tzotzo Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 1 hour ago, Malthador said: Γιατί μας ενδιαφέρει ότι είναι τριών ημερών; Τι θα άλλαζε να χρησιμοποιούσε την υπηρεσία για να του τοποθετούσαν στον τοίχο τηλεόραση τριών ετών; Δεν θα έπρεπε να αποκατασταθεί η ζημιά λόγω ηλικίας της συσκευής; Αλλαζει σχετικα με το κοστος και τον τροπο αποκαταστασης της ζημιας. Αν φωναξεις τον κοtsovolos να τοποθετησει την 50αρα plasma 17τιας στον τοιχο που καποτε εκανε 3700, δεν θα σου αποκαταστησει την ζημια του νηματοθετη. Αρχικα γιατι δεν υπαρχει ιδια καινουρια για αντικατασταση, μετα γιατι δεν υπαρχουν ανταλλακτικα, στη συνεχεια γιατι θα υπαρχουν φθορες λογω χρονιας χρησης. Ειναι λιγο πιο απλα τα πραγματα δεν χρειαζεται να τα περιπλεκουμε. Δανειζομαι απο εναν φιλο ενα δραπανοκατσαβιδο μπαταριας, καινουριο τριων ημερων. Κανω την δουλεια μου και μου πεφτει ή απο κακο χειρισμο κανω μια μικρη βλαβη. Τι οφειλω να κανω οταν το επιστρεψω; Εσεις τι θα κανατε; Εγω προσωπικα δεν θα ειχα τα μουτρα να του πω ελα μωρε μια γρατζουνια ειναι δουλευει το εργαλειο. 1
divxmania Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 15 λεπτά πριν, Raylan είπε Αγόρασες μια τηλεόραση από την Sony και κατά την εγκατάσταση από τον Κωτσόβολο, προκλήθηκε ζημιά στο πάνελ. Θέλεις να μάθεις ποια είναι τα δικαιώματά σου και τι μπορείς να κάνεις. Η νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών (Νόμος 2251/1994 και Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/83/ΕΕ) είναι σαφής: Πρώτα, ο πάροχος της υπηρεσίας (Κωτσόβολος) έχει την υποχρέωση να την επισκευάσει, αν η επισκευή δεν είναι εφικτή ή αν το προϊόν δεν μπορεί να αποκατασταθεί πλήρως στην αρχική του κατάσταση τότε το δεύτερο βήμα είναι η αντικατάσταση της τηλεόρασης με καινούργια, τέλος χρηματική αποζημίωση της αξίας του προϊόντος αν δεν μπορεί να γίνει επισκευή ή αντικατάσταση. Η νομοθεσία πάντα προβλέπει πρώτα επισκευή ή αντικατάσταση, και μόνο όταν δεν είναι δυνατόν να αποκατασταθεί η ζημιά, μπορείς να ζητήσεις αποζημίωση. Επειδή η ζημιά προκλήθηκε από τον πάροχο υπηρεσιών (Κωτσόβολος), η νομοθεσία καταναλωτών (Νόμος 2251/1994 και Οδηγία 2011/83/ΕΕ) ορίζει πράγματι ότι ο πάροχος έχει την υποχρέωση να αποκαταστήσει τη ζημιά. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αποδώσουν το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, εάν αυτό είναι εφικτό. Η νομοθεσία καταναλωτών αναφέρει ότι η αποκατάσταση πρέπει να είναι αναλογική με τη ζημιά και την ταλαιπωρία του καταναλωτή. Μην ξεχναμε εδω ότι περιμένω ήδη 2 μηνες εκ των οποίων τον 1 με προσδοκία αποζημίωσης. Αυτό σημαίνει ότι, εάν η επισκευή δεν είναι επαρκής ή υποβαθμίζει την αξία της τηλεόρασης, μπορεί να θεωρηθεί ακατάλληλη λύση. Η επισκευή δεν είναι πάντα η πρώτη επιλογή, ιδιαίτερα αν δεν αποκαθιστά πλήρως την αρχική κατάσταση. Σύμφωνα με την αρχή της αναλογικότητας, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την πιο κατάλληλη λύση για την αποκατάσταση της ζημιάς. Όσον αφορα την αλλαγή πάνελ, Η αρχική κατάσταση μιας καινούργιας τηλεόρασης περιλαμβάνει όχι μόνο ένα λειτουργικό πάνελ αλλά και την εγγύηση ότι η συσκευή είναι ανέγγιχτη και συναρμολογημένη στο εργοστάσιο με υψηλές προδιαγραφές. Όταν αντικαθίσταται το πάνελ, ακόμη και από εξουσιοδοτημένο τεχνικό, η τηλεόραση ανοίγεται και επανασυναρμολογείται, κάτι που μπορεί να μην προσφέρει την ίδια ποιότητα με τη συναρμολόγηση του εργοστασίου. Η αντικατάσταση του πάνελ ενδέχεται να μην έχει την ακρίβεια μιας ολοκαίνουργιας μονάδας, και μπορεί να εμφανιστούν μικρές ατέλειες κατά την επανασυναρμολόγηση. Επίσης, οι επισκευές μερικές φορές οδηγούν σε προβλήματα, όπως μικρά κενά, θέματα ευθυγράμμισης ή λεπτές διαφορές στη χρωματική βαθμονόμηση σε σχέση με το αρχικό πάνελ. Προφανώς σε μια τηλεόραση τέτοιου κόστους και μεγέθους είναι κατι που επηρεάζει. Επισης, Μια επισκευασμένη τηλεόραση, ακόμα κι αν είναι τεχνικά λειτουργική, συνήθως έχει χαμηλότερη αντιληπτή και μεταπωλητική αξία σε σχέση με μια καινούργια, ανέγγιχτη μονάδα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τηλεοράσεις υψηλής αξίας, όπου η πλήρης αντικατάσταση του πάνελ μπορεί να επηρεάσει την αξία ή την ικανοποίηση του κατόχου από το προϊόν. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το αντικατασταθέν πάνελ μπορεί να συνοδεύεται από μικρότερη εγγύηση σε σχέση με μια νέα μονάδα. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τη μακροπρόθεσμη αξιοπιστία και την αίσθηση ασφάλειας, καθώς οι επισκευές γενικά δεν θεωρούνται ισοδύναμες με ένα ολοκαίνουργιο προϊόν από την άποψη της κάλυψης εγγύησης.
Raylan Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 51 λεπτά πριν, divxmania είπε Επειδή η ζημιά προκλήθηκε από τον πάροχο υπηρεσιών (Κωτσόβολος), η νομοθεσία καταναλωτών (Νόμος 2251/1994 και Οδηγία 2011/83/ΕΕ) ορίζει πράγματι ότι ο πάροχος έχει την υποχρέωση να αποκαταστήσει τη ζημιά. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αποδώσουν το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, εάν αυτό είναι εφικτό. Η νομοθεσία καταναλωτών αναφέρει ότι η αποκατάσταση πρέπει να είναι αναλογική με τη ζημιά και την ταλαιπωρία του καταναλωτή. Μην ξεχναμε εδω ότι περιμένω ήδη 2 μηνες εκ των οποίων τον 1 με προσδοκία αποζημίωσης. Αυτό σημαίνει ότι, εάν η επισκευή δεν είναι επαρκής ή υποβαθμίζει την αξία της τηλεόρασης, μπορεί να θεωρηθεί ακατάλληλη λύση. Η επισκευή δεν είναι πάντα η πρώτη επιλογή, ιδιαίτερα αν δεν αποκαθιστά πλήρως την αρχική κατάσταση. Σύμφωνα με την αρχή της αναλογικότητας, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να ζητήσει την πιο κατάλληλη λύση για την αποκατάσταση της ζημιάς. Όσον αφορα την αλλαγή πάνελ, Η αρχική κατάσταση μιας καινούργιας τηλεόρασης περιλαμβάνει όχι μόνο ένα λειτουργικό πάνελ αλλά και την εγγύηση ότι η συσκευή είναι ανέγγιχτη και συναρμολογημένη στο εργοστάσιο με υψηλές προδιαγραφές. Όταν αντικαθίσταται το πάνελ, ακόμη και από εξουσιοδοτημένο τεχνικό, η τηλεόραση ανοίγεται και επανασυναρμολογείται, κάτι που μπορεί να μην προσφέρει την ίδια ποιότητα με τη συναρμολόγηση του εργοστασίου. Η αντικατάσταση του πάνελ ενδέχεται να μην έχει την ακρίβεια μιας ολοκαίνουργιας μονάδας, και μπορεί να εμφανιστούν μικρές ατέλειες κατά την επανασυναρμολόγηση. Επίσης, οι επισκευές μερικές φορές οδηγούν σε προβλήματα, όπως μικρά κενά, θέματα ευθυγράμμισης ή λεπτές διαφορές στη χρωματική βαθμονόμηση σε σχέση με το αρχικό πάνελ. Προφανώς σε μια τηλεόραση τέτοιου κόστους και μεγέθους είναι κατι που επηρεάζει. Επισης, Μια επισκευασμένη τηλεόραση, ακόμα κι αν είναι τεχνικά λειτουργική, συνήθως έχει χαμηλότερη αντιληπτή και μεταπωλητική αξία σε σχέση με μια καινούργια, ανέγγιχτη μονάδα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τηλεοράσεις υψηλής αξίας, όπου η πλήρης αντικατάσταση του πάνελ μπορεί να επηρεάσει την αξία ή την ικανοποίηση του κατόχου από το προϊόν. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το αντικατασταθέν πάνελ μπορεί να συνοδεύεται από μικρότερη εγγύηση σε σχέση με μια νέα μονάδα. Αυτό μπορεί να επηρεάσει τη μακροπρόθεσμη αξιοπιστία και την αίσθηση ασφάλειας, καθώς οι επισκευές γενικά δεν θεωρούνται ισοδύναμες με ένα ολοκαίνουργιο προϊόν από την άποψη της κάλυψης εγγύησης. Καλά όλα αυτά που λες, όταν το στραβάδι είχε ξαπλώσει την τηλεόραση στο κρεβάτι με το πάνελ να βρίσκει στο στρώμα και να ασκεί πίεση να περάσει την βάση εσύ που ήσουν? Όταν του έφυγε το μέτρο από τα χέρια και έπεσε στο πάνελ εσύ τι έκανες? θα δεχτείς αντικατάσταση πάνελ που σου πρότειναν? Είναι πρόθυμοι ακόμα? ή θα κάνεις έγκληση και αγωγή και θα ζητήσεις χρηματική αποζημίωση? Μην παρεξηγηθώ, μαζί σου είμαι, όλοι ξέρουμε τι δελομπουρ είναι. Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου από Raylan
tzotzo Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 52 minutes ago, Raylan said: Καλά όλα αυτά που λες, όταν το στραβάδι είχε ξαπλώσει την τηλεόραση στο κρεβάτι με το πάνελ να βρίσκει στο στρώμα και να ασκεί πίεση να περάσει την βάση εσύ που ήσουν? Όταν του έφυγε το μέτρο από τα χέρια και έπεσε στο πάνελ εσύ τι έκανες? θα δεχτείς αντικατάσταση πάνελ που σου πρότειναν? Είναι πρόθυμοι ακόμα? ή θα κάνεις έγκληση και αγωγή και θα ζητήσεις χρηματική αποζημίωση? Μην παρεξηγηθώ, μαζί σου είμαι, όλοι ξέρουμε τι δελομπουρ είναι. Δεν απαντανε 1
sdikr Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2 hours ago, divxmania said: Μια ακομη λεπτομέρεια εις βαρος του Κωτσόβολου είναι πως η μόνη τους απάντηση ηταν πως δεν τεκμαίρεται ότι οι γρατζουνιές προκλήθηκαν κατά την εγκατάσταση κάτι το οποίο είναι αβάσιμος ισχυρισμός, καθώς οχι μονο αρχικά πρότειναν αποζημιώση -αρα αποδοχή- δεν έχουν προβεί σε καμία ουσιαστική ενέργεια επιβεβαίωσης του περιστατικού. Επαναλαμβάνω ότι διαθέτω αποδεικτικά στοιχεία που καταγράφουν την ακατάλληλη διαδικασία εγκατάστασης από τον τεχνικό, κάτι που τους έχω γνωστοποιήσει επανειλημμένα. ΟΥΤΕ ερευνησανε το περιστατικό, ούτε τα στοιχεία που τους εχω πει πως έχω. Έχω ζητήσει επανειλημμένως να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Μεσα σε 2 μήνες οι μονες επικοινωνίες απο πλευρας τους ηταν στον πρώτο μήνα που ανακοίνωσαν αποζημίωση, και αλλη μια στον επόμενο μήνα που την πήραν πίσω. Κανένας διάλογος, καμία έρευνα, καμία επικοινωνία. Γραπτά το έχεις ή απλα τι σου είπε κάποιος στο τηλέφωνο; Την μόνη αποζημίωση που μπορεί να σου δώσει ο τηλεφωνητής είναι αυτό που πλήρωσες στον Κοτσο, μάλιστα αν είχες πληρώσει μεταφορικά θα σου πούνε μα παραλάβατε.
mariosnik_ Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 3 ώρες πριν, tzotzo είπε Ξα, δεν εχει νοημα η συζητηση. χωρια που τα παραδειγματα που παραβαλεις ειναι τελειως ασχετα, Παιρνουμε το σεναριο, να παει στο δικαστηριο η υποθεση. Και λεει ο νηματοθετης μου χαλασε την τηλεοραση ο kotsovolos, ο δικηγορος του κοτσου θα πει, οχι δεν την χαλασα εγω γιατι δεν εχει αποδειξεις ο νηματοθετης; Αφου εχει(ο νηματοθετης)τις φωτογραφιες(τις μετα). Και θα πει ο κοτσος ναι αυτες οι γρατζουνιες ηταν και πριν ερθει ο τεχνικος μου. Ωραια θα πει το δικαστηριο, εχεις εσυ κυριε κοτσε φωτο απο το πριν. Θα πει ο κοτσος ΟΧΙ Ωραια θα πει το δικαστηριο κυριε νηματοθετη εχετε εσυ φωτογραφιες απο πριν. Θα πει ο νηματοθετης η τηλεοραση ηταν τριων ημερων και δεν ειχα λογο να βγαλω φωτο απο μια καινουρια τηλεοραση. Χωρια που το συμβολαιο ελεγε δυο ατομα ηρθε ενας και ειπα τις ενστασεις μου και ο τεχνικος εγγυηθηκε για την εγκατασταση. Εφυγε τρεχοντας και μετα ανακαλυψα την ζημια. Πιστευεις ενα δικαστηριο θα ακουσει τα παραπανω,συν το γεγονος οτι ηδη εχουν αναγνωρισει την ζημια, συν οτι αρχικα του ειχαν υποσχεθει πληρη αντικατασταση και θα πει, ναι κυριε κοτσε δεν ειστε υπαιτιοι για την ζημια, και δεν ειστε υποχρεοι για αποζημιωση να κερασουμε μια παστα τον νηματοθετη; Πέρα από τα παραπάνω. Δεν θα ρωτήσει το δικαστηριο αν έχουν φώτο, διότι ο καθένας μπορεί να προσκομίσει μια φωτογραφία μονταρισμενη. Είτε θα πρέπει να μεταφερθεί η συσκευή στο δικαστήριο είτε έκθεση πραγματογνωμονα με υπογραφή και τα στοιχεία του, ο οποίος θα εξετάσει την συσκευή, θα τραβήξει και τις αναγκαίες φώτο. 3 ώρες πριν, tzotzo είπε επομενα σχολια απο γνωστους αγνωστους. Μου πουλησε το σουπερμακετ μουχλιασμενο βουτυρο. μεσος σχολιαστης Insomnia: Δεν φταιει το σουπερμαρκετ φταις εσυ που δεν το κοιταξες, Δεν φταιει το σουπερμαρκετ, φταις εσυ που πηρες το ακριβο, και δεν εχει πολυ καταναλωση και ειχε μεινει καιρο στο ραφι Δεν φταιει το σουπερμαρκετ, φταις εσυ που εισαι φτωχαντζα και πηρες το φθηνοτερο. τι περιμενες απο το φθηνο. Δεν φταιει το σουπερμαρκετ, φταις εσυ που δεν ειδες οτι ειχε μια καμμενη λαμπα το ψυγειο και δεν υποπτευθηκες οτι το ψυγειο δεν πιανει σωστη θερμοκρασια. Προχτές έτρωγα ένα τυλιχτο. Βρέθηκε ένα κομμάτι σπασμένου πλαστικού από μέσα. Αηδίασα και ξενέρωσα. Το μόνιμο σχόλιο που ακούω από όλους, όλα τα μαγαζιά έτοιμου τα ίδια είναι ας μην έπαιρνες φαγητό απέξω.....
polaki Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 4 hours ago, mariosnik_ said: Προχτές έτρωγα ένα τυλιχτο. Βρέθηκε ένα κομμάτι σπασμένου πλαστικού από μέσα. Αηδίασα και ξενέρωσα. Το μόνιμο σχόλιο που ακούω από όλους, όλα τα μαγαζιά έτοιμου τα ίδια είναι ας μην έπαιρνες φαγητό απέξω..... Το φαγητό είναι μεγάλη πονεμένη ιστορία, έχω πάθει σαλμονέλα από σουβλατζίδικο έξω απτά village στο Φάληρο που πλέον έχουν κλείσει όλα, και το σουβλατζίδικο και τα village). Παω νοσοκομείο μες τη νύχτα, ούτε θυμάμαι πόσα λεφτά έδωσα δεξιά και αριστερά, ούτε με γνωμάτευση γιατρού δεν δέχονταν ότι έφταιγε το κρέας τους. Για να κυνηγήσεις δικαστικά πρέπει να έχεις κάνα 3000αρο να δώσεις και να περιμένεις 4 χρόνια μπας και. Αρα όταν υπάρχει ατιμωρησία, αυτά συμβαίνουν. 7 hours ago, V.I.Smirnov said: Αγαπητέ μου, εμένα μου χτύπησαν ελαφρά πιάνο κατά τη μεταφορά του (ευτυχώς όχι σε εμφανές σημείο), το οποίο κοστίζει πέντε φορές περισσότερο από την αξία της tv σου, και το οποίο δεν είναι αναλώσιμο λίγων ετών (είναι για μια ζωή). Και ενώ μπορούσα να το πάω πίσω όπως ήταν (ναι, για μια γρατσουνιά, διότι προβλεπόταν από τους όρους της αγοράς και της μεταφοράς) δεν το έκανα, και το επισκεύασα πολύ αργότερα. Άρα τι να μου πει η περίπτωσή σου; έχει η tv μια γρατσουνιά που σχεδόν δεν φαίνεται και χάνεις τον ύπνο σου επειδή την έχεις ανάγει σε τεχνολογικό φετίχ και έχεις ψυχολογικούς καταναγκασμούς. Σιγά τα ωά.... Γι αυτό γελάω.... - Δε θα μπω στη διαδικασία να συγκρίνω αξιες. Σε αυτό που περιγράφεις ότι έγινε σε σένα, η δική μου άποψη είναι ότι εσύ δε σεβάστηκες τα χρήματα που είχες δώσει. Το γιατί το έκανες είναι δικό σου θέμα, αλλά μην κρίνεις τον άλλο επειδή εσύ δεν έκανες κάτι στην αντίστοιχη περίπτωση ακόμα και πολλαπλάσιας αξίας. Και έγραψα πριν ότι δε θα μπω στη διαδικασία σύγκρισης αξίας γιατί δεν έχει νόημα, γιατί θα έρθει μετά ένας άλλος με ένα σπάνιο βάζο τέχνης και θα σου πει έκανε 200,000€ το βάζο αυτό απ’τον ξάδερφο του Τουτανχαμον, μια γρατζουνιά είναι αδερφέ πως κάνεις έτσι. Απτη στιγμή που έγινε μια ζημιά σε οποιαδήποτε αξίας αντικείμενο, πρέπει ν διορθωθεί. Γι’αυτό κάλεσε τεχνικό ο TS απ’τον Kotso και δεν έφερε τον Ζερντάν Σακίρι και τα ξαδέρφια του από Ασπροπυργο. Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου από polaki 1
BROKOLOS Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Αγαπημένο μου ημερολόγιο Σήμερα μετά από 22 σελίδες που κούρασαν, φτάνει κανείς στο συμπέρασμα, πως το ΔΕΠΥ είναι κάτι πολύ σοβαρό και πρέπει η πολιτεία να πάρει μέτρα Επίσης μέχρι τώρα δεν έχουμε δει καν φότο από την τελεοραση και το νήμα τρέχει ακόμα έχω αρχίσει να χάνω τις ελπίδες μου προς τη ανθρωπότητα Τέλος θεωρώ πως το μοναδικό καντράν που μπορεί να έχει ο νηματοθετης είναι από ένα 3310 που αγόρασαν συγγενικά του πρόσωπα στις εκπτώσεις 3 2
xsterg Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 5 λεπτά πριν, BROKOLOS είπε Αγαπημένο μου ημερολόγιο Σήμερα μετά από 22 σελίδες που κούρασαν, φτάνει κανείς στο συμπέρασμα, πως το ΔΕΠΥ είναι κάτι πολύ σοβαρό και πρέπει η πολιτεία να πάρει μέτρα Επίσης μέχρι τώρα δεν έχουμε δει καν φότο από την τελεοραση και το νήμα τρέχει ακόμα έχω αρχίσει να χάνω τις ελπίδες μου προς τη ανθρωπότητα Τέλος θεωρώ πως το μοναδικό καντράν που μπορεί να έχει ο νηματοθετης είναι από ένα 3310 που αγόρασαν συγγενικά του πρόσωπα στις εκπτώσεις εχει δικιο ο φιλος μας. 22 σελιδες, μερικες εκατονταδες ποστ, τι περιμενει ο φιλος? να του πληρωσουμε ολοι εδω μεσα την τηλεοραση? εχει γινει κουραστικος. εγινε μια βλακεια. μπορει και δικια του. ε θα ζησει με αυτην η θα παρει νεα τηλεοραση. κοινως σε αυτα τα πραγματα "το τρως". 1
keleystis Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 12 ώρες πριν, divxmania είπε 1) Δυστυχώς δεν αναλαμβάνουν να τοποθετήσουν βάση μετά την παραλαβή της τηλεόρασης, το ρώτησα. Επίσης τη βάση απο τους ίδιους την αγόρασα και ηρθε μαζι με την τηλεόραση, μου ειπαν επισης οτι δεν αναλαμβάνουν την εγκατάσταση της βάσης. 2) Ο λόγος που έκανα το ποστ ειναι για ενημερώσω τους καταναλωτές, οχι να βρω το δίκιο μου εδώ. Αρχικά αυτό που με ενόχλησε ήταν το οτι αρχικά αποδέχτηκαν το λάθος τους αρκετές φορές, καθώς και το ότι δημιούργησαν προσδοκία για αποζημίωση (οποια και αν είναι αυτή) για εναν ολόκληρο μήνα για να πούνε τελικά οτι οχι μονο δεν αποδέχονται την ευθύνη, αλλα πως ο,τι μου είπανε ηταν εκ παραδρομής. Η πρόταση για αλλαγή πάνελ με ξενίζει διότι οπως ειπαν κάποιοι φίλοι σε μια ολοκαίνουργια ακριβή τηλεόραση περιλαμβάνει ολόκληρες μεταφορές, επισκευή και άνοιγμα της τηλεόρασης, που δεν ειμαι και σίγουρος αν το αποτέλεσμα θα ειναι η ίδια ακριβως εικόνα, και δεν ξέρω τι όροι υπάρχουν σε ολο αυτο το παρε δωσε γιατι δεν υπάρχει διαφάνεια. σε περίπτωση που ξανασυμβει κατι φτου και απ την αρχή. Εφόσον η αλλαγή panel θα γίνει απο εξουσιοδοτημένο service της Sony προχώρησε έτσι. Είναι η καλύτερη λύση. Δικαστήριο εγώ στην θέση σου δεν θα πήγαινα. 1
soteras Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Μετά από 22 σελίδες που καταλήξαμε? Πάνελ σου χάλασαν όπως λες πάνελ θα σου φτιάξουν δεν μπορεί να γίνει κάτι το στραβό στο πάνελ βγάζουν παλιό πάνελ βάζουν νέο πάνελ με τα ίδια κυκλώματα τις τηλεορασεις σου που απλα τα κρατάνε 4 βίδες δεν είναι κάτι το τραγικό και το δύσκολο. 1
keleystis Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 10 ώρες πριν, tzotzo είπε Φίλε μου καλό θα ήταν αν δεν γνωρίζεις μην υποθέτεις και μην βγάζεις έτσι εύκολά συμπεράσματα. Και σκουπίδια να μην είχε, με 50 κιλά πίεση θα γρατζουνουσε. Εσύ πως το γνωρίζεις, ήσουν μπροστά όταν έγινε η ζημιά ; Γιατί άλλος τρόπος δεν υπάρχει.
xsterg Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, keleystis είπε Εφόσον η αλλαγή panel θα γίνει απο εξουσιοδοτημένο service της Sony προχώρησε έτσι. Είναι η καλύτερη λύση. Δικαστήριο εγώ στην θέση σου δεν θα πήγαινα. ακριβως. εδω δεν εχουμε παει σε δικαστηριο για σημαντικοτερα πραγματα που ηταν σχεδον βεβαιη η εκβαση ποιος δικαστης θα ασχοληθει με μια οθονη... Επεξ/σία 10 Νοεμβρίου από xsterg 1
tzotzo Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 25 minutes ago, keleystis said: Εσύ πως το γνωρίζεις, ήσουν μπροστά όταν έγινε η ζημιά ; Γιατί άλλος τρόπος δεν υπάρχει. Παρέθεσα λίγο πιο πάνω βίντεο που γίνονται γρατζουνιες χωρίς να ασκηθεί πίεση και χωρίς σκουπιδακια. 48 minutes ago, xsterg said: εχει γινει κουραστικος Ο φίλος δεν έχει γίνει καθόλου κουραστικός, κουραστικοί έχουν γίνει όλοι οι άλλοι που είτε δεν διαβάζουν, είτε δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν, είτε τον κατηγορούν για δόλο, είτε συμπεριφέρονται λες και είναι διευθυνταδες στον kotsovolos.
keleystis Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Δημοσ. 10 Νοεμβρίου Μόλις τώρα, tzotzo είπε Παρέθεσα λίγο πιο πάνω βίντεο που γίνονται γρατζουνιες χωρίς να ασκηθεί πίεση και χωρίς σκουπιδακια. Ενα τυχαίο βίντεο στο internet είναι απόδειξη; 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις