tzotzo Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 28 minutes ago, xsterg said: ακριβως. εδω δεν εχουμε σε δικαστηριο για σημαντικοτερα πραγματα που ηταν σχεδον βεβαιη η εκβαση ποιος δικαστης θα ασχοληθει με μια οθονη... Αν κρίνει το δικαστήριο πως ο τς θα χρησιμοποιήσει άδικα τον χρόνο του θα φάει πρόστιμο ο τς. Αυτο που μόλις ανέφερα δεν το ήξερες 100% και μου κάνει εντύπωση με πόσο ισχυρογνωμοσύνη και άγνοια γράφεις. 4 minutes ago, keleystis said: Ενα τυχαίο βίντεο στο internet είναι απόδειξη; Δεν το είδες το βίντεο ε; Ενώ να ήμουν εκεί είναι απόδειξη; Γρατζουνιες γίνονται χωρίς πίεση χωρίς σκουπιδακια, αρκεί να υπάρχει τριβή. Στην περίπτωση του τς υπήρχε πάρα πολύ μεγάλη πίεση. Εδώ την κεφαλα σου βάζεις στο μαξιλάρι, που δεν έχει το βάρος της τηλεόρασης και της βάσης και ξυπνάς και έχει ανάγλυφο το πρόσωπο σου από το ύφασμα.
Razgriz Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 13 ώρες πριν, StamTheMan είπε Πολυ άπλα σε βρισκω. Δεν είναι σοβαρό ποσο ώστε να χάσει κάποιος την ηρεμία του.
keleystis Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, tzotzo είπε Δεν το είδες το βίντεο ε; Ενώ να ήμουν εκεί είναι απόδειξη; Γρατζουνιες γίνονται χωρίς πίεση χωρίς σκουπιδακια, αρκεί να υπάρχει τριβή. Στην περίπτωση του τς υπήρχε πάρα πολύ μεγάλη πίεση. Εδώ την κεφαλα σου βάζεις στο μαξιλάρι, που δεν έχει το βάρος της τηλεόρασης και της βάσης και ξυπνάς και έχει ανάγλυφο το πρόσωπο σου από το ύφασμα. Δηλαδή εσύ έβγαλες συμπέρασμα ότι η τηλεόραση του TS γρατσουνίστηκε απο το πάπλωμα βλέποντας ένα βίντεο στο internet ; Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου από keleystis 2 1 2
tzotzo Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Just now, keleystis said: Δηλαδή εσύ έβγαλες συμπέρασμα ότι η τηλεόραση του TS γρατσουνίστηκε βλέποντας ένα βίντεο στο inernet ; Πάλι λίγο γιατί είσαι σε στην κατηγορία δεν καταλαβαίνω τι διαβάζω. Η τηλεόραση του νηματοθετη δεν ξέρω πως γρατζουνιστηκε, ουτε μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι έγινε με το πάπλωμα. Μπορούμε αν όμως είναι τόσο καημός σου να το εξειδικεύσεις και να μαθεις να πάρεις την τηλεόραση σου να την βάλεις πάνω στο πάπλωμα σου, καθαρό να είναι , να βάλεις 50 κιλά πιεση και να δεις αν θα γρατζουνιστει. Όμως αντιλαμβάνομαι γενικότερα πώς δημιουργούνται οι γρατζουνιες σε πλαστικά και άλλα αντικειμενα και είναι το χόμπι μου να βγάζω γρατζουνιες από αυτές τις επιφάνειες. Ίσως το να δεις ένα βίντεο να καταλάβεις έστω και λίγο πώς γίνονται γρατζουνιες να μην αλλάξει την ζωή σου δραματικά, αλλά ίσως να αλλάξει τον τρόπο που συμπεριφέρεσαι στα πράγματα σου. 1
keleystis Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Μόλις τώρα, tzotzo είπε Πάλι λίγο γιατί είσαι σε στην κατηγορία δεν καταλαβαίνω τι διαβάζω. Η τηλεόραση του νηματοθετη δεν ξέρω πως γρατζουνιστηκε, ουτε μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι έγινε με το πάπλωμα. Μπορούμε αν όμως είναι τόσο καημός σου να το εξειδικεύσεις και να μαθεις να πάρεις την τηλεόραση σου να την βάλεις πάνω στο πάπλωμα σου, καθαρό να είναι , να βάλεις 50 κιλά πιεση και να δεις αν θα γρατζουνιστει. Όμως αντιλαμβάνομαι γενικότερα πώς δημιουργούνται οι γρατζουνιες σε πλαστικά και άλλα αντικειμενα και είναι το χόμπι μου να βγάζω γρατζουνιες από αυτές τις επιφάνειες. Ίσως το να δεις ένα βίντεο να καταλάβεις έστω και λίγο πώς γίνονται γρατζουνιες να μην αλλάξει την ζωή σου δραματικά, αλλά ίσως να αλλάξει τον τρόπο που συμπεριφέρεσαι στα πράγματα σου. Εσύ σε ποιά κατηγορία είσαι ; Το βίντεο που παραθέτεις είναι υπο συγκεκριμένες συνθήκες και αυτές όπως όλοι οι λογικοί άνθρωποι καταλαβαίνουμε δεν γίνεται να αναπαραχθούν στο 100% κάθε φορά, άρα κάθε φορά το αποτέλεσμα θα είναι διαφορετικό. Δηλαδή με λίγα λόγια δεν μπορεί κανείς να πεί με 100% βεβαιότητα πώς έγιναν οι γρατσουνιές. Αυτό δηλαδή που μας απασχολεί στην συγκεκριμένη περίπτωση.
Razgriz Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 12 ώρες πριν, tzotzo είπε Σε αυτό το σημείο να πω, σύμφωνα με την εμπειρία μου δεν υπάρχει ασφαλές ύφασμα που να μην γρατζουνάει. Δεν χρειάζεται να έχει σκουπιδάκια ένα ύφασμα για να γρατζουνιστεί μια επιφάνεια. Ειδικά ευαίσθητη όπως είναι η οθόνη. Με 50 κιλά πίεση και πεντακάθαρο να είναι το πάπλωμα θα γρατζουνίσει. Πανιά μικροινων κάνουν Micromarring και microscratches, στο βερνίκι του αυτοκινήτου που είναι πολύ πιο σκληρό σαν επιφάνεια από το πάνελ της οθόνης. Γενικότερα αυτό το θρεντ είναι case study για ψυχολόγους κοινωνιολόγους και ψυχίατρους. Άλλος δεν καταλαβαίνει τι διαβάζει, Άλλος βγάζει συμπέρασμα οτι θέλει να κάνει κομπίνα ο TS, Άλλος αποκυρήσει τα βασικά δικαιώματα του ως καταναλωτής και υποστηρίζει μια πολυεθνική δισεκατομμυρίων λες και είναι μέτοχος της. Άλλος λέει κάνει η τηλεόραση 3,5Κ άρα πρέπει να πληρώσει την ζημιά, λες και αν έκανε 500€ θα άλλαζε κάτι στην ευθύνη που έχει η κάθε εταιρεία Άλλος λέει κάνει η τηλεόραση 3,5 Κ άρα ο TS έχει λεφτά να την φάει στον κ@λο. Ο εγκαταστάτης για να πάρει το μεροκάματο είναι διατεθειμένος να κάνει ζημιά στην περιουσία του άλλου, αντί να πει στον kostsovolos ότι θέλει δυο άτομα για να γίνει σωστά η εργασία, όπως άλλωστε προβλέπουν οι οδηγίες. Γενικώς μια παρανοϊκή συζήτηση, ενώ ο TS τα γράφει όλα, λεπτομερώς, είναι ευγενικός και δεν έχει γ@μοσταυρισει κανέναν, που είτε του επιτίθεται, είτε τον ειρωνεύεται, είτε τον κατηγορεί. Επίσης να ενημερώσω πως ο kotsovolos και ολο το ποσό να αποζημίωνε, δεν θα το έβγαζε απο την τσέπη του γιατί εχει ασφάλεια για αστικη ευθύνη Φίλε μου τα λες ωραία εκτός από το 50κ πίεση. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο "μάστορας" ήταν τόσο ανίδεος αλλά και ότι ο φίλος ήταν ήρεμος εφόσον έγινε κάτι τέτοιο. Και το "είχα ανησυχία και ρωτούσα" δεν είναι αρκετό. Δυστυχώς για λόγους που προαναφερθήκανε είναι αρκετά κακή κατάσταση και επειδή και ο φίλος το χειρίστηκε λάθος από μεριά του η αλλαγή πάνελ με καινούργιο είναι η καλύτερη λύση. Δικαστικά θα χάσει την ηρεμία του και εάν χάσει, κάτι το οποίο δεν είναι καθόλου απίθανο θα μείνει με μια ακριβή τηλ με ένα πρόβλημα όπου τον ενοχλεί, συν χαμηλότερη μεταπώληση, συν πιθανό θέμα σε περίπτωση χρήσης εγγύησης. Το ρίσκο / ανταμοιβή με αυτά που ξέρουμε είναι αρκετά υψηλό. Η απορία μου είναι πως στην εποχή μας, νέα άτομα επιλέγουν καταστήματα τύπου Κωτσόβολος.
tzotzo Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 1 minute ago, keleystis said: Το βίντεο που παραθέτεις είναι υπο συγκεκριμένες συνθήκες και αυτές όπως όλοι οι λογικοί άνθρωποι καταλαβαίνουμε δεν γίνεται να αναπαραχθούν στο 100% κάθε φορά, άρα κάθε φορά το αποτέλεσμα θα είναι διαφορετικό. Ακριβως ειναι οι ΙΔΑΝΙΚΕΣ συνθηκες, καθαρη επιφανεια, καθαρο "μεσο" που ακουμπαει στη επιφανεια και υγρο που εχει πολυ αυξημενες λιπαντικες ιδιοτητες. Και παλι εγιναν γρατζουνιες. Οτιδηποτε αλλο ειναι πολυ περισσοτερο επιβαρυντικο. 4 minutes ago, keleystis said: Δηλαδή με λίγα λόγια δεν μπορεί κανείς να πεί με 100% βεβαιότητα πώς έγιναν οι γρατσουνιές. Αυτό δηλαδή που μας απασχολεί στην συγκεκριμένη περίπτωση. Δεν μας απασχολει καθολου. Την εχει αποδεχτει την υπαιτιοτητα ο kotsovolos.
StamTheMan Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 28 λεπτά πριν, Razgriz είπε Δεν είναι σοβαρό ποσο ώστε να χάσει κάποιος την ηρεμία του. Για μενα ειναι. Απο την αλλη, εγω δεν θα εδινα ποτε 3.5Κ για τηλεοραση .
tzotzo Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 4 minutes ago, Razgriz said: Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο "μάστορας" ήταν τόσο ανίδεος αλλά και ότι ο φίλος ήταν ήρεμος εφόσον έγινε κάτι τέτοιο. Να το πιστεψεις απο την στιγμη που πηγε ενας τεχνικος αντι για δυο. Δεν ειναι ασυνηθιστο φαινομενο να σε διαβεβαιωνει καποιος και εσυ να τον εμπιστευεσαι Προσωπικα προχτες αγορασα μια πορτπαγκαζοπορτα μεταχειρισμενη και ρωτησα αν εχει ζημια. Οχι μου λεει δεν εχει τιποτα μερικες γρατζουνιες. Ε τελικα ειχε φαει χαλαζι στο πανω μερος, ειχε ενα χτυπημα στο κατω μερος, και μια γρατζουνια στο εσωτερικο του τζαμιου. Τρεις φορες τον ρωτησα, και τις τρεις με διαβεβαιωση. Η πορτα εκανε 60€ συν μεταφορικα απο Ξανθη. Και το π@π@ρι που μου την πουλησε σε αυτο βασιστηκε, πως δεν θα μπω σε διαδικασια να παω αστυνομια ή να κανω chargeback για 60€. 12 minutes ago, Razgriz said: Και το "είχα ανησυχία και ρωτούσα" δεν είναι αρκετό. τι επρεπε να κάνει; να του βαλει το μαχαιρι στον λαιμο; Επρεπε να τον διωξει και να πει ελατε δυο. το μοναδικο του λαθος
ice25 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 20 ώρες πριν, definitio είπε H επιλογή του χώρου/επιφάνειας για την εναπο΄θεση της τηλεόρασης είναι ευθυνη του τεχνικού εγκατάστασης, όχι του πελάτη (που ενδέχεται να μη δύναται να βοηθήσει ή να επιβλέπει κάθε κίνηση ή να μη γνωρίζει, παρά μόνο κατόπιν παθήματος) ...χρήση απόλυτα επίπεδης επιφάνειας, για ισομερή καταμερισμό βάρους-πίεσης στο πλαίσιο κι αποφυγή κάθε πίεσης στο πάνελ-οθόνη - πχ τραπέζι ή το ίδιο το κουτί συσκευασίας που καλύπτει όλο το μέγεθος της τηλεόρασης - & χρήση προστατευτικού από γρατσουνιές, το αντιστατικό/προστατευτικό κάλυμμα της τηλεόρασης πάλι, είναι συνθήκη/προϋπόθεση υπεύθυνης εργασίας/εγκατάστασης. Η ίδια η συσκευασία παρέχει όλα τα υλικά για ασφαλή μεταχείριση του προϊόντος, για να μην υπάρχουν απαιτήσεις χωριστές από το σπίτι ή τη διαμόρφωση του πελάτη. Κάθε εξωτερική συσκευασία τηλεόρασης φέρει ειδική σήμανση για αποφυγή κάθε πίεσης στο κέντρο του κουτιού....δεν μπορεί ο μπουνταλάς/ανεύθυνος εγκαταστάτης να ακουμπά τη τηλεόραση σε επιφάνεια όπου πιέζεται το ίδιο το πάνελ αφού βγει από τη συσκευασία... Στη δική μου τηλεόραση (55άρα του κιλού) έχει σαφείς οδηγίες ακριβώς για τέτοια μεταχείριση της οθόνης, κατά την εγκατάσταση της βάσης, στο πάνω μέρος της συσκευασίας...όχι σε κάποιο έγγραφο εντός, στο πάνω μέρος της εξ.συσκευασίας...δεν έχει δικαιολογία ο τεχνικός να μη γνωρίζει / εφαρμόζει στοιχειώδεις οδηγίες. Το πρόβλημα είναι ότι δεν ακολούθησε ο "εξειδικευμένος" τεχνικός ούτε ΟΔΗΓΙΕΣ ούτε Βέλτιστες Πρακτικές, που θα έπρεπε να γνωρίζει και να εφαρμόζει δίχως χρεία καμίας υπόδειξης από τον πελάτη... Δεν διαβάσαμε το αρχικό post? Δεν υπήρχαν υλικά συσκευασίας η τηλεόραση ήταν μεταχειρισμένη όταν ήρθε ο τεχνικός... μερικών ημερών αλλά μεταχειρισμένη.... και για να λέμε του στραβου το δίκιο ... το κρεβάτι είναι ασφαλέστερο από το τραπέζι... ιδίως αν δεν υπάρχει αρκετά μεγάλο. Στο τραπέζι να σου ξεφύγει τρήμα από το ψωμί. θα σου κάνει ζημιά . ακόμα και με τραπεζομάντιλο. στο κρεβάτι δεν θα σου κάνει ζημιά . 1
Nabuko Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Εγώ έχω μια απορία. Γιατί λέτε ότι θα πρεπε κανονικά να ήταν 2 οι τεχνικοί και όχι ένας που ήρθε? Στο λινκ που παρατέθηκε λίγες σελίδες πιο πίσω δεν αναγράφεται πουθενά μέσα ότι έρχονται 2 άτομα. Παντού αναγράφεται ένα. "Τεχνικός" λέει και όχι τεχνικοί. Ενικός. 1
ice25 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 9 ώρες πριν, divxmania είπε Επειδή η ζημιά προκλήθηκε από τον πάροχο υπηρεσιών (Κωτσόβολος), η νομοθεσία καταναλωτών (Νόμος 2251/1994 και Οδηγία 2011/83/ΕΕ) ορίζει πράγματι ότι ο πάροχος έχει την υποχρέωση να αποκαταστήσει τη ζημιά. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αποδώσουν το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, εάν αυτό είναι εφικτό. Η νομοθεσία καταναλωτών αναφέρει ότι η αποκατάσταση πρέπει να είναι αναλογική με τη ζημιά και την ταλαιπωρία του καταναλωτή. Μην ξεχναμε εδω ότι περιμένω ήδη 2 μηνες εκ των οποίων τον 1 με προσδοκία αποζημίωσης. Αυτό σημαίνει ότι, εάν η επισκευή δεν είναι επαρκής ή υποβαθμίζει την αξία της τηλεόρασης, μπορεί να θεωρηθεί ακατάλληλη λύση. Η επισκευή δεν είναι πάντα η πρώτη επιλογή, ιδιαίτερα αν δεν αποκαθιστά πλήρως την αρχική κατάσταση. Σύμφωνα με την αρχή της αναλογικότητας, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την πιο κατάλληλη λύση για την αποκατάσταση της ζημιάς. Όσον αφορα την αλλαγή πάνελ, Η αρχική κατάσταση μιας καινούργιας τηλεόρασης περιλαμβάνει όχι μόνο ένα λειτουργικό πάνελ αλλά και την εγγύηση ότι η συσκευή είναι ανέγγιχτη και συναρμολογημένη στο εργοστάσιο με υψηλές προδιαγραφές. Όταν αντικαθίσταται το πάνελ, ακόμη και από εξουσιοδοτημένο τεχνικό, η τηλεόραση ανοίγεται και επανασυναρμολογείται, κάτι που μπορεί να μην προσφέρει την ίδια ποιότητα με τη συναρμολόγηση του εργοστασίου. Η αντικατάσταση του πάνελ ενδέχεται να μην έχει την ακρίβεια μιας ολοκαίνουργιας μονάδας, και μπορεί να εμφανιστούν μικρές ατέλειες κατά την επανασυναρμολόγηση. Επίσης, οι επισκευές μερικές φορές οδηγούν σε προβλήματα, όπως μικρά κενά, θέματα ευθυγράμμισης ή λεπτές διαφορές στη χρωματική βαθμονόμηση σε σχέση με το αρχικό πάνελ. Προφανώς σε μια τηλεόραση τέτοιου κόστους και μεγέθους είναι κατι που επηρεάζει. Επισης, Μια επισκευασμένη τηλεόραση, ακόμα κι αν είναι τεχνικά λειτουργική, συνήθως έχει χαμηλότερη αντιληπτή και μεταπωλητική αξία σε σχέση με μια καινούργια, ανέγγιχτη μονάδα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τηλεοράσεις υψηλής αξίας, όπου η πλήρης αντικατάσταση του πάνελ μπορεί να επηρεάσει την αξία ή την ικανοποίηση του κατόχου από το προϊόν. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το αντικατασταθέν πάνελ μπορεί να συνοδεύεται από μικρότερη εγγύηση σε σχέση με μια νέα μονάδα. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τη μακροπρόθεσμη αξιοπιστία και την αίσθηση ασφάλειας, καθώς οι επισκευές γενικά δεν θεωρούνται ισοδύναμες με ένα ολοκαίνουργιο προϊόν από την άποψη της κάλυψης εγγύησης. Μπορείς να αποδείξεις με πάσα βεβαιότητα πως η ζημιά έγινε στο κρεβάτι και όχι από πανί με το οποίο καθάρισες την οθόνη και είχε σκουπιδακι ? μπορείς να αποδείξεις πως η ζημιά έγινε από τον τεχνικό και δεν την έκανες εσύ αφού έφυγε ο τεχνικός ? Είχες προειδοποιήσει τον τεχνικό πως τον βιντεοσκοπούσες και τον ηχογραφούσες? το είχε αποδεχθεί ? θεωρώ πως η αλλαγή πάνελ χαριστικά θα ήταν η συμφέρουσα επιλογή ..μιας και είναι απλά ο λόγος σου,φαντάζομαι υπέγραψες και κάποιο χαρτί όταν έφευγε ο τεχνικός ,χωρίς να σημειώσεις πάνω την ζημιά ...
tzotzo Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 15 minutes ago, Nabuko said: Εγώ έχω μια απορία. Γιατί λέτε ότι θα πρεπε κανονικά να ήταν 2 οι τεχνικοί και όχι ένας που ήρθε? Στο λινκ που παρατέθηκε λίγες σελίδες πιο πίσω δεν αναγράφεται πουθενά μέσα ότι έρχονται 2 άτομα. Παντού αναγράφεται ένα. "Τεχνικός" λέει και όχι τεχνικοί. Ενικός. το ζητησε ο νηματοθετης και το επιβεβαιωσε ο kotsos
grinder_ Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 9 ώρες πριν, alefther είπε Νομικα οποιος το ειπε αυτο εχει νομικες γνωσεις ΕΠΑΛ Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου 3. Ο ζημιωθείς υποχρεούται να αποδείξει τη ζημία και την αιτιώδη συνάφεια μεταξύ της παροχής της υπηρεσίας και της ζημίας. 4. Ο παρέχων υπηρεσίες φέρει το βάρος της απόδειξης για την έλλειψη παρανομίας και υπαιτιότητάς του. Για την έλλειψη υπαιτιότητας λαμβάνονται υπόψη η ευλόγως προσδοκώμενη ασφάλεια και το σύνολο των ειδικών συνθηκών και ιδίως: α) η φύση και το αντικείμενο της υπηρεσίας, ιδίως σε σχέση με το βαθμό επικινδυνότητάς της, β) η παρουσίαση και ο τρόπος παροχής της, γ) ο χρόνος παροχής της, δ) η αξία της παρεχόμενης υπηρεσίας, ε) η ελευθερία δράσης που καταλείπεται στον ζημιωθέντα στο πλαίσιο της υπηρεσίας, στ) αν ο ζημιωθείς ανήκει σε κατηγορία μειονεκτούντων ή ευπρόσβλητων προσώπων και ζ) αν η παρεχόμενη υπηρεσία αποτελεί εθελοντική προσφορά του παρέχοντος αυτήν. tl/dr φωναζεις ηλεκτρολογο σου αλλαζει ρελε και σκαει εσυ πρεπει να αποδειξεις οτι εσκασε το ρελε, και ο ηλεκτρολογος οτι εσκασε απο σφαλμα του ρελε οχι απο λαθος της εγκαταστασης του αλλα οχι δεν εχει καμια υποχρεωση να αποδειξει οτι δεν εκανε ζημια, δεν υπαρχει και τροπος να αποδειξει το αρνητικο Καλά άσε τα ΕΠΑΛ Νομικής και τα ΕΠΑΛ Ηλεκτρολογίας και πάμε πίσω να κάνουμε επανάληψη στο "Λόλα να ένα μήλο!". "Ο ζημιωθείς υποχρεούται να αποδείξει τη ζημία" (δηλαδή ότι το προϊόν δεν είναι άθικτο αλλά έχει υποστεί ζημία λ.χ. μια γρατσουνιά, ένα σπάσιμο, ένα χτύπημα, μια παραμόρφωση). - Έχει η τηλεόραση ζημία; -ΝΑΙ ΕΧΕΙ. "και την αιτιώδη συνάφεια μεταξύ της παροχής της υπηρεσίας και της ζημίας." Που σημαίνει απλά: -Μπορώ να πω ότι ο εγκαταστάτης TV είναι η αιτία που μου χάλασε το πλυντήριο; -ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ. -Μπορώ να πω ότι ο εγκαταστάτης TV είναι η αιτία για τις 2 γρατσουνιές στην τηλεόραση; -ΝΑΙ ΜΠΟΡΩ. Αφού το παραπάνω έγινε κατανοητό, πάμε στο 4 που αφορά το άλλο μέρος γιατί είχε κολλήσει η βελόνα στο 3... "Ο παρέχων υπηρεσίες φέρει το βάρος της απόδειξης για την έλλειψη παρανομίας και υπαιτιότητάς του. Για την έλλειψη υπαιτιότητας λαμβάνονται υπόψη η ευλόγως προσδοκώμενη ασφάλεια και το σύνολο των ειδικών συνθηκών..." - Αποδεικνύεται έλλειψη παρανομίας και υπαιτιότητας, όταν μια εργασία 2 ατόμων εκτελείται από 1 άτομο; -ΟΧΙ - Αποδεικνύεται έλλειψη παρανομίας και υπαιτιότητας, όταν ζητείται "να βάλει ένα χεράκι" ο πελάτης; -ΟΧΙ - Αποδεικνύεται έλλειψη παρανομίας και υπαιτιότητας, όταν ο εξειδικευμένος επαγγελματίας επιλέγει ακατάλληλη επιφάνεια για να εκτελέσει την εργασία του; -ΟΧΙ - Αποδεικνύεται έλλειψη παρανομίας και υπαιτιότητας, όταν ο επαγγελματίας δεν ολοκλήρωσε την παροχή υπηρεσίας όπως ορίζει η σύμβαση (δηλαδή επίδειξη και έλεγχο) πριν αποχωρήσει, διότι πιθανών να αντιλήφθηκε την ζημιά που προκάλεσε; -ΟΧΙ Και στην τελική ο ίδιος ο εργοδότης του τεχνικού έχει ήδη αποδεχτεί την ευθύνη του, άρα το γιατί συνεχίζουν να κλαίνε κάποιοι το γνωρίζουν μόνο οι ίδιοι... Σε όσους "επαγγελματίες" μαζί με τις "επιχειρήσεις"-μαγαζιά τους δεν τους αρέσει το Εμπορικό Δίκαιο και το Δίκαιο Καταναλωτή της χώρας, μπορούνε να πάνε στην Βόρεια Κορέα. Εδώ είμαστε Ευρώπη. 1
Nabuko Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 9 λεπτά πριν, tzotzo είπε το ζητησε ο νηματοθετης και το επιβεβαιωσε ο kotsos Μην γράφεις ανακρίβειες. Ξαναδιάβασε το πρώτο ποστ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις