχι απλως τηλεφωνικα. Δεν θέλω μόνο αποζημίωση αλλα υπήρχε η εύλογη προσδοκία που απο μέρους τους δημιουργήσανε, ουτε είπα πως ηθελα να κρατήσω την τηλεόραση. και με αντικατάσταση μια χαρα θα ημουν. Η νομοθεσία καταναλωτών αναφέρει ότι η αποκατάσταση πρέπει να είναι αναλογική με τη ζημιά και την ταλαιπωρία του καταναλωτή. Μην ξεχναμε εδω ότι περιμένω ήδη 2 μηνες εκ των οποίων τον 1 με προσδοκία αποζημίωσης. Αυτό σημαίνει ότι, εάν η επισκευή δεν είναι επαρκής ή υποβαθμίζει την αξία της τηλεόρασης, μπορεί να θεωρηθεί ακατάλληλη λύση. Η επισκευή δεν είναι πάντα η πρώτη επιλογή, ιδιαίτερα αν δεν αποκαθιστά πλήρως την αρχική κατάσταση. Σύμφωνα με την αρχή της αναλογικότητας, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την πιο κατάλληλη λύση για την αποκατάσταση της ζημιάς. Όσον αφορα την αλλαγή πάνελ, Η αρχική κατάσταση μιας καινούργιας τηλεόρασης περιλαμβάνει όχι μόνο ένα λειτουργικό πάνελ αλλά και την εγγύηση ότι η συσκευή είναι ανέγγιχτη και συναρμολογημένη στο εργοστάσιο με υψηλές προδιαγραφές. Όταν αντικαθίσταται το πάνελ, ακόμη και από εξουσιοδοτημένο τεχνικό, η τηλεόραση ανοίγεται και επανασυναρμολογείται, κάτι που μπορεί να μην προσφέρει την ίδια ποιότητα με τη συναρμολόγηση του εργοστασίου. Η αντικατάσταση του πάνελ ενδέχεται να μην έχει την ακρίβεια μιας ολοκαίνουργιας μονάδας, και μπορεί να εμφανιστούν μικρές ατέλειες κατά την επανασυναρμολόγηση. Επίσης, οι επισκευές μερικές φορές οδηγούν σε προβλήματα, όπως μικρά κενά, θέματα ευθυγράμμισης ή λεπτές διαφορές στη χρωματική βαθμονόμηση σε σχέση με το αρχικό πάνελ. Προφανώς σε μια τηλεόραση τέτοιου κόστους και μεγέθους είναι κατι που επηρεάζει. Επισης, Μια επισκευασμένη τηλεόραση, ακόμα κι αν είναι τεχνικά λειτουργική, συνήθως έχει χαμηλότερη αντιληπτή και μεταπωλητική αξία σε σχέση με μια καινούργια, ανέγγιχτη μονάδα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τηλεοράσεις υψηλής αξίας, όπου η πλήρης αντικατάσταση του πάνελ μπορεί να επηρεάσει την αξία ή την ικανοποίηση του κατόχου από το προϊόν. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το αντικατασταθέν πάνελ μπορεί να συνοδεύεται από μικρότερη εγγύηση σε σχέση με μια νέα μονάδα. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τη μακροπρόθεσμη αξιοπιστία και την αίσθηση ασφάλειας, καθώς οι επισκευές γενικά δεν θεωρούνται ισοδύναμες με ένα ολοκαίνουργιο προϊόν από την άποψη της κάλυψης εγγύησης. 1
CMOS_Z Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Στις 8/11/2024 στις 5:27 ΜΜ, divxmania είπε Καλησπέρα. Ο Κωτσόβολος θεωρητικά είχε ήδη αποδεχτεί την ζημιά, και την επιβεβαιώσαν οι τεχνικοί που ήρθαν. Το θέμα είναι το μέγεθος της ζημιάς? Η τηλεόραση ήταν ολοκαινουργια και κόστισε 3150 Ευρώ, οποιαδήποτε ζημιά που έγινε κατα την εγκατάσταση ακόμη και μικρή παραμένει υπεύθυνος ο εγκαταστάτης. Η ζημιά ήταν κάποιες βαθιές γρατζουνιές στο πάνελ πράγμα που δεν είναι αποδεκτό για μια ολοκαίνουργια ακριβή τηλεόραση. Ανέβασα τις φωτογραφίες, δεν ειναι πολύ καλές καθώς τις έβγαλα στο πόδι και θελει αρκετα καλό φωτισμό και εστίαση Το GDPR κολλάει στο οτι το επικαλέστηκαν οταν ζήτησα υπέυθυνο άτομο να μιλήσω καθώς και την εταιρεία -εξωτερικό συνεργάτη- που έκανε τη ζημιά. Επίσης στο οτι εφόσον με κοροϊδεύουν, ζήτησα βάση GDPR όλες τις εσωτερικές επικοινωνίες και σημειώσεις σχετικά με το ζήτημα μου μιας και θα χρειαστούνε νομικά. Παίζει να ήταν έτσι από πριν και απλά να το παρατήρησες μετά. Έχω qd-oled tv και monitors και όλα έχουν μικρογρατσουνιές από καινούρια.
divxmania Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, CMOS_Z είπε Παίζει να ήταν έτσι από πριν και απλά να το παρατήρησες μετά. Έχω qd-oled tv και monitors και όλα έχουν μικρογρατσουνιές από καινούρια. Έκανα ενδελεχή έλεγχο μαζί με τους τεχνικούς της SONY και πρωτού έρθει ο τεχνικός, δεν υπήρχε το παραμικρό. Επίσης θα προσπαθήσω σήμερα εαν επισκευτώ τον χώρο της τηλεόρασης να βγάλω καλύτερες φωτογραφίες. Δεν ειναι μικρογρατζουνιές, ειναι αρκετα βαθίες εκδορές. Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου από divxmania
Nabuko Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 5 λεπτά πριν, divxmania είπε Το επιβεβαιώσαν και απο τον Κωτσόβολο πολλάκις. Και αυτό στο επιβεβαίωσαν? Όλο επιβεβαιώσεις είναι ο Κώτσος με σένα. Και αφού τελικά ήρθε ένας, εσύ γιατί δέχτηκες να ξεκινήσει εργασία αντί να τον στείλεις ή να ζητήσεις να έρθει και ο 2ος? 1
grinder_ Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Μόλις τώρα, Nabuko είπε Και αυτό στο επιβεβαίωσαν? Όλο επιβεβαιώσεις είναι ο Κώτσος με σένα. Και αφού τελικά ήρθε ένας, εσύ γιατί δέχτηκες να ξεκινήσει εργασία αντί να τον στείλεις ή να ζητήσεις να έρθει και ο 2ος? Μα γιατί να πάει κόντρα; Εσύ δεν ήσουν που ρωτούσες παραπάνω ότι ο κωτσοβολος αναφέρει έναν τεχνικό γιατί να ζητήσουμε 2 τεχνικούς;
divxmania Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Nabuko είπε Και αυτό στο επιβεβαίωσαν? Όλο επιβεβαιώσεις είναι ο Κώτσος με σένα. Και αφού τελικά ήρθε ένας, εσύ γιατί δέχτηκες να ξεκινήσει εργασία αντί να τον στείλεις ή να ζητήσεις να έρθει και ο 2ος? Γιατί ήταν λάθος μου και το έχω ξαναπεί. Ωστόσο οταν αγοράζεις μια υπηρεσία πληρώνεις την εξειδίκευση και τον σωστό χειρισμό, καθώς και την ασφάλεια που διέπει την εργασία που αγοράζεις. Επίσης εγώ θα μπορούσα να μην βρίσκομαι καν στο χώρο-λάθος κίνηση σίγουρα να μην επιτηρείς, αλλα θεωρητικά δεν εισαι αναγκασμένος να επιβλέπεις, απλώς έχουμε περάσει στην νοοτροπία μας αυτονόητο οτι δεν παρέχονται ποτέ σωστά οι υπηρεσίες που πληρώνουμε. Για του λόγου το αληθές εργάζομουν απο το σπίτι την συγκεκριμένη ημέρα και την ώρα που ήρθε ο τεχνικός (δεν ηρθε καν την ωρα του ραντεβου) εγώ ήμουν απασχολημένος στην εργασία μου και αναγκάστηκα να διακόψω ωστε να μπορέσω να παρακολουθήσω μιας και ηταν μόνος του και δεν φανηκε να κάνει σωστούς χειρισμους. Επίσης θα μπορούσα να ειμαι εντελώς άσχετος και να μην αντιλαμβάνομαι εξ αρχής οτι οσα γινονται ειναι λάθος. Αυτο δεν σημαινει οτι αναιρεί την λάθος διαχείριση και τη ζημιά επειδη ο καταναλωτης δεν ειναι εξειδικευμένος στο θέμα της υπηρεσιας που αγόρασε. Αλλιως θα την έβαζα μόνος μου. Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου από divxmania
Προτεινόμενες αναρτήσεις