MikeJ Δημοσ. Σάββατο στις 10:57 μμ Share Δημοσ. Σάββατο στις 10:57 μμ Επειδή έχω εμπειρία από τηλεφωνικά κέντρα θα σου πω τι συνέβη. Καταρχάς σε ολα σχεδόν τα τηλεφωνικά κέντρα η φάση είναι δράμα. Χαμηλοί μισθοί, άθλιες συνθήκες, λίγο προσωπικό, ελλειπής εκπαίδευση και γενικα καμία βοήθεια σε δύσκολες περιπτώσεις όπως η δικιά σου. Προσπαθούν εκεί τα παιδιά να βγάλουν το φίδι από τη τρύπα. Το κέντρο του Κωτσόβολου είναι από τα χειρότερα. Είχα φίλο που δούλευε για λίγο και βλέπω διαρκώς αγγελίες ότι ψάχνουν κόσμο, ενώ όσοι έχουν καλέσει ξέρουν ότι μόνο με θαύμα βγάζεις γραμμή. Έτσι λοιπόν κάποια στιγμή επειδή λογικά τους είχες ταράξει στα τηλέφωνα κοκ έκανε κάποιος εκπρόσωπος το λάθος να σου τάξει αποζημίωση, χωρίς φυσικά να έχει τέτοια δικαιοδοσία. Εσύ το άκουσες και φυσικά χάρηκες και το έδεσες κόμπο ότι έλυσες το θέμα σου. Όταν όμως ήρθε η ώρα να κινηθεί η διαδικασία εσωτερικά έπεσε πάνω σε κάποιον προϊστάμενο που θα αναρωτήθηκε εύλογα, για ποιο λόγο αποζημιωνουμε κάποιον 3000+ ευρώ για προϊόν που δεν αγόρασε καν από εμάς και προφανώς έβαλε μπλόκο και είπε δε πρόκειται να κάνουμε κάτι τέτοιο. Ενδεχομένως ο εκπρόσωπος που στο έταξε να έχει απολυθεί, πάντως σίγουρα έφαγε κράξιμο. Γενικά να προσπαθείτε να κρατάτε τις επικοινωνίες σε γραπτό με email και όχι τηλεφωνικά. Είναι πολύ πιο απίθανο σε γραπτή επικοινωνία να σας γράψουν μεγάλη μπαρουφα κι αν το κάνουν πιο δύσκολο να το πάρουν πίσω. 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
grinder_ Δημοσ. Σάββατο στις 10:58 μμ Share Δημοσ. Σάββατο στις 10:58 μμ 2 ώρες πριν, divxmania είπε Το θέμα αποδείξεως είναι άλλο θέμα που πιθανόν να βαρύνει εμένα, αλλα αυτό δεν αναιρεί την κακή διαχείριση του τεχνικού. Ο τρόπος που πέταγε την οθόνη πανω στο κρεβάτι χωρις καν προστατευτικό απο κάτω, και ακόμη χειροτερα βάζοντας την βαρια μεταλλική βάση τοίχου πάνω στην οθόνη και να την σπρώχνει με δύναμη προς τα κάτω ειναι σχεδόν βέβαιο πως θα προκληθεί ζημιά. Κακώς που συνεχίζεις να ασχολείσαι με τα τρολς για το θέμα της "απόδειξης". Όσο ο εξειδικευμένος επαγγελματίας δεν κατέγραψε την πλήρη κατάσταση του προϊόντος -πριν και μετά την εργασία του- άλλο τόσο σε βαραίνει εσένα μια τέτοια υποχρέωση, ηθικά και νομικά. Μάλλον κρίνουν εξ ιδίων, διότι κανένας δικαστής δεν θα θεωρήσει έναν καταναλωτή ως κοινωνιοπαθή να τραβήξει 2 μαχαιριές στην τβ αντί της αυταπόδεικτα μη επαγγελματικής παροχής υπηρεσίας. Στον καταιγισμό από ανούσια ποστς χάθηκε η νομοθεσία που παρατέθηκε Άρθρο 8 - Νόμος 2251/1994. Όποιος γνωρίζει στοιχειώδη ελληνικά θα καταλάβαινε ότι η απόδειξη βαραίνει τον επαγγελματία και όχι εσένα, αλλά για κάποιον περίεργο λόγο σταμάτησαν το διάβασμα στο 3 και δεν συνέχισαν στο 4. 3. Ο ζημιωθείς υποχρεούται να αποδείξει τη ζημία (σημ1: την απέδειξες, ναι είναι αυτές οι 2 "μικρές και ασήμαντες" γρατσουνιές που το μάτι σου θα εστιάζει εκεί κάθε φορά) και την αιτιώδη συνάφεια μεταξύ της παροχής της υπηρεσίας και της ζημίας (σημ2: δηλαδή δεν μπορείς να πεις ο τεχνικός μου χάλασε το πλυντήριο). 4. Ο παρέχων υπηρεσίες φέρει το βάρος της απόδειξης για την έλλειψη παρανομίας και υπαιτιότητάς του (σημ3: 1 υπάλληλος αντί για 2, "δώσε και συ ένα χεράκι", δική του επιλογή επιφάνειας εργασίας, "φευγάτος" πριν ολοκληρώσει την εργασία του βάση της σύμβασης). Για την έλλειψη υπαιτιότητας λαμβάνονται υπόψη η ευλόγως προσδοκώμενη ασφάλεια και το σύνολο των ειδικών συνθηκών Εγώ θα σε συμβούλευα να κρατήσεις επίσης και screenshot από την υπηρεσία όπως την περιγράφει αναλυτικά η ίδια η επιχείρηση σήμερα γιατί ποτέ δεν ξέρεις αν θα την τροποποίησουν ή την αποσύρουν. Επίσης όταν γίνει η δίκη, στείλε pm στους "εθελοντές" γιατί διακρίνω έντονα έναν καημό να έρθουν να καταθέσουν υπέρ του κοτσου για την δολιοφθορά που προκάλεσες... Από το 1994 έχει προβλέψει ο νομοθέτης αυτά τα θέματα, αλλά το 2024 ο ΕΛ καταναλωτής αποποιείται των δικαιωμάτων του και όχι απλά δεν προβληματίζεται, δεν διεκδικεί βελτιώσεις αλλά μάχεται να χάσει και αυτά που κάποιοι άλλοι θέσπισαν γι αυτόν κάποτε. Λίγη προσπάθεια ακόμη χρειάζεται για να σαρώνουμε την πρώτη θέση απ το τέλος στα πάντα στην ευρώπη. Μπράβο θα πω στον εαυτό σας. 1 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. Σάββατο στις 10:58 μμ Moderators Share Δημοσ. Σάββατο στις 10:58 μμ 13 minutes ago, tzotzo said: @Malthador Αν δεν μπορείς να κατανοήσεις ότι όταν είπαν «αποζημίωση» εννοούσαν «αποζημίωση με βάση την αποτίμηση της βλάβης» και όχι «αποζημίωση της τιμής του προϊόντος», τότε μην κατηγορείς τους άλλους ότι δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν. Πουθενά δεν ανέφερε ο OP ότι του είπαν πως θα του έδιναν 3k στο χέρι επειδή είναι όμορφος, από μόνος σου το συμπεραίνεις αυτό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzotzo Δημοσ. Σάββατο στις 11:03 μμ Share Δημοσ. Σάββατο στις 11:03 μμ 2 minutes ago, Malthador said: Αν δεν μπορείς να κατανοήσεις ότι όταν είπαν «αποζημίωση» εννοούσαν «αποζημίωση με βάση την αποτίμηση της βλάβης» και όχι «αποζημίωση της τιμής του προϊόντος», τότε μην κατηγορείς τους άλλους ότι δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν. Πουθενά δεν ανέφερε ο OP ότι του είπαν πως θα του έδιναν 3k στο χέρι επειδή είναι όμορφος, από μόνος σου το συμπεραίνεις αυτό. Το συμπεραίνω από τα λεγόμενα του ts τι ήθελε να κάνει, είπε ότι αυτοί πρότειναν αποζημίωση και μετά υπαναχώρησαν. Επίσης έχασες το κομμάτι που λέει ότι ζήτησαν την απόδειξη από τον ΤS. Αν ήθελαν να τον αποζημιώσουν μερικώς προφανώς θα το είχε αναφέρει μετά από 20 σελίδες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
taris Δημοσ. Σάββατο στις 11:07 μμ Share Δημοσ. Σάββατο στις 11:07 μμ (επεξεργασμένο) 12 minutes ago, MikeJ said: Επειδή έχω εμπειρία από τηλεφωνικά κέντρα θα σου πω τι συνέβη. Καταρχάς σε ολα σχεδόν τα τηλεφωνικά κέντρα η φάση είναι δράμα. Χαμηλοί μισθοί, άθλιες συνθήκες, λίγο προσωπικό, ελλειπής εκπαίδευση και γενικα καμία βοήθεια σε δύσκολες περιπτώσεις όπως η δικιά σου. Προσπαθούν εκεί τα παιδιά να βγάλουν το φίδι από τη τρύπα. Το κέντρο του Κωτσόβολου είναι από τα χειρότερα. Είχα φίλο που δούλευε για λίγο και βλέπω διαρκώς αγγελίες ότι ψάχνουν κόσμο, ενώ όσοι έχουν καλέσει ξέρουν ότι μόνο με θαύμα βγάζεις γραμμή. Έτσι λοιπόν κάποια στιγμή επειδή λογικά τους είχες ταράξει στα τηλέφωνα κοκ έκανε κάποιος εκπρόσωπος το λάθος να σου τάξει αποζημίωση, χωρίς φυσικά να έχει τέτοια δικαιοδοσία. Εσύ το άκουσες και φυσικά χάρηκες και το έδεσες κόμπο ότι έλυσες το θέμα σου. Όταν όμως ήρθε η ώρα να κινηθεί η διαδικασία εσωτερικά έπεσε πάνω σε κάποιον προϊστάμενο που θα αναρωτήθηκε εύλογα, για ποιο λόγο αποζημιωνουμε κάποιον 3000+ ευρώ για προϊόν που δεν αγόρασε καν από εμάς και προφανώς έβαλε μπλόκο και είπε δε πρόκειται να κάνουμε κάτι τέτοιο. Ενδεχομένως ο εκπρόσωπος που στο έταξε να έχει απολυθεί, πάντως σίγουρα έφαγε κράξιμο. Γενικά να προσπαθείτε να κρατάτε τις επικοινωνίες σε γραπτό με email και όχι τηλεφωνικά. Είναι πολύ πιο απίθανο σε γραπτή επικοινωνία να σας γράψουν μεγάλη μπαρουφα κι αν το κάνουν πιο δύσκολο να το πάρουν πίσω. Συμφωνώ με όλα όσα λες, αλλά από προσωπική εμπειρία, ο κωτσόβολος αρνείται να διεξάγει επικοινωνία γραπτή ακριβώς γι'αυτό το λόγο. Αμέσως μόλις προκύψει η παραμικρή αντιδικία/διαφορά με τον πελάτη η γραπτή επικοινωνία διακόπτεται και αντικαθίσταται από Verba (volant). Μια σοβαρή αλυσίδα θα έκανε escalation την (όποια) διαφορά και θα πρόσεχε τί απαντάει, υπεύθυνα και γραπτώς, στον πελάτη. Μια αλυσίδα που προσπαθεί να μην τηρεί τις υποχρεώσεις της, αντίθετα, θα διακόψει την γραπτή επικοινωνία και θα την αντικαταστήσει με τηλεφωνήματα και ...αναπάντητες κλήσεις. Ο κωτσόβολος ανήκει στην δεύτερη κατηγορία. Επεξ/σία Σάββατο στις 11:12 μμ από taris 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators Malthador Δημοσ. Σάββατο στις 11:16 μμ Moderators Share Δημοσ. Σάββατο στις 11:16 μμ 1 minute ago, tzotzo said: Το συμπεραίνω από τα λεγόμενα του ts τι ήθελε να κάνει, είπε ότι αυτοί πρότειναν αποζημίωση και μετά υπαναχώρησαν. Επίσης έχασες το κομμάτι που λέει ότι ζήτησαν την απόδειξη από τον ΤS. Δεν το έχασα το κομμάτι που του ζήτησαν απόδειξη, το διάβασα. Είναι ακόμα ένα σημείο στο οποίο έκανε σκατά διαχείριση ο Κωτσόβολος, δεν είχε δουλειά να ζητήσει απόδειξη από ένα τρίτο κατάστημα, υπερβαίνει τις αρμοδιότητές του αυτό το πράγμα. Και τελοσπάντων, ακόμα κι αν ο υπάλληλος του καταστήματος λέει ηλιθιότητες εκτός πραγματικότητας, καλό είναι να κρατάμε ένα μίνιμουμ επίπεδο κριτικής σκέψης. Αν του έλεγε ο υπάλληλος ότι για την ταλαιπωρία του θα του χάριζαν μια ίδια τηλεόραση, ένα PS5 Pro και μια lifetime συνδρομή στο Brazzers θα το έπαιρνε στα σοβαρά; Αντίστοιχα, προφανώς και δεν θα του δώσουν 3000 ευρώ για μια γρατζουνιά. 11 minutes ago, tzotzo said: Αν ήθελαν να τον αποζημιώσουν μερικώς προφανώς θα το είχε αναφέρει μετά από 20 σελίδες. Συμφωνώ. Δεν έχει αναφέρει το ποσό της αποζημίωσης, μπορεί να το διευκρινίσει αν θέλει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Vault13 Δημοσ. Σάββατο στις 11:16 μμ Share Δημοσ. Σάββατο στις 11:16 μμ (επεξεργασμένο) Ασχετα αν ειναι βλαξ αυτος, ας προσεχες για σκουπιδακια και εσυ, δικο σου ειναι το κρεβατι. Τι σοι σκουπιδακια μπορουν να χαραξουν panel ο ironman εισαι; Δεν καταλαβα πως εβαλε κατι βαρυ πανω στην τηλεοραση και σου χαραξε το πανελ, πολυ τρελο μου ακουγεται. Εκεινη την στιγμη που εγινε τι του ειπες; δεν εβαλες τις φωνες; επρεπε να τον βγαλεις εξω απο το σπιτι σου αφου του πεις οτι σου κατεστρεψε την τηλεοραση. αυτες οι γρατζουνιες ειναι απλα ομορφια ή επηρεαζουν την θεαση; Φαινονται απο τα 2 μετρα; Αν οχι τι στεναχωριεσαι; Επεξ/σία Σάββατο στις 11:20 μμ από Vault13 3 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzotzo Δημοσ. Σάββατο στις 11:21 μμ Share Δημοσ. Σάββατο στις 11:21 μμ 11 minutes ago, MikeJ said: για ποιο λόγο αποζημιωνουμε κάποιον 3000+ ευρώ για προϊόν που δεν αγόρασε καν από εμάς και προφανώς έβαλε μπλόκο και είπε δε πρόκειται να κάνουμε κάτι τέτοιο Κοίταξε τι παίζει, ο kotsovolos πουλάει χιλιάδες τηλεοράσεις, και κάποιες από αυτές έχουν κόστος ίδιο ή πολύ μεγαλύτερο του TS. Προφανώς και πουλάνε ακριβές τηλεοράσεις και την υπηρεσία εγκατάστασης στους δικούς τους πελάτες Αν γινόταν ακριβώς το ίδιο σκηνικό με δικό τους πελάτη τι θα έκαναν θα του πρότειναν το ίδιο; Αντικατάσταση πάνελ σε καινούρια τηλεόραση; Μάλλον οχι γιατί θα έκανε υπαναχώρηση συναλλαγής ή charge back στην τράπεζα του ο αγοραστής και θα έβαζε 3,5 χιλιάρικα στον π@το του o kotsovolos. ΄Η θα ζητήσει 3500 € από τον εγκαταστάτη; Έχει ασφάλεια ο kostsovolos για αυτην την υπηρεσία δεν τα βγάζει απο την τσέπη του, απλά όμως επειδή όλα καταγράφονται και γίνονται report στους μετόχους κάποιο τζιμάνι manager θα το πουλήσει στους παραπάνω ως προσωπική απόδοση. Και οι από πάνω στους παραπάνω και πάει λέγοντας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
efib Δημοσ. Σάββατο στις 11:32 μμ Share Δημοσ. Σάββατο στις 11:32 μμ 10 λεπτά πριν, Malthador είπε Δεν το έχασα το κομμάτι που του ζήτησαν απόδειξη, το διάβασα. Είναι ακόμα ένα σημείο στο οποίο έκανε σκατά διαχείριση ο Κωτσόβολος, δεν είχε δουλειά να ζητήσει απόδειξη από ένα τρίτο κατάστημα, υπερβαίνει τις αρμοδιότητές του αυτό το πράγμα. Και τελοσπάντων, ακόμα κι αν ο υπάλληλος του καταστήματος λέει ηλιθιότητες εκτός πραγματικότητας, καλό είναι να κρατάμε ένα μίνιμουμ επίπεδο κριτικής σκέψης. Αν του έλεγε ο υπάλληλος ότι για την ταλαιπωρία του θα του χάριζαν μια ίδια τηλεόραση, ένα PS5 Pro και μια lifetime συνδρομή στο Brazzers θα το έπαιρνε στα σοβαρά; Αντίστοιχα, προφανώς και δεν θα του δώσουν 3000 ευρώ για μια γρατζουνιά. Συμφωνώ. Δεν έχει αναφέρει το ποσό της αποζημίωσης, μπορεί να το διευκρινίσει αν θέλει. {Θέλεις τόσο πολύ να έχεις δίκιο που έχεις προσφύγει σε συλλογιστική μαθητή δημοτικού' Και αν brazzers, και αν παρθένες στην πανσέληνο, και αν ταξίδι στην Χαβάη. Ο Κωτσόβολος ΔΕΝ του πρότεινε τίποτα από τα παραπάνω, του πρότεινε αποζημίωση για την ζημιά που προκάλεσε στο προϊόν και δεν είναι επιστημονικη φαντασία. /] Πολλή ζήλια για από ορισμένους για την τηλεόραση 3000€ του op. Μόνο που δεν του είπατε ότι δεν έπρεπε να την πάρει εάν δεν ήταν έτοιμος να την αντικαταστήσει την επόμενη ημέρα... Παράνοια. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tzotzo Δημοσ. Σάββατο στις 11:33 μμ Share Δημοσ. Σάββατο στις 11:33 μμ 5 minutes ago, Malthador said: Αν του έλεγε ο υπάλληλος ότι για την ταλαιπωρία του θα του χάριζαν μια ίδια τηλεόραση, ένα PS5 Pro και μια lifetime συνδρομή στο Brazzers θα το έπαιρνε στα σοβαρά; Αντίστοιχα, προφανώς και δεν θα του δώσουν 3000 ευρώ για μια γρατζουνιά. κάποτε πήγα Πλαισιο να πάρω ενα laptop. To είχε κρατημένο στο γραφείο του ο διευθυντής για κάποιον πελάτη, και φαινόταν σε στοκ. Λεω δεν με ενδιαφέρει φέρτε μου το λαπτοπ. Εν τέλει πέρασε του διευθυντή. Επιστολή στο pc magazine, και επικοινωνία από πλαίσιο. Μάντεψε ποιος απολύθηκε και ποιος πήρε υπολογιστή top tier τοτε με 40% έκπτωση. Με καμία γραπτή επικοινωνία και μόνο ότι είχε ειπωθεί στο κατάστημα. Το τί θα έλεγε ο υπάλληλος δεν είναι θέμα του TS, στον kotsovolos πήρε τηλέφωνο οχι σε γραμμή 090 ζωδίων να του πουν το ριζικό του. Προσδιόρισε μου πότε ακριβώς ΕΣΥ προσωπικά διεκδικείς το δικαίωμα σου ως καταναλωτής. Προφανώς για ΜΙΑ γρατζουνιά δεν το διεκδικείς. Στις πόσες γρατζουνιές ξεκινάς; Πάντως υπάρχει και αυτό που αναφέρεις, δεν είναι περίεργο. https://www.gazzetta.gr/plus/2379912/kratise-tin-yposhesi-tis-i-inna-innaki-ayto-einai-email-poy-esteile-se-bezenkob-kai 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
divxmania Δημοσ. Σάββατο στις 11:34 μμ Μέλος Share Δημοσ. Σάββατο στις 11:34 μμ 33 λεπτά πριν, MikeJ είπε Το κέντρο του Κωτσόβολου είναι από τα χειρότερα. Είχα φίλο που δούλευε για λίγο και βλέπω διαρκώς αγγελίες ότι ψάχνουν κόσμο, ενώ όσοι έχουν καλέσει ξέρουν ότι μόνο με θαύμα βγάζεις γραμμή. Έτσι λοιπόν κάποια στιγμή επειδή λογικά τους είχες ταράξει στα τηλέφωνα κοκ έκανε κάποιος εκπρόσωπος το λάθος να σου τάξει αποζημίωση, χωρίς φυσικά να έχει τέτοια δικαιοδοσία. Εσύ το άκουσες και φυσικά χάρηκες και το έδεσες κόμπο ότι έλυσες το θέμα σου. Φίλε μου σε αυτο το κομμάτι δεν είναι έτσι η κατάσταση. Την αποζημιώση δεν μου την εταξε κάποιος τηλεφωνικά απο την εξυπηρέτηση. Με κάλεσαν οι ίδιοι 1 μήνα μετά το περιστατικό που τους ενοχλούσα διαρκως γιατι δεν απαντάγανε, και το συγκεκριμένο τμήμα που το αναλαμβάνει αυτο ειναι συγκεκριμένο, δεν ειναι οι υπαλληλοι του τηλεφωνικού κέντρου. Με πήρε κάποιος αρμόδιος ο οποίος μου εξήγησε αναλυτικά πως θα γίνει αποζημίωση και υπάρχει και το εμαιλ που μου ζητάνε την απόδειξη της τηλεόρασης για αυτό τον λόγο. Επομένως όπως φαίνεται πιθανόν είχε ΗΔΗ εγκριθεί η αποζημιώση απο το ανάλογο τμήμα και καπου αλλού κόλλησε μετά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
efib Δημοσ. Σάββατο στις 11:35 μμ Share Δημοσ. Σάββατο στις 11:35 μμ 2 ώρες πριν, Malthador είπε Ρε συ @divxmania έχω δύο απορίες αν θες να μου τις λύσεις. 1) Γιατί δεν ζήτησες από το Sony Center να σου βάλει την τηλεόραση στον τοίχο; 2) Τι θα ήθελες να σου προτείνει ως λύση ο Κωτσόβολος (που να είναι εντός πραγματικότητας); 1) γιατί δεν ήθελε να την τοποθετήσει το Sony center. Απλό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MikeJ Δημοσ. Σάββατο στις 11:38 μμ Share Δημοσ. Σάββατο στις 11:38 μμ Κι ένα σχόλιο για τις υπηρεσίες εγκατάστασης από τα καταστήματα. Όταν βλέπετε προϊόν πχ κλιματιστικό και δώρο η εγκατάσταση από τον Κωτσο και τους λοιπούς απλά τρέχτε μακρυά. Οι υπηρεσίες εγκατάστασης παρέχονται απλά από συνεργάτες που είναι πάντα οι χειρότεροι δυνατοί επαγγελματίες στον κλάδο τους και δε μπορούνε να βρούνε πελατεία μόνοι τους και κάνουν αυτές τις εγκαταστάσεις για τις αλυσίδες για πενταροδεκαρες. Σκεφτείτε απλά πόσο δύσκολο είναι να βρεις ψυκτικό, ηλεκτρολόγο κλπ τεχνικό όταν χρειάζεσαι. Όλοι οι καλοί πνίγονται και δε προλαβαίνουν. Συνεργασίες με αλυσίδες κάνουν οι πιο αμπαλοι. Το ότι ήρθε ένας αντί για 2 δεν είναι τυχαίο. Τα λεφτά που δίνουν δε φτάνουν για να καλύψουν διπλό μεροκάματο. Επίσης όλα βιαστικά και τσαπατσουλικα γιατί απλά ξεπετανε όσο πιο πολλά ραντεβού μπορούν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
feelihipo Δημοσ. Σάββατο στις 11:38 μμ Share Δημοσ. Σάββατο στις 11:38 μμ (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, tzotzo είπε κάποτε πήγα Πλαισιο να πάρω ενα laptop. To είχε κρατημένο στο γραφείο του ο διευθυντής για κάποιον πελάτη, και φαινόταν σε στοκ. Λεω δεν με ενδιαφέρει φέρτε μου το λαπτοπ. Εν τέλει πέρασε του διευθυντή. Επιστολή στο pc magazine, και επικοινωνία από πλαίσιο. Μάντεψε ποιος απολύθηκε και ποιος πήρε υπολογιστή top tier τοτε με 40% έκπτωση. Με καμία γραπτή επικοινωνία και μόνο ότι είχε ειπωθεί στο κατάστημα. Το τί θα έλεγε ο υπάλληλος δεν είναι θέμα του TS, στον kotsovolos πήρε τηλέφωνο οχι σε γραμμή 090 ζωδίων να του πουν το ριζικό του. Προσδιόρισε μου πότε ακριβώς ΕΣΥ προσωπικά διεκδικείς το δικαίωμα σου ως καταναλωτής. Προφανώς για ΜΙΑ γρατζουνιά δεν το διεκδικείς. Στις πόσες γρατζουνιές ξεκινάς; Πάντως υπάρχει και αυτό που αναφέρεις, δεν είναι περίεργο. https://www.gazzetta.gr/plus/2379912/kratise-tin-yposhesi-tis-i-inna-innaki-ayto-einai-email-poy-esteile-se-bezenkob-kai Το λαπτοπ ήτανε παραγγελία ή κάτι τέτοιο; Επεξ/σία Σάββατο στις 11:39 μμ από feelihipo 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dasimo Δημοσ. Σάββατο στις 11:41 μμ Share Δημοσ. Σάββατο στις 11:41 μμ δηλαδή ρε παιδιά αν έρθει να σου βάλει κάποιος αιρκοντίσιον που εχεις αγοράσει απο το χ κατάστημα και το καταστρέψει απο δική του αμέλεια, δεν οφείλει να σε αποζημιώσει ? Ο ts προσέλαβε τον Κωτσόβολο για αυτή τη δουλειά , χρεώθηκε για αυτό , και υποτίθεται οτι ο Κωτσος εχει διασφαλίσει οτι ΜΠΟΡΕΙ να παράσχει την υπηρεσία στο επίπεδο που προβλέπεται . Δεν πρέπει να αποζημιωθεί ο ανθρωπο για την αμέλεια σε οποιοδήποτε σημείο απο τον Κωτσοβολο που ειναι υποτίθεται ο θεματοφύλακας και παροχος εναντι αντιτίμου της υπηρεσίας ? Που είναι το παράλογο στο αίτημα του ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις