Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
21 minutes ago, Vault13 said:

Ασχετα αν ειναι βλαξ αυτος, ας προσεχες για σκουπιδακια και εσυ, δικο σου ειναι το κρεβατι. Τι σοι σκουπιδακια μπορουν να χαραξουν panel ο ironman εισαι; 

Φίλε μου καλό θα ήταν αν δεν γνωρίζεις μην υποθέτεις και μην βγάζεις έτσι εύκολά συμπεράσματα.
Και σκουπίδια να μην είχε, με 50 κιλά πίεση θα γρατζουνουσε.

Εδω θα δεις πως γρατζουνιέται ενα κομμάτι πλεξιγκλας χωρίς να υπαρχει σκουπιδακι απλά και μόνο απο το ύλικο που ακουμπαει πανω.
είτε σφουγγάρι είτε μικροίνα, και με χρήση λιπάντικου υγρου.

 

  • Απαντ. 480
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, grinder_ είπε

Κακώς που συνεχίζεις να ασχολείσαι με τα τρολς για το θέμα της "απόδειξης". Όσο ο εξειδικευμένος επαγγελματίας δεν κατέγραψε την πλήρη κατάσταση του προϊόντος -πριν και μετά την εργασία του- άλλο τόσο σε βαραίνει εσένα μια τέτοια υποχρέωση, ηθικά και νομικά. Μάλλον κρίνουν εξ ιδίων, διότι κανένας δικαστής δεν θα θεωρήσει έναν καταναλωτή ως κοινωνιοπαθή να τραβήξει 2 μαχαιριές στην τβ αντί της αυταπόδεικτα μη επαγγελματικής παροχής υπηρεσίας.

Στον καταιγισμό από ανούσια ποστς χάθηκε η νομοθεσία που παρατέθηκε Άρθρο 8 - Νόμος 2251/1994. Όποιος γνωρίζει στοιχειώδη ελληνικά θα καταλάβαινε ότι η απόδειξη βαραίνει τον επαγγελματία και όχι εσένα, αλλά για κάποιον περίεργο λόγο σταμάτησαν το διάβασμα στο 3 και δεν συνέχισαν στο 4.

  • 3. Ο ζημιωθείς υποχρεούται να αποδείξει τη ζημία (σημ1: την απέδειξες, ναι είναι αυτές οι 2 "μικρές και ασήμαντες" γρατσουνιές που το μάτι σου θα εστιάζει εκεί κάθε φορά) και την αιτιώδη συνάφεια μεταξύ της παροχής της υπηρεσίας και της ζημίας (σημ2: δηλαδή δεν μπορείς να πεις ο τεχνικός μου χάλασε το πλυντήριο).
  • 4. Ο παρέχων υπηρεσίες φέρει το βάρος της απόδειξης για την έλλειψη παρανομίας και υπαιτιότητάς του (σημ3: 1 υπάλληλος αντί για 2, "δώσε και συ ένα χεράκι", δική του επιλογή επιφάνειας εργασίας, "φευγάτος" πριν ολοκληρώσει την εργασία του βάση της σύμβασης). Για την έλλειψη υπαιτιότητας λαμβάνονται υπόψη η ευλόγως προσδοκώμενη ασφάλεια και το σύνολο των ειδικών συνθηκών

Εγώ θα σε συμβούλευα να κρατήσεις επίσης και screenshot από την υπηρεσία όπως την περιγράφει αναλυτικά η ίδια η επιχείρηση σήμερα γιατί ποτέ δεν ξέρεις αν θα την τροποποίησουν ή την αποσύρουν. Επίσης όταν γίνει η δίκη, στείλε pm στους "εθελοντές" γιατί διακρίνω έντονα έναν καημό να έρθουν να καταθέσουν υπέρ του κοτσου για την δολιοφθορά που προκάλεσες...:P

Από το 1994 έχει προβλέψει ο νομοθέτης αυτά τα θέματα, αλλά το 2024 ο ΕΛ καταναλωτής αποποιείται των δικαιωμάτων του και όχι απλά δεν προβληματίζεται, δεν διεκδικεί βελτιώσεις αλλά μάχεται να χάσει και αυτά που κάποιοι άλλοι θέσπισαν γι αυτόν κάποτε. Λίγη προσπάθεια ακόμη χρειάζεται για να σαρώνουμε την πρώτη θέση απ το τέλος στα πάντα στην ευρώπη. Μπράβο θα πω στον εαυτό σας.

Μιας και το ανέφερες..
image.png.88cd03b63516165d5853dd5b5044da8d.png

Τίποτα απο αυτά δεν έγινε 😂

Οσο για την εγγύηση δεν άφησε κανένα τέτοιο χαρτί πέρα απο ενα αρπακολέ χωρις υπογραφες ουτε όνομα εταιρείας που έγραφε οτι έγινε η εγκατασταση.

Επεξ/σία από divxmania
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Αρχικά εγώ θέλω να ρωτήσω

1ον η βάση είναι για συγκεκριμένη τηλεόραση (η σειρά τηλεοράσεων) η κάποια γενικής χρήσης (vesa mount που καλύπτει όλα τα μεγέθη vesa?

2ον την βάση την αγόρασες εσύ ή ήταν επιλογή του τεχνικού?

3ον αν μιλάμε για βάση γενικής χρήσης τα σημάδια που βλέπω μου θυμηζουν πρόβλημα που είχα εγώ με universal mount όπου επειδή οι βίδες ήταν μεγάλες έκαναν σημάδια στο πάνελ τα οποία έμοιαζαν αρκετά με την φώτο

Όσο αφορά το βίντεο θα γίνει δεκτό, αλλά ο ήχος όχι αν δεν υπάρχει συγκατάθεση ότι πινακίδα και να έχεις

Επίσης κάπου είπες έπεσε ένα μέτρο ισχύει τελικά η όχι?

Επίσης να αναφέρω ότι αυτό που εξέλαβε εσύ για αποζημίωση (ότι θα σε αποζημιώνουν για την τηλεόραση) μπορεί να εννοούσαν την επιστροφή του κόστους εγκαταστάσης που πλήρωσες

Δημοσ.
6 minutes ago, feelihipo said:

Το λαπτοπ ήτανε παραγγελία ή κάτι τέτοιο; 

Αν ήταν παραγγελια δεν το ξερω, αλλα αν ηταν θα ειχε δεσμευτει στο συστημα.το ειχε κρατημενο ο διευθυντης στο γραφειο του. Αλλα δεν εχει σημασια τι ηταν, σημασια εχει πως οταν διεκδικεις το δικιο σου μπορει και να το παρεις.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Inuyasha είπε

Αρχικά εγώ θέλω να ρωτήσω

1ον η βάση είναι για συγκεκριμένη τηλεόραση (η σειρά τηλεοράσεων) η κάποια γενικής χρήσης (vesa mount που καλύπτει όλα τα μεγέθη vesa?

2ον την βάση την αγόρασες εσύ ή ήταν επιλογή του τεχνικού?

3ον αν μιλάμε για βάση γενικής χρήσης τα σημάδια που βλέπω μου θυμηζουν πρόβλημα που είχα εγώ με universal mount όπου επειδή οι βίδες ήταν μεγάλες έκαναν σημάδια στο πάνελ τα οποία έμοιαζαν αρκετά με την φώτο

Όσο αφορά το βίντεο θα γίνει δεκτό, αλλά ο ήχος όχι αν δεν υπάρχει συγκατάθεση ότι πινακίδα και να έχεις

Επίσης κάπου είπες έπεσε ένα μέτρο ισχύει τελικά η όχι?

Επίσης να αναφέρω ότι αυτό που εξέλαβε εσύ για αποζημίωση (ότι θα σε αποζημιώνουν για την τηλεόραση) μπορεί να εννοούσαν την επιστροφή του κόστους εγκαταστάσης που πλήρωσες

1-Θα το κοιτάξω αύριο αυτο γιατι δεν θυμάμαι ποιο μοντέλο πήρα. Πάντως κοίταξα να πάρω πολυ ανθεκτική και ποιοτική βάση, αν δεν κάνω λάθος έλεγε οτι σηκώνει πάνω απο 100 κιλά.

2-Εγώ την αγόρασα απο τα SONY centers μαζι με την τηλεόραση.

Ναι έπεσε το μέτρο στην πίσω μεριά της τηλεόρασης την ώρα που την είχε πάνω στο κρεβάτι και πίεζε την βάση πάνω της.

Οσο για την αποζημίωση μου ζητήσαν την απόδειξη της τηλεόρασης επομένως φαντάζομαι πως αφορούσε καθαρά το ποσό της τηλεόρασης.

  • Like 1
  • Haha 1
  • Moderators
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, divxmania είπε

1-Θα το κοιτάξω αύριο αυτο γιατι δεν θυμάμαι ποιο μοντέλο πήρα. Πάντως κοίταξα να πάρω πολυ ανθεκτική και ποιοτική βάση, αν δεν κάνω λάθος έλεγε οτι σηκώνει πάνω απο 100 κιλά.

2-Εγώ την αγόρασα απο τα SONY centers μαζι με την τηλεόραση.

Ναι έπεσε το μέτρο στην πίσω μεριά της τηλεόρασης την ώρα που την είχε πάνω στο κρεβάτι και πίεζε την βάση πάνω της.

Οσο για την αποζημίωση μου ζητήσαν την απόδειξη της τηλεόρασης επομένως φαντάζομαι πως αφορούσε καθαρά το ποσό της τηλεόρασης.

Αρχικά ξεκαθάρισε αν η βάση είναι αποκλειστικά για την τηλεόραση σου (η την σειρά η universal vesa mount

Επίσης τα σημάδια που είναι σε σχέση με της βίδες της βάσης στο πίσω μέρος της τηλεόρασης

Δημοσ.
2 minutes ago, divxmania said:

1-Θα το κοιτάξω αύριο αυτο γιατι δεν θυμάμαι ποιο μοντέλο πήρα. Πάντως κοίταξα να πάρω πολυ ανθεκτική και ποιοτική βάση, αν δεν κάνω λάθος έλεγε οτι σηκώνει πάνω απο 100 κιλά.

2-Εγώ την αγόρασα απο τα SONY centers μαζι με την τηλεόραση.

Ναι έπεσε το μέτρο στην πίσω μεριά της τηλεόρασης την ώρα που την είχε πάνω στο κρεβάτι και πίεζε την βάση πάνω της.

Οσο για την αποζημίωση μου ζητήσαν την απόδειξη της τηλεόρασης επομένως φαντάζομαι πως αφορούσε καθαρά το ποσό της τηλεόρασης.

φιλε μου φαινεσαι υπομονετικος ανθρωπος, κυνηγησε το δικαστικά και παρτους και τα σώβρακα.
Δεν εχεις κανει τιποτα λαθος, ισως οτι εμπιστευτηκες την υπηρεσία του kotsovolos, και ασε τους κακεντρεχεις να λένε. 
Οταν λήξει η υποθεση θα βρεθεις με καινουριο μοντελο τηλεορασης και θα το φυσανε και δεν θα κρυωνει.
 

  • Haha 1
Δημοσ.
9 minutes ago, divxmania said:

Φίλε μου σε αυτο το κομμάτι δεν είναι έτσι η κατάσταση. Την αποζημιώση δεν μου την εταξε κάποιος τηλεφωνικά απο την εξυπηρέτηση. Με κάλεσαν οι ίδιοι 1 μήνα μετά το περιστατικό που τους ενοχλούσα διαρκως γιατι δεν απαντάγανε, και το συγκεκριμένο τμήμα που το αναλαμβάνει αυτο ειναι συγκεκριμένο, δεν ειναι οι υπαλληλοι του τηλεφωνικού κέντρου. 

Με πήρε κάποιος αρμόδιος ο οποίος μου εξήγησε αναλυτικά πως θα γίνει αποζημίωση και υπάρχει και το εμαιλ που μου ζητάνε την απόδειξη της τηλεόρασης για αυτό τον λόγο. Επομένως όπως φαίνεται πιθανόν είχε ΗΔΗ εγκριθεί η αποζημιώση απο το ανάλογο τμήμα και καπου αλλού κόλλησε μετά.

Με όποιον και αν μιλάς στο τηλέφωνο, υπάλληλος του τηλεφωνικού κέντρου είναι. 

Το αν έχουν τμήματα εσωτερικά όπου κάνουν escalation υποθέσεις μικρή σημασία ή διάφορα έχει.

Έχω κάνει tier 2 support στην Apple. Απλά μου έδωσαν μια επιπλέον οθόνη και έπρεπε να λέω ότι είμαι μάνατζερ και θα αναλάβω την υπόθεση σας προσωπικά μέχρι να επιλυθεί κοκ.

Τέλος πάντων δεν έχει ιδιαίτερη σημασία απλά ήθελα να παρουσιάσω τη συγκεκριμένη οπτική του τι συνέβη επειδή έχω κάνει και αξιολόγηση κλήσεων και το τι άκουγα από εκπροσώπους είτε άθελά τους είτε εσκεμμένα για να γλυτώσουν από ένα πελάτη, βαρουσα το κεφάλι μου στο τοίχο. 

 

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
2 hours ago, tzotzo said:

Μαλλον σου διεφυγε. Ειπε ο Κωτσοβολος επιστροφη χρηματων και μετα του ειπαν σορρυ λαθος επικοινωνια

 

Να του επιστρέψουν δηλαδή το πόσο που πλήρωσε για την εγκατάσταση;   δεν νομίζω οτι θα του άρεσε του ts

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, dasimo είπε

δηλαδή ρε παιδιά αν έρθει να σου βάλει κάποιος αιρκοντίσιον που εχεις αγοράσει απο το χ κατάστημα και το καταστρέψει απο δική του αμέλεια, δεν οφείλει να σε αποζημιώσει ? 

Ο ts προσέλαβε τον Κωτσόβολο για αυτή τη δουλειά , χρεώθηκε για αυτό , και υποτίθεται οτι ο Κωτσος εχει διασφαλίσει οτι ΜΠΟΡΕΙ να παράσχει την υπηρεσία στο επίπεδο που προβλέπεται . Δεν πρέπει να αποζημιωθεί ο ανθρωπο για την αμέλεια σε οποιοδήποτε σημείο απο τον Κωτσοβολο που ειναι υποτίθεται ο θεματοφύλακας και παροχος εναντι αντιτίμου της υπηρεσίας ? Που είναι το παράλογο στο αίτημα του ?


E, ναι. Δεν είναι παράλογο για μια γρατσουνιά να ζητάει καινούρια τηλεόραση.... 
Ούτε είναι παράλογο να του πληρώσουν την αξία της συσκευής στο ακέραιο... 
Κι αν του έλεγε ο υπάλληλος ότι θα του χαρίσουν άλλη μια, δώρο, θα το θεωρούσε δεδομένο διότι είναι λογικό....
Το παράλογο είναι που του είπαν να του αποκαταστήσουν τη ζημιά αλλάζοντας το πάνελ  😂😂😂.....

-

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
  • Sad 1
Δημοσ.

Ο Κωτσόβολος έχει αναλυτικούς όρους χρήσης της υπηρεσίας που να αναφέρουν τι συμβαίνει σε περίπτωση που γίνει βλάβη με ευθύνη του εγκατάστατη;

Δηλαδή ας πούμε ήταν πιο ξεκάθαρη περίπτωση. Ήρθε ο τεχνικός και κατά την εγκατάσταση του έπεσε και έσπασε. Εκεί τι θα γινόταν βάσει πρωτοκόλλου/ όρων της υπηρεσίας; 

Θα είχε ίσως αξία να το ψάξεις αυτό. Μπορεί ο Κωτσόβολος στα μικρά γράμματα να βγάζει το κώλο του στην απέξω και να λέει πχ ευθύνη έχει η εταιρεία Μπάμπης ΙΚΕ τεχνικός τηλεοράσεων.

  • Like 2
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, tzotzo είπε

κάποτε πήγα Πλαισιο να πάρω ενα laptop. To είχε κρατημένο στο γραφείο του ο διευθυντής για κάποιον πελάτη, και φαινόταν σε στοκ. Λεω δεν με ενδιαφέρει φέρτε μου το λαπτοπ. Εν τέλει πέρασε του διευθυντή. Επιστολή στο pc magazine, και επικοινωνία από πλαίσιο. Μάντεψε ποιος απολύθηκε και ποιος πήρε υπολογιστή top tier τοτε με 40% έκπτωση. Με καμία γραπτή επικοινωνία και μόνο ότι είχε ειπωθεί στο κατάστημα.

Το τί θα έλεγε ο υπάλληλος δεν είναι θέμα του TS, στον kotsovolos πήρε τηλέφωνο οχι σε γραμμή 090 ζωδίων να του πουν το ριζικό του. 

Προσδιόρισε μου πότε ακριβώς ΕΣΥ προσωπικά διεκδικείς το δικαίωμα σου ως καταναλωτής.
Προφανώς για ΜΙΑ γρατζουνιά δεν το διεκδικείς. Στις πόσες γρατζουνιές ξεκινάς;

Πάντως υπάρχει και αυτό που αναφέρεις, δεν είναι περίεργο.

https://www.gazzetta.gr/plus/2379912/kratise-tin-yposhesi-tis-i-inna-innaki-ayto-einai-email-poy-esteile-se-bezenkob-kai

Εγώ δεν θα περηφανευόμουν πάντως αν ήμουν η αιτία να απολυθεί ένας εργαζόμενος, για να πάρω ένα λάπτοπ 4 μέρες νωρίτερα. 

Αλλά αυτός είμαι εγώ. 

  • Like 9
  • Thanks 1
Δημοσ.

Μόνο που μπήκαν στην διαδικασία να απαντήσουν ότι θα κάνουν αντικατάσταση στο πάνελ (κάτω από αυτές τις συνθήκες) σε μια τηλεόραση 3.000€ (που την αγόρασα και από αλλού) θα έλεγα ευχαριστώ θεέ μου και θα έκανα και τον σταυρό μου.

 

  • Like 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Raylan είπε

Μόνο που μπήκαν στην διαδικασία να απαντήσουν ότι θα κάνουν αντικατάσταση στο πάνελ (κάτω από αυτές τις συνθήκες) σε μια τηλεόραση 3.000€ (που την αγόρασα και από αλλού) θα έλεγα ευχαριστώ θεέ μου και θα έκανα και τον σταυρό μου.

 

Τι σημασία έχει απο που την αγόρασα? Θα μπορούσα να την έχω φέρει απο την Ιαπωνία. Η υπηρεσία εγκατάστασης αγοράστηκε απο την Κωτσόβολος. Επειδή το βλέπω απο μερικους να παίζει αρκετά σαν επιχειρημα, ακριβώς επειδή δεν ηταν κάν αγορασμένη απο τον Κωτσόβολο θα έπρεπε να προσέξουν ακόμη περισσότερο σε μια τέτοια εγκατάσταση. Το αντιτιμο που πληρώνεις προβλέπει επαγγελματισμό αλλα και ευθύνη σε περίπτωση ζημίας

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, MikeJ είπε

Όταν βλέπετε προϊόν  πχ κλιματιστικό και δώρο η εγκατάσταση από τον Κωτσο και τους λοιπούς απλά τρέχτε μακρυά.

Οι υπηρεσίες εγκατάστασης παρέχονται απλά από συνεργάτες που είναι πάντα οι χειρότεροι δυνατοί επαγγελματίες στον κλάδο τους και δε μπορούνε να βρούνε πελατεία μόνοι τους και κάνουν αυτές τις εγκαταστάσεις για τις αλυσίδες για πενταροδεκαρες. 

Σκεφτείτε απλά πόσο δύσκολο είναι να βρεις ψυκτικό, ηλεκτρολόγο κλπ τεχνικό όταν χρειάζεσαι. Όλοι οι καλοί πνίγονται και δε προλαβαίνουν. Συνεργασίες με αλυσίδες κάνουν οι πιο αμπαλοι.

αυθαιρετα συμπερασμα.
Οι τεχνικοι ειναι οι ιδιοι τεχνικοι που δουλευουν εξω. Ειναι καλοπληρωμενοι, και η εμπειρια μου ειναι πολυ, μα πολυ καλυτερη, απο οποιονδηποτε ελεύθερο τεχνικο γιατι απλα αυτοι δίνουν αναφορά! Εχω παρει υπηρεσιες εγκαταστασης κλιματιστικου και ηταν αριστοι ολες τις φορες. Στα μετρα απο τις σωληνες, στην προσοχη στο ξετρυπημα, στην διαχειριση του μηχανηματος, στην αντλια κενου τους, στο σκουπισμα του χωρου σε αντιθεση με ελευθερους τεχνικους, αγνωστους ή γνωστούς/φιλους που τα εκαναν ολα αρπα κολλα για να σηκωθουν να φυγουν και να παρουν τα λεφτά.

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...